quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zit in stilte te kijken hoe Mirthe tegenover hem in een puzzelboekje bezig is. Ze wordt er ongemakkelijk van en zegt dit ook tegen Erik.
Filmpje: https://streamable.com/mhz1d1
Loopt volgens mij ook met zijn ziel onder zijn armquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Erik: "Niet stiekem al m'n sudoku's doen he?"
Geen reactie
Nee, at z'n ogen leeg, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hij kijkt volgens mij niet eens naar haar toch?
In aanvulling op mijn vorige reactie:quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loopt volgens mij ook met zijn ziel onder zijn arm
Gewoon een Hmmmmm geluid opzetten alsof ze bezig isquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, at z'n ogen leeg, maar dat terzijde.
Snap wel dat ze op momenten ongemakkelijk van hem wordt. Sta je te douchen komt hij een gesprek aanknopen.
Hij heeft niet echt iemand meer om mee te praten sinds JW weg is. Snap Mirthe ook welquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap wel dat ze op momenten ongemakkelijk van hem wordt. Sta je te douchen komt hij een gesprek aanknopen.
Proest.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:44 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Babette lijkt op de volwassen versie van mij nu"
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:44 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Babette lijkt op de volwassen versie van mij nu"
ze heeft taart uitgedeeldquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:44 schreef engine het volgende:
Geen afscheid voor manager ZoëMisschien wel de beste maand tot nu toe gehad. Was wel op zijn plaats geweest.
quote:
Die spoort echt nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:54 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Hij is echt heel vaak moe, want hij was gister aan het snurken joh!"
Isaac: "Ik was weer aan het snurken, alleen jij hoort het"
Zoe: "Is niet erg, want ik was toch aan het praten.... in m'n slaap"
Wat een onzin komt er toch steeds uit
Komt wat later want er is geen geld.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:44 schreef engine het volgende:
Geen afscheid voor manager ZoëMisschien wel de beste maand tot nu toe gehad. Was wel op zijn plaats geweest.
Ah leukquote:
Het was een stom feestje. Je hebt niets gemist. Het oefenen van de dans met Eunice en Marciano de dagen ervoor, waren leuker om te zien.quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo kom je terug van je werk, is er een feestje geweest, is de het bejaardentehuis al weer in diepe rust.
Het worden nog leuke 3 maanden
ging me niet eens om het feestje, heb het toneelstukje vanmiddag gezien en dat was imo lachwekkend, maar ik hoorde dat ze tot 22 uur muziek zouden hebben. Eerder bleef het dan nog wel eens lang gezellig, maar de boel is compleet ingekakt en ze liggen steeds vroeger in bedquote:Op woensdag 7 juni 2023 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het was een stom feestje. Je hebt niets gemist. Het oefenen van de dans met Eunice en Marciano de dagen ervoor, waren leuker om te zien.
Er was geen drank. Zonder kunnen ze zich niet vermaken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ging me niet eens om het feestje, heb het toneelstukje vanmiddag gezien en dat was imo lachwekkend, maar ik hoorde dat ze tot 22 uur muziek zouden hebben. Eerder bleef het dan nog wel eens lang gezellig, maar de boel is compleet ingekakt en ze liggen steeds vroeger in bed
Maandag eliminatie.quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Morgen manager verkiezing en ik hoop dat het Moraima wordt omdat dat leuke beelden kan geven.
Donderdag of vrijdag eliminatie. Gaat Jeffrey op de stip komen en zo ja, gaat de febo hem matsen of niet of heeft hij bij de febo al aangegeven dat hij naar huis wilt. Alles kan.
Als Moraima manager wordt, is Zoë gedeeltelijk Babette kwijt want Babette is nodig op het kantoor van Moraima, dus dat wordt gedoe, niet erg interessant maar misschien leuke streams, heel misschien. Zoë moe aan het worden.
Ik denk niet dat Moraima ervoor kiest om Babet als adviseur te nemen. Morrie is slim en ziet veel. Denk dat ze eerder Jeff of Ruppie zal vragen. Maar we gaan het zien, eerst maar eens afwachten of ze het wordt, want hoorde ook al dat Zoe aan het lobbyen was voor Janetquote:Op woensdag 7 juni 2023 00:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Morgen manager verkiezing en ik hoop dat het Moraima wordt omdat dat leuke beelden kan geven.
Donderdag of vrijdag eliminatie. Gaat Jeffrey op de stip komen en zo ja, gaat de febo hem matsen of niet of heeft hij bij de febo al aangegeven dat hij naar huis wilt. Alles kan.
Als Moraima manager wordt, is Zoë gedeeltelijk Babette kwijt want Babette is nodig op het kantoor van Moraima, dus dat wordt gedoe, niet erg interessant maar misschien leuke streams, heel misschien. Zoë moe aan het worden.
Natuurlijk, alleen om Jeff te dwarsbomen met Moraima...quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Moraima ervoor kiest om Babet als adviseur te nemen. Morrie is slim en ziet veel. Denk dat ze eerder Jeff of Ruppie zal vragen. Maar we gaan het zien, eerst maar eens afwachten of ze het wordt, want hoorde ook al dat Zoe aan het lobbyen was voor Janet
Wie wordt vermistquote:Op woensdag 7 juni 2023 01:32 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kijkend of mijn kleine meissie ineens binnen komt. Dus nog steeds vermist.
Hoe moet je omgaan met Erik. Bij Erik draait het niet alleen om autisme over hoe hij is.
Erik moet leren omgaan met Erik
Er was geen drank 🤣quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ging me niet eens om het feestje, heb het toneelstukje vanmiddag gezien en dat was imo lachwekkend, maar ik hoorde dat ze tot 22 uur muziek zouden hebben. Eerder bleef het dan nog wel eens lang gezellig, maar de boel is compleet ingekakt en ze liggen steeds vroeger in bed
Ja dat. En daar blijven ze niet vrolijk lang door op. 🤣quote:
te laatquote:Op woensdag 7 juni 2023 06:28 schreef Cargamelk het volgende:
Hoe laat staan ze tegenwoordig op gemiddeld ?
8.30/ 9 uur maar sommige ook later en Eunice meestal eerder voor haar yoga oefeningenquote:Op woensdag 7 juni 2023 06:28 schreef Cargamelk het volgende:
Hoe laat staan ze tegenwoordig op gemiddeld ?
Dank.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
8.30/ 9 uur maar sommige ook later en Eunice meestal eerder voor haar yoga oefeningen
Die weten niet wat werken is!quote:
Jah de keuze is reuzequote:Op woensdag 7 juni 2023 07:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Jeah managerverkiezing, zin in... hoop zo dat Moraima het wordt.
En wat heerlijk dat Zoe manager af is...
Ben echt benieuwd hoe ze zich zal gedragen en of babs haar nog steeds zo onder haar hoede neemt (hoorde haar iets vertellen om altijd voor de underdog op te komen en zoe zit natuurlijk graag in de slachtofferrol).quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Goedemorgen...quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:23 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
voor mij geen morrie voor nieuwe manager , word zelfde gedoe als met zoe, rupi zal haar wel helpen , nou dan weten we het al wel. alles om manager in kamp ice te houden
Nou inderdaad het was op het ziekelijke af... en Babette gewoon ontkennen hé als Jeff of Marciano zeiden, hou eens op met dat pamperen..quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe ze zich zal gedragen en of babs haar nog steeds zo onder haar hoede neemt (hoorde haar iets vertellen om altijd voor de underdog op te komen en zoe zit natuurlijk graag in de slachtofferrol).
Ik niet hoop dat het Janet wordt. Eindelijk eens iemand niet uit dat groepje van Isaac en Jeffquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
We kregen een muziekje dus niets te horen. Zelf weten ze het daar ook niet en gokkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:26 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gelezen dat er weer gillers op visite zijn geweest.
Maar niet precies gehoord hoe of wat...
ik hoop juist dat het janet word, maar vres ervoor ze krijgt te weinig stemmenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet hoop dat het Janet wordt. Eindelijk eens iemand niet uit dat groepje van Isaac en Jeff
was filmpje van twitter staat hier ook ergensquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kregen een muziekje dus niets te horen. Zelf weten ze het daar ook niet en gokken
Wel een filmpje op internet ergens, maar of er meer en zo ja wie is niet duidelijk.
Ooh nee niet LEO als manager hihiquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet hoop dat het Janet wordt. Eindelijk eens iemand niet uit dat groepje van Isaac en Jeff
Dat filmpje van die fietser heb ik gezien maar er zijn er meerdere geweest toch?quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kregen een muziekje dus niets te horen. Zelf weten ze het daar ook niet en gokken
Wel een filmpje op internet ergens, maar of er meer en zo ja wie is niet duidelijk.
Saai is goed voor mijn kijkcijfer .. dan kijk ik minderquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh nee niet LEO als manager hihi
Wel liever Janet dan Eunice maar liever geen van beide..
Andere groepje is zo saaaaaaai
Volgens zeggen wel en volgens zeggen was ook Kim daar maar alles is volgens zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat filmpje van die fietser heb ik gezien maar er zijn er meerdere geweest toch?
niet gezien , werden veel aannames over gedaan , oa kim zou geroepen hebben kom naar huisquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat filmpje van die fietser heb ik gezien maar er zijn er meerdere geweest toch?
Haha ja dat is waar... ik kijk ook al een stuk minder de laatste tijd...quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:40 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Saai is goed voor mijn kijkcijfer .. dan kijk ik minder
Welke Kim ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet gezien , werden veel aannames over gedaan , oa kim zou geroepen hebben kom naar huis
Ja precies daarom dacht ik meer gillers maar dat is dus niet duidelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet gezien , werden veel aannames over gedaan , oa kim zou geroepen hebben kom naar huis
Kim kapster met Mexx stonden aan de schutting te schreeuwen dat Martin en Marci naar huis moesten komen omdat alles fake is.quote:
Was dat niet dat de winnaar al bekend zou zijn ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kim kapster met Mexx stonden aan de schutting te schreeuwen dat Martin en Marci naar huis moesten komen omdat alles fake is.
Dat heeft Mexx later wel zo gezegd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was dat niet dat de winnaar al bekend zou zijn ?
dat is al effe geleden , volgens sommige stond kim d gisteren te roepen kom naar huisquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kim kapster met Mexx stonden aan de schutting te schreeuwen dat Martin en Marci naar huis moesten komen omdat alles fake is.
Dat is al lang geledenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit was al voor dat Martin er uit was, en die is er al vanaf 15 maart uitquote:
Dus hoe meer schreeuwers hoe meer vitamine d gebrekquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel de aanleiding dat er nu een alarm klinkt dat ze meteen naar binnen moeten.
ook omdat er plots zoveel tennisballen met boodschap gegooid werdenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel de aanleiding dat er nu een alarm klinkt dat ze meteen naar binnen moeten.
Echt iets voor Mirthe om alle sudokus te gaan maken want ze heeft geen geld meer om er zelf een paar te kopen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Erik: "Niet stiekem al m'n sudoku's doen he?"
Geen reactie
Ben gestopt met kijken in januari ergens.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit was al voor dat Martin er uit was, en die is er al vanaf 15 maart uit
Voor dat een net gespannen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
ook omdat er plots zoveel tennisballen met boodschap gegooid werden
Ja dicht bij het deurtje waar hij overheen kijkt met zijn 2 meterquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
O dat is al een tijdje terug. Vandaag de nieuwe manager verkiezing. Maar volgens mij staat het al vast dat het moraima wordt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ben gestopt met kijken in januari ergens.
Die zouden ook vrijdag pas komen bij de bestellingen uit de prijzenpot.quote:
Daar zouden ze ook een gele kaart voor moeten geven, kijken hoe snel dat schijt hebben afgelopen is...quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:14 schreef danaqui het volgende:
Mic check en gewoon doorgaan zonder mic, ze hebben echt schijt
Noodbestelling dan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zouden ook vrijdag pas komen bij de bestellingen uit de prijzenpot.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
hulzen waren al besteld toen jef uit zijn pan flipte
Dat is geen nood, dit is voedsel.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
hulzen waar al besteld toen jef uit zijn pan flipte
shag hadden ze nog wel en ze draaien het in overtrekpapier van de tatoeersetquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ja..Wendy en Jeffrey roken sigaretten
Hoe komen ze daar dan aan?
Ze hebben gisteren het alarm getestquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zag er niet uit als zelf gedraaid.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:29 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
shag hadden ze nog wel en ze draaien het in overtrekpapier van de tatoeerset
en rupiquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:32 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat het 90 % zeker is dat Morrie manager wordt. Ben wel benieuwd of ze n eigen plan heeft en wie haar adviseurs gaan zijn. Ik vermoed toch ook Babs weer.
ik zag het nu ook misschien had jeff nog over van het pakje echte sigaretten wat hij laatst gekocht had en roken ze die nuquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zag er niet uit als zelf gedraaid.
Wendy en Jeffrey zaten eerst bij het koffie apparaat en Wendy FF buiten haar schoenen pakken.
En toen zag ik ze buiten bij de rookplaats en Jeffrey gaf Wendy een sigaret en stak er zelf ook 1 op.
jef heeft wel sigaretten besteldquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:34 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik zag het nu ook misschien had jeff nog over van het pakje echte sigaretten wat hij laatst gekocht had en roken ze die nu
Dat was volgens mij al eergisteren toen bleef ook iedereen in de zon liggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren het alarm getest![]()
Heeft zoe tegen een aantal gezegd
Babs en zoe zijn gesnaptquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:43 schreef pingu66 het volgende:
Ze mogen misschien niet meer boter kaas en eiereren op spelen want daar schrijven ze wellicht berichten naar elkaar op. (heeft febo mischien ontdekt Dit is een stille hint. En eenn straf de inhoud van het kiste uit de prijzen pot x 25
Voor de groep?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs en zoe zijn gesnapt
Maar ipv een gele kaart moesten ze het hardop voorlezen
Wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs en zoe zijn gesnapt
Maar ipv een gele kaart moesten ze het hardop voorlezen
Ik quote de verkeerde zie ik nu ik bedoelde dat de hulzen pas vrijdag zouden komenquote:
Nee in het kantoorquote:
Ja dat blijft maar plamuren.. maar goed reinigen is er niet bij.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:11 schreef espri het volgende:
Wat ziet Zoë eruit zeg, vol met vlekken wat ze niet schoon maakt, beetje aaien met een doekje en een wijsvinger.
janet voor manager zekerquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:15 schreef Monique___ het volgende:
Nominatie gebrabbel met jappie en brabbel
en half haar gezicht schoonmaken.
Nu weer aan het twijfelen om op sjennet te gaan..
[ afbeelding ]
Dat is nog eens een goede morgenquote:
Dat ze niet een enorme pukkelkop heeft valt me nog mee (en dan bedoel ik kraters)quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:15 schreef espri het volgende:
Wat zal Zoë later spijt krijgen dat ze nooit haar huid laat “ademen” altijd maar vol met troep.
Dat is zeker waar maar ze is nog erg jong, wacht maar een paar jaar..quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ze niet een enorme pukkelkop heeft valt me nog mee (en dan bedoel ik kraters)
Ja, dit kan niet goed zijnquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:19 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is zeker waar maar ze is nog erg jong, wacht maar een paar jaar..
gewoon Moriquote:
Vermoed dat ze niks gaat doen om 'haar' Ice boos te maken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon Mori
al wil ik wel zien hoe boos ice wordt op Zoe
o jee als ze dan op jef stemt voor eliminatie ,ice ontploft danquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed dat ze niks gaat doen om 'haar' Ice boos te maken.
Onnozel....... zeker als zowie het nog weet en haar moet uitleggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:24 schreef espri het volgende:
Babet heeft eindelijk door dat er microfoons zijn?Ze heeft waarschijnlijk weer gefluisterd en dacht dat het niet opgepikt werd, zelfs Zoë zegt dat de camera.s geluid oppakken.
Dat dusquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Onnozel....... zeker als zowie het nog weet en haar moet uitleggen
brabbel geeft haar aan dat te oranje meuk opsmeert..quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:28 schreef espri het volgende:
Volgende kwast en poepertje, wowwwww nu komt oranje zegt ze…
allemaal van die waterproof meuk denk ik.. en natuurlijk 6 lagen over elkaar heen geplamuurdquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:32 schreef espri het volgende:
Als Zoë later een kindje heeft, is het steeds, sorry meisje maar mama moet even poederen, flesje eindelijk gegeven en weer rennen naar de spiegel…. Eigenlijk is het zeer zielig, ze is gewoon ontzettend onzeker want ze verstopt zich achter zoveel lagen, zelfs onder de douche is het er niet af.
Barbie 2.0quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:32 schreef espri het volgende:
Als Zoë later een kindje heeft, is het steeds, sorry meisje maar mama moet even poederen, flesje eindelijk gegeven en weer rennen naar de spiegel…. Eigenlijk is het zeer zielig, ze is gewoon ontzettend onzeker want ze verstopt zich achter zoveel lagen, zelfs onder de douche is het er niet af.
Het is ook niet zo als ik keek, ze haar gezicht onder het water deed, steeds met een doekje en een wijsvinger maakt ze een soort van schoon.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
allemaal van die waterproof meuk denk ik.. en natuurlijk 6 lagen over elkaar heen geplamuurd
maar verbaasd me wel dat het in de douche nog blijft zitten
ZOe plamuurt vele lagen over elkaar heenquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:37 schreef espri het volgende:
[..]
Ja zonde hoor, en ipv een goede dagcreme te gebruiken zag ik haar bodylotion opsmeren.
het is ook niet een kleur die dicht bij haar eigen huidskleur ligt, maar meer 1 die bij Mori zou passenquote:
Net Jolande Sap; met een stekkerdoos staan en dan de stekker eruit trekken." Zo trek je de stekker eruit" ( uit het kabinet)quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:28 schreef Monique___ het volgende:
zowie: het is gewoon gezel bij mij op kantoor. Babbet ik ga straks wat zegguh, het clubhuis is geslotuh
zowie: eigenlijk moet ik een doek meenemen en dan zo gooiuh , doek gevalluh en dan dit clubhuis is geslotuh
Het blijft bijzonder om te zien. En nu weer een poedertje, ben de tel kwijt hoeveel er op zit, kwam op 5 en daarna geen idee meer,quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook niet een kleur die dicht bij haar eigen huidskleur ligt, maar meer 1 die bij Mori zou passen
echt dat die aan het eind van de dag geen craquelé op het gezicht heeft is een wonderquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:42 schreef Monique___ het volgende:
En ondanks dat 2 menen haar al gezegd hebben dat ze op een wortel lijkt, komt er toch nog een laagje overheen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net Jolande Sap; met een stekkerdoos staan en dan de stekker eruit trekken." Zo trek je de stekker eruit" ( uit het kabinet)
Wilders ; ik geloof dat bij mevrouw SAP nog nooit een stekkertje vast heeft gezeten)
is omdat ze het blijft opvullen als er scheuren in haar gezicht komenquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt dat die aan het eind van de dag geen craquelé op het gezicht heeft is een wonder
Gister waren de aanhechtingen nog goed te zien hoorquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:45 schreef Verida het volgende:
Het ontkleuren van het haar van Zoe lijkt toch best goed te zijn gegaan. Het is niet gitzwart meer en het lijkt er ook op of er nieuwe extensions zijn ingezet. Je ziet de aanhechtingen niet meer (een paar weken geleden waren die zo overduidelijk )
Dat is mooi, straks wil ik richting camping dus pak het nog ff mee.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:47 schreef danaqui het volgende:
11uur verkiezingen, ze zijn dit keer vroeg
Rest is niet belangrijk, inner circle die het moet wetenquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
Zoe leest een bericht voor van de FEBO
dat de boter kaas en eieren ontbijt is
er zijn 6 ?? mensen in de loods
de rest hoeft dat niet te weten????
quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:48 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Gister waren de aanhechtingen nog goed te zien hoor
jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:51 schreef espri het volgende:
Het schoonmaken bestond dus alleen uit haar make up pakken?
En nu nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:48 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Gister waren de aanhechtingen nog goed te zien hoor
quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
Zoe was toch ook pissig dat Wendy gisteren geen tijd wilde maken om haar haren te ontkleuren???
quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:52 schreef danaqui het volgende:
[..]Wendy zei geen tijd, 4 keer weggestuurd om te shoppen omdat jij geen tijd heb en nu heb ik geen tijd, zoiets was het
quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en in het weekend wilde Wendy het wel doen toch?
dit zit er dik in jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:54 schreef espri het volgende:
Toch benieuwd hoe ze gaat acteren nu ze weet manager af is.. zal ze nog meer achter Isaac aan gaan?
ze vult nu de dweil emmerquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:55 schreef espri het volgende:
En nog steeds niet schoonmaken maar briefje typen.
Komt vast goed. Zoë is echt van het schoonmaken altijd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:01 schreef espri het volgende:
Nou, een natte doek ligt op het buro hoor, loopt zelf weer met zak naar beneden.
Ze is nu ook actief bezig om het kantoor netjes achter te laten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed. Zoë is echt van het schoonmaken altijd.
Alleen als ze die van Babette of Isaac gekregen heeft, van haar eigen zakgeld kon in principe geen eten/drinken gekocht worden (want prijzenpot dus x25).quote:
Als er een veel schoonmaakt is het Zoë welquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is nu ook actief bezig om het kantoor netjes achter te laten.
Babette is een beetje hardhorig, want Zoe waarschuwde haar net ook alquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er een veel schoonmaakt is het Zoë wel
En Zoe komt even tegen Babette zetten dat het geluid nog zachter moet![]()
Het moet een achtergrond muziekje zijn
Ze laat het gewoon netjes achterquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:18 schreef spapaars het volgende:
Ze maakt het schoon en ruimt het netjes op.
Ze heeft het beter gedaan dan door menig voorspeld.
Ik weet het, en toen werd ze een beetje geïrriteerd op Zoëquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette is een beetje hardhorig, want Zoe waarschuwde haar net ook al
Wat heeft ze goed gedaan dan, zelf heeft ze voor de spiegel gestaan en ze heeft andere het werk laten doenquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:18 schreef spapaars het volgende:
Ze maakt het schoon en ruimt het netjes op.
Ze heeft het beter gedaan dan door menig voorspeld.
Er moet een bepaalde tijd tussen zitten dan krijg je geen roodquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Toch knap dat iemand met 3xgele kaarten nog steeds in het spel zit.
Dat heet vertrouwen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:21 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wat heeft ze goed gedaan dan, zelf heeft ze voor de spiegel gestaan en ze heeft andere het werk laten doen
eerste 2 gele kaarten zijn vervallen , maar iemand die iedereen intimideert en kleineert en dramt als hij zijn zin niet krijgt , verbaal agressief word verbaasd mij dat die er nog inzit. nog geenquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Toch knap dat iemand met 3xgele kaarten nog steeds in het spel zit.
Terwijl Zoe het alleen maar door moet geven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het, en toen werd ze een beetje geïrriteerd op Zoë
Die 3de gele kaart was ook pure uitlokking. Snap ook niet waarom dat nu ter sprake moet komenquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er moet een bepaalde tijd tussen zitten dan krijg je geen rood
Het gaat erom dat de groep Zoë niet nomineerd. 20.000 euro van de 100.000 euro aan boetes is van Zoëquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er moet een bepaalde tijd tussen zitten dan krijg je geen rood
Daar moeten ze eens geel voor gevenquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:25 schreef greysbones het volgende:
ze doet gewoon de zender niet om en vraagt zich af of ze daarom een mic check krijgt
en Zoe zeuren dat ze alles alleen heeft gedaanquote:
isaac heeft een manier gevonden om goed in de gaten te kunnen houden wat zoe meeneemt uit het kantoor en om in de buurt te zijn om de laatste mailtjes mee te kunnen lezen.quote:
Tuurlijk Zoe en Babet samen is gegilquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Slim! Jij had hysterisch gegil verwacht!
Wendy dusquote:
Een mini Japquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Een mini Jap![]()
Zal wel snel gaan die bevalling
Een jaar van je leven babyquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Een mini Jap![]()
Zal wel snel gaan die bevalling
als ze praat over dingen die niet mogen krijgt ze ook die zg zendercheck. En Wendy maakte het kantoor ook grondig schoon toen ze de deur op slot moest draaien alleen deed zij dat niet met zo veel bombariequote:Op woensdag 7 juni 2023 10:25 schreef greysbones het volgende:
ze doet gewoon de zender niet om en vraagt zich af of ze daarom een mic check krijgt
Ik vind Erik ook een type zadelruikert (van huis uit...)...weet niet of hij dit al gedaan heeft inmiddels...?quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
Erik loopt weer te loeren naar dames in hun BH. Ik zie dat de andere mannen echt nooit doen.
die kruipen erbij in bed (jappie, marciano, bern ) En isaac is ook niet vies van een blik op het decollete van Zoe.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
Erik loopt weer te loeren naar dames in hun BH. Ik zie dat de andere mannen echt nooit doen.
Dat was het voor ons ook al 🤣🤣quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice zegt het a; ik hoef me niet druk te maken we weten al wie gaat winnen.
Dan weten we dat maar vast.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice zegt het a; ik hoef me niet druk te maken we weten al wie gaat winnen.
Zoe biedt haar borstjes aan dus dat is wat anders. En Jasper en Marciano doen niet sneaky.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:02 schreef Verida het volgende:
die k
[..]
die kruipen erbij in bed (jappie, marciano, bern ) En isaac is ook niet vies van een blik op het decollete van Zoe.
Gisteren zei iemand vragen wel aan de nieuwe manager.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |