abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juni 2023 @ 10:10:44 #1
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_209473575

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  Moderator zondag 11 juni 2023 @ 10:11:42 #2
184769 crew  Deisyy
pi_209473586
Nog even in de herhaling:

Ik snap echt dat afzeiken van de bewoners de hele dag niet, het gaat bijna nergens anders meer over en elke dag weer hetzelfde gezeik over de wimpers, make up, kleding, yoga, manier van eten, tandpasta. Als je dan af wil zeiken wees dan minstens eens origineel.

En bedenk dat er misschien ook nog users zijn dit dat afzeiken storend vinden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 11 juni 2023 @ 10:12:02 #3
421867 greysbones
pi_209473589
Erik let ook niet goed op
Ice was 1 van degene die graag die 800 wilde
Maar lult nu of hij er tegen was
pi_209473605
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:

Ik snap echt dat afzeiken van de bewoners de hele dag niet, het gaat bijna nergens anders meer over en elke dag weer hetzelfde gezeik over de wimpers, make up, kleding, yoga, manier van eten, tandpasta. Als je dan af wil zeiken wees dan minstens eens origineel.

het is net de maatschappij maar dan in het klein, zakken in het negatieve ipv mensen nemen zoals ze zijn. Hoe meer je over een ander schreeuwt hoe minder je over jezelf hoeft na te denken Blij dat iedereen anders is
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_209473607
quote:

Uhmmmm je deed zelf hetzelfde bij Jeff dus hoezo nu ineens dit?
  zondag 11 juni 2023 @ 10:14:01 #6
421867 greysbones
pi_209473618
Ik hoop dat de FEBO nog een rode knop eliminatie doet
100000 uit de pot
  zondag 11 juni 2023 @ 10:15:28 #7
421867 greysbones
pi_209473627
Erik is van mening dat zijn mening de enige is
pi_209473633
quote:
99s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:14 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat de FEBO nog een rode knop eliminatie doet
100000 uit de pot
Dat zou wel een stunt zijn :D
pi_209473641
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:06 schreef Deisyy het volgende:

Heel erg mee eens. Snap de lol ook niet om voor de duizendste keer hetzelfde te gaan zeggen. En daarbij gaat het vaak niet eens over de stream van dat moment.

Erik en Isaac in gesprek :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209473646
Mogguh :)
Gisteravond was er een heel interessant gesprek tussen o.a. Babette, Zoë, Wendy, Jasper en Marciano.
Het is echt de moeite van het kijken waard, want ze hebben het er over hoe het voortraject was.
Ik wist niet dat er een 'generale repetitie' was, een week lang een x-aantal mensen in de loods om camera-opstellingen e.d. te testen, echt leuk om te horen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209473647
Eric heeft t over BOL maar ik heb meubels besteld en eerst gekeken bij de originele zaak, toen t model ingetikt bij BOL en soms tientjes goedkoper en geen verzendkosten . s Is ff zoeken Sommige dingen heeft hij gelijk maar dit is niet zo. Hij observeert de boel goed. Fijn dat hij ff kan kletsen met Isaak want ik vond hem er wat verloren bij lopen de laatste dagen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_209473664
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:13 schreef schizolientje het volgende:

[..]
het is net de maatschappij maar dan in het klein, zakken in het negatieve ipv mensen nemen zoals ze zijn. Hoe meer je over een ander schreeuwt hoe minder je over jezelf hoeft na te denken Blij dat iedereen anders is
Dit dus, zo met je eens!!
  zondag 11 juni 2023 @ 10:18:49 #13
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_209473670
Cos is commentaar op streams.

Dus commentaar leveren op wat of wie je ziet en wat je er van vindt.

Eisen dat dat alleen objectief mag zijn dan wordt het een streamverslag. Dat is een ander topic.

Erik praat met Isaac. Ze zitten in de blauwe stoelen. Ze praten over het spel. En de pot die steeds minder wordt. En het bestellen bij Bol en Zaland.
No mercy for animal abusers
  Moderator zondag 11 juni 2023 @ 10:20:26 #14
184769 crew  Deisyy
pi_209473685
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:13 schreef danaqui het volgende:

[..]
Uhmmmm je deed zelf hetzelfde bij Jeff dus hoezo nu ineens dit?
Jij begrijpt dus niet wat ik bedoel. Ik had inderdaad genoeg negatiefs op Jeff aan te merken, maar was daar niet de hele dag mee bezig en als mij iets positiefs aan hem opviel was ik ook niet te beroerd dat hier te melden. Maar ik had het niet de hele dag door op een negatieve manier over Jeff of wie dan ook.
pi_209473686
quote:
99s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:10 schreef greysbones het volgende:
Eric vindt het de uiteindelijke winnaar naaien
Sommige zij daar blij mee, genaaid worden.
  zondag 11 juni 2023 @ 10:21:01 #16
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209473690
Erik snapt gewoon niet hoe het werkt.
In geen enkele langdurige RLS is het wenselijk dat bewoners altijd in dezelfde outfit daar rondlopen.
pi_209473693
quote:

Was het maar waar dat dit mogelijk zou zijn Deissy..... de groep wordt steeds kleiner, mensen met 'onhebbelijkheden' vallen steeds meer op, terwijl ze eerst in de grote groep 'verdwenen'.
Dan speelt natuurlijk ook mee of iemand je voorkeur heeft of dat je een pesthekel aan hem/haar hebt... we zijn allemaal mensen :)
Neem iemand als Babette die zich steeds meer ontpopt als een secreet (om het even kort te zeggen), een deel van de COS'ers vond dit al maanden, anderen zijn het nu gaan zien, en weer anderen vinden het wel meevallen.
Jammer dat er geen nieuwe bewoners bijkomen, zodat we met zijn allen weer over iets/iemand anders kunnen praten, want verder gebeurt er daar geen donder.
  zondag 11 juni 2023 @ 10:21:41 #18
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_209473695
Een ton aan gele kaarten en ruim 40.000 euro uit gegeven aan bestellingen.

Zegt Eric.
No mercy for animal abusers
pi_209473698
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:18 schreef Rhosyn het volgende:

Eisen dat dat alleen objectief mag zijn dan wordt het een streamverslag. Dat is een ander topic.

Erik praat met Isaac. Ze zitten in de blauwe stoelen. Ze praten over het spel. En de pot die steeds minder wordt. En het bestellen bij Bol en Zaland.
Als jij 14 van de 15 deelnemers de hele dag kapot wil maken dan is dit geen topic waar ik nog aan mee wil doen.

Als dat is wat dit topic gaat worden dan ben ik weg.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator zondag 11 juni 2023 @ 10:22:25 #20
184769 crew  Deisyy
pi_209473700
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:18 schreef Rhosyn het volgende:

Dus elke dag maar weer zeiken over dezelfde negatieve dingen, dat het sommige users zelf de strot niet uit komt snap ik niet. Er wordt zelfs van alles bij gespeculeerd.

De hele dag afgeven op anderen, wat een rotleven.
  Moderator zondag 11 juni 2023 @ 10:25:31 #21
184769 crew  Deisyy
pi_209473727
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:21 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Was het maar waar dat dit mogelijk zou zijn Deissy..... de groep wordt steeds kleiner, mensen met 'onhebbelijkheden' vallen steeds meer op, terwijl ze eerst in de grote groep 'verdwenen'.
Dan speelt natuurlijk ook mee of iemand je voorkeur heeft of dat je een pesthekel aan hem/haar hebt... we zijn allemaal mensen :)
Neem iemand als Babette die zich steeds meer ontpopt als een secreet (om het even kort te zeggen), een deel van de COS'ers vond dit al maanden, anderen zijn het nu gaan zien, en weer anderen vinden het wel meevallen.
Jammer dat er geen nieuwe bewoners bijkomen, zodat we met zijn allen weer over iets/iemand anders kunnen praten, want verder gebeurt er daar geen donder.
Er gebeurt daar inderdaad weinig, maar dat hoeft geen reden te zijn om de bewoners maar af te zeiken, die kunnen daar weinig aan doen.

Dat de 'droeftoeters' bijtijds gaan slapen is waarschijnlijk ook omdat er weinig anders te doen is, ook daar kunnen zij weinig aan doen, maar elke dag weer datzelfde gejank.
  zondag 11 juni 2023 @ 10:25:34 #22
421867 greysbones
pi_209473728
Er staat een weerstation in het entertainmentboek
Whyyyy
pi_209473730
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dus elke dag maar weer zeiken over dezelfde negatieve dingen, dat het sommige users zelf de strot niet uit komt snap ik niet. Er wordt zelfs van alles bij gespeculeerd.

De hele dag afgeven op anderen, wat een rotleven.
het is een soort pestgedrag van andere users en mods geworden. Netjes binnen de lijntjes van de policy.

En een enorme lol onderling, zo leuk, dagelijks de walgende smileys erin gooien.

Het wordt gewoon pathetic. Zo zonde, Cossen was ooit leuk.
  zondag 11 juni 2023 @ 10:26:15 #24
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209473734
Maar over kleding kopen.
Mirthe slaagt daar het beste in, ziet er weer leuk en sportief uit.
pi_209473737
Met dit weer in die kas zitten :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')