Ik kan er allerlei theorieën op los laten, maar laten we het bij de feiten houden.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:51 schreef Varen het volgende:
Ik zag een paniek bericht op Facebook over Babette, vandaar mijn vraag 😁
Even een megadip....quote:Op zondag 11 juni 2023 22:51 schreef Varen het volgende:
Ze voelt zich ff k.u.t. Ze zegt net elke dag hetzelfde en saai en noem maar op. Had het ff moeilijk maar dat gaat wel weer over en even lekker janken en dat lucht weer op.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:51 schreef Varen het volgende:
Ik las net om middernacht een eliminatiequote:Op zondag 11 juni 2023 22:54 schreef lojanda het volgende:
Nou er lijkt niets meer te gebeuren..
Fijne avond nog
Als je niet wilt roken en drinken, dan is het feit dat het niet voorhanden is juist goed zou je zeggenquote:
Bekend verschijnsel. Ik weet het niet meer uit mijn hoofd. Na x aantal dagen een dip, dan na x aantal weken weer n dip, na 3 maanden en dan ben je er goed doorheen. Geldt niet voor iedereen, maar wel voor velen die cold turkey stoppen.quote:
Ze wil er 1 gaan kopen.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze dan een kooi? Voor vogeljes dan zker
Die vindt dat muisjes er niet zijn voor ons vermaak.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:22 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ze wil er 1 gaan kopen.
Erik ind dat geen goed idee
Ohh nog mensen wakker zie ikquote:Op maandag 12 juni 2023 01:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe is gewoon hartstikke lief bezig voor de jarige Erik. Ik vond haar felicitatie naar Erik toe er ongedwongen en gemeend eruit zien. Die van Babette naar Erik trouwens ook. Van de meesten was het maar een halve omarming als in, niet te dichtbij komen. Mirthe en Babette gaven Erik een fijne omhelzing als in dat zijn geluk even voorop werd gezet. Details.
Ik vond het juist leuk afgelopen dagenquote:Op maandag 12 juni 2023 01:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe men de nu wat langere tv uitzendingen nog interessant gaat houden. De kijkcijfers gingen behoorlijk goed. Met enige regelmaat de laatste tijd zelfs in de top 25. En dat willen de programma makers zeker vasthouden ook al is Jeffrey weg.
Men kan niet dwingen dat een deelnemer recalcitrant wordt voor tv uitzendingen maar zal vast geprobeerd worden. Is Babette daar gevoelig voor? Ze was een behoorlijke tijd bij kamer 5 vandaag.
En met dit kleine team moeten er echt wel hele goede verdienopdrachten komen. Goede eliminaties. John de Mol verkoopt graag zijn product aan het buitenland en is al gelukt maar nog niet naar heel veel landen dus het moet vast nog spannend gemaakt worden, lijkt mij. En ik hoop het ook voor mezelf haha.
Ja voor even leuk. Niet tot het einde van het programma. Op één of andere manier, iets meer spanning. Ik zal je waarschuwen als het te spannend wordt. Dan kun je de streams uitzetten. Ik help je graag hč, dat weet je.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond het juist leuk afgelopen dagenzaterdag niet veel gekeken want er was weinig te doen maar ik vond de spelletjes wel leuk vanmiddag.
Ja ik weet dat jullie graag blijven hangen in het jeff was geweldig sfeertje. Ik heb daar gelukkig geen last vanquote:Op maandag 12 juni 2023 01:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja voor even leuk. Niet tot het einde van het programma. Op één of andere manier, iets meer spanning. Ik zal je waarschuwen als het te spannend wordt. Dan kun je de streams uitzetten. Ik help je graag hč, dat weet je.
Precies en dat zie ik dus ook duidelijk gebeuren afgelopen dagen. Interessant om te volgen.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:57 schreef woxxel het volgende:
Altijd als iemand weggaat worden de kaarten opnieuw geschud en komt er een nieuwe verhaallijn.
Dat hebben we nu toch wel door?
Grapje. Weet je best wel. Slaap lekker lieve @engine .quote:Op maandag 12 juni 2023 01:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jullie graag blijven hangen in het jeff was geweldig sfeertje. Ik heb daar gelukkig geen last vanvoor mij is er weinig veranderd. Behalve dat er een vervelend persoon weg is. Dat vind ik leuk.
We gaan slapen
Weet ikquote:Op maandag 12 juni 2023 01:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Grapje. Weet je best wel. Slaap lekker lieve @:engine .
Bij wie die weg ging, moesten de kaarten ook opnieuw worden geschud dan? Volgens mij enkel bij het vertrek van Jeffrey.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:57 schreef woxxel het volgende:
Altijd als iemand weggaat worden de kaarten opnieuw geschud en komt er een nieuwe verhaallijn.
Dat hebben we nu toch wel door?
Ohquote:
Bij iedereen.quote:Op maandag 12 juni 2023 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Bij wie die weg ging, moesten de kaarten ook opnieuw worden geschud dan? Volgens mij enkel bij het vertrek van Jeffrey.
Herstellen is wel totaal iets anders dan dat de kaarten worden geschud.quote:Op maandag 12 juni 2023 02:05 schreef woxxel het volgende:
[..]
Bij iedereen.
Iedereen die xn maatje kwijt raakt moet toch even herstellen
Maar de ontwenningsverschijnselen zijn hetzelfdequote:Op zondag 11 juni 2023 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als je niet wilt roken en drinken, dan is het feit dat het niet voorhanden is juist goed zou je zeggen
Ze heeft een deken om dus zal wel meevallen danquote:Op maandag 12 juni 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Eunice alweer lekker in de kas, is nu nog te doen denk ik...
Ja nu wil het nog wel... de kas staat volgens mij nu nog in de schaduw...quote:Op maandag 12 juni 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft een deken om dus zal wel meevallen dan
Ik weet niet of ze hem in de nacht dicht of open doen, als het open is hij wel lekker afgekoeldquote:Op maandag 12 juni 2023 07:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja nu wil het nog wel... de kas staat volgens mij nu nog in de schaduw...
Ik denk dicht anders zit het vol ongewenste gasten... ieuwww.. hiquote:Op maandag 12 juni 2023 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hem in de nacht dicht of open doen, als het open is hij wel lekker afgekoeld
Is dat bij de buren ofzo... ik heb het s'ochtends wel eens vaker gehoord... je hoort ook elke ochtend een vrachtwagen achteruit rijden... dus er wordt daar ook iets afgeleverd..quote:Op maandag 12 juni 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
Je hoort wel regelmatig iemand lopen, klinkt als grind zal wel buiten de loods zijn. Maar ik heb dat nog niet eerder gehoord.
Jumbo en vooral Zalando.quote:Op maandag 12 juni 2023 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is dat bij de buren ofzo... ik heb het s'ochtends wel eens vaker gehoord... je hoort ook elke ochtend een vrachtwagen achteruit rijden... dus er wordt daar ook iets afgeleverd..
Auto's hoor ik ook wel eens daar.quote:Op maandag 12 juni 2023 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is dat bij de buren ofzo... ik heb het s'ochtends wel eens vaker gehoord... je hoort ook elke ochtend een vrachtwagen achteruit rijden... dus er wordt daar ook iets afgeleverd..
Bij een bedrijf daarnaast dan ofzo toch niet bij de loods?quote:Op maandag 12 juni 2023 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Auto's hoor ik ook wel eens daar.
Zal af en toe wel het een en ander geleverd moeten worden en de mensen die daar werken
Verlate nacht bezorgingquote:Op maandag 12 juni 2023 08:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha toch niet s'ochtends om 07.00..
Zal wel verdomde heet zijn in die slaapkamers.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:20 schreef Chanel5 het volgende:
Onder dekbedden liggen, goeie airco daar??????
ik moet er niet aan denken, hooguit tegen de ochtend onder de hoes
Het was het eerste wat ik zag na opening van de streams.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:19 schreef Chanel5 het volgende:
zitten we trouwens te wachten op een constante close-up van hem?
Doet ze iedere morgen, dat neemt ze op op de podcastquote:
quote:Op maandag 12 juni 2023 08:39 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wie liggen daar beneden ? Sas en Bern?
Best wel een vlotte tante die Janet. Meestal bezig en doet ook altijd goed en leuk mee met de opdrachtenquote:
En de enige van haar generatie die er nog is.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best wel een vlotte tante die Janet. Meestal bezig en doet ook altijd goed en leuk mee met de opdrachten
Moraima ook toch die is ook 60+quote:Op maandag 12 juni 2023 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de enige van haar generatie die er nog is.
Een Mirthe pop.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Ze gaan bouwen speciaal voor Erik z'n verjaardag, zegt isaac.. wat ze gaan bouwen is mij een raadsel..
Erik mag meehelpen op z'n verjaardag is wat Isaac ook vertelde.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Ze gaan bouwen speciaal voor Erik z'n verjaardag, zegt isaac.. wat ze gaan bouwen is mij een raadsel..
Lekker gemakkelijk, kan je snel weer afkoelen op deze warme dag.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Zo die is ook weer schoon. Lekker weer de hele dag in dat badpak lopen.
Nou zeg wat een gunst van Isaac.. en Erik trapt er mooi in...quote:Op maandag 12 juni 2023 08:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik mag meehelpen op z'n verjaardag is wat Isaac ook vertelde.
Het ziiet er wel naar uit. Mirthe wilde ruilen van bed maar wilde niet tegen Eric zeggen waarom. Huidschilfers en nare geur. Dat heeft ze ook niet opgegeven aan Sas en Bernquote:Op maandag 12 juni 2023 08:39 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wie liggen daar beneden ? Sas en Bern?
Die zitten vol insecten en lekker voor de muizenquote:Op maandag 12 juni 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Er worden heel wat hooibalen naar binnen gebracht zie ik
ze moeten die zeef elke dag schoonmaken en dat doen ze nietquote:Op maandag 12 juni 2023 09:05 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het niks gek dat dat zwembad troebel is.
Snap ook niet zo goed waarom dat die naar binnen moeten nu in een keer.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Die zitten vol insecten en lekker voor de muizen
Isaac zit daarachter, dus zal wel voor iets sportiefs zijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom dat die naar binnen moeten nu in een keer.
Ik dacht dat eric die taak op zich had genomen, baas onderhoud zwembad vandaar dat Wendy demonstratief die taak nu op zich heeft genomen, zo zegt ze kan die weer schoon worden want want de chloortabletten waren allemaal op,quote:Op maandag 12 juni 2023 09:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze moeten die zeef elke dag schoonmaken en dat doen ze niet
In deze hitte ...quote:Op maandag 12 juni 2023 09:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Isaac zit daarachter, dus zal wel voor iets sportiefs zijn.
Dat is niet veelquote:
Dat is opmerkelijk. Gisteren verklaarde ze nog dat ze vergeten was dat ze was gestopt met roken. Dat het was of ze nooit gerookt heeftquote:Op maandag 12 juni 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Babette denkt dat haar breekdag door het stoppen met roken kwam
Denk alweer een Isaac dingetje, sporten.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:33 schreef Frummelie het volgende:
Wat gaat er allemaal gebeuren in de loods... hoezo alles naar buiten?
Ik dacht hetzelfde wat jij nu typt 🤣🤣quote:Op maandag 12 juni 2023 09:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is opmerkelijk. Gisteren verklaarde ze nog dat ze vergeten was dat ze was gestopt met roken. Dat het was of ze nooit gerookt heeft
Oké.. lekker in die hitte...quote:Op maandag 12 juni 2023 09:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk alweer een Isaac dingetje, sporten.
Geen idee, maar ze kleden zich sportief, dus hou het op sporten.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:39 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Is vandaag die race met afstandbestuurbare auto's?
Ooh dan is dat het, vandaar de strobalen..quote:Op maandag 12 juni 2023 09:39 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Is vandaag die race met afstandbestuurbare auto's?
Kan natuurlijk ook de dagelijkse ochtendgymnastiek zijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze kleden zich sportief, dus hou het op sporten.
Baps die haar zin niet krijgt....quote:Op maandag 12 juni 2023 09:42 schreef tonja het volgende:
Ik kan het mis hebben, maar van wat ik nu begrijp denkt babs dat ze Janet kan overhalen om wel de kleren te verstellen met het argument dat ze gestopt is met roken.
Het ratelde al weer zo veel dat ik der op mute heb gezetquote:Op maandag 12 juni 2023 09:42 schreef tonja het volgende:
Ik kan het mis hebben, maar van wat ik nu begrijp denkt babs dat ze Janet kan overhalen om wel de kleren te verstellen met het argument dat ze gestopt is met roken.
Had ik niet gedacht dat Janet nee zou zeggen voor iets dat zij makkelijk zou kunnen. Dat moet een reden hebben.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:44 schreef pingu66 het volgende:
Haha Babbel boos o.dat Janet de jurkjes niet wik innemen omdat Babbel een xl heeft gekocht omdat er geen kleinere maten waren.
Vraag maar aan Wendy zegt Janet.
Babbet helemaal hyper, nou dan ga ik naar achter....
Dat heeft ze een tijdje geleden al aangekondigd omdat ze al die kleding die besteld wordt onzin vindt en geen zin heeft om constant de boel te lopen verstellen.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht dat Janet nee zou zeggen voor iets dat zij makkelijk zou kunnen. Dat moet een reden hebben.
Het is warm. Iedereen van groot naar klein en jong en oud en dik en dun wil het liefst zo weinig mogelijk kleding aan.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:47 schreef Snensie het volgende:
Janet weer in haar corrigerende ondergoed de hele dag. Om onpasselijk van te worden, altijd die halfnaakte oma.
Ze gaan dansenquote:
Okee. Dan begrijp ik dat wel.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heeft ze een tijdje geleden al aangekondigd omdat ze al die kleding die besteld wordt onzin vindt en geen zin heeft om constant de boel te lopen verstellen.
Er is niks mis mee om jezelf een beetje fatsoenlijk te kleden. Ik word er echt onpasselijk van en ik hoop dan ook dat ze er snel uitvliegt.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is warm. Iedereen van groot naar klein en jong en oud en dik en dun wil het liefst zo weinig mogelijk kleding aan.
Fuck thatquote:Op maandag 12 juni 2023 09:47 schreef Snensie het volgende:
Janet weer in haar corrigerende ondergoed de hele dag. Om onpasselijk van te worden, altijd die halfnaakte oma.
Janet is zoveel afgevallen daar heb ik best respect voor en laten we wel wezen naar mate we ouder worden gaat alles richting de grond... lekker laten rond lopen zo...quote:Op maandag 12 juni 2023 09:47 schreef Snensie het volgende:
Ik kan het ook niet begrijpen dat je je zo wil vertonenquote:Op maandag 12 juni 2023 09:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Er is niks mis mee om jezelf een beetje fatsoenlijk te kleden. Ik word er echt onpasselijk van en ik hoop dan ook dat ze er snel uitvliegt.
Ze zijn niet op de beach maar in een tv programma. Dus omdat het warm is moet heel Nederland maar in zwemkleding oid. Bovendien heb je best kleding die wel luchtig is en veel fatsoenlijker. Ik hoop toch niet dat als ik dadelijk naar de AH ga daar allemaal oude van dagen in zwembroek tegen kom.quote:
Klopt wel een beetje dat figuur.. alleen die behaarde benen niet want die heeft ze samen met Mirthe allemaal uitgetrokkenquote:
Alleen omdat ze er zo bij loopt naar huis moeten?quote:Op maandag 12 juni 2023 09:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Er is niks mis mee om jezelf een beetje fatsoenlijk te kleden. Ik word er echt onpasselijk van en ik hoop dan ook dat ze er snel uitvliegt.
Dan wint de zwaartekracht hoor ik altijdquote:Op maandag 12 juni 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Janet is zoveel afgevallen daar heb ik best respect voor en laten we wel wezen naar mate we ouder worden gaat alles richting de grond... lekker laten rond lopen zo...
Waarschijnlijk door de warmtequote:Op maandag 12 juni 2023 09:56 schreef spapaars het volgende:
Was te verwachten, maar best vroeg deze keer.
quote:Op maandag 12 juni 2023 09:55 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze zijn niet op de beach maar in een tv programma. Dus omdat het warm is moet heel Nederland maar in zwemkleding oid. Bovendien heb je best kleding die wel luchtig is en veel fatsoenlijker. Ik hoop toch niet dat als ik dadelijk naar de AH ga daar allemaal oude van dagen in zwembroek tegen kom.
Haha ja met recht...quote:Op maandag 12 juni 2023 09:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan wint de zwaartekracht hoor ik altijd
Dat die roze legging van Moraima nog niet verbrand is snap ik ook niet want ook dat kan echt niet. Dat jurkje van Zoë gaan we gelukkig niet meer zien want dat mag ze niet meer aan van de FEBO.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen omdat ze er zo bij loopt naar huis moeten?
Ik kijk daar wel doorheen hoor. Net zoals bij Moraima die ziet er ook niet uit met die leggings aan
Of een Zoë die met half blote tieten loopt de hele dag.
Lekker laten lopen als men zich daar vrij bij voelt
Ze had nog niet genoeg plamuur op haar gezichtquote:Op maandag 12 juni 2023 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe met zeurende stem: echt vervelend. Konden ze niet ff wachten.
Ze heeft nog wel een uurtje de tijd waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had nog niet genoeg plamuur op haar gezicht
Dat jurkje waarvan het leek of haar tieten aan het vechten waren om te ontsnappen?quote:Op maandag 12 juni 2023 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat die roze legging van Moraima nog niet verbrand is snap ik ook niet want ook dat kan echt niet. Dat jurkje van Zoë gaan we gelukkig niet meer zien want dat mag ze niet meer aan van de FEBO.
Eliminaties zijn wel het leukst.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:09 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop op een leuke, lange, spannende verdienopdracht..
Stel je voor, toch ineens een spontane eliminatie..
Daar heb ik echt nachtmerries van... zo'n oerlelijk ding..quote:Op maandag 12 juni 2023 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat die roze legging van Moraima nog niet verbrand is snap ik ook niet want ook dat kan echt niet. Dat jurkje van Zoë gaan we gelukkig niet meer zien want dat mag ze niet meer aan van de FEBO.
Ik hoop het ook maar ik vermoed het niet.quote:
Ja Ik vraag me ook af hoe de eindstrijd eruit gaat zien.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar ik vermoed het niet.
Ik heb het idee gewoon nog 2 er uit en dan met dat stel naar de finale en dat ze dan een voor een afvallen.
Maar is mijn idee he niet dat er ooit iets over gezegd is
Ja dat denk ik ook. Maar ik blijf voorlopig even hopenquote:Op maandag 12 juni 2023 10:12 schreef Lovely het volgende:
Denk geen eliminatie, is net geweest en volgens mij hebben ze bijna geen boodschappen geld meer
quote:Op maandag 12 juni 2023 10:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat jurkje waarvan het leek of haar tieten aan het vechten waren om te ontsnappen?
The escape from alcatraz![]()
Me to een onverwachte eliminatie zou wel een keertje leuk zijnquote:Op maandag 12 juni 2023 10:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Maar ik blijf voorlopig even hopen
Dan gaan ze maar eens lekker van de prijzenpot knabbelen... ik wil dat echt nog een keer meemaken voordat het afgelopen is... maar inderdaad het zou wel een verdienopdracht zijn..quote:Op maandag 12 juni 2023 10:12 schreef Lovely het volgende:
Denk geen eliminatie, is net geweest en volgens mij hebben ze bijna geen boodschappen geld meer
Hopen mag altijd.. denk dat er binnen kort sowieso wel twee eliminatie achter elkaar komen, of dat er twee tegelijk weg moetenquote:Op maandag 12 juni 2023 10:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Maar ik blijf voorlopig even hopen
Hoeveel zit er nog in de prijzenpot?quote:Op maandag 12 juni 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar eens lekker van de prijzenpot knabbelen... ik wil dat echt nog een keer meemaken voordat het afgelopen is... maar inderdaad het zou wel een verdienopdracht zijn..
Oh dat sowieso jaquote:Op maandag 12 juni 2023 10:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha heb geen idee eigenijk maar genoeg om er is af te knabbelen...
Maar wel logisch, je weet dat de laatste weken saai zullen als er teveel al zijn vertrokken.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar ik vermoed het niet.
Ik heb het idee gewoon nog 2 er uit en dan met dat stel naar de finale en dat ze dan een voor een afvallen.
Maar is mijn idee he niet dat er ooit iets over gezegd is
Ja die vreselijke roze legging ja. En tsja Zoë die is ook echt niet meer te redden maar daar kan ik me ook erg aan storen. Misschien ben ik te netjes opgevoed. Ik wou weleens op stap gaan met een kort strak jurkje wat weinig aan de verbeelding overliet maar ik kwam van mijn vader de deur niet uit hoor. Eerst wat fatsoenlijks aan.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch zien we dat in andere RLSsen ook dat ze maar met een handje vol overblijven.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel logisch, je weet dat de laatste weken saai zullen als er teveel al zijn vertrokken.
Ze hangt en houdt zich vast aan de bedrand. Ik gok haar ruggengraat uitrekken.quote:
Maar ik vind het niet eens mooi.. eerder hoerig. Om een beetje sexy te zijn hoef je niet half blood rond te lopen. Dat kan ook prima met wat geslotenere kleding. Dan blijft er nog iets ter verbeelding overquote:Op maandag 12 juni 2023 10:22 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja die vreselijke roze legging ja. En tsja Zoë die is ook echt niet meer te redden maar daar kan ik me ook erg aan storen. Misschien ben ik te netjes opgevoed. Ik wou weleens op stap gaan met een kort strak jurkje wat weinig aan de verbeelding overliet maar ik kwam van mijn vader de deur niet uit hoor. Eerst wat fatsoenlijks aan.
Dan hoop ik dat ze er wat van geleerd hebben.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch zien we dat in andere RLSsen ook dat ze maar met een handje vol overblijven.
Maar daar zaten er dan ook geen 40 in
De vrijwillige vertrekken hebben er denk ik voor gezorgd dat er zo weinig eliminatie zijn geweest
Je kan zelfs sexy zijn met een coltrui...quote:Op maandag 12 juni 2023 10:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ik vind het niet eens mooi.. eerder hoerig. Om een beetje sexy te zijn hoef je niet half blood rond te lopen. Dat kan ook prima met wat geslotenere kleding. Dan blijft er nog iets ter verbeelding over
Vraag me af of ze wel echt weet wie dat is..quote:Op maandag 12 juni 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
Babette zegt je houdt wel van echt van Anna Field hč.. zegt Zoë.. Oww en ik ben Anne Frank..
Janet heeft helemaal gelijk, een te grote bestellen omdat een kleinere er niet is, ook nog smoezen gebruiken en Janet die er voor op kan draaien.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:44 schreef pingu66 het volgende:
Haha Babbel boos o.dat Janet de jurkjes niet wik innemen omdat Babbel een xl heeft gekocht omdat er geen kleinere maten waren.
Vraag maar aan Wendy zegt Janet.
Babbet helemaal hyper, nou dan ga ik naar achter....
Hoe dan ook, een belachelijke vergelijking.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af of ze wel echt weet wie dat is..
Is volgens mij niet een jurkje dat ze voor haar plezier heeft gekocht maar op dwingend advies van Marciano omdat ze met de Poolparty meehelpt en moet dan iets wits aan. Het was niet in een kleinere maat en met de gedachte dat als het iets te groot is dat Janet het dan wel in kan nemen.. dat doet ze immers altijd voor iedereen. Kan me dan wel voorstellen dat je dan baalt als ze zegt het niet te willen doen.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Janet heeft helemaal gelijk, een te grote bestellen omdat een kleinere er niet is, ook nog smoezen gebruiken en Janet die er voor kan draaien.
De groeten zou ik zeggen.
quote:
ALarm is gegaan en weten nog niet wat het is, denk wel verdienquote:
Inderdaad, groot gelijk. Kleding maten kleiner maken is zo makkelijk nog niet. En als het dan niet lukt, krijgt Janet de schuldquote:Op maandag 12 juni 2023 10:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Janet heeft helemaal gelijk, een te grote bestellen omdat een kleinere er niet is, ook nog smoezen gebruiken en Janet die er voor op kan draaien.
De groeten zou ik zeggen.
Dat dus..quote:Op maandag 12 juni 2023 10:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe dan ook, een belachelijke vergelijking.
Tja Janet heeft gezegd dat ze stopte met vermaken omdat er maar zo makkelijk wordt besteld en zij het dan wel oplost.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is volgens mij niet een jurkje dat ze voor haar plezier heeft gekocht maar op dwingend advies van Marciano omdat ze met de Poolparty meehelpt en moet dan iets wits aan. Het was niet in een kleinere maat en met de gedachte dat als het iets te groot is dat Janet het dan wel in kan nemen.. dat doet ze immers altijd voor iedereen. Kan me dan wel voorstellen dat je dan baalt als ze zegt het niet te willen doen.
Beetje flauw wat mij betreft. Als ze een statement wil maken kan ze beter zelf niets kopen van haar gekregen geld uit de prijzenpot.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja Janet heeft gezegd dat ze stopte met vermaken omdat er maar zo makkelijk wordt besteld en zij het dan wel oplost.
Iedereen neemt dingen van Eunice overquote:Op maandag 12 juni 2023 10:44 schreef Frummelie het volgende:
Sinds wanneer doet Janet aan meditatie, nog nooit gezien.
Nou, ik heb het in de gaten...quote:Op maandag 12 juni 2023 10:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen neemt dingen van Eunice over
Ze krijgen een reprimande en moetenstil zijnquote:Op maandag 12 juni 2023 10:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Vroeger bleven ze nog stilzwijgend afwachten wat er komen gaat.
Maar dat is de laatste tijd ook niet meer.
Iets maar we weten nog niet watquote:
quote:
Morrie loopt wel naast de balquote:Op maandag 12 juni 2023 10:54 schreef Harry het volgende:
Nou Moraima, manager, stippel maar een strategie uit........
Dat is het punt toch helemaal niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beetje flauw wat mij betreft. Als ze een statement wil maken kan ze beter zelf niets kopen van haar gekregen geld uit de prijzenpot.
Ik wilde niet reageren op deze opmerking maar bij deze dus..het een heeft niets met het ander te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |