Ha haquote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef PSVCL het volgende:
Almere is over een jaar of 10 vaste subtopper in de Eredivisie, let maar op.
(als ze niet direct degraderen komend seizoen)
Almere in de CL.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef PSVCL het volgende:
Wat is hun beleid dan? Ik heb het idee dat ook daar vooral gekd geïnvesteerd word in de hoop op...quote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap de haat niet zo los van het "er wonen zoveel (oud) Amsterdammers" syndroom.
Tot nog toe gewoon een club met beleid en een idee in tegenstelling tot een hoop anderen
Dames en heren, schrik niet. Almere gaat voor het landskampioenschap!quote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef PSVCL het volgende:
Ze kijken goed af bij Vitesse en doen dan het tegenovergestelde.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is hun beleid dan? Ik heb het idee dat ook daar vooral gekd geïnvesteerd word in de hoop op...
Ik lees dit terwijl hij een bal vangt.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Bakker is echt een redelijke lijnkeeper maar die man kan geen bal vangen
Zo'n man waar je je lekker op kan ergeren.quote:
Welneequote:Op zondag 11 juni 2023 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zo'n man waar je je lekker op kan ergeren.
Club zonder historie en natuurlijk het algemene sentiment tegen Almere wat toch wel de lelijkste stad is van Nederland.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap de haat niet zo los van het "er wonen zoveel (oud) Amsterdammers" syndroom.
Tot nog toe gewoon een club met beleid en een idee in tegenstelling tot een hoop anderen
Ze hebben ook 5 punten gepakt tegen Heracles en Zwolle.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:44 schreef Isane het volgende:
Heracles & Zwolle zijn maar liefst 15 punten boven Almere geëindigd
En dat promoveert
Die lesley had enorm veel in de jeugdopleiding gespeeld waardoor jong Almere in de tweede divisie voetbalde.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is hun beleid dan? Ik heb het idee dat ook daar vooral gekd geïnvesteerd word in de hoop op...
Dat is prima, dan degraderen ze meteen weer. Jij hebt echt geen idee wat die nieuwe eigenaar wil of wel? Dat de jeugd van Vitesse inmiddels meer dan prima presteert zegt jou vast niks?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze kijken goed af bij Vitesse en doen dan het tegenovergestelde.
Herstel, gaat voetballen. Dit jaar kampioen geworden van de beloften, boven bijvoorbeeld jong Feyenoord.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die lesley had enorm veel in de jeugdopleiding gespeeld waardoor jong Almere in de tweede divisie voetbalde.
Succes in de jeugd zegt helemaal niets.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is prima, dan degraderen ze meteen weer. Jij hebt echt geen idee wat die nieuwe eigenaar wil of wel? Dat de jeugd van Vitesse inmiddels meer dan prima presteert zegt jou vast niks?
Historie begint net als een wereldreis met de eerste stap.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Club zonder historie en natuurlijk het algemene sentiment tegen Almere wat toch wel de lelijkste stad is van Nederland.
Konden zich alleen opladen tegen PSV en Ajax.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef S_E het volgende:
Jammer Emmen![]()
Maar het zat er ook geen moment in
Vind hem een beetje vergelijkbaar met die Maaskant en Been. Die weten ook altijd alles beter dan anderen...quote:Op zondag 11 juni 2023 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zo'n man waar je je lekker op kan ergeren.
Dat stad argument vind ik zo bijzonder met voetbalclubs die letterlijk uit dorpen komen als alternatief en historie? Dat voelt altijd aan als tradities bij mij.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Club zonder historie en natuurlijk het algemene sentiment tegen Almere wat toch wel de lelijkste stad is van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |