SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey Zucht.quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Eigenlijk zou ik ook geen ramen open moeten doen, maar dat is een beetje ingewikkeld.
Echt, hoe leven mensen die van een 6/10 al kapot gaan van de hooikoorts
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Staat me iets van bij dat er een tijd terug toch uit een onderzoek kwam dat op die kunstgras velden van die kankerverwekkende korrels lagen?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:57 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Verpest het voetbal, is toch geen zaalvoetbal?
Of is dat alweer allemaal mooi eraf gehaald![]()
![]()
Hey Plyquote:alles goed
Nietquote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou ik ook geen ramen open moeten doen, maar dat is een beetje ingewikkeld.
Echt, hoe leven mensen die van een 6/10 al kapot gaan van de hooikoorts![]()
![]()
Die lijden in stiltequote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Echt, hoe leven mensen die van een 6/10 al kapot gaan van de hooikoorts![]()
![]()
Ja dat lijkt me logisch geschredderde autobanden in de zon, lijkt me niet gezondquote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat er een tijd terug toch uit een onderzoek kwam dat op die kunstgras velden van die kankerverwekkende korrels lagen?
Of is dat alweer allemaal mooi eraf gehaald![]()
Deze snap ik niet helemaal?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zegen dat niemand jou land regiert
Ons land wordt toch geregeerd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker tref je mooi weer bijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij zit te zaniken over een ander land.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal?
Ons land wordt toch geregeerd?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Codo regiertquote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zegen dat niemand jou land regiert![]()
![]()
Maar.. had je nog gelezen van de bijwerking van de pillen of wist je dat al?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Echt, hoe leven mensen die van een 6/10 al kapot gaan van de hooikoorts
En eigenlijk, eigenlijk.. zou er vandaag ergens in de buurt van de zee iemand zich te pletter hebben 'moeten' tikken aan een afstudeerwerkstuk![]()
![]()
Ik heb één goede nacht nodig. Eentjequote:Op maandag 5 juni 2023 17:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar.. had je nog gelezen van de bijwerking van de pillen of wist je dat al?
En eigenlijk, eigenlijk.. zou er vandaag ergens in de buurt van de zee iemand zich te pletter hebben 'moeten' tikken aan een afstudeerwerkstuk
Dan kan ik weer aan de slag.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
van rot of blau ? evenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal?
Ons land wordt toch geregeerd?
en bij ons komen ze vandaag op
dat fout uitgetelt worden is
foute uittelung bij de spö![]()
erst was en mann bass nu komen
ze op dat fout getelt worden is![]()
Ja ik snap het .. maar besef ook dat je van die pillen heel erg moe kan worden... lees: bijna iedereen heeft dat.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één goede nacht nodig. Eentje
Dan kan ik weer aan de slag.
Werkt enorm versuffend is mijn ervaring met meerdere van die pillen.![]()
Allemaal dronken daar boven op die bergquote:Op maandag 5 juni 2023 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
van rot of blau ? even
ze op dat fout getelt worden is![]()
![]()
![]()
![]()
ja.. nou .. die meuk zal niet opeens van die velden verdwenen zijn..quote:Op maandag 5 juni 2023 17:00 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch geschredderde autobanden in de zon, lijkt me niet gezond
beter dan alles eruit en weer kunstgras echt gras.. ook moe nu merk ik![]()
![]()
Bijna thuis
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik ookquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Tsja, je was vannacht hier ook al druk bezigquote:Op maandag 5 juni 2023 17:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja.. nou .. die meuk zal niet opeens van die velden verdwenen zijn..
beter dan alles eruit en weer kunstgras echt gras.. ook moe nu merk ik![]()
![]()
O daar weet ik niets vanquote:Op maandag 5 juni 2023 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zit te zaniken over een ander land.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat opbreken, weet er alles vanquote:Op maandag 5 juni 2023 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, je was vannacht hier ook al druk bezig![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, je was vannacht hier ook al druk bezig![]()
Ben wel moe nu.. vandaag op tijd naar bed![]()
![]()
O moet de hele telling weer opnieuw gedaan worden, lekker slimquote:Op maandag 5 juni 2023 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
van rot of blau ? even
ze op dat fout getelt worden isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel beterquote:Op maandag 5 juni 2023 17:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
hee ik zit hier ook te lezen hequote:
en ja.. gaat opbreken momenteel wel moe, maar slapen is ook geen goed idee nu.![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O moet de hele telling weer opnieuw gedaan worden, lekker slim![]()
![]()
Jij begrijpt oprecht wat hij bedoeld.. kon er echt niks van maken.
Nu je het zegt, hij had er het vannacht of gister over dat er bij iemand in 10 minuten tijd 20 punten bij waren gekomen.. maar dat is niet zo.
monitor liep soms achter..![]()
Daarom één pil 's avonds als ik terug kom van het trainen.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik snap het .. maar besef ook dat je van die pillen heel erg moe kan worden... lees: bijna iedereen heeft dat.
Werkt enorm versuffend is mijn ervaring met meerdere van die pillen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, overdag zeker niet doen anders draai je je ritme snel omquote:Op maandag 5 juni 2023 17:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hee ik zit hier ook te lezen he
en ja.. gaat opbreken momenteel wel moe, maar slapen is ook geen goed idee nu.![]()
![]()
Dat zeg je nu...quote:Op maandag 5 juni 2023 17:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
nee 2 zijn vor keuzen gewezenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O moet de hele telling weer opnieuw gedaan worden, lekker slim
nur zaterdag was dann de foute mann sieger
om dat fout getelt worde![]()
![]()
Praat al zo lang met Mario hier op FOK! vaak begrijp ik hem welquote:Op maandag 5 juni 2023 17:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij begrijpt oprecht wat hij bedoeld.. kon er echt niks van maken.
Nu je het zegt, hij had er het vannacht of gister over dat er bij iemand in 10 minuten tijd 20 punten bij waren gekomen.. maar dat is niet zo.
monitor liep soms achter..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jemig, niet zo slim dan of niet dan.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee 2 zijn vor keuzen gewezen
om dat fout getelt worde
En nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ja ik weet .. zei ik gister ook maar vandaag gaat het toch echt gebeuren.quote:
denk dat mario nu heel blij op de berg zit te wezen.![]()
Mario gaat tellenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, niet zo slim dan of niet dan.
En nu?![]()
![]()
O, het gaat niet over de puntentelling hier, maar over puntentelling bij een politieke partij in Oostenrijk.![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
O, het gaat niet over de puntentelling hier, maar over puntentelling bij een politieke partij in Oostenrijk.![]()
![]()
![]()
Jawholquote:Op maandag 5 juni 2023 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
nu is de hele rote frakton blamiertquote:Op maandag 5 juni 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, niet zo slim dan of niet dan.
En nu?
omdat dagen erder de oude chefin rendi-wagner
terug getreten is![]()
Als ik niet wakker wordtquote:Op maandag 5 juni 2023 17:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ja ik weet .. zei ik gister ook maar vandaag gaat het toch echt gebeuren.
denk dat mario nu heel blij op de berg zit te wezen.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heb tapasjes alquote:Op maandag 5 juni 2023 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Ja tijd voor koffie ofzo. En ook tijd om eten te maken.Geen zin om te koken vandaag
![]()
En ga me wel een koude koffie pakken, dat is een goed plan.![]()
Ga je in elk topic lopen zeikenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee 2 zijn vor keuzen gewezen
om dat fout getelt wordeIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wat een rotzakken daarquote:Op maandag 5 juni 2023 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu is de hele rote frakton blamiert
terug getreten is![]()
Hij was hier al bezig en ging toen naar 40.. zag dat je hem vakkundig weg bonjourde om een eigen topic te openen maar dikke no noquote:![]()
Stelletje punten scoredesquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
O dat is niet zo mooi zeg pppfffquote:Op maandag 5 juni 2023 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu is de hele rote frakton blamiert
terug getreten isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel plezier hierquote:Op maandag 5 juni 2023 17:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij was hier al bezig en ging toen naar 40.. zag dat je hem vakkundig weg bonjourde om een eigen topic te openen maar dikke no no
Iedereen is een kutlultrut
In de goede oude tijd werd ik vaak rond de DT wakker. Sinds die er niet meer is slaap ik wel beterquote:Op maandag 5 juni 2023 17:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en anders is @:devzero er nog maar die is teammario zei hij vannacht![]()
was vast garpje
Daar is hij al kind aan huis.quote:Iedereen is een kutlultrut
Tomaten groente, vind dat het lekkerst. Zo klaar ookquote:Op maandag 5 juni 2023 17:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wat voor een soepje gaat het worden?![]()
Je hoeft je wekker niet meer te zetten dus.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de goede oude tijd werd ik vaak rond de DT wakker. Sinds die er niet meer is slaap ik wel beterIedereen is een kutlultrut
Aan één kant wel lekker idd, werd vaak wakker rond 3.30 en dan ff hunten en zat je weer anderhalf uurquote:Op maandag 5 juni 2023 17:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de goede oude tijd werd ik vaak rond de DT wakker. Sinds die er niet meer is slaap ik wel beter![]()
![]()
Ja, cup-a-soup in een mok, water erbij, even 1.5 minuut in de ping, en klaar. 🥣quote:Op maandag 5 juni 2023 17:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Tomaten groente, vind dat het lekkerst. Zo klaar ook![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, cup-a-soup in een mok, water erbij, even 1.5 minuut in de ping, en klaar. 🥣
Iets met generatiekloofje soep![]()
![]()
Ik bleef tot de DT begon en sliep daarna weer verder; ik zag de volgende ochtend wel wie hem had gepakt.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Aan één kant wel lekker idd, werd vaak wakker rond 3.30 en dan ff hunten en zat je weer anderhalf uurIk heb er één en ik ben er trots op
Getverquote:Op maandag 5 juni 2023 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, cup-a-soup in een mok, water erbij, even 1.5 minuut in de ping, en klaar. 🥣![]()
Dan alleen in de winter, AH eigen merk tomatensoep is wel eens lekker dan. Als in, 1x per winterquote:Op maandag 5 juni 2023 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of echte soep uit blik? Ook wel handig.![]()
![]()
ALs ik nog het idee heb dat ik kan slapen ga ik niet op internet. Gegarandeerd dat je dan weer te lang zit en over je slaap heen bentquote:Op maandag 5 juni 2023 17:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Aan één kant wel lekker idd, werd vaak wakker rond 3.30 en dan ff hunten en zat je weer anderhalf uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan het stof van mijn matras nu gebruiken om te kijken hoe de luchtstroom in mijn slaapkamer is
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Niet te eten soep uit blikquote:Op maandag 5 juni 2023 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of echte soep uit blik? Ook wel handig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt een domme fout, dat moet toch te herstellen zijn,quote:Op maandag 5 juni 2023 17:27 schreef mario390 het volgende:
https://www.thelocal.com/(...)r-after-vote-mix-up/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is oprecht categorie "als ik te ver ga lijkt het op brand van buiten" godver
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zowel Doskozil als Babler zouden later op maandag verklaringen afleggenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:27 schreef mario390 het volgende:
https://www.thelocal.com/(...)r-after-vote-mix-up/
NOu maar even afwachten wat die gaan zeggen danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is de aller hoogste tijd............. Ding DongEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:36 schreef Harrie het volgende:
Het is de aller hoogste tijd............. Ding Dong
![]()
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Bier?quote:Op maandag 5 juni 2023 17:36 schreef Harrie het volgende:
Het is de aller hoogste tijd............. Ding Dong![]()
nu zegt de nieuwe winner sorry naar de volk in tvquote:Op maandag 5 juni 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zowel Doskozil als Babler zouden later op maandag verklaringen afleggen
NOu maar even afwachten wat die gaan zeggen dan
en dat het opgelost werd![]()
of Wijn ? ik eenquote:uiteraard
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Het is wel een blunder.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu zegt de nieuwe winner sorry naar de volk in tv
en dat het opgelost werd![]()
Dan komt het misschien toch allemaal nog goedquote:Op maandag 5 juni 2023 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu zegt de nieuwe winner sorry naar de volk in tv
en dat het opgelost werdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zometeen aardappelen opbakken. Met mosterd, heerlijk.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:40 schreef Mazikeen het volgende:
Kipshoarma met knoflookaardappeltjes en sla hier![]()
![]()
eerst ff mijn promilage op peil brengen en dan denk ik dat ik de BBQ aan jank daar is het een goede dag voorEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Ook lekkerquote:Op maandag 5 juni 2023 17:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee zaterdag pas weer. Maar ik denk dat het mojito wordtkrijg nu al dorst
Ga ik deze week ook nog een keer eten heb ik zojuist bedachtquote:Op maandag 5 juni 2023 17:40 schreef Mazikeen het volgende:
Kipshoarma met knoflookaardappeltjes en sla hier
Preciesquote:Op maandag 5 juni 2023 17:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja 27 graden dus een frisse mojito is wel lekkerEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
de volk de keuze gemakt heeft is boosquote:Op maandag 5 juni 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan komt het misschien toch allemaal nog goed
maar dit begonn als de vrouw teruggetreten is![]()
Ken alleen van de jumbo dat zijn ook kleine verse bakjes, 2 voor 5 euro..quote:Op maandag 5 juni 2023 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet eens.Dit is van die eenpersoons verse soep-bakjes, 3 voor 5 euro.
![]()
Is ook van de Jumbo, we hebben het over hetzelfde.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ken alleen van de jumbo dat zijn ook kleine verse bakjes, 2 voor 5 euro..![]()
Heel gezond ff een wipje voor de maaltijdquote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heel gezond ff een wipje voor de maaltijd
Nee![]()
![]()
Het is 23,5 graad binnen; en ik heb een vest aan over mijn shirtVind het zelfs nog fris aanvoelen hier.
Snap ik wel dat ze boos zijn.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
de volk de keuze gemakt heeft is boos
maar dit begonn als de vrouw teruggetreten isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is daar niet gezond aanquote:
Windje is frisquote:Op maandag 5 juni 2023 17:55 schreef DJMO het volgende:
Het is 23,5 graad binnen; en ik heb een vest aan over mijn shirtVind het zelfs nog fris aanvoelen hier.
![]()
![]()
Wind is fris het bier staat koud.... niet te veel drugs want dan ga je out.Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
zeg dat dan meteenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb gesport in de sportschool. Cardio en gewichten180kg op de benchpress en gaan dus
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb gesport in de sportschool. Cardio en gewichten![]()
![]()
veel punten vandaag Mario
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb gesport in de sportschool. Cardio en gewichten![]()
![]()
![]()
![]()
postbolkIk heb er één en ik ben er trots op
die punten boeien me niet als er maar wat te drinken isEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
GEEN Ananas hoop ikquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
neequote:
ben ik nog steeds wel benieuwd wat voor pizza jij gaat eten
Wanneer gaan we nou een wijnmeet houden dan?quote:Op maandag 5 juni 2023 18:08 schreef Harrie het volgende:
die punten boeien me niet als er maar wat te drinken isIk heb er één en ik ben er trots op
Met salami en kaas.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:12 schreef Harrie het volgende:
ben ik nog steeds wel benieuwd wat voor pizza jij gaat eten![]()
![]()
Ik nu ookquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Roept u maar een datumquote:Op maandag 5 juni 2023 18:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou een wijnmeet houden dan?Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
volgende week zaterdag!quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maak ik tijdquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Nee, ergens de laatste twee weken van juliquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
dan kan ik ookquote:Op maandag 5 juni 2023 18:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ergens de laatste twee weken van juli
Voor jou heb ik gewoon Fristi hoor schatquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
dan doen we gewoon nog een keerquote:Op maandag 5 juni 2023 18:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ergens de laatste twee weken van juliDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nog drie maanden en dan is de zomer alweer voorbijquote:
Over 16 dagen wordt het weer vroeger donkerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik weet het.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog drie maanden en dan is de zomer alweer voorbij
Over 16 dagen wordt het weer vroeger donker![]()
![]()
![]()
bananenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Een navelquote:Op maandag 5 juni 2023 18:28 schreef mario390 het volgende:
vraag:: wat heeft en vrouw 60+ tussen
de borsten?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja Oktoberfeesten zijn een afspiegeling van hoe het daar gaatquote:Op maandag 5 juni 2023 18:30 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dacht dat ze in oostenrijk allemaal zon keller habben![]()
![]()
![]()
manmanman wat een niveau ik ga maar vast op de grond zittenEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Komende zaterdag kan ik iig niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat heeft mario tussen zijn testikels?quote:Op maandag 5 juni 2023 18:28 schreef mario390 het volgende:
vraag:: wat heeft en vrouw 60+ tussen
de borsten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou op hoor. Moet er niet aan denken. Godzijdank in oktober naar Spanje.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog drie maanden en dan is de zomer alweer voorbij
Over 16 dagen wordt het weer vroeger donkerIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat heeft mario tussen zijn testikels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat heeft mario tussen zijn testikels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie binnenkomer weer Dev![]()
Welke datum eind juli welquote:als er geen datum is dan blijft het vaag.
Ik zou alvast beginnen te graven, veel beter word het niet meer denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:33 schreef Harrie het volgende:
manmanman wat een niveau ik ga maar vast op de grond zittenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Checkquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Lekker muziekje op de achtergrond maakt veel goedquote:Op maandag 5 juni 2023 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou alvast beginnen te graven, veel beter word het niet meer denk ik.Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
En de Duitse variant is https://de.wikipedia.org/wiki/Hodenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Google en je weet het
. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Teelbal![]()
Rare naam er voorquote:Op maandag 5 juni 2023 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de Duitse variant is https://de.wikipedia.org/wiki/Hoden
ik bedoelde deze dingen: knödelquote:Op maandag 5 juni 2023 18:41 schreef mario390 het volgende:
de knöchel heb ik in
voet en nniet in ballen![]()
![]()
Gelukkig maar ookquote:Op maandag 5 juni 2023 18:41 schreef mario390 het volgende:
de knöchel heb ik in
voet en nniet in ballen
Sportief bezig jij!quote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef Mazikeen het volgende:
Eten was lekker
Zo nog even een uurtje wandelenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is een sportieve dag zo, flink sporten en wandelen.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef Mazikeen het volgende:
Eten was lekker
Zo nog even een uurtje wandelen![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar gebrokenglas
heeft knöchel geschreven![]()
![]()
ja dat is weer heel wat anders![]()
Ja ik gooi wat door Bing translate heen en ik neem aan dat het klopt wat er staat.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar gebrokenglas
heeft knöchel geschreven![]()
Als een flauw opmerking over een flauw grap moet worden uitgelegd, dan was het wel een hele matige post van mij![]()
![]()
succesquote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef Mazikeen het volgende:
Eten was lekker
Zo nog even een uurtje wandelen
Ik ook niet, volgende week wel, de 17equote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Het gaat er al een pagina over...quote:Op maandag 5 juni 2023 18:44 schreef devzero het volgende:
Als een flauw opmerking over een flauw grap moet worden uitgelegd, dan was het wel een hele matige post van mij![]()
Kloptquote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is de gebruikelijke straatterm 'Eier'.
Es juckt meine Eier
Wat heb gegeten?quote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef Mazikeen het volgende:
Eten was lekker
Zo nog even een uurtje wandelen
Ik heb net een uur gefiet,nu ben ik moe
Gelukkig niet, zit alleen maar in de weg net zoals een piemelquote:
Ik moest eten halen. Maar de Hoogvliet faalt (die hadden niet wat ik nodig had), dus ik moest naar de AH. 40 minuten later en ik heb eindelijk etenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het eten is op, nu tijd voor koffie
Wel hooikoortspillen en dipsaus op de kop getikt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik eet nu bananenpannenkoekjesEcht lekker
Smakelijk etenquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
'Even' het F1 seizoen van 2013 installeren in rFactor2 en ik ben weer 22GB verder
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja moet wel, slecht weekend gehadquote:En morgen weerquote:Op maandag 5 juni 2023 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een sportieve dag zo, flink sporten en wandelen.Thx schatjequote:Kipshoarma, knoflookaardappeltjes en slaquote:Op maandag 5 juni 2023 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat heb gegeten?
Ik heb net een uur gefiet,nu ben ik moe![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
'Even' het F1 seizoen van 2013 installeren in rFactor2 en ik ben weer 22GB verdergroot spelletje
![]()
Lekkerquote:Op maandag 5 juni 2023 18:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja moet wel, slecht weekend gehad
[..]
En morgen weer
[..]
Thx schatje
[..]
Kipshoarma, knoflookaardappeltjes en sla
Likjes van Monique
zelfgemaakt, ik kreeg gister een bananendoos vol bananen, heb al veel uitgedeeld, deel moest ook weggegooid, maar de rest ga ik verwerken in van alles.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zelf gemaakt of zelf gekocht?
Zie ze wel eens liggen, van 'jan'.
Is dat niet heel zoet?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Speletje zelf had ik al geïnstalleerd, dit is enkel het 2013 F1 seizoenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
waarom specifiek dat seizoen?quote:Op maandag 5 juni 2023 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Speletje zelf had ik al geïnstalleerd, dit is enkel het 2013 F1 seizoen![]()
Omdat ik met een paar vrienden online een nieuw seizoen wilde spelen en dit was een van de meest complete seizoenen waar een mod voor was op rFactor2 die we nog niet hadden.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
14, 21 of 28.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Welke datum eind juli welals er geen datum is dan blijft het vaag.
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Speletje zelf had ik al geïnstalleerd, dit is enkel het 2013 F1 seizoen![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat is lief van je dat je er ook al uitgedeeld hebt.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
zelfgemaakt, ik kreeg gister een bananendoos vol bananen, heb al veel uitgedeeld, deel moest ook weggegooid, maar de rest ga ik verwerken in van alles.
Komende week dus 3x per dag bananen ergens in verwerken (banen milkshake vandaag nog gehad)
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja de tijd dat spelletjes nog op een of twee diskettes pasten is wel voorbij ..
ik reageer gewoon niet op je natte
denk dat mario je zo bolkt..
Ik ga in bolkstaking
[ Bericht 14% gewijzigd door Monique___ op 05-06-2023 19:10:08 ]![]()
Mag niet, daarom deze gratis 4 punten.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ga me weer laten zakken uit de top 5 minimaal.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die is gek.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ga me weer laten zakken uit de top 5 minimaal.
Gewoon doorbolken hoor mo!!![]()
Jezus, uit welke eeuw kom jij ?quote:Op maandag 5 juni 2023 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja de tijd dat spelletjes nog op een of twee diskettes pasten is wel voorbij ..Ik heb er één en ik ben er trots op
Die staat ook op de planning, heb alleen geen melk in huis. Dus of met karnemelk of met yoghurt maak ik het dan.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh dat is lief van je dat je er ook al uitgedeeld hebt.
Komende week dus 3x per dag bananen ergens in verwerken (banen milkshake vandaag nog gehad)
Plus flink wat cacao
Slecht is heel erg relatief lekker ding dus niet overdrijven graagquote:Op maandag 5 juni 2023 18:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja moet wel, slecht weekend gehad
[..]
Wij hadden cassettebandjes met een naar piepend geluid om spelletjes te laden.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja de tijd dat spelletjes nog op een of twee diskettes pasten is wel voorbij ..Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
14 niet mijn voorkeur maar kan ik wel gewoonquote:
21 of 28 altijd goedEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Vermoed dat het met karnamelk weer wat minder zoet wordt.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Die staat ook op de planning, heb alleen geen melk in huis. Dus of met karnemelk of met yoghurt maak ik het dan.
Plus flink wat cacao
Ben niet zo'n keukenprinses![]()
Ik koop ze of kant en klaar.. of in zo'n flesje waar je wat melk bij moet doen![]()
![]()
Naaperquote:Op maandag 5 juni 2023 19:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik reageer gewoon niet op je natte
denk dat mario je zo bolkt..
Ik ga in bolkstaking![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Wij hadden cassettebandjes met een naar piepend geluid om spelletjes te laden.![]()
Die zonden ze ook snachts uit op de radio vroeger![]()
![]()
internet bestond nog nietquote:Op maandag 5 juni 2023 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Wij hadden cassettebandjes met een naar piepend geluid om spelletjes te laden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: