SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die niet betaald? Stukje Qatar.quote:
Ze bestaan al 20 jaar in huidige vorm en officieel bijna 65 jaar.quote:
Je vergeet Twente en AZ.quote:
Is dit regionale spreektaal?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:22 schreef Cupfighter het volgende:
Ja het is en blijft nacompetitie voetbal
zijn veel niet lui die vrijdag bij Almere staan en zondag op de f-side? Moeten nu een keuze maken.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
zijn veel niet lui die vrijdag bij Almere staan en zondag op de f-side? Moeten nu een keuze maken.
Wat ben je ontzettend stoer de laatste tijd echt bijzonder opwindend!quote:
huhquote:Op zondag 11 juni 2023 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je ontzettend stoer de laatste tijd echt bijzonder opwindend!
Speel jij toevallig in Versace reclames?
Leuk feitje: ik ben nog nooit in Almere geweestquote:Op zondag 11 juni 2023 19:25 schreef hollandia02 het volgende:
Leuk feitje: trainer Almere ouder dan Almere.
Daar wil je nog niet dood gevonden wordenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Leuk feitje: ik ben nog nooit in Almere geweest
Ik alleen op Almere Strand.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Op*quote:Op zondag 11 juni 2023 19:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Moet hij weten.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:27 schreef RamboDirk het volgende:
Leuk feitje: user @:Bezsen is nog nooit in een vrouw geweest.
Wel minder kilometers, duurzame eredivisie.quote:
Dit lijkt me feitelijk onjuist.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:27 schreef RamboDirk het volgende:
Leuk feitje: user @:Bezsen is nog nooit in een vrouw geweest.
Krijgen volgend jaar een gloednieuw stadion op Almere Pampus van 35.000 plaatsen!quote:Op zondag 11 juni 2023 19:28 schreef yats het volgende:
Leuk joh, weer zo'n klein uitvak erbij waar 150 gelukkigen aanwezig kunnen zijn...
Hup Emmen dan maar!
Dan hoef je ook niet in dit topic te posten. Doei Tjacka!quote:Op zondag 11 juni 2023 19:28 schreef Tjacka het volgende:
Leuk feitje: ik zit in de tuin en kijk niet naar de wedstrijd
Dit topic is geen schuilplek.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:28 schreef Tjacka het volgende:
Leuk feitje: ik zit in de tuin en kijk niet naar de wedstrijd
Zou Vitesse dat uitvak wel vol krijgen?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:28 schreef yats het volgende:
Leuk joh, weer zo'n klein uitvak erbij waar 150 gelukkigen aanwezig kunnen zijn...
Hup Emmen dan maar!
Dacht dat we vrienden warenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet in dit topic te posten. Doei Tjacka!
Almere city bestaat bijna 64 jaar. Pastoor gaat 57 worden.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:25 schreef hollandia02 het volgende:
Dijkje doorsteken en hup.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:34 schreef Bezsen het volgende:
Hier worden de hoogtepunten van Almere bezongen en laten zien
quote:Op zondag 11 juni 2023 19:25 schreef hollandia02 het volgende:
quote:Op zondag 11 juni 2023 19:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Almere city bestaat bijna 64 jaar. Pastoor gaat 57 worden.
Afgang.
Eerste steen 1976.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Almere city bestaat bijna 64 jaar. Pastoor gaat 57 worden.
Afgang.
Niks over fc omniworld. Erg jammerquote:Op zondag 11 juni 2023 19:34 schreef Bezsen het volgende:
Hier worden de hoogtepunten van Almere bezongen en laten zien
Fout, almere city is begonnen als de zwarte schapenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:36 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Eerste steen 1976.
Alex half jaren 60.
Of over dezwartequote:
Waarom is dat een vuile klootzak?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:37 schreef Evangelion het volgende:
Toch nog een opsteker voor Yannick na de titel voor de vuile klootzak Djokovic
De laatste 7 uitwedstrijden op rij was het gewoon compleet uitverkocht, inclusief 850 man naar Sittard en 900 man naar Feyenoord (meer kaarten kregen we niet). Uiteindelijk zijn we gewoon 9e geworden qua gemiddelde uitsupporters...quote:Op zondag 11 juni 2023 19:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou Vitesse dat uitvak wel vol krijgen?
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Fout, almere city is begonnen als de zwarte schapen
[..]
Of over dezwarte
Almere City wel ik had het over Almere.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Fout, almere city is begonnen als de zwarte schapen
[..]
Of over dezwarte
Mooi hoe je dat als iets goed doet voorkomen.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste 7 uitwedstrijden op rij was het gewoon compleet uitverkocht, inclusief 850 man naar Sittard en 900 man naar Feyenoord (meer kaarten kregen we niet). Uiteindelijk zijn we gewoon 9e geworden qua gemiddelde uitsupporters...
quote:Op zondag 11 juni 2023 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste 7 uitwedstrijden op rij was het gewoon compleet uitverkocht, inclusief 850 man naar Sittard en 900 man naar Feyenoord (meer kaarten kregen we niet). Uiteindelijk zijn we gewoon 9e geworden qua gemiddelde uitsupporters...
Ik wilde wat zeggen over de zwarte schapen maar ramde te vroeg op de enterquote:
Het blijft Ajax B he.quote:
Na zo'n @%%#%seizoen is dat gewoon prima. Net als dat we nog boven nek geëindigd zijn na zon slecht jaar. Dat gun ik ze in Nijmegen met die grote mond van harte!quote:Op zondag 11 juni 2023 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi hoe je dat als iets goed doet voorkomen.
Het blijft wel Nederland he. Wij zijn hier geen Duitsland of Engeland met enorme clubs zelfs in de derde of vierde afdeling.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Na zo'n @%%#%seizoen is dat gewoon prima. Net als dat we nog boven nek geëindigd zijn na zon slecht jaar. Dat gun ik ze in Nijmegen met die grote mond van harte!
Verder gaat het er puur om dat Almere gewoon niet eredivisiewaardig is. Als je zelfs kleiner dan Volendam en RKC bent...
Ik kijk liever naar het voetbal. RKC speelt waardeloos. Emmen ook, Groningen ook.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Na zo'n @%%#%seizoen is dat gewoon prima. Net als dat we nog boven nek geëindigd zijn na zon slecht jaar. Dat gun ik ze in Nijmegen met die grote mond van harte!
Verder gaat het er puur om dat Almere gewoon niet eredivisiewaardig is. Als je zelfs kleiner dan Volendam en RKC bent...
Almere rijke eigenaar ja?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Successupporters zullen komen en bij aanhoudende resultaten blijven en zij hebben wel een betrouwbare rijke eigenaar.
Vitesse gaat eraan.
True, maar dan had ik toch liever ADO, Willem 2 of Nac terug gehad. Of zelfs Roda...quote:Op zondag 11 juni 2023 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het blijft wel Nederland he. Wij zijn hier geen Duitsland of Engeland met enorme clubs zelfs in de derde of vierde afdeling.
Las laatst iets over een rijke man die achter de opkomst zat of zo maar verder niet doorgelezen.quote:
Het gros van de eredivisie is gewoon zeer matig. Zelfs de nummer 2 speelde vaker om niet te verliezen dan om te winnen...quote:Op zondag 11 juni 2023 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar het voetbal. RKC speelt waardeloos. Emmen ook, Groningen ook.
Beneliga zonder middelmaat als Vitessequote:Op zondag 11 juni 2023 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het wordt nu tijd voor een Eredivisie met 16 clubs.
Das wel aardig jaquote:
Wel vooral Seuntjens en Kramer toch?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
RKC deed gewoon mee om P8, die speelden prima
Lesley Bambergerquote:
En Bel Hassani in de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel vooral Seuntjens en Kramer toch?
Oh, dat wij in Almere gaan verliezen staat al vast. Wij verliezen immers altijd van promovendussen. Net als Utrecht en Twente. Daarom zijn die clubs ook allemaal subtop en geen top...quote:Op zondag 11 juni 2023 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Successupporters zullen komen en bij aanhoudende resultaten blijven en zij hebben wel een betrouwbare rijke eigenaar.
Vitesse gaat eraan.
Je kan toch zelfs zoeken.quote:
Dan blijven er weinig clubs over. Dan kun je ook clubs als Sparta, RKC en Heerenveen eruit gooien. Die presteren immers nog minder over de laatste 5 jaar.quote:
Klopt.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig clubs over. Dan kun je ook clubs als Sparta, RKC en Heerenveen eruit gooien. Die presteren immers nog minder over de laatste 5 jaar.
Sorry.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan toch zelfs zoeken.
De eigenaar is sinds 2010 stenenmiljardair Lesley Bamberger, die nieuwe sponsoren wierf, een nieuw stadion liet bouwen en in de jeugdopleiding investeerde. Iets wat zich uitbetaalde met Jong Almere, dat zelfs is gepromoveerd naar de tweede divisie.
Waat een mooie plaatjen!quote:
Gewoon een club met veel potentie zeker na zon eerste promotie hoe zuur dat ook is voor velen hier (kennelijk)quote:Op zondag 11 juni 2023 19:50 schreef hollandia02 het volgende:
Die Lesley Bamberger van Almere heeft een vermogen tussen de 1,9 en 2 miljard eurootjes
Gediskwalificeerd uiteraard.quote:
Ik twee.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga volgend jaar geen wedstrijden van Almere City kijken.
Alleen als ze tegen feyenoord spelenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Lesley zal de knip wel trekken nu ze eredivsie spelen. Voorlopig is deze lelijke club here to stay.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:50 schreef hollandia02 het volgende:
Die Lesley Bamberger van Almere heeft een vermogen tussen de 1,9 en 2 miljard eurootjes
Wk stenen keilenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Schijnen het goed te doen op het WK rakketwerpen
Ook een stad van 250.0000 inwonersquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een club met veel potentie zeker na zon eerste promotie hoe zuur dat ook is voor velen hier (kennelijk)
Ik 2 denk ikquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat maakt het nog ergerquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een club met veel potentie zeker na zon eerste promotie hoe zuur dat ook is voor velen hier (kennelijk)
Als Almere promoveert moet je dat respecteren.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:52 schreef De_Kraam het volgende:
Dit Emmen verdient het niet.
Almere ook niet trouwens.
Snap de haat niet zo los van het "er wonen zoveel (oud) Amsterdammers" syndroom.quote:
Ha haquote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef PSVCL het volgende:
Almere is over een jaar of 10 vaste subtopper in de Eredivisie, let maar op.
(als ze niet direct degraderen komend seizoen)
Almere in de CL.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef PSVCL het volgende:
Wat is hun beleid dan? Ik heb het idee dat ook daar vooral gekd geïnvesteerd word in de hoop op...quote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap de haat niet zo los van het "er wonen zoveel (oud) Amsterdammers" syndroom.
Tot nog toe gewoon een club met beleid en een idee in tegenstelling tot een hoop anderen
Dames en heren, schrik niet. Almere gaat voor het landskampioenschap!quote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef PSVCL het volgende:
Ze kijken goed af bij Vitesse en doen dan het tegenovergestelde.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is hun beleid dan? Ik heb het idee dat ook daar vooral gekd geïnvesteerd word in de hoop op...
Ik lees dit terwijl hij een bal vangt.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Bakker is echt een redelijke lijnkeeper maar die man kan geen bal vangen
Zo'n man waar je je lekker op kan ergeren.quote:
Welneequote:Op zondag 11 juni 2023 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zo'n man waar je je lekker op kan ergeren.
Club zonder historie en natuurlijk het algemene sentiment tegen Almere wat toch wel de lelijkste stad is van Nederland.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap de haat niet zo los van het "er wonen zoveel (oud) Amsterdammers" syndroom.
Tot nog toe gewoon een club met beleid en een idee in tegenstelling tot een hoop anderen
Ze hebben ook 5 punten gepakt tegen Heracles en Zwolle.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:44 schreef Isane het volgende:
Heracles & Zwolle zijn maar liefst 15 punten boven Almere geëindigd
En dat promoveert
Die lesley had enorm veel in de jeugdopleiding gespeeld waardoor jong Almere in de tweede divisie voetbalde.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is hun beleid dan? Ik heb het idee dat ook daar vooral gekd geïnvesteerd word in de hoop op...
Dat is prima, dan degraderen ze meteen weer. Jij hebt echt geen idee wat die nieuwe eigenaar wil of wel? Dat de jeugd van Vitesse inmiddels meer dan prima presteert zegt jou vast niks?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze kijken goed af bij Vitesse en doen dan het tegenovergestelde.
Herstel, gaat voetballen. Dit jaar kampioen geworden van de beloften, boven bijvoorbeeld jong Feyenoord.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die lesley had enorm veel in de jeugdopleiding gespeeld waardoor jong Almere in de tweede divisie voetbalde.
Succes in de jeugd zegt helemaal niets.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is prima, dan degraderen ze meteen weer. Jij hebt echt geen idee wat die nieuwe eigenaar wil of wel? Dat de jeugd van Vitesse inmiddels meer dan prima presteert zegt jou vast niks?
Historie begint net als een wereldreis met de eerste stap.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Club zonder historie en natuurlijk het algemene sentiment tegen Almere wat toch wel de lelijkste stad is van Nederland.
Konden zich alleen opladen tegen PSV en Ajax.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef S_E het volgende:
Jammer Emmen![]()
Maar het zat er ook geen moment in
Vind hem een beetje vergelijkbaar met die Maaskant en Been. Die weten ook altijd alles beter dan anderen...quote:Op zondag 11 juni 2023 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zo'n man waar je je lekker op kan ergeren.
Dat stad argument vind ik zo bijzonder met voetbalclubs die letterlijk uit dorpen komen als alternatief en historie? Dat voelt altijd aan als tradities bij mij.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Club zonder historie en natuurlijk het algemene sentiment tegen Almere wat toch wel de lelijkste stad is van Nederland.
Eens.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stad argument vind ik zo bijzonder met voetbalclubs die letterlijk uit dorpen komen als alternatief en historie? Dat voelt altijd aan als tradities bij mij.
Zwarte Piet is zwart want dat was hij altijd!
Wel als je daar bewust in investeert om toekomstige 1e elftalspeler zelf op te leiden. Het AZ beleid zeg maar...quote:Op zondag 11 juni 2023 19:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Succes in de jeugd zegt helemaal niets.
Dat is Lelystadquote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry Yats je bent soms best vermakelijk maar met je postgedrag ga ik mij niet aan uitgebreide posts wagen op een telefoon voor janlul.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is prima, dan degraderen ze meteen weer. Jij hebt echt geen idee wat die nieuwe eigenaar wil of wel? Dat de jeugd van Vitesse inmiddels meer dan prima presteert zegt jou vast niks?
Flevoland heeft wel een paar mooie stukken, maar dan voornamelijk langs de randen met Friesland en Gelderland bij het water.quote:
Ik dacht Rotterdamquote:
Ik had net mijn butplug uitgetestquote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
Leuk feitje: user @:Tjacka zit buiten en heeft het warm
Almere heeft toch ook kunstgras?quote:
Al jaren echt gras.quote:
Oostvaarders plassen. En Almere poort is wel een mooie wijk met de strandzandige uitstralingquote:Op zondag 11 juni 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Flevoland heeft wel een paar mooie stukken, maar dan voornamelijk langs de randen met Friesland en Gelderland bij het water.
Waren de eerste kunstgras club die overstapte op natuurquote:
Sinds 2020 wel.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Almere heeft niet eens een stadion.
Vooruit, dat is dan een klein bonuspuntje voor ze.quote:
Je kan ook stellen dat alleen matige clubs hem aan willen aannemen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:05 schreef hollandia02 het volgende:
Pastoor derde x gepromoveerd! Toptrainer
Gegniffeld.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Yats je bent soms best vermakelijk maar met je postgedrag ga ik mij niet aan uitgebreide posts wagen op een telefoon voor janlul.
Wat is record?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:05 schreef hollandia02 het volgende:
Pastoor derde x gepromoveerd! Toptrainer
Ik blijf het wel komisch vinden hoeveel Flevoland experts we hebbenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Flevoland heeft wel een paar mooie stukken, maar dan voornamelijk langs de randen met Friesland en Gelderland bij het water.
Dit schreef @Littlerabbit laatst ook al. Wie was er eerst?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk Korbach, 5 keer.quote:
Nuchter?quote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 20:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik blijf het wel komisch vinden hoeveel Flevoland experts we hebben
Almere poort is wel een mooie wijkquote:Op zondag 11 juni 2023 20:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oostvaarders plassen. En Almere poort is wel een mooie wijk met de strandzandige uitstraling
Jij speelt vals.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sommige mensen komen nog wel eens ergens in tegen stelling tot huisvaste kantoor figuren
Wat is er mis met die randen?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit schreef @:littlerabbit laatst ook al. Wie was er eerst?
En ophouden met die randen hoor.
Strategisch Hamburg niet op deze kaart?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sommige mensen komen nog wel eens ergens in tegen stelling tot huisvaste kantoor figuren
Reeperbahn genotquote:Op zondag 11 juni 2023 20:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Strategisch Hamburg niet op deze kaart?
Daar staat nog altijd een hartje bij een zekere garage om het adres niet te vergetenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Strategisch Hamburg niet op deze kaart?
Zou hier geen wedstrijd van maken.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kun je Urk nog wel mooi verkopen.quote:
Bedoel je niet de wijk duin?? Die is wel mooi ja maar de rest van poort.......quote:Op zondag 11 juni 2023 20:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oostvaarders plassen. En Almere poort is wel een mooie wijk met de strandzandige uitstraling
Wat is er mis met geboren en getogen 10 hoog?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo kun je Urk nog wel mooi verkopen.Randen, like wtf. Alsof je geboren en getogen 10 hoog hebt gezeten en niks gewend bent.
Het is gewoon de kutste provincie.
Dat is Amsterdam-Noordquote:Op zondag 11 juni 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo kun je Urk nog wel mooi verkopen.Randen, like wtf. Alsof je geboren en getogen 10 hoog hebt gezeten en niks gewend bent.
Je kunt prima op een bootje zitten daar in deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je dan weinig natuur gewend bent en bij elk randje blij bent.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat is er mis met geboren en getogen 10 hoog?
Ik reageer letterlijk op jouw onzin dat veel mensen ineens expert zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zou hier geen wedstrijd van maken.
Nederland heeft sowieso geen natuur.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je dan weinig natuur gewend bent en bij elk randjeblij bent.
Pools pragmatismequote:Op zondag 11 juni 2023 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Polen zelf ook om het te kappen dan wel.
Polen is voor mij het broertje van Flevoland. Sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |