Herstellen is wel totaal iets anders dan dat de kaarten worden geschud.quote:Op maandag 12 juni 2023 02:05 schreef woxxel het volgende:
[..]
Bij iedereen.
Iedereen die xn maatje kwijt raakt moet toch even herstellen
Maar de ontwenningsverschijnselen zijn hetzelfdequote:Op zondag 11 juni 2023 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als je niet wilt roken en drinken, dan is het feit dat het niet voorhanden is juist goed zou je zeggen
Ze heeft een deken om dus zal wel meevallen danquote:Op maandag 12 juni 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Eunice alweer lekker in de kas, is nu nog te doen denk ik...
Ja nu wil het nog wel... de kas staat volgens mij nu nog in de schaduw...quote:Op maandag 12 juni 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft een deken om dus zal wel meevallen dan
Ik weet niet of ze hem in de nacht dicht of open doen, als het open is hij wel lekker afgekoeldquote:Op maandag 12 juni 2023 07:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja nu wil het nog wel... de kas staat volgens mij nu nog in de schaduw...
Ik denk dicht anders zit het vol ongewenste gasten... ieuwww.. hiquote:Op maandag 12 juni 2023 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hem in de nacht dicht of open doen, als het open is hij wel lekker afgekoeld
Is dat bij de buren ofzo... ik heb het s'ochtends wel eens vaker gehoord... je hoort ook elke ochtend een vrachtwagen achteruit rijden... dus er wordt daar ook iets afgeleverd..quote:Op maandag 12 juni 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
Je hoort wel regelmatig iemand lopen, klinkt als grind zal wel buiten de loods zijn. Maar ik heb dat nog niet eerder gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |