Ohh nog mensen wakker zie ikquote:Op maandag 12 juni 2023 01:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe is gewoon hartstikke lief bezig voor de jarige Erik. Ik vond haar felicitatie naar Erik toe er ongedwongen en gemeend eruit zien. Die van Babette naar Erik trouwens ook. Van de meesten was het maar een halve omarming als in, niet te dichtbij komen. Mirthe en Babette gaven Erik een fijne omhelzing als in dat zijn geluk even voorop werd gezet. Details.
Ik vond het juist leuk afgelopen dagenquote:Op maandag 12 juni 2023 01:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe men de nu wat langere tv uitzendingen nog interessant gaat houden. De kijkcijfers gingen behoorlijk goed. Met enige regelmaat de laatste tijd zelfs in de top 25. En dat willen de programma makers zeker vasthouden ook al is Jeffrey weg.
Men kan niet dwingen dat een deelnemer recalcitrant wordt voor tv uitzendingen maar zal vast geprobeerd worden. Is Babette daar gevoelig voor? Ze was een behoorlijke tijd bij kamer 5 vandaag.
En met dit kleine team moeten er echt wel hele goede verdienopdrachten komen. Goede eliminaties. John de Mol verkoopt graag zijn product aan het buitenland en is al gelukt maar nog niet naar heel veel landen dus het moet vast nog spannend gemaakt worden, lijkt mij. En ik hoop het ook voor mezelf haha.
Ja voor even leuk. Niet tot het einde van het programma. Op één of andere manier, iets meer spanning. Ik zal je waarschuwen als het te spannend wordt. Dan kun je de streams uitzetten. Ik help je graag hè, dat weet je.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond het juist leuk afgelopen dagenzaterdag niet veel gekeken want er was weinig te doen maar ik vond de spelletjes wel leuk vanmiddag.
Ja ik weet dat jullie graag blijven hangen in het jeff was geweldig sfeertje. Ik heb daar gelukkig geen last vanquote:Op maandag 12 juni 2023 01:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja voor even leuk. Niet tot het einde van het programma. Op één of andere manier, iets meer spanning. Ik zal je waarschuwen als het te spannend wordt. Dan kun je de streams uitzetten. Ik help je graag hè, dat weet je.
Precies en dat zie ik dus ook duidelijk gebeuren afgelopen dagen. Interessant om te volgen.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:57 schreef woxxel het volgende:
Altijd als iemand weggaat worden de kaarten opnieuw geschud en komt er een nieuwe verhaallijn.
Dat hebben we nu toch wel door?
Grapje. Weet je best wel. Slaap lekker lieve @engine .quote:Op maandag 12 juni 2023 01:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jullie graag blijven hangen in het jeff was geweldig sfeertje. Ik heb daar gelukkig geen last vanvoor mij is er weinig veranderd. Behalve dat er een vervelend persoon weg is. Dat vind ik leuk.
We gaan slapen
Weet ikquote:Op maandag 12 juni 2023 01:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Grapje. Weet je best wel. Slaap lekker lieve @:engine .
Bij wie die weg ging, moesten de kaarten ook opnieuw worden geschud dan? Volgens mij enkel bij het vertrek van Jeffrey.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:57 schreef woxxel het volgende:
Altijd als iemand weggaat worden de kaarten opnieuw geschud en komt er een nieuwe verhaallijn.
Dat hebben we nu toch wel door?
Ohquote:
Bij iedereen.quote:Op maandag 12 juni 2023 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Bij wie die weg ging, moesten de kaarten ook opnieuw worden geschud dan? Volgens mij enkel bij het vertrek van Jeffrey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |