Ik snap het missen van dingen heel goed maar Erik heeft eigenlijk wel een goede kijk er op. Ze hebben het daar zo slecht nog niet. Relatief weinig zorgen.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
En het mooiste is, ze zitten er vrijwillig
Snap het ook wel, en hoe dichter bij de eindstreep hoe meer ze het missen denk ikquote:Op zondag 11 juni 2023 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het missen van dingen heel goed maar Erik heeft eigenlijk wel een goede kijk er op. Ze hebben het daar zo slecht nog niet. Relatief weinig zorgen.
zie jappie zo'n smeersel erop doenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:49 schreef engine het volgende:
Jappie en Janet maken boterhammen. Ik ben er nog niet achter wat er op komt?
Johma Johma zegt Janetquote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Johma Johma zegt Janet
Het zijn van die bakjes ja. "Farmer" lees ik nu op een doosje geloof ik.
Vooral dat ´vrouwtje´ vind ik erg denigrerend.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Kak madam die het een hoog in haar bol heeft, voelt zich zoveel beter dat anderen.
Ze heeft een poetsvrouwtje hoor ik haar zeggen.
Op appèl komen bij wie? Geen eigen baas?quote:Op zondag 11 juni 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Erik heeft geen geld meer als hij thuis komt denkt hij, hij weet het niet kan zo maar zijn van niet. Hij weet het niet of de offertes die hij uit heeft gedaan door zijn vervanger zijn uitgevoerd, heeft die dat niet dan is er geen geld als hij thuis komt.
Maar hij heeft nog een paar kilo macaronie thuis liggen
Hij heeft een fantasties leven daar, je kan doen wat je wil , je hoeft niet te werken. Je moet af en toe even op apel komen maar dat neemt hij voor lief
Hij is sowieso geen luxe gewend dus zal niets missen en wordt er netjes verzorgd. Voor de luxe poppen is dat natuurlijk anders, die zijn gewend 1x per week te shoppen, uit eten te gaan en naar de kroeg.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het missen van dingen heel goed maar Erik heeft eigenlijk wel een goede kijk er op. Ze hebben het daar zo slecht nog niet. Relatief weinig zorgen.
Ik zie sieraden.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alweer ?
waar zit hij naar te kijken nu?
Ketting of zoiets. Exact weet ik het niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alweer ?
waar zit hij naar te kijken nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |