Die snapte ik nu wel. Ze was met zoe even in gesprek en Marciano wilde erbij komen zitten. 5 minuten zei babs en Marciano is dus nu beledigd dat hij daar niet mocht zitten.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Babette is wel opstandig hoor, nu weer tegen Marciano
Mirthe was nog onderweg en stond op 28 en eindigde op 47quote:Op zondag 11 juni 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ovan wie waren die 28 dan wat Eric zei? Ik zag Zoë staan
Flauw hoor, maar zoals we net hoorde vindt ze het kutmensen allemaalquote:Op zondag 11 juni 2023 12:08 schreef engine het volgende:
Babette en Zoë gaan demonstratief in het gras liggen om aan te geven hoe kut ze spelletjes vinden. Zoë trots dat ze nul punten geschoten heeft.
Ja maar die stond in de keukenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ovan wie waren die 28 dan wat Eric zei? Ik zag Zoë staan
Jep nu over Wendy. Het is toch nog niet goed met haar.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
zowie: iedereen is prikkelbaar want ik keek net naar mezelf en dacht waarom huil ik nou
brabbel: same shit different day
zowie: same shit every day
nu weer over wendie?
Is toch goed voor een meisjequote:Op zondag 11 juni 2023 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mirthe was nog onderweg en stond op 28 en eindigde op 47
Excuus voor de valst informatie. Heb mijn bericht al aangepastquote:Op zondag 11 juni 2023 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mirthe was nog onderweg en stond op 28 en eindigde op 47
vind het zo jammer en sneu om te zien hoe ze achter haar rug doen...quote:Op zondag 11 juni 2023 12:13 schreef engine het volgende:
[..]
Jep nu over Wendy. Het is toch nog niet goed met haar.
Over iedereen waar ze maar wat over kan verzinnen.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Flauw hoor, maar zoals we net hoorde vindt ze het kutmensen allemaal
Babs en Zoe aan het roddelen over?
Maakt niet uit joh, hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Excuus voor de valst informatie. Heb mijn bericht al aangepast
Babette heeft het nu over Janet
Vreselijk mens, ben blij haar altijd al doorgehad te hebbenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Over iedereen waar ze maar wat over kan verzinnen.
Ze voelt zich zoveel beter als de anderen en kijkt gigantisch op ze neer.
Vervelend mens.
Ze doen het allebei. Zoë brak eerst en nu Babette.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:17 schreef schizolientje het volgende:
achgossie, Babette breekt en Zoe versterkt al het negatieve. Babette praat nu net als Jef over het inhoudsloze enz
Ik zie haar niet breken? Alleen commentaar op iedereen hebben.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:17 schreef schizolientje het volgende:
achgossie, Babette breekt en Zoe versterkt al het negatieve. Babette praat nu net als Jef over het inhoudsloze enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |