Hoeveel zit er nog in de prijzenpot?quote:Op maandag 12 juni 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar eens lekker van de prijzenpot knabbelen... ik wil dat echt nog een keer meemaken voordat het afgelopen is... maar inderdaad het zou wel een verdienopdracht zijn..
Oh dat sowieso jaquote:Op maandag 12 juni 2023 10:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha heb geen idee eigenijk maar genoeg om er is af te knabbelen...
Maar wel logisch, je weet dat de laatste weken saai zullen als er teveel al zijn vertrokken.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar ik vermoed het niet.
Ik heb het idee gewoon nog 2 er uit en dan met dat stel naar de finale en dat ze dan een voor een afvallen.
Maar is mijn idee he niet dat er ooit iets over gezegd is
Ja die vreselijke roze legging ja. En tsja Zoë die is ook echt niet meer te redden maar daar kan ik me ook erg aan storen. Misschien ben ik te netjes opgevoed. Ik wou weleens op stap gaan met een kort strak jurkje wat weinig aan de verbeelding overliet maar ik kwam van mijn vader de deur niet uit hoor. Eerst wat fatsoenlijks aan.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat die roze legging van Moraima nog niet verbrand is snap ik ook niet want ook dat kan echt niet. Dat jurkje van Zoë gaan we gelukkig niet meer zien want dat mag ze niet meer aan van de FEBO.
Toch zien we dat in andere RLSsen ook dat ze maar met een handje vol overblijven.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel logisch, je weet dat de laatste weken saai zullen als er teveel al zijn vertrokken.
Ze hangt en houdt zich vast aan de bedrand. Ik gok haar ruggengraat uitrekken.quote:
Maar ik vind het niet eens mooi.. eerder hoerig. Om een beetje sexy te zijn hoef je niet half blood rond te lopen. Dat kan ook prima met wat geslotenere kleding. Dan blijft er nog iets ter verbeelding overquote:Op maandag 12 juni 2023 10:22 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja die vreselijke roze legging ja. En tsja Zoë die is ook echt niet meer te redden maar daar kan ik me ook erg aan storen. Misschien ben ik te netjes opgevoed. Ik wou weleens op stap gaan met een kort strak jurkje wat weinig aan de verbeelding overliet maar ik kwam van mijn vader de deur niet uit hoor. Eerst wat fatsoenlijks aan.
Dan hoop ik dat ze er wat van geleerd hebben.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch zien we dat in andere RLSsen ook dat ze maar met een handje vol overblijven.
Maar daar zaten er dan ook geen 40 in
De vrijwillige vertrekken hebben er denk ik voor gezorgd dat er zo weinig eliminatie zijn geweest
Je kan zelfs sexy zijn met een coltrui...quote:Op maandag 12 juni 2023 10:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ik vind het niet eens mooi.. eerder hoerig. Om een beetje sexy te zijn hoef je niet half blood rond te lopen. Dat kan ook prima met wat geslotenere kleding. Dan blijft er nog iets ter verbeelding over
Vraag me af of ze wel echt weet wie dat is..quote:Op maandag 12 juni 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
Babette zegt je houdt wel van echt van Anna Field hè.. zegt Zoë.. Oww en ik ben Anne Frank..
Janet heeft helemaal gelijk, een te grote bestellen omdat een kleinere er niet is, ook nog smoezen gebruiken en Janet die er voor op kan draaien.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:44 schreef pingu66 het volgende:
Haha Babbel boos o.dat Janet de jurkjes niet wik innemen omdat Babbel een xl heeft gekocht omdat er geen kleinere maten waren.
Vraag maar aan Wendy zegt Janet.
Babbet helemaal hyper, nou dan ga ik naar achter....
Hoe dan ook, een belachelijke vergelijking.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af of ze wel echt weet wie dat is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |