Jumbo en vooral Zalando.quote:Op maandag 12 juni 2023 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is dat bij de buren ofzo... ik heb het s'ochtends wel eens vaker gehoord... je hoort ook elke ochtend een vrachtwagen achteruit rijden... dus er wordt daar ook iets afgeleverd..
Auto's hoor ik ook wel eens daar.quote:Op maandag 12 juni 2023 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is dat bij de buren ofzo... ik heb het s'ochtends wel eens vaker gehoord... je hoort ook elke ochtend een vrachtwagen achteruit rijden... dus er wordt daar ook iets afgeleverd..
Bij een bedrijf daarnaast dan ofzo toch niet bij de loods?quote:Op maandag 12 juni 2023 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Auto's hoor ik ook wel eens daar.
Zal af en toe wel het een en ander geleverd moeten worden en de mensen die daar werken
Verlate nacht bezorgingquote:Op maandag 12 juni 2023 08:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha toch niet s'ochtends om 07.00..
Zal wel verdomde heet zijn in die slaapkamers.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:20 schreef Chanel5 het volgende:
Onder dekbedden liggen, goeie airco daar??????
ik moet er niet aan denken, hooguit tegen de ochtend onder de hoes
Het was het eerste wat ik zag na opening van de streams.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:19 schreef Chanel5 het volgende:
zitten we trouwens te wachten op een constante close-up van hem?
Doet ze iedere morgen, dat neemt ze op op de podcastquote:
quote:Op maandag 12 juni 2023 08:39 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wie liggen daar beneden ? Sas en Bern?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |