Ja dat vraag ik me ook af, waarom pakte ze die schaar, nadat ze eerst met een beker gooide?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met de schaar gedaan, Jeff was aan het blatuh, wat wil je met die schaar, wat wil je met die schaar..
Tuurlijk het is altijd de schuld van Jeffquote:Op maandag 5 juni 2023 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry in deze was Jef fout, hij was echt echt vies aan het zuigen.
ik denk om haar worden "ga weg" kracht bij te zetten en dat is toch echt foutquote:Op maandag 5 juni 2023 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, waarom pakte ze die schaar, nadat ze eerst met een beker gooide?
Aaah beetje zoë gele kaart aansmeren dus.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met de schaar gedaan, Jeff was aan het blatuh, wat wil je met die schaar, wat wil je met die schaar..
Dat is pertinent niet hoe het gingquote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe: kijk hoe druk ik het heb
Zoe: ik verveel me
Zoe: hele dagen op Zalando
Zoe gooit met een beker
Zoe loopt dreigent en schreeuwend op Jeff af, met een SCHAAR
Jeff was aan het zuigen, maar Zoe is niet goed wijs
Daar mogen ze toch niet bij de Jumbo bestellen?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik snap dat gezeik over dat geld niet, ze hebben allemaal 800 euro p.p.
IK had het idee dat hij wilde dat Zoë over de scheef ging, daar leek het in mijn ogen opquote:Op maandag 5 juni 2023 16:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Aaah beetje zoë gele kaart aansmeren dus.
Net als Mexx maar bleef schreeuwen toen dat layla aan haar gezeten had.
Mssn wel, maar Zoe is niet reeel als het om Jeff gaat. Hij moet en zal weg, is ze al weken mee bezig, dus zoveel hoeft hij niet te zeggen om haar uit haar dak te laten gaan. Daarbij zijn er wel meer snel boos, ze zijn het allemaal zatquote:Op maandag 5 juni 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had het idee dat hij wilde dat Zoë over de scheef ging, daar leek het in mijn ogen op
Ik heb ook die hele schaar niet gezien. Ging ook best snel.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had het idee dat hij wilde dat Zoë over de scheef ging, daar leek het in mijn ogen op
Toen Zoe heel hard ging schreeuwen zag hij die kans inderdaad...quote:Op maandag 5 juni 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil bij de Mac bestellen en dat is behoorlijk duurquote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Wat ziet Zoë er uit zeg
En wat maakt zich druk om eten om het managerschap af te sluiten. Eten moeten ze toch
En Jeff was nu verre van reeel, maar meneer heeft zo niets meer te roken en begint alweer door te draaienquote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn wel, maar Zoe is niet reeel als het om Jeff gaat. Hij moet en zal weg, is ze al weken mee bezig, dus zoveel hoeft hij niet te zeggen om haar uit haar dak te laten gaan. Daarbij zijn er wel meer snel boos, ze zijn het allemaal zat
Ging ook heel snel, hij was gewoon vies aan het zuigenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik heb ook die hele schaar niet gezien. Ging ook best snel.
Zoë gooide met de beker, en toen begon Jeff ineens te schreeuwen wat ze met die schaar wilde doen.
Dus geloof best dat hij haar over de schreef wilde lokken
Ze zijn beide schuld, Jeff was aan het zuigen en Zoe was hysterisch aan het schreeuwenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Jeff was nu verre van reeel, maar meneer heeft zo niets meer te roken en begint alweer door te draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |