Ik denk dat dit stukje met Morie en Wendy in de uitzending weer heel leuk neergezet gaat worden, is meestal zo met Mori in een opdracht...quote:
Zou heel goed kunnen. Moraima wilde ook echt laten zien wat ze kan.. was echt leukquote:Op maandag 5 juni 2023 14:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk dat dit stukje met Morie en Wendy in de uitzending weer heel leuk neergezet gaat worden, is meestal zo met Mori in een opdracht...
al de bern afzeiker , hij heeft het ook gehaald met tianoquote:Op maandag 5 juni 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alle Morrie uitlachers weer de mond gesnoerd, Wendy en zij hebben het gehaald![]()
![]()
Eigenlijk hoop ik dat ze het niet haalt maar jammer dat daar dan ook Jeff het niet haalt.quote:
Bij Jeff wil Zoe wel haar best doenquote:Op maandag 5 juni 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff baalt dat hij met Zoe moet. Je merkt het. Die bak was anders voller geweest
Jeff coacht haar ook netjesquote:
Van mij mogen ze het allemaal halen...quote:Op maandag 5 juni 2023 14:23 schreef lojanda het volgende:
Babette en Ima proberen er maar een beetje water eruit te halen..
Hopelijk gaan ze het halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |