Dit is een vrijwel dagelijks terugkerend fenomeen. Ze liggen zelfs bijna elke ochtend samen bij me op bed. En nu met de warmte hele dagen in dezelfde ruimte want daar is het het warmst. Sinds Piep geen pijn meer heeft en haar nieren het beter doen, heeft ze niets meer om chagrijnig over te zijn. Het is echt een wonder dat het na 2,5 jaar toch nog goed gekomen is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s ook mooi nieuws. Liggen Piep en Hans nog steeds dicht bij elkaar of was dat die ene zonnestraal?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:37 schreef Sarabi het volgende:
De waarde was helemaal goedhad de DA en wij eigenlijk nog niet verwacht. Dus nu minder insuline spuiten en kijken hoe we het stabiel krijgen.
Nu maak ik me wel meteen zorgen om een hypo![]()
Dat is inderdaad verteldquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Alleen insuline spuiten als poezenbeest gegeten heeft. Maarc dat is je vast al verteld![]()
Je zou kunnen overwegen/overleggen om een glucosemeter aan te schaffen (kosten niet zoveel) maar kan me voorstellen dat dat nog wel even een stap te ver is. (Moet je met een iets groter naaldje in z’n oor prikken voor een druppel bloed)
Oh ja wij kochten ook aspergesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is een vrijwel dagelijks terugkerend fenomeen. Ze liggen zelfs bijna elke ochtend samen bij me op bed. En nu met de warmte hele dagen in dezelfde ruimte want daar is het het warmst. Sinds Piep geen pijn meer heeft en haar nieren het beter doen, heeft ze niets meer om chagrijnig over te zijn. Het is echt een wonder dat het na 2,5 jaar toch nog goed gekomen is.
[..]![]()
Ik vergeet ook steeds eente doen voor Kaatje die wint van haar schouder
![]()
Tevens eenvoor de 2 kilo asperges die ik net kocht.
En eenvoor de boer en zijn smoesjes. Lief
Ijsje al op en een aardbeien milkshake van verse aardbeien uit de tuin. Dus koken moet zo welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:11 schreef AnneX het volgende:
Totaal geen puf om te gaan koken…en jullie?
Denk dat ik maar eerst een ijsje pak.
Heb kapsalon laten komenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:11 schreef AnneX het volgende:
Ik heb gewoon gekooktquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:11 schreef AnneX het volgende:
Denk dat ik maar eerst een ijsje pak.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
net terug van de Makro, straks lekker Grieks in Kleve, eten bedoel ik.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja hè
Geschikt voor alles.
Laat er alleen niet je voeten mee masseren. Je glijdt nog weken uit op de houten vloer, al trok je sokken aan voor je naar bed ging
In het Duits is "Frans" behalve een taal, ook pijpen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeel lang geleden las ik eens een boekie waarvan een deel van plot uiteindelijk was dat 'Grieks' helemaal geen standje is.
Ik had het ook best nog eens willen vertellenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:51 schreef sigme het volgende:
Dat doet me er aan denken, ik zocht welk merk glijmiddel hier eens bejubeld was in de SC. De meeste zoektermen liepen dood maar toen dacht ik aan Vanyels voeten en bingo.
[..]
Dit doet me denken aan Oom Oswald. Geen idee of dat het boek was. Maar Oom Oswald is hoe dan ook geweldig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeel lang geleden las ik eens een boekie waarvan een deel van plot uiteindelijk was dat 'Grieks' helemaal geen standje is.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In het Duits is "Frans" behalve een taal, ook pijpen.
"Ik kan uitstekend Frans" om er dan droog achteraan te zeggen, die taal blijft lastig.
Zo vroeg ik een collega recent restaurant aanbevelingen in Stuttgart.
Hij, Hou je van Grieks?
Ik, ja, en het eten is ook niet slecht.
Koffie spoot uit zijn neus.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Oom Oswald. Geen idee of dat het boek was. Maar Oom Oswald is hoe dan ook geweldig.
Wij gebruiken sinds een jaartje de groene tube glijmiddel van Kruidvats eigen merk. Geweldig spulDat had ik jaren eerder willen ontdekken.
Pjurquote:
Nee, die Oom Oswald, al had ik naam & schrijver nooit kunnen ophoesten, heb ik ongeveer net zo lang geleden ook eens gelezen - ik herkende de wikipediabeschrijving. Uit dat boek heb ik het woord ' semen' opgedaan, wat helaas toch afgekeurd werd bij een potje scrabble. Wat is een geheugen toch een raar dingquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Oom Oswald. Geen idee of dat het boek was. Maar Oom Oswald is hoe dan ook geweldig.
Wij gebruiken sinds een jaartje de groene tube glijmiddel van Kruidvats eigen merk. Geweldig spulDat had ik jaren eerder willen ontdekken.
Ja, een post van jou er over kwam ik ook tegen, zonder naam van het artikel maar met een link (naar een swingerswebwinkelquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
PjurErodome nog steeds dankbaar voor de tip indertijd
Jij hebt nog wat ontdekkenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:35 schreef derLudolf het volgende:
Met mevrouw de Litouwer nog nooit hoeven gebruiken
Ik was dus van plan later dit jaar een roadtrip te doen. Eens voorgesteld of ze niet een tijdje rust wou na de zomervakantie met vier kinderen. Daar had ze wel oren naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nieuwe crankset, cassette en ketting zitten er op. De oude cassette los halen was nog wel een uitdaging. Dat ding dient met 40Nm vast gezet te worden. Ik ben blij dat ik professioneel gereedschap heb. Dat ding zat goed vast.
Morgen even een klein test rondje. Zondag rondje vaderdag.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |