Nouja ze is in ieder geval niet in een goed humeurquote:Op zondag 11 juni 2023 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie haar niet breken? Alleen commentaar op iedereen hebben.
Kak madam die het een hoog in haar bol heeft, voelt zich zoveel beter dat anderen.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk mens, ben blij haar altijd al doorgehad te hebben
Inhoudsloze gesprekken, heb er gisteren en gesprek met hem over gehad
Doe dat niet publiekelijk had ze hem gezegd
Ze ratelt zo dat het niet te doen is haar bij tehouden met typen
moet je haar horen hahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 11 juni 2023 12:16 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: ik kan hier niet mijn poetsvrouwtje laten komen, ik heb daar afstand van gedaan![]()
Warmte kan veel doenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ze doen het allebei. Zoë brak eerst en nu Babette.
Dat dus. Wat een mormel.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Kak madam die het een hoog in haar bol heeft, voelt zich zoveel beter dat anderen.
Ze heeft een poetsvrouwtje hoor ik haar zeggen.
jaaaa erg hequote:Op zondag 11 juni 2023 12:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
moet je haar horen hahahahahahahahahahaha
Niet in een goed humeur zijn is toch niet breken: Is gewoon een kutbui hebben of gewoon zo zijnquote:Op zondag 11 juni 2023 12:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ze is in ieder geval niet in een goed humeurEcht alles is fout nu.
Ze is netjes opgevoed ... mag Zoe een voorbeeld aannemen.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Moraima op kantoor met Isaac en dan klopt Mirthe aan. Maar ze blijft in de deuropening staan
quote:
En dat in die warmtequote:
Geen zweetpakken meer nodigquote:
Nee, zinloze b estelling geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |