Hou op hoor. Moet er niet aan denken. Godzijdank in oktober naar Spanje.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog drie maanden en dan is de zomer alweer voorbij
Over 16 dagen wordt het weer vroeger donker
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat heeft mario tussen zijn testikels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat heeft mario tussen zijn testikels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie binnenkomer weer Dev
Welke datum eind juli welquote:
Ik zou alvast beginnen te graven, veel beter word het niet meer denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:33 schreef Harrie het volgende:
manmanman wat een niveau ik ga maar vast op de grond zitten
Checkquote:
Lekker muziekje op de achtergrond maakt veel goedquote:Op maandag 5 juni 2023 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou alvast beginnen te graven, veel beter word het niet meer denk ik.
En de Duitse variant is https://de.wikipedia.org/wiki/Hodenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Google en je weet het
. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Teelbal
Rare naam er voorquote:Op maandag 5 juni 2023 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de Duitse variant is https://de.wikipedia.org/wiki/Hoden
ik bedoelde deze dingen: knödelquote:Op maandag 5 juni 2023 18:41 schreef mario390 het volgende:
de knöchel heb ik in
voet en nniet in ballen
Gelukkig maar ookquote:Op maandag 5 juni 2023 18:41 schreef mario390 het volgende:
de knöchel heb ik in
voet en nniet in ballen
Sportief bezig jij!quote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef Mazikeen het volgende:
Eten was lekker
Zo nog even een uurtje wandelen
Het is een sportieve dag zo, flink sporten en wandelen.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef Mazikeen het volgende:
Eten was lekker
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar gebrokenglas
heeft knöchel geschreven
Ja ik gooi wat door Bing translate heen en ik neem aan dat het klopt wat er staat.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar gebrokenglas
heeft knöchel geschreven
succesquote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef Mazikeen het volgende:
Eten was lekker
Ik ook niet, volgende week wel, de 17equote:
Het gaat er al een pagina over...quote:Op maandag 5 juni 2023 18:44 schreef devzero het volgende:
Als een flauw opmerking over een flauw grap moet worden uitgelegd, dan was het wel een hele matige post van mij
Kloptquote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is de gebruikelijke straatterm 'Eier'.
Wat heb gegeten?quote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef Mazikeen het volgende:
Eten was lekker
Gelukkig niet, zit alleen maar in de weg net zoals een piemelquote:
Ik moest eten halen. Maar de Hoogvliet faalt (die hadden niet wat ik nodig had), dus ik moest naar de AH. 40 minuten later en ik heb eindelijk etenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het eten is op, nu tijd voor koffie
Smakelijk etenquote:
Ja moet wel, slecht weekend gehadquote:
En morgen weerquote:Op maandag 5 juni 2023 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een sportieve dag zo, flink sporten en wandelen.
Thx schatjequote:
Kipshoarma, knoflookaardappeltjes en slaquote:Op maandag 5 juni 2023 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat heb gegeten?
Ik heb net een uur gefiet,nu ben ik moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |