Gewoon een club met veel potentie zeker na zon eerste promotie hoe zuur dat ook is voor velen hier (kennelijk)quote:Op zondag 11 juni 2023 19:50 schreef hollandia02 het volgende:
Die Lesley Bamberger van Almere heeft een vermogen tussen de 1,9 en 2 miljard eurootjes
Gediskwalificeerd uiteraard.quote:
Ik twee.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga volgend jaar geen wedstrijden van Almere City kijken.
Alleen als ze tegen feyenoord spelenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Lesley zal de knip wel trekken nu ze eredivsie spelen. Voorlopig is deze lelijke club here to stay.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:50 schreef hollandia02 het volgende:
Die Lesley Bamberger van Almere heeft een vermogen tussen de 1,9 en 2 miljard eurootjes
Wk stenen keilenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Schijnen het goed te doen op het WK rakketwerpen
Ook een stad van 250.0000 inwonersquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een club met veel potentie zeker na zon eerste promotie hoe zuur dat ook is voor velen hier (kennelijk)
Ik 2 denk ikquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat maakt het nog ergerquote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een club met veel potentie zeker na zon eerste promotie hoe zuur dat ook is voor velen hier (kennelijk)
Als Almere promoveert moet je dat respecteren.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:52 schreef De_Kraam het volgende:
Dit Emmen verdient het niet.
Almere ook niet trouwens.
Snap de haat niet zo los van het "er wonen zoveel (oud) Amsterdammers" syndroom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |