Eens.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stad argument vind ik zo bijzonder met voetbalclubs die letterlijk uit dorpen komen als alternatief en historie? Dat voelt altijd aan als tradities bij mij.
Zwarte Piet is zwart want dat was hij altijd!
Wel als je daar bewust in investeert om toekomstige 1e elftalspeler zelf op te leiden. Het AZ beleid zeg maar...quote:Op zondag 11 juni 2023 19:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Succes in de jeugd zegt helemaal niets.
Dat is Lelystadquote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Club zonder historie en natuurlijk het algemene sentiment tegen Almere wat toch wel de lelijkste stad is van Nederland.
Sorry Yats je bent soms best vermakelijk maar met je postgedrag ga ik mij niet aan uitgebreide posts wagen op een telefoon voor janlul.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is prima, dan degraderen ze meteen weer. Jij hebt echt geen idee wat die nieuwe eigenaar wil of wel? Dat de jeugd van Vitesse inmiddels meer dan prima presteert zegt jou vast niks?
Flevoland heeft wel een paar mooie stukken, maar dan voornamelijk langs de randen met Friesland en Gelderland bij het water.quote:
Ik dacht Rotterdamquote:
Ik had net mijn butplug uitgetestquote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
Leuk feitje: user @:Tjacka zit buiten en heeft het warm
Almere heeft toch ook kunstgras?quote:
Al jaren echt gras.quote:
Oostvaarders plassen. En Almere poort is wel een mooie wijk met de strandzandige uitstralingquote:Op zondag 11 juni 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Flevoland heeft wel een paar mooie stukken, maar dan voornamelijk langs de randen met Friesland en Gelderland bij het water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |