Waren de eerste kunstgras club die overstapte op natuurquote:
Sinds 2020 wel.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Almere heeft niet eens een stadion.
Vooruit, dat is dan een klein bonuspuntje voor ze.quote:
Je kan ook stellen dat alleen matige clubs hem aan willen aannemen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:05 schreef hollandia02 het volgende:
Pastoor derde x gepromoveerd! Toptrainer
Gegniffeld.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Yats je bent soms best vermakelijk maar met je postgedrag ga ik mij niet aan uitgebreide posts wagen op een telefoon voor janlul.
Wat is record?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:05 schreef hollandia02 het volgende:
Pastoor derde x gepromoveerd! Toptrainer
Ik blijf het wel komisch vinden hoeveel Flevoland experts we hebbenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Flevoland heeft wel een paar mooie stukken, maar dan voornamelijk langs de randen met Friesland en Gelderland bij het water.
Dit schreef @Littlerabbit laatst ook al. Wie was er eerst?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Flevoland heeft wel een paar mooie stukken, maar dan voornamelijk langs de randen met Friesland en Gelderland bij het water.
Ik denk Korbach, 5 keer.quote:
Nuchter?quote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 20:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik blijf het wel komisch vinden hoeveel Flevoland experts we hebben
Almere poort is wel een mooie wijkquote:Op zondag 11 juni 2023 20:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oostvaarders plassen. En Almere poort is wel een mooie wijk met de strandzandige uitstraling
Jij speelt vals.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sommige mensen komen nog wel eens ergens in tegen stelling tot huisvaste kantoor figuren
Wat is er mis met die randen?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit schreef @:littlerabbit laatst ook al. Wie was er eerst?
En ophouden met die randen hoor.
Strategisch Hamburg niet op deze kaart?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sommige mensen komen nog wel eens ergens in tegen stelling tot huisvaste kantoor figuren
Reeperbahn genotquote:Op zondag 11 juni 2023 20:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Strategisch Hamburg niet op deze kaart?
Daar staat nog altijd een hartje bij een zekere garage om het adres niet te vergetenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Strategisch Hamburg niet op deze kaart?
Zou hier geen wedstrijd van maken.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kun je Urk nog wel mooi verkopen.quote:
Bedoel je niet de wijk duin?? Die is wel mooi ja maar de rest van poort.......quote:Op zondag 11 juni 2023 20:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oostvaarders plassen. En Almere poort is wel een mooie wijk met de strandzandige uitstraling
Wat is er mis met geboren en getogen 10 hoog?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo kun je Urk nog wel mooi verkopen.Randen, like wtf. Alsof je geboren en getogen 10 hoog hebt gezeten en niks gewend bent.
Het is gewoon de kutste provincie.
Dat is Amsterdam-Noordquote:Op zondag 11 juni 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo kun je Urk nog wel mooi verkopen.Randen, like wtf. Alsof je geboren en getogen 10 hoog hebt gezeten en niks gewend bent.
Je kunt prima op een bootje zitten daar in deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je dan weinig natuur gewend bent en bij elk randje blij bent.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat is er mis met geboren en getogen 10 hoog?
Ik reageer letterlijk op jouw onzin dat veel mensen ineens expert zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zou hier geen wedstrijd van maken.
Nederland heeft sowieso geen natuur.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je dan weinig natuur gewend bent en bij elk randjeblij bent.
Pools pragmatismequote:Op zondag 11 juni 2023 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Polen zelf ook om het te kappen dan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |