Jah de keuze is reuzequote:Op woensdag 7 juni 2023 07:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Jeah managerverkiezing, zin in... hoop zo dat Moraima het wordt.
En wat heerlijk dat Zoe manager af is...
Ben echt benieuwd hoe ze zich zal gedragen en of babs haar nog steeds zo onder haar hoede neemt (hoorde haar iets vertellen om altijd voor de underdog op te komen en zoe zit natuurlijk graag in de slachtofferrol).quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Goedemorgen...quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:23 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
voor mij geen morrie voor nieuwe manager , word zelfde gedoe als met zoe, rupi zal haar wel helpen , nou dan weten we het al wel. alles om manager in kamp ice te houden
Nou inderdaad het was op het ziekelijke af... en Babette gewoon ontkennen hé als Jeff of Marciano zeiden, hou eens op met dat pamperen..quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe ze zich zal gedragen en of babs haar nog steeds zo onder haar hoede neemt (hoorde haar iets vertellen om altijd voor de underdog op te komen en zoe zit natuurlijk graag in de slachtofferrol).
Ik niet hoop dat het Janet wordt. Eindelijk eens iemand niet uit dat groepje van Isaac en Jeffquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
We kregen een muziekje dus niets te horen. Zelf weten ze het daar ook niet en gokkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:26 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gelezen dat er weer gillers op visite zijn geweest.
Maar niet precies gehoord hoe of wat...
ik hoop juist dat het janet word, maar vres ervoor ze krijgt te weinig stemmenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet hoop dat het Janet wordt. Eindelijk eens iemand niet uit dat groepje van Isaac en Jeff
was filmpje van twitter staat hier ook ergensquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kregen een muziekje dus niets te horen. Zelf weten ze het daar ook niet en gokken
Wel een filmpje op internet ergens, maar of er meer en zo ja wie is niet duidelijk.
Ooh nee niet LEO als manager hihiquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet hoop dat het Janet wordt. Eindelijk eens iemand niet uit dat groepje van Isaac en Jeff
Dat filmpje van die fietser heb ik gezien maar er zijn er meerdere geweest toch?quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kregen een muziekje dus niets te horen. Zelf weten ze het daar ook niet en gokken
Wel een filmpje op internet ergens, maar of er meer en zo ja wie is niet duidelijk.
Saai is goed voor mijn kijkcijfer .. dan kijk ik minderquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh nee niet LEO als manager hihi
Wel liever Janet dan Eunice maar liever geen van beide..
Andere groepje is zo saaaaaaai
Volgens zeggen wel en volgens zeggen was ook Kim daar maar alles is volgens zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat filmpje van die fietser heb ik gezien maar er zijn er meerdere geweest toch?
niet gezien , werden veel aannames over gedaan , oa kim zou geroepen hebben kom naar huisquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat filmpje van die fietser heb ik gezien maar er zijn er meerdere geweest toch?
Haha ja dat is waar... ik kijk ook al een stuk minder de laatste tijd...quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:40 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Saai is goed voor mijn kijkcijfer .. dan kijk ik minder
Welke Kim ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet gezien , werden veel aannames over gedaan , oa kim zou geroepen hebben kom naar huis
Ja precies daarom dacht ik meer gillers maar dat is dus niet duidelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet gezien , werden veel aannames over gedaan , oa kim zou geroepen hebben kom naar huis
Kim kapster met Mexx stonden aan de schutting te schreeuwen dat Martin en Marci naar huis moesten komen omdat alles fake is.quote:
Was dat niet dat de winnaar al bekend zou zijn ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kim kapster met Mexx stonden aan de schutting te schreeuwen dat Martin en Marci naar huis moesten komen omdat alles fake is.
Dat heeft Mexx later wel zo gezegd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was dat niet dat de winnaar al bekend zou zijn ?
dat is al effe geleden , volgens sommige stond kim d gisteren te roepen kom naar huisquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kim kapster met Mexx stonden aan de schutting te schreeuwen dat Martin en Marci naar huis moesten komen omdat alles fake is.
Dat is al lang geledenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit was al voor dat Martin er uit was, en die is er al vanaf 15 maart uitquote:
Dus hoe meer schreeuwers hoe meer vitamine d gebrekquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel de aanleiding dat er nu een alarm klinkt dat ze meteen naar binnen moeten.
ook omdat er plots zoveel tennisballen met boodschap gegooid werdenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel de aanleiding dat er nu een alarm klinkt dat ze meteen naar binnen moeten.
Echt iets voor Mirthe om alle sudokus te gaan maken want ze heeft geen geld meer om er zelf een paar te kopen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Erik: "Niet stiekem al m'n sudoku's doen he?"
Geen reactie
Ben gestopt met kijken in januari ergens.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit was al voor dat Martin er uit was, en die is er al vanaf 15 maart uit
Voor dat een net gespannen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
ook omdat er plots zoveel tennisballen met boodschap gegooid werden
Ja dicht bij het deurtje waar hij overheen kijkt met zijn 2 meterquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, at z'n ogen leeg, maar dat terzijde.
Snap wel dat ze op momenten ongemakkelijk van hem wordt. Sta je te douchen komt hij een gesprek aanknopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |