abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209483632
Mirthe is gewoon hartstikke lief bezig voor de jarige Erik. Ik vond haar felicitatie naar Erik toe er ongedwongen en gemeend eruit zien. Die van Babette naar Erik trouwens ook. Van de meesten was het maar een halve omarming als in, niet te dichtbij komen. Mirthe en Babette gaven Erik een fijne omhelzing als in dat zijn geluk even voorop werd gezet. Details.
  maandag 12 juni 2023 @ 01:36:37 #52
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209483637
Ja dat
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 12 juni 2023 @ 01:37:11 #53
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209483641
Myrthe wint weer ... tijd om op te ruimen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_209483653
Erik doet eeuwig met een tube tandpasta. Kennelijk gebruikt-ie een nauwelijks te onderscheiden hoeveelheid tandpasta. Mirthe vindt dat je daar niet op moet bezuinigen, maar Erik is ervan overtuigd dat meer niet beter is.
pi_209483658
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe is gewoon hartstikke lief bezig voor de jarige Erik. Ik vond haar felicitatie naar Erik toe er ongedwongen en gemeend eruit zien. Die van Babette naar Erik trouwens ook. Van de meesten was het maar een halve omarming als in, niet te dichtbij komen. Mirthe en Babette gaven Erik een fijne omhelzing als in dat zijn geluk even voorop werd gezet. Details.
Ohh nog mensen wakker zie ik :)

Mirthe en Erik wandelen nog even in de tuin.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209483666
Ik vraag me wel af hoe men de nu wat langere tv uitzendingen nog interessant gaat houden. De kijkcijfers gingen behoorlijk goed. Met enige regelmaat de laatste tijd zelfs in de top 25. En dat willen de programma makers zeker vasthouden ook al is Jeffrey weg.

Men kan niet dwingen dat een deelnemer recalcitrant wordt voor tv uitzendingen maar zal vast geprobeerd worden. Is Babette daar gevoelig voor? Ze was een behoorlijke tijd bij kamer 5 vandaag.

En met dit kleine team moeten er echt wel hele goede verdienopdrachten komen. Goede eliminaties. John de Mol verkoopt graag zijn product aan het buitenland en is al gelukt maar nog niet naar heel veel landen dus het moet vast nog spannend gemaakt worden, lijkt mij. En ik hoop het ook voor mezelf haha.
pi_209483670
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe men de nu wat langere tv uitzendingen nog interessant gaat houden. De kijkcijfers gingen behoorlijk goed. Met enige regelmaat de laatste tijd zelfs in de top 25. En dat willen de programma makers zeker vasthouden ook al is Jeffrey weg.

Men kan niet dwingen dat een deelnemer recalcitrant wordt voor tv uitzendingen maar zal vast geprobeerd worden. Is Babette daar gevoelig voor? Ze was een behoorlijke tijd bij kamer 5 vandaag.

En met dit kleine team moeten er echt wel hele goede verdienopdrachten komen. Goede eliminaties. John de Mol verkoopt graag zijn product aan het buitenland en is al gelukt maar nog niet naar heel veel landen dus het moet vast nog spannend gemaakt worden, lijkt mij. En ik hoop het ook voor mezelf haha.
Ik vond het juist leuk afgelopen dagen :) zaterdag niet veel gekeken want er was weinig te doen maar ik vond de spelletjes wel leuk vanmiddag.
pi_209483674
Inmiddels iedereen in zijn mandje :z
pi_209483675
Oh nee Mirthe nog niet helemaal :D
pi_209483678
Evenement met ice k9mt nog.
Rollerdisco. Poolparty met drankje voor babette.
Er is spanning tussen Erik en eunice.
Liefde tussen marciano en babette .
Ice die een nieuw plan moet maken.

Ik verwacht nog wel wat hoor
pi_209483679
quote:
2s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:52 schreef engine het volgende:

[..]
Ik vond het juist leuk afgelopen dagen :) zaterdag niet veel gekeken want er was weinig te doen maar ik vond de spelletjes wel leuk vanmiddag.
Ja voor even leuk. Niet tot het einde van het programma. Op één of andere manier, iets meer spanning. Ik zal je waarschuwen als het te spannend wordt. Dan kun je de streams uitzetten. Ik help je graag hè, dat weet je. ^p^
pi_209483682
Altijd als iemand weggaat worden de kaarten opnieuw geschud en komt er een nieuwe verhaallijn.
Dat hebben we nu toch wel door?
pi_209483683
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:55 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Ja voor even leuk. Niet tot het einde van het programma. Op één of andere manier, iets meer spanning. Ik zal je waarschuwen als het te spannend wordt. Dan kun je de streams uitzetten. Ik help je graag hè, dat weet je. ^p^
Ja ik weet dat jullie graag blijven hangen in het jeff was geweldig sfeertje. Ik heb daar gelukkig geen last van ;) voor mij is er weinig veranderd. Behalve dat er een vervelend persoon weg is. Dat vind ik leuk.

We gaan slapen :z
pi_209483684
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:57 schreef woxxel het volgende:
Altijd als iemand weggaat worden de kaarten opnieuw geschud en komt er een nieuwe verhaallijn.
Precies en dat zie ik dus ook duidelijk gebeuren afgelopen dagen. Interessant om te volgen.
pi_209483685
quote:
2s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:57 schreef engine het volgende:

[..]
Ja ik weet dat jullie graag blijven hangen in het jeff was geweldig sfeertje. Ik heb daar gelukkig geen last van ;) voor mij is er weinig veranderd. Behalve dat er een vervelend persoon weg is. Dat vind ik leuk.

We gaan slapen :z
Grapje. Weet je best wel. Slaap lekker lieve @engine .
pi_209483687
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:59 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Grapje. Weet je best wel. Slaap lekker lieve @:engine .
Weet ik :) dankje.
pi_209483688
Erik ligt nog te kijken
pi_209483692
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:57 schreef woxxel het volgende:
Bij wie die weg ging, moesten de kaarten ook opnieuw worden geschud dan? Volgens mij enkel bij het vertrek van Jeffrey.
pi_209483696
Mirthe is nog ergens mee bezig :D
pi_209483697
Ah de ingang voor de muizen nog even open zetten :!
pi_209483701
Zoë ook uit bed.
pi_209483702
Mog een muis gevangen 🤣
pi_209483704
Geen idee wat ze aan het doen zijn.
pi_209483705
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 02:03 schreef woxxel het volgende:
Mog een muis gevangen 🤣
Oh :D
pi_209483708
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Bij wie die weg ging, moesten de kaarten ook opnieuw worden geschud dan? Volgens mij enkel bij het vertrek van Jeffrey.
Bij iedereen.

Iedereen die xn maatje kwijt raakt moet toch even herstellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')