Nee, helemaal niet in zo glazen ding, ze zouden spontaan wortels gaan schietenquote:Op zondag 11 juni 2023 11:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt verkoelend te zijn idd

Isaac,quote:

Is een idee van Isaac hoorde ik vanmorgen toen ik het Janet zag doen. Wel leuk dat andere het dan ook gebruikenquote:

Is wel slim van haar om een elastisch touw om te doen. Nu kan ze een soort van baantjes zwemmen. IK zie nog wel ruimte in het zwembad voor anderen mochten ze even af willen koelen in het zwembadquote:Op zondag 11 juni 2023 11:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zo nu kan er niemand in het zwembad want Eunice moet sporten

quote:Op zondag 11 juni 2023 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet in zo glazen ding, ze zouden spontaan wortels gaan schieten
 ja
 ja

Sorry dat had ik niet gezien .. dus goed idee van Isaacquote:Op zondag 11 juni 2023 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Was een geweldig idee van Isaac die daar van de week mee is begonnen

Kunnen ze hutspot makenquote:Op zondag 11 juni 2023 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet in zo glazen ding, ze zouden spontaan wortels gaan schieten

Maakt niet uit,maar dit is wel gaaf om te doen lijkt me.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:14 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Sorry dat had ik niet gezien .. dus goed idee van Isaac

Is er nog een gestopt maar die hoor je er bijna niet over, Marcianoquote:Op zondag 11 juni 2023 11:21 schreef engine het volgende:
Babette is gestopt met roken trouwens. Ik denk ik meld het even want ze heeft het er voor de tweede keer vanochtend over

Gewoon voor de 'gezel'quote:Op zondag 11 juni 2023 11:21 schreef greysbones het volgende:
Zoe wil naar een festival
Vraag me dan toch af wat ze daar wil doen
Dansen doet ze niet aan

Vroeger trainde wedstrijdzwemmers zo om hun krachten bij te schaven.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is wel slim van haar om een elastisch touw om te doen. Nu kan ze een soort van baantjes zwemmen. IK zie nog wel ruimte in het zwembad voor anderen mochten ze even af willen koelen in het zwembad

Dat kan ik me zo voorstellen, gewoon een keer heel veel mensen om je heen, ipv dezelfde koppen de hele dag, lekker sfeertje, vrienden/vriendinnen, lekker eten, drinken en goeie muziek.quote:

Ook nog steeds geen alcohol genuttigd?quote:Op zondag 11 juni 2023 11:21 schreef engine het volgende:
Babette is gestopt met roken trouwens. Ik denk ik meld het even want ze heeft het er voor de tweede keer vanochtend over

In de aandacht staan?quote:Op zondag 11 juni 2023 11:21 schreef greysbones het volgende:
Zoe wil naar een festival
Vraag me dan toch af wat ze daar wil doen
Dansen doet ze niet aan

Goh, wist niet eens dat hij rookte.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er nog een gestopt maar die hoor je er bijna niet over, Marciano
En ondertussen blijft Eunice zwemmen en zwemmen, ze heeft wel conditie

Niet zo heel veel maar hij rookte welquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |