hee ik zit hier ook te lezen hequote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O moet de hele telling weer opnieuw gedaan worden, lekker slim
Daarom één pil 's avonds als ik terug kom van het trainen.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik snap het .. maar besef ook dat je van die pillen heel erg moe kan worden... lees: bijna iedereen heeft dat.
Werkt enorm versuffend is mijn ervaring met meerdere van die pillen.
Nee, overdag zeker niet doen anders draai je je ritme snel omquote:Op maandag 5 juni 2023 17:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hee ik zit hier ook te lezen he
en ja.. gaat opbreken momenteel wel moe, maar slapen is ook geen goed idee nu.
Dat zeg je nu...quote:Op maandag 5 juni 2023 17:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Ben wel moe nu.. vandaag op tijd naar bed
nee 2 zijn vor keuzen gewezenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O moet de hele telling weer opnieuw gedaan worden, lekker slim
Praat al zo lang met Mario hier op FOK! vaak begrijp ik hem welquote:Op maandag 5 juni 2023 17:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij begrijpt oprecht wat hij bedoeld.. kon er echt niks van maken.
Nu je het zegt, hij had er het vannacht of gister over dat er bij iemand in 10 minuten tijd 20 punten bij waren gekomen.. maar dat is niet zo.
monitor liep soms achter..
Jemig, niet zo slim dan of niet dan.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee 2 zijn vor keuzen gewezen
nur zaterdag was dann de foute mann sieger
om dat fout getelt worde
Ja ja ik weet .. zei ik gister ook maar vandaag gaat het toch echt gebeuren.quote:
Mario gaat tellenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, niet zo slim dan of niet dan.
En nu?
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
O, het gaat niet over de puntentelling hier, maar over puntentelling bij een politieke partij in Oostenrijk.
Jawholquote:Op maandag 5 juni 2023 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
O, het gaat niet over de puntentelling hier, maar over puntentelling bij een politieke partij in Oostenrijk.
nu is de hele rote frakton blamiertquote:Op maandag 5 juni 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, niet zo slim dan of niet dan.
En nu?
Als ik niet wakker wordtquote:Op maandag 5 juni 2023 17:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ja ik weet .. zei ik gister ook maar vandaag gaat het toch echt gebeuren.
denk dat mario nu heel blij op de berg zit te wezen.
Heb tapasjes alquote:Op maandag 5 juni 2023 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Ja tijd voor koffie ofzo. En ook tijd om eten te maken.
Ga je in elk topic lopen zeikenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee 2 zijn vor keuzen gewezen
nur zaterdag was dann de foute mann sieger
om dat fout getelt worde
Wat een rotzakken daarquote:Op maandag 5 juni 2023 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu is de hele rote frakton blamiert
omdat dagen erder de oude chefin rendi-wagner
terug getreten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |