jef heeft wel sigaretten besteldquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:34 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik zag het nu ook misschien had jeff nog over van het pakje echte sigaretten wat hij laatst gekocht had en roken ze die nu
Dat was volgens mij al eergisteren toen bleef ook iedereen in de zon liggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren het alarm getest![]()
Heeft zoe tegen een aantal gezegd
Babs en zoe zijn gesnaptquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:43 schreef pingu66 het volgende:
Ze mogen misschien niet meer boter kaas en eiereren op spelen want daar schrijven ze wellicht berichten naar elkaar op. (heeft febo mischien ontdekt Dit is een stille hint. En eenn straf de inhoud van het kiste uit de prijzen pot x 25
Voor de groep?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs en zoe zijn gesnapt
Maar ipv een gele kaart moesten ze het hardop voorlezen
Wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs en zoe zijn gesnapt
Maar ipv een gele kaart moesten ze het hardop voorlezen
Ik quote de verkeerde zie ik nu ik bedoelde dat de hulzen pas vrijdag zouden komenquote:
Nee in het kantoorquote:
Ja dat blijft maar plamuren.. maar goed reinigen is er niet bij.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:11 schreef espri het volgende:
Wat ziet Zoë eruit zeg, vol met vlekken wat ze niet schoon maakt, beetje aaien met een doekje en een wijsvinger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |