Waren de eerste kunstgras club die overstapte op natuurquote:
Sinds 2020 wel.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Almere heeft niet eens een stadion.
Vooruit, dat is dan een klein bonuspuntje voor ze.quote:
Je kan ook stellen dat alleen matige clubs hem aan willen aannemen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:05 schreef hollandia02 het volgende:
Pastoor derde x gepromoveerd! Toptrainer
Gegniffeld.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Yats je bent soms best vermakelijk maar met je postgedrag ga ik mij niet aan uitgebreide posts wagen op een telefoon voor janlul.
Wat is record?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:05 schreef hollandia02 het volgende:
Pastoor derde x gepromoveerd! Toptrainer
Ik blijf het wel komisch vinden hoeveel Flevoland experts we hebbenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Flevoland heeft wel een paar mooie stukken, maar dan voornamelijk langs de randen met Friesland en Gelderland bij het water.
Dit schreef @Littlerabbit laatst ook al. Wie was er eerst?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Flevoland heeft wel een paar mooie stukken, maar dan voornamelijk langs de randen met Friesland en Gelderland bij het water.
Ik denk Korbach, 5 keer.quote:
Nuchter?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |