De binnenvoering smeren met silicone. Is de volgende dag ook een gesmeerde stoelgang.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ooit gezien wat er qua grootte uit kan komen ?![]()
Maar spanning/angst kan zelf je pink belemmeren. Vandaar ook de Pjur
Ik blijf de grap dan ook dankbaar melken, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ben je dement aan het worden? Dit grapje heb je al zeker 10 keer verteld hier.
Tayberry?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het bessenfeest is hier ook begonnen![]()
[ afbeelding ]
Mogelijk. Een braambos in elk geval. Ik weet even niet meer welke waar staat. Ik heb er drie plus een braam. Twee van de vier zijn enorm, de andere twee zijn nog heel klein.quote:
Hebben jullie ook een moerbei staan? Da’s ook zo lekkerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mogelijk. Een braambos in elk geval. Ik weet even niet meer welke waar staat. Ik heb er drie plus een braam. Twee van de vier zijn enorm, de andere twee zijn nog heel klein.
Week if wat geleden dus weer misgegaan he.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, een post van jou er over kwam ik ook tegen, zonder naam van het artikel maar met een link (naar een swingerswebwinkel) Die link was dood dus dat hielp me niet verder, moest ik toch op zoek naar Vanyels voeten.
Dikke bonusquote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:03 schreef z80 het volgende:
[..]
De binnenvoering smeren met silicone. Is de volgende dag ook een gesmeerde stoelgang.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:21 schreef yinu het volgende:
Wakker worden bij het geluid van een kokhalzende kat die dreigt over het bed te kotsen. Proberen de kat van het bed te verwijderen. Waardoor de kat zich heftig verzet en achterwaarts projectielkotst en er kots zit op de muur, de vloer, en tussen het matras en het bed. En toch op het bed.![]()
Daar was toch een topic over?
Belangrijkste is de Dutch Mountain Trail aflopen. Nog van Vaals naar Maastricht in drie etappes.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:18 schreef AnneX het volgende:
(Niet) lekker lezen bij overdenken van boodsch.lijstje voor bbq vanmiddag.
Veel plezier @:borisz In Aken is een boekenwinkel in een kerk.
Gewoon als belevenis. En dwalen in en wandelen rond Rolduc is ook bijzonder.
Wat staat er op jouw lijstje?
Vriend van mij had schoonouders uit noord engeland overquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Belangrijkste is de Dutch Mountain Trail aflopen. Nog van Vaals naar Maastricht in drie etappes.
En daarna op twee ook wel dagje Aken. Ken die stad totaal niet. Ja weet van de Dom en Alemannia is de plaatselijke FC. Maar meer niet ![]()
F&F / Kattenkots - een kleine analysequote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:21 schreef yinu het volgende:
Wakker worden bij het geluid van een kokhalzende kat die dreigt over het bed te kotsen. Proberen de kat van het bed te verwijderen. Waardoor de kat zich heftig verzet en achterwaarts projectielkotst en er kots zit op de muur, de vloer, en tussen het matras en het bed. En toch op het bed.![]()
One job...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
F&F / Kattenkots - een kleine analyse
Sterkte met de opruim
Ik hoorde hier al een paar dagen af en toe een PIEP! Maar mijn (naar nu blijkt faal)katten reageerden er niet echt op. Net een mandje opzij gezet… Piep zei de muis en rende weg. Ugh.
Naar het schijnt is het ook niet op dezelfde dag gebouwd als Kölnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Belangrijkste is de Dutch Mountain Trail aflopen. Nog van Vaals naar Maastricht in drie etappes.
En daarna op twee ook wel dagje Aken. Ken die stad totaal niet. Ja weet van de Dom en Alemannia is de plaatselijke FC. Maar meer niet ![]()
Dieren op slaapkamersquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:21 schreef yinu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |