het is net de maatschappij maar dan in het klein, zakken in het negatieve ipv mensen nemen zoals ze zijn. Hoe meer je over een ander schreeuwt hoe minder je over jezelf hoeft na te denken Blij dat iedereen anders isquote:Op zondag 11 juni 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Nog even in de herhaling:
Ik snap echt dat afzeiken van de bewoners de hele dag niet, het gaat bijna nergens anders meer over en elke dag weer hetzelfde gezeik over de wimpers, make up, kleding, yoga, manier van eten, tandpasta. Als je dan af wil zeiken wees dan minstens eens origineel.
En bedenk dat er misschien ook nog users zijn dit dat afzeiken storend vinden.
Uhmmmm je deed zelf hetzelfde bij Jeff dus hoezo nu ineens dit?quote:Op zondag 11 juni 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap echt dat afzeiken van de bewoners de hele dag niet, het gaat bijna nergens anders meer over en elke dag weer hetzelfde gezeik over de wimpers, make up, kleding, yoga, manier van eten, tandpasta. Als je dan af wil zeiken wees dan minstens eens origineel.
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op zondag 11 juni 2023 10:14 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat de FEBO nog een rode knop eliminatie doet
100000 uit de pot
Heel erg mee eens. Snap de lol ook niet om voor de duizendste keer hetzelfde te gaan zeggen. En daarbij gaat het vaak niet eens over de stream van dat moment.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:06 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, zo met je eens!!quote:Op zondag 11 juni 2023 10:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het is net de maatschappij maar dan in het klein, zakken in het negatieve ipv mensen nemen zoals ze zijn. Hoe meer je over een ander schreeuwt hoe minder je over jezelf hoeft na te denken Blij dat iedereen anders is
Jij begrijpt dus niet wat ik bedoel. Ik had inderdaad genoeg negatiefs op Jeff aan te merken, maar was daar niet de hele dag mee bezig en als mij iets positiefs aan hem opviel was ik ook niet te beroerd dat hier te melden. Maar ik had het niet de hele dag door op een negatieve manier over Jeff of wie dan ook.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Uhmmmm je deed zelf hetzelfde bij Jeff dus hoezo nu ineens dit?
Sommige zij daar blij mee, genaaid worden.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:10 schreef greysbones het volgende:
Eric vindt het de uiteindelijke winnaar naaien
Was het maar waar dat dit mogelijk zou zijn Deissy..... de groep wordt steeds kleiner, mensen met 'onhebbelijkheden' vallen steeds meer op, terwijl ze eerst in de grote groep 'verdwenen'.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Als jij 14 van de 15 deelnemers de hele dag kapot wil maken dan is dit geen topic waar ik nog aan mee wil doen.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
Cos is commentaar op streams.
Dus commentaar leveren op wat of wie je ziet en wat je er van vindt.
Eisen dat dat alleen objectief mag zijn dan wordt het een streamverslag. Dat is een ander topic.
Erik praat met Isaac. Ze zitten in de blauwe stoelen. Ze praten over het spel. En de pot die steeds minder wordt. En het bestellen bij Bol en Zaland.
Dus elke dag maar weer zeiken over dezelfde negatieve dingen, dat het sommige users zelf de strot niet uit komt snap ik niet. Er wordt zelfs van alles bij gespeculeerd.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
Cos is commentaar op streams.
Dus commentaar leveren op wat of wie je ziet en wat je er van vindt.
Eisen dat dat alleen objectief mag zijn dan wordt het een streamverslag. Dat is een ander topic.
Erik praat met Isaac. Ze zitten in de blauwe stoelen. Ze praten over het spel. En de pot die steeds minder wordt. En het bestellen bij Bol en Zaland.
Er gebeurt daar inderdaad weinig, maar dat hoeft geen reden te zijn om de bewoners maar af te zeiken, die kunnen daar weinig aan doen.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Was het maar waar dat dit mogelijk zou zijn Deissy..... de groep wordt steeds kleiner, mensen met 'onhebbelijkheden' vallen steeds meer op, terwijl ze eerst in de grote groep 'verdwenen'.
Dan speelt natuurlijk ook mee of iemand je voorkeur heeft of dat je een pesthekel aan hem/haar hebt... we zijn allemaal mensen
Neem iemand als Babette die zich steeds meer ontpopt als een secreet (om het even kort te zeggen), een deel van de COS'ers vond dit al maanden, anderen zijn het nu gaan zien, en weer anderen vinden het wel meevallen.
Jammer dat er geen nieuwe bewoners bijkomen, zodat we met zijn allen weer over iets/iemand anders kunnen praten, want verder gebeurt er daar geen donder.
het is een soort pestgedrag van andere users en mods geworden. Netjes binnen de lijntjes van de policy.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus elke dag maar weer zeiken over dezelfde negatieve dingen, dat het sommige users zelf de strot niet uit komt snap ik niet. Er wordt zelfs van alles bij gespeculeerd.
De hele dag afgeven op anderen, wat een rotleven.
Ik begrijp donders goed wat jij bedoel,jij had het niet heel de dag over Jeff maar vaak genoeg wel zoals heel veel Cossers over bewoners praten indd en ja zo lijkt het dat het de hele dag negatief is, dat is de Cosquote:Op zondag 11 juni 2023 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begrijpt dus niet wat ik bedoel. Ik had inderdaad genoeg negatiefs op Jeff aan te merken, maar was daar niet de hele dag mee bezig en als mij iets positiefs aan hem opviel was ik ook niet te beroerd dat hier te melden. Maar ik had het niet de hele dag door op een negatieve manier over Jeff of wie dan ook.
Ik wil niemand kapot maken uiteraard.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:22 schreef engine het volgende:
[..]
Als jij 14 van de 15 deelnemers de hele dag kapot wil maken dan is dit geen topic waar ik nog aan mee wil doen.
Als dat is wat dit topic gaat worden dan ben ik weg.
Ze hebben het 'achter' vreselijk druk met het verzamelen van ideeën waar bewoners in de loop van de maand mee komen en dat flikkeren ze dan tegen een absurd hoge prijs in het entertainmentboek.(hopend dat ze het ergens anders aan zullen schaffen en er weer geld uit de prijzenpot gaatquote:Op zondag 11 juni 2023 10:25 schreef greysbones het volgende:
Er staat een weerstation in het entertainmentboek
Whyyyy
Dus moet je niet zeggen dat ik hetzelfde doet, want dat doe ik niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik begrijp donders goed wat jij bedoel,jij had het niet heel de dag over Jeff maar vaak genoeg wel zoals heel veel Cossers over bewoners praten indd en ja zo lijkt het dat het de hele dag negatief is, dat is de Cos
quote:Op zondag 11 juni 2023 10:16 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
Gisteravond was er een heel interessant gesprek tussen o.a. Babette, Zoë, Wendy, Jasper en Marciano.
Het is echt de moeite van het kijken waard, want ze hebben het er over hoe het voortraject was.
Ik wist niet dat er een 'generale repetitie' was, een week lang een x-aantal mensen in de loods om camera-opstellingen e.d. te testen, echt leuk om te horenIk ga meteen ff kijken en luisteren, dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn cossers die ver gaan maar dat zijn er maar een paar.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus elke dag maar weer zeiken over dezelfde negatieve dingen, dat het sommige users zelf de strot niet uit komt snap ik niet. Er wordt zelfs van alles bij gespeculeerd.
De hele dag afgeven op anderen, wat een rotleven.
Daarom ook, hij ging er in om een miljoen te winnen. En hij ziet dat er meer en meer afgesnoept wordt. Logisch dat hij er wat van zegtquote:Op zondag 11 juni 2023 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe durft hij.
hij zit in een spel, de winnaar krijgt de pot, en er wordt nu geld uitgegeven van die pot,
Ik vind de conclusie van Erik erg logisch.
Babsquote:Op zondag 11 juni 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben het 'achter' vreselijk druk met het verzamelen van ideeën waar bewoners in de loop van de maand mee komen en dat flikkeren ze dan tegen een absurd hoge prijs in het entertainmentboek.(hopend dat ze het ergens anders aan zullen schaffen en er weer geld uit de prijzenpot gaat)
ik denk dat iemand een keer heeft gevraagd wat voor weer het volgende week gaat worden ivm de poolparty of zo
quote:Op zondag 11 juni 2023 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ga meteen ff kijken en luisteren, dank je!
Je doet net zo hard mee met afzeiken maar ik hou erover op ga wel wat anders doenquote:Op zondag 11 juni 2023 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus moet je niet zeggen dat ik hetzelfde doet, want dat doe ik niet.
Nee dat is niet de COS, de COS is niet bedoeld om de hele dag maar bewoners af te zeiken om alsmaar hetzelfde.
nvmquote:Op zondag 11 juni 2023 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn cossers die ver gaan maar dat zijn er maar een paar.
Ik vind van mezelf niet dat ik veel scheld of speculeer.
Doe dat maar, want je hebt geen gelijk.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Je doet net zo hard mee met afzeiken maar ik hou erover op ga wel wat anders doen
Ik bedoelde ook niet jou persoonlijkquote:Op zondag 11 juni 2023 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wil niemand kapot maken uiteraard.
Sasha doet ASMR in de kas.
Zullen we het aanspreken van users aan de moderators overlaten.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Die paar domineren inmiddels de COS
Er zijn veel users weg omdat het gewoon niet meer leuk is.
Dus welquote:Op zondag 11 juni 2023 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe dat maar, want je hebt geen gelijk.
Zo is zijn gedachtengang, en die is behoorlijk naïef.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom ook, hij ging er in om een miljoen te winnen. En hij ziet dat er meer en meer afgesnoept wordt. Logisch dat hij er wat van zegt
Als iedereen als hem zou doen en denken had er nog een miljoen in de pot gezetenquote:Op zondag 11 juni 2023 10:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo is zijn gedachtengang, en die is behoorlijk naïef.
Als iedereen zo zou denken en (weinig) doen als hem, hadden ze allemaal al 6 maanden geleden thuisgezeten.
Dan hadden ze thuis gezeten, want niemand zit te wachten op uitzendingen met kaartende, biljartende en stoel zittende bewoners.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als iedereen als hem zou doen en denken had er nog een miljoen in de pot gezeten
Helemaal koekoek toch.... verplichtingen hebben in de loodsquote:Op zondag 11 juni 2023 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Spelletjes middag georganiseerd door Eric. Met punten verdienen.
Eunice doet moeilijk want ze heeft trainingen blabla Of ze later mag aanschuiven aan een spel.
Eric: Alleen als je op tijd bent. Als het spel is afgelopen dan gaan ze naar de volgende. ( zit wel tijd tussen)
Zo iets.
Dat ene jurkje was echt erg.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:38 schreef xsaskiax het volgende:
Wat heeft Moraima een leuk shirt aan, staat haar goed![]()
Ze kleedt zich toch leuker sinds ze manager is vind ik (onwillekeurig denk ik weleens terug aan Zoë die met haar borsten zowat op het bureau zat)
Dat excuus hoor ik al maanden, maar iedereen zit hier nog steedsquote:Op zondag 11 juni 2023 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan hadden ze thuis gezeten, want niemand zit te wachten op uitzendingen met kaartende, biljartende en stoel zittende bewoners.
Ze had het al niet goed begrepen en begon tegen Mirthe over dat ze in groepjes of zo zouden gaan spelen.... niet goed geluisterdquote:Op zondag 11 juni 2023 10:39 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal koekoek toch.... verplichtingen hebben in de loods![]()
Dan maar niet mee doen
Zou ze dat ooktegen dd Febo zeggen als er nu een verdien opdracht komt?quote:Op zondag 11 juni 2023 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Spelletjes middag georganiseerd door Eric. Met punten verdienen.
Eunice doet moeilijk want ze heeft trainingen blabla Of ze later mag aanschuiven aan een spel.
Eric: Alleen als je op tijd bent. Als het spel is afgelopen dan gaan ze naar de volgende. ( zit wel tijd tussen)
Zo iets.
Je weet welke toch?quote:
Omdat gelukkig niet iedereen daar denkt als Erik.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat excuus hoor ik al maanden, maar iedereen zit hier nog steeds
Man hou op en niemand die tegen haar zei dat dit echt NIET kon... ze hebben zoveel commentaar, maar lieten haar gewoon voor Jan met de korte achternaam rondhobbelenquote:
Maar ze kaarten er rustig op losquote:Op zondag 11 juni 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat gelukkig niet iedereen daar denkt als Erik.
quote:Op zondag 11 juni 2023 10:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Man hou op en niemand die tegen haar zei dat dit echt NIET kon... ze hebben zoveel commentaar, maar lieten haar gewoon voor Jan met de korte achternaam rondhobbelen
En doen ook andere dingen.quote:
Als ik Mori was had ik medegedeeld dat het kantoor vandaag is gesloten.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:43 schreef engine het volgende:
Moriama maakt ook graag gebruik van Zoë haar spiegel op kantoor.
Als er niks uit de pot was gegaan hadden ze al die luxe van vertier niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan hadden ze thuis gezeten, want niemand zit te wachten op uitzendingen met kaartende, biljartende en stoel zittende bewoners.
Wat me best wel verbaast is dat er (nog) geen ventilator besteld is voor het kantoorquote:Op zondag 11 juni 2023 10:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ik Mori was had ik medegedeeld dat het kantoor vandaag is gesloten.
Het zal weinig anders worden. Dit hoort er gewoon bij in een RLS. En hoe minder bewoners, hoe minder gesprekken. Dus ik verwacht dat dit het een beetje is de komende maanden.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:44 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me af wat er daar zou gebeuren wanneer ze het klaverjassen en rummicubben (is dit eigenlijk een werkwoord?) zouden verbieden...... wat zouden we dan hele dagen in beeld krijgen.... ?
Misschien wel leukere gesprekken onderling..... (ik houd hoop)
Er is geloof ik toch geen geldquote:Op zondag 11 juni 2023 10:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ik Mori was had ik medegedeeld dat het kantoor vandaag is gesloten.
ik ben er ook wel een beetje bang voor, of ze moeten iets gaan verzinnen om de bewoners meer bezig te houden (met het spel, dat zou eindelijk weleens leuk zijn)quote:Op zondag 11 juni 2023 10:47 schreef engine het volgende:
[..]
Het zal weinig anders worden. Dit hoort er gewoon bij in een RLS. En hoe minder bewoners, hoe minder gesprekken. Dus ik verwacht dat dit het een beetje is de komende maanden.
Ze hebben hete lucht verwarming, vraag me af of ze ook met dat systeem koele lucht in de loods kunnen blazen.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat me best wel verbaast is dat er (nog) geen ventilator besteld is voor het kantoor
Mensen kunnen nog shoppen he, ze hebben 800 euro gekregenquote:
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Volwassen mensen. Tjaquote:Op zondag 11 juni 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Het is gewoon een letterlijke quote van Zoë net.quote:
Misschien hangt er wel een airco?quote:Op zondag 11 juni 2023 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Lijkt mij ook dodelijk vermoeiend nu in de loods met die hitte. Je kunt niet veel doen.
quote:Op zondag 11 juni 2023 10:16 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
Gisteravond was er een heel interessant gesprek tussen o.a. Babette, Zoë, Wendy, Jasper en Marciano.
Het is echt de moeite van het kijken waard, want ze hebben het er over hoe het voortraject was.
Ik wist niet dat er een 'generale repetitie' was, een week lang een x-aantal mensen in de loods om camera-opstellingen e.d. te testen, echt leuk om te horenInderdaad best wel interessant. Moest lachen toen Zoe het had over ´haar man´. Bedoelt ze vast en zeker Isaac mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb daar nog niemand over gehoordquote:
Zo nu kan er niemand in het zwembad want Eunice moet sportenquote:Op zondag 11 juni 2023 11:06 schreef D. het volgende:
Eunice gaat zwemmen met een touw om, zodat ze niet vooruit gaat en door kan blijven zwemmen
Janet vanmorgen ook al, Isaac heeft dat gisteren gemaakt en ook zelf gezwommen aan het touwquote:Op zondag 11 juni 2023 11:06 schreef D. het volgende:
Eunice gaat zwemmen met een touw om, zodat ze niet vooruit gaat en door kan blijven zwemmen
Ik doe niet mee an de Eunice-bashquote:Op zondag 11 juni 2023 11:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zo nu kan er niemand in het zwembad want Eunice moet sporten
Ik ook niet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niemand over gehoord
Ik vond het wel inventiefquote:Op zondag 11 juni 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Janet vanmorgen ook al, Isaac heeft dat gisteren gemaakt en ook zelf gezwommen aan het touw
Een ideale oplossing als je wil zwemmen![]()
Over een half uur gaan de festiviteiten van start en duurt tot vanavond 21.30 uur
Lijkt me niet echt verkoelend te zijn iddquote:Op zondag 11 juni 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet eerlijk gezegd.
Maar er zijn er die ook gewoon in de kas zitten, dat zou toch bijna onmogelijk moeten zijn met deze temp
Ja dat zeer zekers. in zo klein bad kan je niet zwemmen en zo dan toch alleen kom je niet vooruitquote:
Goed idee van Eunicequote:Op zondag 11 juni 2023 11:06 schreef D. het volgende:
Het is wel een hoog pand, hoog plafond bedoel ik, dus de warmte kan nog goed naar boven trekken. Weinig lichtinval door de ramen, dus misschien blijft het binnen nog wel een beetje koel.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niemand over gehoord
Nee, helemaal niet in zo glazen ding, ze zouden spontaan wortels gaan schietenquote:Op zondag 11 juni 2023 11:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt verkoelend te zijn idd
Isaac,quote:
Is een idee van Isaac hoorde ik vanmorgen toen ik het Janet zag doen. Wel leuk dat andere het dan ook gebruikenquote:
Is wel slim van haar om een elastisch touw om te doen. Nu kan ze een soort van baantjes zwemmen. IK zie nog wel ruimte in het zwembad voor anderen mochten ze even af willen koelen in het zwembadquote:Op zondag 11 juni 2023 11:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zo nu kan er niemand in het zwembad want Eunice moet sporten
quote:Op zondag 11 juni 2023 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet in zo glazen ding, ze zouden spontaan wortels gaan schieten
Sorry dat had ik niet gezien .. dus goed idee van Isaacquote:Op zondag 11 juni 2023 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Was een geweldig idee van Isaac die daar van de week mee is begonnen
Kunnen ze hutspot makenquote:Op zondag 11 juni 2023 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet in zo glazen ding, ze zouden spontaan wortels gaan schieten
Maakt niet uit,maar dit is wel gaaf om te doen lijkt me.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:14 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Sorry dat had ik niet gezien .. dus goed idee van Isaac
Is er nog een gestopt maar die hoor je er bijna niet over, Marcianoquote:Op zondag 11 juni 2023 11:21 schreef engine het volgende:
Babette is gestopt met roken trouwens. Ik denk ik meld het even want ze heeft het er voor de tweede keer vanochtend over
Gewoon voor de 'gezel'quote:Op zondag 11 juni 2023 11:21 schreef greysbones het volgende:
Zoe wil naar een festival
Vraag me dan toch af wat ze daar wil doen
Dansen doet ze niet aan
Vroeger trainde wedstrijdzwemmers zo om hun krachten bij te schaven.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is wel slim van haar om een elastisch touw om te doen. Nu kan ze een soort van baantjes zwemmen. IK zie nog wel ruimte in het zwembad voor anderen mochten ze even af willen koelen in het zwembad
Dat kan ik me zo voorstellen, gewoon een keer heel veel mensen om je heen, ipv dezelfde koppen de hele dag, lekker sfeertje, vrienden/vriendinnen, lekker eten, drinken en goeie muziek.quote:
Ook nog steeds geen alcohol genuttigd?quote:Op zondag 11 juni 2023 11:21 schreef engine het volgende:
Babette is gestopt met roken trouwens. Ik denk ik meld het even want ze heeft het er voor de tweede keer vanochtend over
In de aandacht staan?quote:Op zondag 11 juni 2023 11:21 schreef greysbones het volgende:
Zoe wil naar een festival
Vraag me dan toch af wat ze daar wil doen
Dansen doet ze niet aan
Goh, wist niet eens dat hij rookte.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er nog een gestopt maar die hoor je er bijna niet over, Marciano
En ondertussen blijft Eunice zwemmen en zwemmen, ze heeft wel conditie
Niet zo heel veel maar hij rookte welquote:
Leuk, ben benieuwd .quote:
Dat zeg ik, voor de gezel, niks aan de hand verder hoor, ho ho..quote:Op zondag 11 juni 2023 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan ik me zo voorstellen, gewoon een keer heel veel mensen om je heen, ipv dezelfde koppen de hele dag, lekker sfeertje, vrienden/vriendinnen, lekker eten, drinken en goeie muziek.
Yes! Fluitje!quote:Op zondag 11 juni 2023 11:31 schreef engine het volgende:
Hahaha er is een fluitje
Djiezus Erik zegt Sasha
quote:Op zondag 11 juni 2023 11:36 schreef engine het volgende:
Wederom 0 punten!
[ afbeelding ]
De volgende was wel 10 maar die heb ik niet
quote:Op zondag 11 juni 2023 11:38 schreef engine het volgende:
Botsing Erik en MirtheZe verwijten elkaar kinderachtig te doen
Die ligt nog wel in delen in de tuin volgens mij, bij de houtopslag. Zou inderdaad wel leuk zijn om die hier ook weer bij op te bouwen.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:41 schreef spapaars het volgende:
Nu ze toch spelletjes doen, waar is die sjoelbak gebleven?
Klopt zo zijn de regels.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:42 schreef spapaars het volgende:
Dus als de pijl voor een millimeter in de 10 is, krijg je 10 punten.
Vandaag wel.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:43 schreef pingu66 het volgende:
Erik zegt tegen Mirthe: dan ben jij de baas!
Ze zijn allebei koppig maar Erik geeft uiteindelijk toch toequote:Op zondag 11 juni 2023 11:43 schreef pingu66 het volgende:
Wil je niet op je neus krijgenquote:Op zondag 11 juni 2023 11:45 schreef Cargamelk het volgende:
Zit toch nog wel kracht achter met zo'n speelgoed boog.
Hoorde ik het dus toch goedquote:Op zondag 11 juni 2023 11:43 schreef pingu66 het volgende:
Vroeger ooit mij oma nee beschoten,die was woest.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:45 schreef Cargamelk het volgende:
Zit toch nog wel kracht achter met zo'n speelgoed boog.
Klopt, want hij ging als een pijl(speer)quote:
Ja, weet jji wat de aanleiding van dit gesprek is?quote:
Nee ik ben pas gaan luisteren toen jij typte dat er een verhit gesprek isquote:Op zondag 11 juni 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, weet jji wat de aanleiding van dit gesprek is?
Niet naar huis huis zei ze er heel snel achteraanquote:Op zondag 11 juni 2023 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Ik haat deze mensen ik wil alleen in de loods zijn met jou zegt Zoë tegen Babette
Ik wil naar huis, niet naar huis huis
Samen naar de finalequote:Op zondag 11 juni 2023 12:04 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ben pas gaan luisteren toen jij typte dat er een verhit gesprek is
Ze maken het weer goed. De rest is kut maar samen zijn ze fantastisch.
Ze stinken...quote:Op zondag 11 juni 2023 12:03 schreef engine het volgende:
"Ik haat deze mensen"
Het gaat nergens over. Ga even janken Zoë.
Het zwarte gatquote:Op zondag 11 juni 2023 12:06 schreef engine het volgende:
Is dit de bekende inzinking die oud managers vaak hebben net na hun aftreden
Als ik het goed heb was er een kleine fittie tussen haar en Babette over dat Babette koffie aan t zetten was en zoe kopjes netjes aan het zetten was. Bas had daar iets van gezegd en dat het een tik van haar is, dat alles steeds maar netjes moet zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, weet jji wat de aanleiding van dit gesprek is?
Dat was het ook. Zoe nam niet eens de moeite om het bord te rakenquote:
ja ook tegen jou was datquote:Op zondag 11 juni 2023 12:09 schreef engine het volgende:
Babette gaat even alle mannen van Nederland toespreken [ afbeelding ]
Oquote:
Dat is geen + als Babette dat zegt.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Alle mannen van Nederland Zoë is niet getikt, ze heeft geen tics, ze is alleen extreem netjes, zegt Babette
Dat was idd even een staaltje van geen interesse tonen.quote:
Die snapte ik nu wel. Ze was met zoe even in gesprek en Marciano wilde erbij komen zitten. 5 minuten zei babs en Marciano is dus nu beledigd dat hij daar niet mocht zitten.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Babette is wel opstandig hoor, nu weer tegen Marciano
Mirthe was nog onderweg en stond op 28 en eindigde op 47quote:Op zondag 11 juni 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ovan wie waren die 28 dan wat Eric zei? Ik zag Zoë staan
Flauw hoor, maar zoals we net hoorde vindt ze het kutmensen allemaalquote:Op zondag 11 juni 2023 12:08 schreef engine het volgende:
Babette en Zoë gaan demonstratief in het gras liggen om aan te geven hoe kut ze spelletjes vinden. Zoë trots dat ze nul punten geschoten heeft.
Ja maar die stond in de keukenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ovan wie waren die 28 dan wat Eric zei? Ik zag Zoë staan
Jep nu over Wendy. Het is toch nog niet goed met haar.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
zowie: iedereen is prikkelbaar want ik keek net naar mezelf en dacht waarom huil ik nou
brabbel: same shit different day
zowie: same shit every day
nu weer over wendie?
Is toch goed voor een meisjequote:Op zondag 11 juni 2023 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mirthe was nog onderweg en stond op 28 en eindigde op 47
Excuus voor de valst informatie. Heb mijn bericht al aangepastquote:Op zondag 11 juni 2023 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mirthe was nog onderweg en stond op 28 en eindigde op 47
vind het zo jammer en sneu om te zien hoe ze achter haar rug doen...quote:Op zondag 11 juni 2023 12:13 schreef engine het volgende:
[..]
Jep nu over Wendy. Het is toch nog niet goed met haar.
Over iedereen waar ze maar wat over kan verzinnen.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Flauw hoor, maar zoals we net hoorde vindt ze het kutmensen allemaal
Babs en Zoe aan het roddelen over?
Maakt niet uit joh, hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Excuus voor de valst informatie. Heb mijn bericht al aangepast
Babette heeft het nu over Janet
Vreselijk mens, ben blij haar altijd al doorgehad te hebbenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Over iedereen waar ze maar wat over kan verzinnen.
Ze voelt zich zoveel beter als de anderen en kijkt gigantisch op ze neer.
Vervelend mens.
Ze doen het allebei. Zoë brak eerst en nu Babette.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:17 schreef schizolientje het volgende:
achgossie, Babette breekt en Zoe versterkt al het negatieve. Babette praat nu net als Jef over het inhoudsloze enz
Ik zie haar niet breken? Alleen commentaar op iedereen hebben.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:17 schreef schizolientje het volgende:
achgossie, Babette breekt en Zoe versterkt al het negatieve. Babette praat nu net als Jef over het inhoudsloze enz
Nouja ze is in ieder geval niet in een goed humeurquote:Op zondag 11 juni 2023 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie haar niet breken? Alleen commentaar op iedereen hebben.
Kak madam die het een hoog in haar bol heeft, voelt zich zoveel beter dat anderen.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk mens, ben blij haar altijd al doorgehad te hebben
Inhoudsloze gesprekken, heb er gisteren en gesprek met hem over gehad
Doe dat niet publiekelijk had ze hem gezegd
Ze ratelt zo dat het niet te doen is haar bij tehouden met typen
moet je haar horen hahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 11 juni 2023 12:16 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: ik kan hier niet mijn poetsvrouwtje laten komen, ik heb daar afstand van gedaan![]()
Warmte kan veel doenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ze doen het allebei. Zoë brak eerst en nu Babette.
Dat dus. Wat een mormel.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Kak madam die het een hoog in haar bol heeft, voelt zich zoveel beter dat anderen.
Ze heeft een poetsvrouwtje hoor ik haar zeggen.
jaaaa erg hequote:Op zondag 11 juni 2023 12:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
moet je haar horen hahahahahahahahahahaha
Niet in een goed humeur zijn is toch niet breken: Is gewoon een kutbui hebben of gewoon zo zijnquote:Op zondag 11 juni 2023 12:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ze is in ieder geval niet in een goed humeurEcht alles is fout nu.
Ze is netjes opgevoed ... mag Zoe een voorbeeld aannemen.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Moraima op kantoor met Isaac en dan klopt Mirthe aan. Maar ze blijft in de deuropening staan
quote:
En dat in die warmtequote:
Geen zweetpakken meer nodigquote:
Nee, zinloze b estelling geweestquote:
Ik snap het missen van dingen heel goed maar Erik heeft eigenlijk wel een goede kijk er op. Ze hebben het daar zo slecht nog niet. Relatief weinig zorgen.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
En het mooiste is, ze zitten er vrijwillig
Snap het ook wel, en hoe dichter bij de eindstreep hoe meer ze het missen denk ikquote:Op zondag 11 juni 2023 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het missen van dingen heel goed maar Erik heeft eigenlijk wel een goede kijk er op. Ze hebben het daar zo slecht nog niet. Relatief weinig zorgen.
zie jappie zo'n smeersel erop doenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:49 schreef engine het volgende:
Jappie en Janet maken boterhammen. Ik ben er nog niet achter wat er op komt?
Johma Johma zegt Janetquote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Johma Johma zegt Janet
Het zijn van die bakjes ja. "Farmer" lees ik nu op een doosje geloof ik.
Vooral dat ´vrouwtje´ vind ik erg denigrerend.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Kak madam die het een hoog in haar bol heeft, voelt zich zoveel beter dat anderen.
Ze heeft een poetsvrouwtje hoor ik haar zeggen.
Op appèl komen bij wie? Geen eigen baas?quote:Op zondag 11 juni 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Erik heeft geen geld meer als hij thuis komt denkt hij, hij weet het niet kan zo maar zijn van niet. Hij weet het niet of de offertes die hij uit heeft gedaan door zijn vervanger zijn uitgevoerd, heeft die dat niet dan is er geen geld als hij thuis komt.
Maar hij heeft nog een paar kilo macaronie thuis liggen
Hij heeft een fantasties leven daar, je kan doen wat je wil , je hoeft niet te werken. Je moet af en toe even op apel komen maar dat neemt hij voor lief
Hij is sowieso geen luxe gewend dus zal niets missen en wordt er netjes verzorgd. Voor de luxe poppen is dat natuurlijk anders, die zijn gewend 1x per week te shoppen, uit eten te gaan en naar de kroeg.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het missen van dingen heel goed maar Erik heeft eigenlijk wel een goede kijk er op. Ze hebben het daar zo slecht nog niet. Relatief weinig zorgen.
Ik zie sieraden.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alweer ?
waar zit hij naar te kijken nu?
Ketting of zoiets. Exact weet ik het niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alweer ?
waar zit hij naar te kijken nu?
De speaker was dat geloof ik.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:20 schreef Varen het volgende:
Erik haalt krukken uit de sluis en nog iets wat rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |