Je kan toch zelfs zoeken.quote:
Dan blijven er weinig clubs over. Dan kun je ook clubs als Sparta, RKC en Heerenveen eruit gooien. Die presteren immers nog minder over de laatste 5 jaar.quote:
Klopt.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig clubs over. Dan kun je ook clubs als Sparta, RKC en Heerenveen eruit gooien. Die presteren immers nog minder over de laatste 5 jaar.
Sorry.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan toch zelfs zoeken.
De eigenaar is sinds 2010 stenenmiljardair Lesley Bamberger, die nieuwe sponsoren wierf, een nieuw stadion liet bouwen en in de jeugdopleiding investeerde. Iets wat zich uitbetaalde met Jong Almere, dat zelfs is gepromoveerd naar de tweede divisie.
Waat een mooie plaatjen!quote:
Gewoon een club met veel potentie zeker na zon eerste promotie hoe zuur dat ook is voor velen hier (kennelijk)quote:Op zondag 11 juni 2023 19:50 schreef hollandia02 het volgende:
Die Lesley Bamberger van Almere heeft een vermogen tussen de 1,9 en 2 miljard eurootjes
Gediskwalificeerd uiteraard.quote:
Ik twee.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga volgend jaar geen wedstrijden van Almere City kijken.
Alleen als ze tegen feyenoord spelenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Lesley zal de knip wel trekken nu ze eredivsie spelen. Voorlopig is deze lelijke club here to stay.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:50 schreef hollandia02 het volgende:
Die Lesley Bamberger van Almere heeft een vermogen tussen de 1,9 en 2 miljard eurootjes
Wk stenen keilenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Schijnen het goed te doen op het WK rakketwerpen
Ook een stad van 250.0000 inwonersquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een club met veel potentie zeker na zon eerste promotie hoe zuur dat ook is voor velen hier (kennelijk)
Ik 2 denk ikquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat maakt het nog ergerquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een club met veel potentie zeker na zon eerste promotie hoe zuur dat ook is voor velen hier (kennelijk)
Als Almere promoveert moet je dat respecteren.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:52 schreef De_Kraam het volgende:
Dit Emmen verdient het niet.
Almere ook niet trouwens.
Snap de haat niet zo los van het "er wonen zoveel (oud) Amsterdammers" syndroom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |