Jeff zit ook te zuigen en te treiteren ook hoorquote:Op maandag 5 juni 2023 16:20 schreef Chanel5 het volgende:
Oeiiii jij komt goed Zoe als je manager af bent.
en als je zo doorgaat is dat eerder dan je dacht
Precies dat en nu drama maken met Jefquote:Op maandag 5 juni 2023 16:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
gaat ze weer janken dat ze zich verveelt en het niet meer leuk is etc. ben wel benieuwd hoe babs zich gaat opstellen
HIj liep echt uit te dagen hoorquote:Op maandag 5 juni 2023 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
Kan die klootzak oprotten met zijn grote bek. Ik had hem allang op zijn bek getimmerd.
Ze gooide het glas naar hem toe, maar kwam tegen de stoel aan.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj liep echt uit te dagen hoor
Ze heeft wel drinken naar hem gegooid, maar weet niet of daar geel voor staat
Ja was heel vies van hem en die smerige grens op zijn bek bah bah bahquote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe riep heel hard dat Jeffrey weg moest maar hij liep naar haar toe steeds dichterbij en Jeffrey bleef zuigen .
Nee, heeft niets met de schaar gedaan, Jeff was aan het blatuh, wat wil je met die schaar, wat wil je met die schaar..quote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze gooide volgens mij met de beker en pakte toen een schaar maar ze deed niks met de schaar.
Sorry in deze was Jef fout, hij was echt echt vies aan het zuigen.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe: kijk hoe druk ik het heb
Zoe: ik verveel me
Zoe: hele dagen op Zalando
Zoe gooit met een beker
Zoe loopt dreigent en schreeuwend op Jeff af, met een SCHAAR
Jeff was aan het zuigen, maar Zoe is niet goed wijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |