quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zit in stilte te kijken hoe Mirthe tegenover hem in een puzzelboekje bezig is. Ze wordt er ongemakkelijk van en zegt dit ook tegen Erik.
Filmpje: https://streamable.com/mhz1d1
Loopt volgens mij ook met zijn ziel onder zijn armquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Erik: "Niet stiekem al m'n sudoku's doen he?"
Geen reactie
Nee, at z'n ogen leeg, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hij kijkt volgens mij niet eens naar haar toch?
In aanvulling op mijn vorige reactie:quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loopt volgens mij ook met zijn ziel onder zijn arm
Gewoon een Hmmmmm geluid opzetten alsof ze bezig isquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, at z'n ogen leeg, maar dat terzijde.
Snap wel dat ze op momenten ongemakkelijk van hem wordt. Sta je te douchen komt hij een gesprek aanknopen.
Hij heeft niet echt iemand meer om mee te praten sinds JW weg is. Snap Mirthe ook welquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, at z'n ogen leeg, maar dat terzijde.
Snap wel dat ze op momenten ongemakkelijk van hem wordt. Sta je te douchen komt hij een gesprek aanknopen.
Proest.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:44 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Babette lijkt op de volwassen versie van mij nu"
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:44 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Babette lijkt op de volwassen versie van mij nu"
ze heeft taart uitgedeeldquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:44 schreef engine het volgende:
Geen afscheid voor manager ZoëMisschien wel de beste maand tot nu toe gehad. Was wel op zijn plaats geweest.
quote:
Die spoort echt nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:54 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Hij is echt heel vaak moe, want hij was gister aan het snurken joh!"
Isaac: "Ik was weer aan het snurken, alleen jij hoort het"
Zoe: "Is niet erg, want ik was toch aan het praten.... in m'n slaap"
Wat een onzin komt er toch steeds uit
Komt wat later want er is geen geld.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:44 schreef engine het volgende:
Geen afscheid voor manager ZoëMisschien wel de beste maand tot nu toe gehad. Was wel op zijn plaats geweest.
Ah leukquote:
Het was een stom feestje. Je hebt niets gemist. Het oefenen van de dans met Eunice en Marciano de dagen ervoor, waren leuker om te zien.quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo kom je terug van je werk, is er een feestje geweest, is de het bejaardentehuis al weer in diepe rust.
Het worden nog leuke 3 maanden
ging me niet eens om het feestje, heb het toneelstukje vanmiddag gezien en dat was imo lachwekkend, maar ik hoorde dat ze tot 22 uur muziek zouden hebben. Eerder bleef het dan nog wel eens lang gezellig, maar de boel is compleet ingekakt en ze liggen steeds vroeger in bedquote:Op woensdag 7 juni 2023 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het was een stom feestje. Je hebt niets gemist. Het oefenen van de dans met Eunice en Marciano de dagen ervoor, waren leuker om te zien.
Er was geen drank. Zonder kunnen ze zich niet vermaken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ging me niet eens om het feestje, heb het toneelstukje vanmiddag gezien en dat was imo lachwekkend, maar ik hoorde dat ze tot 22 uur muziek zouden hebben. Eerder bleef het dan nog wel eens lang gezellig, maar de boel is compleet ingekakt en ze liggen steeds vroeger in bed
Maandag eliminatie.quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Morgen manager verkiezing en ik hoop dat het Moraima wordt omdat dat leuke beelden kan geven.
Donderdag of vrijdag eliminatie. Gaat Jeffrey op de stip komen en zo ja, gaat de febo hem matsen of niet of heeft hij bij de febo al aangegeven dat hij naar huis wilt. Alles kan.
Als Moraima manager wordt, is Zoë gedeeltelijk Babette kwijt want Babette is nodig op het kantoor van Moraima, dus dat wordt gedoe, niet erg interessant maar misschien leuke streams, heel misschien. Zoë moe aan het worden.
Ik denk niet dat Moraima ervoor kiest om Babet als adviseur te nemen. Morrie is slim en ziet veel. Denk dat ze eerder Jeff of Ruppie zal vragen. Maar we gaan het zien, eerst maar eens afwachten of ze het wordt, want hoorde ook al dat Zoe aan het lobbyen was voor Janetquote:Op woensdag 7 juni 2023 00:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Morgen manager verkiezing en ik hoop dat het Moraima wordt omdat dat leuke beelden kan geven.
Donderdag of vrijdag eliminatie. Gaat Jeffrey op de stip komen en zo ja, gaat de febo hem matsen of niet of heeft hij bij de febo al aangegeven dat hij naar huis wilt. Alles kan.
Als Moraima manager wordt, is Zoë gedeeltelijk Babette kwijt want Babette is nodig op het kantoor van Moraima, dus dat wordt gedoe, niet erg interessant maar misschien leuke streams, heel misschien. Zoë moe aan het worden.
Natuurlijk, alleen om Jeff te dwarsbomen met Moraima...quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Moraima ervoor kiest om Babet als adviseur te nemen. Morrie is slim en ziet veel. Denk dat ze eerder Jeff of Ruppie zal vragen. Maar we gaan het zien, eerst maar eens afwachten of ze het wordt, want hoorde ook al dat Zoe aan het lobbyen was voor Janet
Wie wordt vermistquote:Op woensdag 7 juni 2023 01:32 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kijkend of mijn kleine meissie ineens binnen komt. Dus nog steeds vermist.
Hoe moet je omgaan met Erik. Bij Erik draait het niet alleen om autisme over hoe hij is.
Erik moet leren omgaan met Erik
Er was geen drank 🤣quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ging me niet eens om het feestje, heb het toneelstukje vanmiddag gezien en dat was imo lachwekkend, maar ik hoorde dat ze tot 22 uur muziek zouden hebben. Eerder bleef het dan nog wel eens lang gezellig, maar de boel is compleet ingekakt en ze liggen steeds vroeger in bed
Ja dat. En daar blijven ze niet vrolijk lang door op. 🤣quote:
te laatquote:Op woensdag 7 juni 2023 06:28 schreef Cargamelk het volgende:
Hoe laat staan ze tegenwoordig op gemiddeld ?
8.30/ 9 uur maar sommige ook later en Eunice meestal eerder voor haar yoga oefeningenquote:Op woensdag 7 juni 2023 06:28 schreef Cargamelk het volgende:
Hoe laat staan ze tegenwoordig op gemiddeld ?
Dank.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
8.30/ 9 uur maar sommige ook later en Eunice meestal eerder voor haar yoga oefeningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |