Stelletje punten scoredesquote:
O dat is niet zo mooi zeg pppfffquote:Op maandag 5 juni 2023 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu is de hele rote frakton blamiert
omdat dagen erder de oude chefin rendi-wagner
terug getreten is
Veel plezier hierquote:Op maandag 5 juni 2023 17:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij was hier al bezig en ging toen naar 40.. zag dat je hem vakkundig weg bonjourde om een eigen topic te openen maar dikke no no
In de goede oude tijd werd ik vaak rond de DT wakker. Sinds die er niet meer is slaap ik wel beterquote:Op maandag 5 juni 2023 17:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en anders is @:devzero er nog maar die is teammario zei hij vannacht![]()
was vast garpje
Daar is hij al kind aan huis.quote:
Tomaten groente, vind dat het lekkerst. Zo klaar ookquote:Op maandag 5 juni 2023 17:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wat voor een soepje gaat het worden?
Je hoeft je wekker niet meer te zetten dus.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de goede oude tijd werd ik vaak rond de DT wakker. Sinds die er niet meer is slaap ik wel beter
Aan één kant wel lekker idd, werd vaak wakker rond 3.30 en dan ff hunten en zat je weer anderhalf uurquote:Op maandag 5 juni 2023 17:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de goede oude tijd werd ik vaak rond de DT wakker. Sinds die er niet meer is slaap ik wel beter
Ja, cup-a-soup in een mok, water erbij, even 1.5 minuut in de ping, en klaar. 🥣quote:Op maandag 5 juni 2023 17:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Tomaten groente, vind dat het lekkerst. Zo klaar ook
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, cup-a-soup in een mok, water erbij, even 1.5 minuut in de ping, en klaar. 🥣
Ik bleef tot de DT begon en sliep daarna weer verder; ik zag de volgende ochtend wel wie hem had gepakt.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Aan één kant wel lekker idd, werd vaak wakker rond 3.30 en dan ff hunten en zat je weer anderhalf uur
Getverquote:Op maandag 5 juni 2023 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, cup-a-soup in een mok, water erbij, even 1.5 minuut in de ping, en klaar. 🥣
Dan alleen in de winter, AH eigen merk tomatensoep is wel eens lekker dan. Als in, 1x per winterquote:Op maandag 5 juni 2023 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of echte soep uit blik? Ook wel handig.
ALs ik nog het idee heb dat ik kan slapen ga ik niet op internet. Gegarandeerd dat je dan weer te lang zit en over je slaap heen bentquote:Op maandag 5 juni 2023 17:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Aan één kant wel lekker idd, werd vaak wakker rond 3.30 en dan ff hunten en zat je weer anderhalf uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |