het is net de maatschappij maar dan in het klein, zakken in het negatieve ipv mensen nemen zoals ze zijn. Hoe meer je over een ander schreeuwt hoe minder je over jezelf hoeft na te denken Blij dat iedereen anders isquote:Op zondag 11 juni 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Nog even in de herhaling:
Ik snap echt dat afzeiken van de bewoners de hele dag niet, het gaat bijna nergens anders meer over en elke dag weer hetzelfde gezeik over de wimpers, make up, kleding, yoga, manier van eten, tandpasta. Als je dan af wil zeiken wees dan minstens eens origineel.
En bedenk dat er misschien ook nog users zijn dit dat afzeiken storend vinden.
Uhmmmm je deed zelf hetzelfde bij Jeff dus hoezo nu ineens dit?quote:Op zondag 11 juni 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap echt dat afzeiken van de bewoners de hele dag niet, het gaat bijna nergens anders meer over en elke dag weer hetzelfde gezeik over de wimpers, make up, kleding, yoga, manier van eten, tandpasta. Als je dan af wil zeiken wees dan minstens eens origineel.
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op zondag 11 juni 2023 10:14 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat de FEBO nog een rode knop eliminatie doet
100000 uit de pot
Heel erg mee eens. Snap de lol ook niet om voor de duizendste keer hetzelfde te gaan zeggen. En daarbij gaat het vaak niet eens over de stream van dat moment.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:06 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, zo met je eens!!quote:Op zondag 11 juni 2023 10:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het is net de maatschappij maar dan in het klein, zakken in het negatieve ipv mensen nemen zoals ze zijn. Hoe meer je over een ander schreeuwt hoe minder je over jezelf hoeft na te denken Blij dat iedereen anders is
Jij begrijpt dus niet wat ik bedoel. Ik had inderdaad genoeg negatiefs op Jeff aan te merken, maar was daar niet de hele dag mee bezig en als mij iets positiefs aan hem opviel was ik ook niet te beroerd dat hier te melden. Maar ik had het niet de hele dag door op een negatieve manier over Jeff of wie dan ook.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Uhmmmm je deed zelf hetzelfde bij Jeff dus hoezo nu ineens dit?
Sommige zij daar blij mee, genaaid worden.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:10 schreef greysbones het volgende:
Eric vindt het de uiteindelijke winnaar naaien
Was het maar waar dat dit mogelijk zou zijn Deissy..... de groep wordt steeds kleiner, mensen met 'onhebbelijkheden' vallen steeds meer op, terwijl ze eerst in de grote groep 'verdwenen'.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Als jij 14 van de 15 deelnemers de hele dag kapot wil maken dan is dit geen topic waar ik nog aan mee wil doen.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
Cos is commentaar op streams.
Dus commentaar leveren op wat of wie je ziet en wat je er van vindt.
Eisen dat dat alleen objectief mag zijn dan wordt het een streamverslag. Dat is een ander topic.
Erik praat met Isaac. Ze zitten in de blauwe stoelen. Ze praten over het spel. En de pot die steeds minder wordt. En het bestellen bij Bol en Zaland.
Dus elke dag maar weer zeiken over dezelfde negatieve dingen, dat het sommige users zelf de strot niet uit komt snap ik niet. Er wordt zelfs van alles bij gespeculeerd.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
Cos is commentaar op streams.
Dus commentaar leveren op wat of wie je ziet en wat je er van vindt.
Eisen dat dat alleen objectief mag zijn dan wordt het een streamverslag. Dat is een ander topic.
Erik praat met Isaac. Ze zitten in de blauwe stoelen. Ze praten over het spel. En de pot die steeds minder wordt. En het bestellen bij Bol en Zaland.
Er gebeurt daar inderdaad weinig, maar dat hoeft geen reden te zijn om de bewoners maar af te zeiken, die kunnen daar weinig aan doen.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Was het maar waar dat dit mogelijk zou zijn Deissy..... de groep wordt steeds kleiner, mensen met 'onhebbelijkheden' vallen steeds meer op, terwijl ze eerst in de grote groep 'verdwenen'.
Dan speelt natuurlijk ook mee of iemand je voorkeur heeft of dat je een pesthekel aan hem/haar hebt... we zijn allemaal mensen
Neem iemand als Babette die zich steeds meer ontpopt als een secreet (om het even kort te zeggen), een deel van de COS'ers vond dit al maanden, anderen zijn het nu gaan zien, en weer anderen vinden het wel meevallen.
Jammer dat er geen nieuwe bewoners bijkomen, zodat we met zijn allen weer over iets/iemand anders kunnen praten, want verder gebeurt er daar geen donder.
het is een soort pestgedrag van andere users en mods geworden. Netjes binnen de lijntjes van de policy.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus elke dag maar weer zeiken over dezelfde negatieve dingen, dat het sommige users zelf de strot niet uit komt snap ik niet. Er wordt zelfs van alles bij gespeculeerd.
De hele dag afgeven op anderen, wat een rotleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |