abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juni 2023 @ 13:52:01 #76
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209532693
Het safaripark was saai, ze hadden maar 1 diersoort dus we zijn omgedraaid. Stond een bord aan de ingang,

All animals are dangerous.
  Moderator vrijdag 16 juni 2023 @ 13:52:31 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209532696
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Daar ik 2 jachthonden heb, lopen die altijd aan de lijn.
Hadden alle hondenbezitters dat fatsoen maar.
En een schep bij zich.

Heb volgens mij ook geen punten gescoord bij nieuwe buren van m'n broertje. Die lieten de hond ook ergens schijten.
"Hier in *Insert naam dorp* ruimen we hondenstront gewoon op" :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209532748
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hadden alle hondenbezitters dat fatsoen maar.
En een schep bij zich.

Heb volgens mij ook geen punten gescoord bij nieuwe buren van m'n broertje. Die lieten de hond ook ergens schijten.
"Hier in *Insert naam dorp* ruimen we hondenstront gewoon op" :D
Tijdje geleden pakje ik mij n fiets uit de schuur, liep daarachter een stel met twee enorme honden die ze liepen schijten op de stoep (op het randje van een grasveld). Ze ruimden niets op, en ik heb alleen maar gekeken, zei niets, keek alleen maar. En ik kreeg met toch een scheldpartij over me heen, ik bleef kijken en hoe langer is zwweg en keek hoe kwader ze werden, was best komisch.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 juni 2023 @ 14:01:52 #79
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209532779
Zelfs op de hondenspeelweide zijn mensen te beroerd het op te ruimen, hebben al een huurder die daar met een groep kwam er uit gezet omdat er iedere keer als die geweest waren er enorme bolussen lagen.
pi_209532846
En we zijn weer terug bij de stoelgang 8-)

Ik heb de poep van de logeerhonden steeds netjes opgeruimd. (Zeker binnen de bebouwde kom, in het bos ben ik niet in elke struik gaan zoeken) Lijkt me niet meer dan fatsoenlijk.

Vandaag luie relaxdag #2
Gisteren lekker in de zee gezwommen, vandaag hangen we bij het zwembad. Kan me niet heugen dat we tijdens de start van de vakantie zo lang ‘niets’ deden. Maar het is wel even lekker nu, vorig jaar natuurlijk ook geen vakantie gehad. Morgen maar eens wat actievers gaan doen. Tot op zekere hoogte, want het is vrij warm, ondanks regelmatig een briesje. 8-)

Mijn uitzicht vanaf het ligbedje onder de boom in de schaduw:

vrijdag 16 juni 2023 @ 14:16:59 #81
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209533129
Zometeen weer op controle bij de dierenarts. Hopelijk is de waarde deze keer genoeg gezakt om te kunnen meten.
pi_209533148
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 14:31 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen weer op controle bij de dierenarts. Hopelijk is de waarde deze keer genoeg gezakt om te kunnen meten.
Duimen staan aan
  vrijdag 16 juni 2023 @ 14:36:50 #84
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209533168
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 14:31 schreef Sarabi het volgende:
Ik hoop dat jullie controle net zo goed is als die van Piep gisteren. Ze reageert zo goed op haar injectie tegen artrose dat we nu gaan proberen om het nog een week te rekken. Officieel is elke 4 weken, dat rekten we naar 30 dagen, toen naar 5 weken en nu dus 6 weken.

Ze woog hetzelfde als vorige keer. Toen was ze in 5 weken tijd 4 ons afgevallen dus stabiel is al goede winst.
Spoilers!
pi_209533199
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik hoop dat jullie controle net zo goed is als die van Piep gisteren. Ze reageert zo goed op haar injectie tegen artrose dat we nu gaan proberen om het nog een week te rekken. Officieel is elke 4 weken, dat rekten we naar 30 dagen, toen naar 5 weken en nu dus 6 weken.

Ze woog hetzelfde als vorige keer. Toen was ze in 5 weken tijd 4 ons afgevallen dus stabiel is al goede winst.
Da’s ook mooi nieuws. Liggen Piep en Hans nog steeds dicht bij elkaar of was dat die ene zonnestraal?
pi_209533345
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat goed!

Ik hoop dat de weegschaal hier ook positief is deze keer.
pi_209533376
De ree was gestikt. Ik heb het losgewurmd uit het net en een endje verderop neergelegd, want langs dit pad lopen best veel mensen en vrijwel allemaal met hond (en het ree had wat bloed aan de kop, had de onderkant kin opengescheurd aan dat rotnet.

Daarna de lokale valwildcoordinator gebeld en hij heeft het ree een uurtje later opgehaald.

Daarna opgevraagd wie er bij dat land hoort, boer gebeld, die reageerde op mijn melding 'er heeft zich een ree verstrikt in jouw net'. (verder had ik nog bijna niks gezegd) aanvallend verdedigend (wat kan ik daaraan doen en ik ben niet verplicht net op te ruimen en ik moet wel tegen de wolven). Dat laatste is echt heel komisch; dat net staat langs 1 van de 4 zijden van dat weiland...
Maar ik heb hem niet aangevallen, enkel gezegd dat het net nu los in z'n wei ligt, en dat is productiegras, dus dat hij dat net moet opruimen voordat hij gaat maaien. Dat was lief van me, zei hij (ik moest gelijk aan @Kaatje1 denken, met z'n 'lief' :D ).

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 16-06-2023 15:51:18 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209533873
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 15:03 schreef sigme het volgende:
De ree was gestikt. Ik heb het losgewurmd uit het net en een endje verderop neergelegd, want langs dit pad lopen best veel mensen en vrijwel allemaal met hond (en het ree had wat bloed aan de kop, had de onderkant kin opengescheurd aan dat rotnet.

Daarna de lokale valwildcoordinator gebeld en hij heeft het ree een uurtje later opgehaald.

Daarna opgevraagd wie er bij dat land hoort, boer gebeld, die reageerde op mijn melding 'er heeft zich een ree verstrikt in jouw net'. (verder had ik nog bijna niks gezegd) aanvallend verdedigend (wat kan ik daaraan doen en ik ben niet verplicht net op te ruimen en ik moet wel tegen de wolven). Dat laatste is echt heel komisch; dat net staat langs 1 van de 4 zijden van dat weiland...
Maar ik heb hem niet aangevallen, enkel gezegd het net nu los in z'n wei ligt, en dat is productiegras, dus dat hij dat net moet opruimen voordat hij gaat maaien. Dat was lief van me, zei hij (ik moest gelijk aan @:kaatje1 denken, met z'n 'lief' :D ).
Lief :')
pi_209535030
De waarde was helemaal goed *O* had de DA en wij eigenlijk nog niet verwacht. Dus nu minder insuline spuiten en kijken hoe we het stabiel krijgen.

Nu maak ik me wel meteen zorgen om een hypo :')
pi_209535197
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 17:37 schreef Sarabi het volgende:
De waarde was helemaal goed *O* had de DA en wij eigenlijk nog niet verwacht. Dus nu minder insuline spuiten en kijken hoe we het stabiel krijgen.

*O*

Alleen insuline spuiten als poezenbeest gegeten heeft. Maarc dat is je vast al verteld ;)
Je zou kunnen overwegen/overleggen om een glucosemeter aan te schaffen (kosten niet zoveel) maar kan me voorstellen dat dat nog wel even een stap te ver is. (Moet je met een iets groter naaldje in z’n oor prikken voor een druppel bloed)
  vrijdag 16 juni 2023 @ 18:00:29 #91
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209535220
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da’s ook mooi nieuws. Liggen Piep en Hans nog steeds dicht bij elkaar of was dat die ene zonnestraal?
Dit is een vrijwel dagelijks terugkerend fenomeen. Ze liggen zelfs bijna elke ochtend samen bij me op bed. En nu met de warmte hele dagen in dezelfde ruimte want daar is het het warmst. Sinds Piep geen pijn meer heeft en haar nieren het beter doen, heeft ze niets meer om chagrijnig over te zijn. Het is echt een wonder dat het na 2,5 jaar toch nog goed gekomen is.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 17:37 schreef Sarabi het volgende:

*O*

Ik vergeet ook steeds een *O* te doen voor Kaatje die wint van haar schouder *O*

Tevens een *O* voor de 2 kilo asperges die ik net kocht.

En een :') voor de boer en zijn smoesjes. Lief _O-
Spoilers!
pi_209535287
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 17:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]
*O*

Alleen insuline spuiten als poezenbeest gegeten heeft. Maarc dat is je vast al verteld ;)
Je zou kunnen overwegen/overleggen om een glucosemeter aan te schaffen (kosten niet zoveel) maar kan me voorstellen dat dat nog wel even een stap te ver is. (Moet je met een iets groter naaldje in z’n oor prikken voor een druppel bloed)
Dat is inderdaad verteld :Y
We hebben nu een glucosemeter meegekregen. Maandag moeten we proberen zelf te meten.
Als dat goed gaat dan gaan we zelf zeker een meter kopen. Wel zo'n fijn gevoel.
pi_209535334
Totaal geen puf om te gaan koken…en jullie?

Denk dat ik maar eerst een ijsje pak.
  vrijdag 16 juni 2023 @ 18:11:53 #94
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209535339
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dit is een vrijwel dagelijks terugkerend fenomeen. Ze liggen zelfs bijna elke ochtend samen bij me op bed. En nu met de warmte hele dagen in dezelfde ruimte want daar is het het warmst. Sinds Piep geen pijn meer heeft en haar nieren het beter doen, heeft ze niets meer om chagrijnig over te zijn. Het is echt een wonder dat het na 2,5 jaar toch nog goed gekomen is.
[..]
*O*

Ik vergeet ook steeds een *O* te doen voor Kaatje die wint van haar schouder *O*

Tevens een *O* voor de 2 kilo asperges die ik net kocht.

En een :') voor de boer en zijn smoesjes. Lief _O-
Oh ja wij kochten ook asperges *O*
Leuk om lekker te koken in de nieuwe keuken en het seizoen is bijna klaar dus nog even genieten O+

De loodgieter kwam vanochtend voor de cv ketel, en hij komt maandag voor de kraan in de keuken terug *O*
  vrijdag 16 juni 2023 @ 18:12:43 #95
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209535350
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 18:11 schreef AnneX het volgende:

Ijsje al op en een aardbeien milkshake van verse aardbeien uit de tuin. Dus koken moet zo wel :D
Nog 2 kilo aardbeien te gaan vandaag...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 juni 2023 @ 18:13:20 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209535361
quote:
Heb kapsalon laten komen :@ Nou ja is in de bereidingsfase.
Maar ja heb ook niets meer in huis :P

Vanavond koffer voorbereiden en voorbereiden op morgen :)

[ Bericht 12% gewijzigd door borisz op 16-06-2023 18:18:32 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 16 juni 2023 @ 18:15:45 #97
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209535394
Ik heb ook weinig zin om te koken. Maar gisteren friet, morgen afhaal, zondag bbq, maandag kant en klaar ofzo. Nu koken is wel zo verstandig.
Spoilers!
pi_209535403
Ik at net twee pannenkoeken die nog over waren van gister, met kaas en stroop. Straks ook nog een stukje vlees bakken want die moet vandaag op. Denk wat puntpaprika erbij, die heb ik ook nog liggen. Misschien nog wat rijst, misschien niet.
pi_209535417
quote:

Ik heb gewoon gekookt *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209535436
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb gewoon gekookt *O*
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')