Oh dacht dat ze alleen geoefend haddenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze beginnen opnieuw, opdracht was te moeilijk/ zwaar. Iedereen mag opnieuw
quote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Terechte beslissing. Ze moeten toch zélf weten hoeveel liter ze naar de overkant brengen?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef Was-beer het volgende:
Crisisoverleg geweest bij de Febo. Ze mogen opnieuw beginnen en kiezen of ze met een volle bak beginnen of er al wat water uit halen. De tijd wordt verlengd met 2.5 minuut of naar 2.5 minuut dat verstond ik niet helemaal
Professionele organisatie dat FEBOquote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef Was-beer het volgende:
Crisisoverleg geweest bij de Febo. Ze mogen opnieuw beginnen en kiezen of ze met een volle bak beginnen of er al wat water uit halen. De tijd wordt verlengd met 2.5 minuut of naar 2.5 minuut dat verstond ik niet helemaal
I.p.v. dat ze dat zélf eerst eens uitproberen. Wat een amateurs daar.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef Chanel5 het volgende:
jaaaa daaaaag dat had je eerder moeten zeggen,
ze komen er achter dat het anders niet haalbaar is?
wat een fail
Is ook logisch. Niet echt over nagedacht door achterquote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Juist niet lijkt mij.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
Ze mogen allemaal opnieuw beginnen en eventueel dan bij de start al water uit de bak halen. Nou dat betekent dan dat dit van te voren niet is getest.
dat weet ik niet, ik las net iets van 85 euro??quote:Op maandag 5 juni 2023 13:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En hoeveel stond de manager ook alweer in de min?
Zo is het niet meer leuk, was net zo leuk zoals het wasquote:
Moraima moet nog, word nog leukquote:Op maandag 5 juni 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is het niet meer leuk, was net zo leuk zoals het was
Moet hij boos zijn als hij het gehaald heeft?quote:
Helaas gemist.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is het niet meer leuk, was net zo leuk zoals het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |