SPOILER: Top 502Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: In Memoriam: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS Regels2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar Mei2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Zucht.quote:
Staat me iets van bij dat er een tijd terug toch uit een onderzoek kwam dat op die kunstgras velden van die kankerverwekkende korrels lagen?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:57 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Verpest het voetbal, is toch geen zaalvoetbal?
Hey Plyquote:
Nietquote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou ik ook geen ramen open moeten doen, maar dat is een beetje ingewikkeld.
Echt, hoe leven mensen die van een 6/10 al kapot gaan van de hooikoorts
Die lijden in stiltequote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou ik ook geen ramen open moeten doen, maar dat is een beetje ingewikkeld.
Ja dat lijkt me logisch geschredderde autobanden in de zon, lijkt me niet gezondquote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat er een tijd terug toch uit een onderzoek kwam dat op die kunstgras velden van die kankerverwekkende korrels lagen?
Of is dat alweer allemaal mooi eraf gehaald
Deze snap ik niet helemaal?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zegen dat niemand jou land regiert
O lekker tref je mooi weer bijquote:
Hij zit te zaniken over een ander land.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal?
Ons land wordt toch geregeerd?
Codo regiertquote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zegen dat niemand jou land regiert
Maar.. had je nog gelezen van de bijwerking van de pillen of wist je dat al?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb één goede nacht nodig. Eentjequote:Op maandag 5 juni 2023 17:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar.. had je nog gelezen van de bijwerking van de pillen of wist je dat al?
En eigenlijk, eigenlijk.. zou er vandaag ergens in de buurt van de zee iemand zich te pletter hebben 'moeten' tikken aan een afstudeerwerkstuk
van rot of blau ? evenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal?
Ons land wordt toch geregeerd?
Ja ik snap het .. maar besef ook dat je van die pillen heel erg moe kan worden... lees: bijna iedereen heeft dat.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één goede nacht nodig. Eentje
Dan kan ik weer aan de slag.
Allemaal dronken daar boven op die bergquote:Op maandag 5 juni 2023 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
van rot of blau ? even
en bij ons komen ze vandaag op
dat fout uitgetelt worden is
foute uittelung bij de spö![]()
erst was en mann bass nu komen
ze op dat fout getelt worden is
ja.. nou .. die meuk zal niet opeens van die velden verdwenen zijn..quote:Op maandag 5 juni 2023 17:00 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch geschredderde autobanden in de zon, lijkt me niet gezond
ik ookquote:
Tsja, je was vannacht hier ook al druk bezigquote:Op maandag 5 juni 2023 17:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja.. nou .. die meuk zal niet opeens van die velden verdwenen zijn..
beter dan alles eruit en weer kunstgras echt gras.. ook moe nu merk ik
O daar weet ik niets vanquote:Op maandag 5 juni 2023 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zit te zaniken over een ander land.
Gaat opbreken, weet er alles vanquote:Op maandag 5 juni 2023 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, je was vannacht hier ook al druk bezig
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, je was vannacht hier ook al druk bezig
O moet de hele telling weer opnieuw gedaan worden, lekker slimquote:Op maandag 5 juni 2023 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
van rot of blau ? even
en bij ons komen ze vandaag op
dat fout uitgetelt worden is
foute uittelung bij de spö![]()
erst was en mann bass nu komen
ze op dat fout getelt worden is
Veel beterquote:Op maandag 5 juni 2023 17:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Ben wel moe nu.. vandaag op tijd naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop