Is volgens mij niet een jurkje dat ze voor haar plezier heeft gekocht maar op dwingend advies van Marciano omdat ze met de Poolparty meehelpt en moet dan iets wits aan. Het was niet in een kleinere maat en met de gedachte dat als het iets te groot is dat Janet het dan wel in kan nemen.. dat doet ze immers altijd voor iedereen. Kan me dan wel voorstellen dat je dan baalt als ze zegt het niet te willen doen.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Janet heeft helemaal gelijk, een te grote bestellen omdat een kleinere er niet is, ook nog smoezen gebruiken en Janet die er voor kan draaien.
De groeten zou ik zeggen.
quote:
ALarm is gegaan en weten nog niet wat het is, denk wel verdienquote:
Inderdaad, groot gelijk. Kleding maten kleiner maken is zo makkelijk nog niet. En als het dan niet lukt, krijgt Janet de schuldquote:Op maandag 12 juni 2023 10:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Janet heeft helemaal gelijk, een te grote bestellen omdat een kleinere er niet is, ook nog smoezen gebruiken en Janet die er voor op kan draaien.
De groeten zou ik zeggen.
Dat dus..quote:Op maandag 12 juni 2023 10:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe dan ook, een belachelijke vergelijking.
Tja Janet heeft gezegd dat ze stopte met vermaken omdat er maar zo makkelijk wordt besteld en zij het dan wel oplost.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is volgens mij niet een jurkje dat ze voor haar plezier heeft gekocht maar op dwingend advies van Marciano omdat ze met de Poolparty meehelpt en moet dan iets wits aan. Het was niet in een kleinere maat en met de gedachte dat als het iets te groot is dat Janet het dan wel in kan nemen.. dat doet ze immers altijd voor iedereen. Kan me dan wel voorstellen dat je dan baalt als ze zegt het niet te willen doen.
Beetje flauw wat mij betreft. Als ze een statement wil maken kan ze beter zelf niets kopen van haar gekregen geld uit de prijzenpot.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja Janet heeft gezegd dat ze stopte met vermaken omdat er maar zo makkelijk wordt besteld en zij het dan wel oplost.
Iedereen neemt dingen van Eunice overquote:Op maandag 12 juni 2023 10:44 schreef Frummelie het volgende:
Sinds wanneer doet Janet aan meditatie, nog nooit gezien.
Nou, ik heb het in de gaten...quote:Op maandag 12 juni 2023 10:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen neemt dingen van Eunice over
Ze krijgen een reprimande en moetenstil zijnquote:Op maandag 12 juni 2023 10:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Vroeger bleven ze nog stilzwijgend afwachten wat er komen gaat.
Maar dat is de laatste tijd ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |