Oh dacht dat ze alleen geoefend haddenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze beginnen opnieuw, opdracht was te moeilijk/ zwaar. Iedereen mag opnieuw
quote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Terechte beslissing. Ze moeten toch zélf weten hoeveel liter ze naar de overkant brengen?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef Was-beer het volgende:
Crisisoverleg geweest bij de Febo. Ze mogen opnieuw beginnen en kiezen of ze met een volle bak beginnen of er al wat water uit halen. De tijd wordt verlengd met 2.5 minuut of naar 2.5 minuut dat verstond ik niet helemaal
Professionele organisatie dat FEBOquote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef Was-beer het volgende:
Crisisoverleg geweest bij de Febo. Ze mogen opnieuw beginnen en kiezen of ze met een volle bak beginnen of er al wat water uit halen. De tijd wordt verlengd met 2.5 minuut of naar 2.5 minuut dat verstond ik niet helemaal
I.p.v. dat ze dat zélf eerst eens uitproberen. Wat een amateurs daar.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef Chanel5 het volgende:
jaaaa daaaaag dat had je eerder moeten zeggen,
ze komen er achter dat het anders niet haalbaar is?
wat een fail
Is ook logisch. Niet echt over nagedacht door achterquote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Juist niet lijkt mij.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
Ze mogen allemaal opnieuw beginnen en eventueel dan bij de start al water uit de bak halen. Nou dat betekent dan dat dit van te voren niet is getest.
dat weet ik niet, ik las net iets van 85 euro??quote:Op maandag 5 juni 2023 13:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En hoeveel stond de manager ook alweer in de min?
Zo is het niet meer leuk, was net zo leuk zoals het wasquote:
Moraima moet nog, word nog leukquote:Op maandag 5 juni 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is het niet meer leuk, was net zo leuk zoals het was
Moet hij boos zijn als hij het gehaald heeft?quote:
Helaas gemist.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bern verliest niet graagquote:Op maandag 5 juni 2023 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet hij boos zijn als hij het gehaald heeft?
Ja maar dat was ook leuk geweest met een volle bakquote:
Kloptquote:Op maandag 5 juni 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook leuk geweest met een volle bak
Ja gaan ze het spel aanpassen omdat het te moeilijk isquote:Op maandag 5 juni 2023 14:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Helaas gemist.
Maar wel jammer dat het nu een heel stuk gemakkelijker is
Wereld op zijn kop in een spelshow....quote:Op maandag 5 juni 2023 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaan ze het spel aanpassen omdat het te moeilijk is![]()
Er moet natuurlijk geld in het laatje komen
Ja da's echt knullig.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaan ze het spel aanpassen omdat het te moeilijk is![]()
Er moet natuurlijk geld in het laatje komen
Ik denk dat veel oei oei oei gaan horenquote:Op maandag 5 juni 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook leuk geweest met een volle bak
nah, als je vantevoren weet hoe het afloopt, niks leuks aanquote:Op maandag 5 juni 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu weet je ook dat iedereen het haalt op Moraima na denk ikquote:Op maandag 5 juni 2023 14:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah, als je vantevoren weet hoe het afloopt, niks leuks aan
quote:Op maandag 5 juni 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu weet je ook dat iedereen het haalt op Moraima na denk ik
Moraima is maar 6 jaar jonger dan Janetquote:Op maandag 5 juni 2023 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Netjes van Janet hoor. Onderschat haar leeftijd niet
moraima moet samen met iemand anders, hoezo komt dit dan alleen op conto van haar?quote:Op maandag 5 juni 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu weet je ook dat iedereen het haalt op Moraima na denk ik
Des te knapper is het van Janetquote:Op maandag 5 juni 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moraima is maar 6 jaar jonger dan Janet
En hun eigen falen te verbloemen.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Ze worden dus weer gematst door de Febo...lieve help! Alleen om hun RLS talentje Zoe te pleasen...
Ik zou het allesbehalve falen willen noemen, eerder een faal van de Feboquote:
Een halve bak zou dan 25 liter moeten zijn.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:07 schreef Ebinas het volgende:
Nou dit is niet meer spannend te noemen.
Het is even de vraag hoeveel liter en halve bak is en dat maal 8 is wel zeker
Dat was de hun die ik bedoeldequote:Op maandag 5 juni 2023 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het allesbehalve falen willen noemen, eerder een faal van de Febo
Okquote:Op maandag 5 juni 2023 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was de hun die ik bedoeldeTer verduidelijking.
quote:Op maandag 5 juni 2023 14:12 schreef Was-beer het volgende:
Oempa loempa: willen jullie de bak helemaal gevuld hebben?
Moraima: nee absoluut niet!
Volgens mij werd dit ook bedoeld.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het allesbehalve falen willen noemen, eerder een faal van de Febo
Ik denk dat dit stukje met Morie en Wendy in de uitzending weer heel leuk neergezet gaat worden, is meestal zo met Mori in een opdracht...quote:
Zou heel goed kunnen. Moraima wilde ook echt laten zien wat ze kan.. was echt leukquote:Op maandag 5 juni 2023 14:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk dat dit stukje met Morie en Wendy in de uitzending weer heel leuk neergezet gaat worden, is meestal zo met Mori in een opdracht...
al de bern afzeiker , hij heeft het ook gehaald met tianoquote:Op maandag 5 juni 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alle Morrie uitlachers weer de mond gesnoerd, Wendy en zij hebben het gehaald![]()
![]()
Eigenlijk hoop ik dat ze het niet haalt maar jammer dat daar dan ook Jeff het niet haalt.quote:
Bij Jeff wil Zoe wel haar best doenquote:Op maandag 5 juni 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff baalt dat hij met Zoe moet. Je merkt het. Die bak was anders voller geweest
Van mij mogen ze het allemaal halen...quote:Op maandag 5 juni 2023 14:23 schreef lojanda het volgende:
Babette en Ima proberen er maar een beetje water eruit te halen..
Hopelijk gaan ze het halen.
quote:Op maandag 5 juni 2023 14:26 schreef lojanda het volgende:
Wat een toppers![]()
![]()
![]()
Goed gedaan Ima en Babette
alles even cheap ass als de spellenquote:Op maandag 5 juni 2023 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Briljant meetsysteem van de oempaloempa's
250 te veelquote:
Ja wat dat betreft is het allemaal erg amateuristisch.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles even cheap ass als de spellen
taak voor de managerquote:Op maandag 5 juni 2023 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou de discussie wel aan willen gaan dat er echt meer in die bakken zit dan exact 50l.
Zullen ze toch wel uitgemeten hebben neem ik aan?quote:Op maandag 5 juni 2023 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou de discussie wel aan willen gaan dat er echt meer in die bakken zit dan exact 50l.
Echt niet eerlijk zo..quote:
Dat ZoeZo, alleen al door de aanpassing van de spelregels...quote:Op maandag 5 juni 2023 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben alweer benieuwd naar de reacties, dat Zoe is gematst door de febo. Pak de popcorn er alvast bij
Hoe kan je een manager matsen? Het ligt aan het aantal opdrachten, wat is er mee te verdienen en hoe goed / slecht presteert de groepquote:Op maandag 5 juni 2023 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben alweer benieuwd naar de reacties, dat Zoe is gematst door de febo. Pak de popcorn er alvast bij
Het is gepland.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben exact het bedrag verdiend wat het afscheidsdiner + de koffie kost...
dat vinden wij niet raar......quote:Op maandag 5 juni 2023 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Je mag niet zo denken maar toch ontkom je er soms niet aanquote:Op maandag 5 juni 2023 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou zomaar kunnen dat de koffie er pas afgetrokken wordt bij de nieuwe manager.. dat is dan de erfenis zeg maarquote:Op maandag 5 juni 2023 14:34 schreef greysbones het volgende:
nou haar afscheid plus de koffie is 209 euro
bijzonder
ja maar dit past juist bij zijn lichaamquote:Op maandag 5 juni 2023 14:34 schreef pingu66 het volgende:
In godsnaam kan iemand ff nieuwe sport/zomerkleding voor Erik kopen iets wat beter bij zijn lichaam past en niet uit het jaar nul.
Ik dacht dat Eunice het eten deed die heeft toch de halve dag gereserveerd voor haar dochter?quote:Op maandag 5 juni 2023 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
ze staat al in de min nuquote:Op maandag 5 juni 2023 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat de koffie er pas afgetrokken wordt bij de nieuwe manager.. dat is dan de erfenis zeg maar
quote:Op maandag 5 juni 2023 14:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja maar dit past juist bij zijn lichaam
Donequote:Op maandag 5 juni 2023 14:36 schreef spapaars het volgende:
Kan een mod de tt aanpassen?
Ben een 2 en een 9 vergeten te vermelden.
Zou vice-oempaloempa erom kunnen lachen als je een geintje zou uithalen?quote:
Meest van allemaal. Ow wacht, toch nietquote:Op maandag 5 juni 2023 14:35 schreef Dotteke het volgende:
Totaal in de manager van Zoë nu ¤3.126 verdiend
Stel er hadden18 paren deze opdracht gedaan.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meeste van allemaal. Ow wacht, toch niet![]()
precies, ik snap ook niet zo goed wat er interessant aan is om dat bij te houdenquote:Op maandag 5 juni 2023 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stel er hadden18 paren deze opdracht gedaan.
Het is gewoon niet te vergelijken.
het is extra interessant als je weet wat de managers pp hebben verdiendquote:Op maandag 5 juni 2023 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het wordt wel steed benoemdquote:Op maandag 5 juni 2023 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toch fijn dat Wendy het niet in haar eentje hoeft te doen na een opdrachtquote:
Zijn wel altijd dezelfden die zoiets uit zichzelf doen en die wachten tot anderen het uit zichzelf doen....quote:Op maandag 5 juni 2023 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch fijn dat Wendy het niet in haar eentje hoeft te doen na een opdracht
Kauw- en eetgeluiden zijn de ergste die er bestaanquote:Op maandag 5 juni 2023 15:04 schreef pingu66 het volgende:
Ik begin misofonie te ontwikkelen bij die eetstreams met geluid.
Muteknop is mijn favoriete deelnemer tijdens eet streamsquote:Op maandag 5 juni 2023 15:04 schreef pingu66 het volgende:
waarom dan?quote:Op maandag 5 juni 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is extra interessant als je weet wat de managers pp hebben verdiend
Wat wordt er geroepen?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:09 schreef Charmian het volgende:
er zijn weer passanten die roepen buiten de loods
dat valt wel mee, erger vind ik die malende kaken die ook nog praten zoals zoe doetquote:Op maandag 5 juni 2023 15:04 schreef pingu66 het volgende:
weet ik niet, zoe riep iets van 'tiano kim komt langs'. waarop babs zei 'normaal gesproken horen we een geluidje en nu roept zoe het ff hardop'. kort daarna kreeg zoe een zendercheck.quote:
Smakken Rupert en jan et.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat valt wel mee, erger vind ik die malende kaken die ook nog praten zoals zoe doet
Op zich heeft ze daar gelijk in.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:22 schreef pingu66 het volgende:
NOu is al 3x tegen Mirthe gezegd wat de volgorde is van de kerstmannenpak challence....... maar Mirthe zegt weer Voor de 3e keer dat maakt toch niet zoveel uit (laarzen of riem eerst)
Neequote:
Dat zal wel zo zijn, maar is onzin.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Want het moet in die volgorde anders wordt het afgekeurd
Kledingstukken niet gebruiken is wat anders dan de volgorde van aantrekken.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:03 schreef pingu66 het volgende:
Je kan ook zeggen wat maakt dat nu uit de riem over het jasje of niet.
Of wat maakt dat nou uit wel of geen handschoen aan. Of wat maakt dat nou uit het jasje binnenste buiten.
Oké ook goedquote:Op maandag 5 juni 2023 16:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kledingstukken niet gebruiken is wat anders dan de volgorde van aantrekken.
Huh?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet ik niet, zoe riep iets van 'tiano kim komt langs'. waarop babs zei 'normaal gesproken horen we een geluidje en nu roept zoe het ff hardop'. kort daarna kreeg zoe een zendercheck.
gaat ze weer janken dat ze zich verveelt en het niet meer leuk is etc. ben wel benieuwd hoe babs zich gaat opstellenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:13 schreef Limbus het volgende:
Zoe gaat in een diep gat vallen als ze geen manager meer is wordt ze nog vervelender en zeurderiger
Jeff zit ook te zuigen en te treiteren ook hoorquote:Op maandag 5 juni 2023 16:20 schreef Chanel5 het volgende:
Oeiiii jij komt goed Zoe als je manager af bent.
en als je zo doorgaat is dat eerder dan je dacht
Precies dat en nu drama maken met Jefquote:Op maandag 5 juni 2023 16:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
gaat ze weer janken dat ze zich verveelt en het niet meer leuk is etc. ben wel benieuwd hoe babs zich gaat opstellen
HIj liep echt uit te dagen hoorquote:Op maandag 5 juni 2023 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
Kan die klootzak oprotten met zijn grote bek. Ik had hem allang op zijn bek getimmerd.
Ze gooide het glas naar hem toe, maar kwam tegen de stoel aan.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj liep echt uit te dagen hoor
Ze heeft wel drinken naar hem gegooid, maar weet niet of daar geel voor staat
Ja was heel vies van hem en die smerige grens op zijn bek bah bah bahquote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe riep heel hard dat Jeffrey weg moest maar hij liep naar haar toe steeds dichterbij en Jeffrey bleef zuigen .
Nee, heeft niets met de schaar gedaan, Jeff was aan het blatuh, wat wil je met die schaar, wat wil je met die schaar..quote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze gooide volgens mij met de beker en pakte toen een schaar maar ze deed niks met de schaar.
Sorry in deze was Jef fout, hij was echt echt vies aan het zuigen.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe: kijk hoe druk ik het heb
Zoe: ik verveel me
Zoe: hele dagen op Zalando
Zoe gooit met een beker
Zoe loopt dreigent en schreeuwend op Jeff af, met een SCHAAR
Jeff was aan het zuigen, maar Zoe is niet goed wijs
Ja dat vraag ik me ook af, waarom pakte ze die schaar, nadat ze eerst met een beker gooide?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met de schaar gedaan, Jeff was aan het blatuh, wat wil je met die schaar, wat wil je met die schaar..
Tuurlijk het is altijd de schuld van Jeffquote:Op maandag 5 juni 2023 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry in deze was Jef fout, hij was echt echt vies aan het zuigen.
ik denk om haar worden "ga weg" kracht bij te zetten en dat is toch echt foutquote:Op maandag 5 juni 2023 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, waarom pakte ze die schaar, nadat ze eerst met een beker gooide?
Aaah beetje zoë gele kaart aansmeren dus.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met de schaar gedaan, Jeff was aan het blatuh, wat wil je met die schaar, wat wil je met die schaar..
Dat is pertinent niet hoe het gingquote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe: kijk hoe druk ik het heb
Zoe: ik verveel me
Zoe: hele dagen op Zalando
Zoe gooit met een beker
Zoe loopt dreigent en schreeuwend op Jeff af, met een SCHAAR
Jeff was aan het zuigen, maar Zoe is niet goed wijs
Daar mogen ze toch niet bij de Jumbo bestellen?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik snap dat gezeik over dat geld niet, ze hebben allemaal 800 euro p.p.
IK had het idee dat hij wilde dat Zoë over de scheef ging, daar leek het in mijn ogen opquote:Op maandag 5 juni 2023 16:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Aaah beetje zoë gele kaart aansmeren dus.
Net als Mexx maar bleef schreeuwen toen dat layla aan haar gezeten had.
Mssn wel, maar Zoe is niet reeel als het om Jeff gaat. Hij moet en zal weg, is ze al weken mee bezig, dus zoveel hoeft hij niet te zeggen om haar uit haar dak te laten gaan. Daarbij zijn er wel meer snel boos, ze zijn het allemaal zatquote:Op maandag 5 juni 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had het idee dat hij wilde dat Zoë over de scheef ging, daar leek het in mijn ogen op
Ik heb ook die hele schaar niet gezien. Ging ook best snel.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had het idee dat hij wilde dat Zoë over de scheef ging, daar leek het in mijn ogen op
Toen Zoe heel hard ging schreeuwen zag hij die kans inderdaad...quote:Op maandag 5 juni 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil bij de Mac bestellen en dat is behoorlijk duurquote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Wat ziet Zoë er uit zeg
En wat maakt zich druk om eten om het managerschap af te sluiten. Eten moeten ze toch
En Jeff was nu verre van reeel, maar meneer heeft zo niets meer te roken en begint alweer door te draaienquote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn wel, maar Zoe is niet reeel als het om Jeff gaat. Hij moet en zal weg, is ze al weken mee bezig, dus zoveel hoeft hij niet te zeggen om haar uit haar dak te laten gaan. Daarbij zijn er wel meer snel boos, ze zijn het allemaal zat
Ging ook heel snel, hij was gewoon vies aan het zuigenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik heb ook die hele schaar niet gezien. Ging ook best snel.
Zoë gooide met de beker, en toen begon Jeff ineens te schreeuwen wat ze met die schaar wilde doen.
Dus geloof best dat hij haar over de schreef wilde lokken
Ze zijn beide schuld, Jeff was aan het zuigen en Zoe was hysterisch aan het schreeuwenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Jeff was nu verre van reeel, maar meneer heeft zo niets meer te roken en begint alweer door te draaien
KLopt was ook niet goed, maar hij was al een tijdje bezig ook tegen babette.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn beide schuld, Jeff was aan het zuigen en Zoe was hysterisch aan het schreeuwen
Zoë kan anders ook aardig zuigenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn beide schuld, Jeff was aan het zuigen en Zoe was hysterisch aan het schreeuwen
Als ik hier lees, is Zoe heul zielig en onschuldig en Jeff weer alleen de boosdoener (what's new)quote:
Ja, Jefff was idd de boosdoener.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik hier lees, is Zoe heul zielig en onschuldig en Jeff weer alleen de boosdoener (what's new)
Maar Zoë mag wel mongool zeggen zekerquote:Op maandag 5 juni 2023 16:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tuurlijk het is altijd de schuld van Jeff
Eens !quote:Op maandag 5 juni 2023 16:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff werd ook boos omdat Babet weer eens voor Zoe praat en niets zelf kan, ja gooien met een beker koffie en een schaar pakken. Dat zie ik als een bedreiging
Ja dat dus, ze is zo lief en schattig ze zou zoiets nooit doen en Jeff is een boeman...............quote:Op maandag 5 juni 2023 16:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik hier lees, is Zoe heul zielig en onschuldig en Jeff weer alleen de boosdoener (what's new)
Ik vind het tegen rood aan, maar geef jeff dan ook maar geel. Zit nog geld zat in die potquote:Op maandag 5 juni 2023 16:40 schreef Judiwi het volgende:
Wordt het haar tweede geel? Alles gemist. Of is het geen geel.
Denk geen geelquote:Op maandag 5 juni 2023 16:40 schreef Judiwi het volgende:
Ik vind het wel geel, weer met iets gooien, ze gooide naar Jeff, maar miste en pakte daarna een schaarquote:
Nee, volgens mij geen geel of het moet om het gooien met drinken zijnquote:Op maandag 5 juni 2023 16:40 schreef Judiwi het volgende:
Ze had helemaal geen schaar.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff werd ook boos omdat Babet weer eens voor Zoe praat en niets zelf kan, ja gooien met een beker koffie en een schaar pakken. Dat zie ik als een bedreiging
Die heeft vaker van die vieze streken...Trap afgeduwd enzoquote:Op maandag 5 juni 2023 16:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze had helemaal geen schaar.
Jeff riep dat alleen om haar uit te dagen.
Nee, net zo goed niet en ze mag ook niet met drinken gooien en ook niet met een schaar "dreigen'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |