KLopt was ook niet goed, maar hij was al een tijdje bezig ook tegen babette.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn beide schuld, Jeff was aan het zuigen en Zoe was hysterisch aan het schreeuwen
Zoë kan anders ook aardig zuigenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn beide schuld, Jeff was aan het zuigen en Zoe was hysterisch aan het schreeuwen
Als ik hier lees, is Zoe heul zielig en onschuldig en Jeff weer alleen de boosdoener (what's new)quote:
Ja, Jefff was idd de boosdoener.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik hier lees, is Zoe heul zielig en onschuldig en Jeff weer alleen de boosdoener (what's new)
Maar Zoë mag wel mongool zeggen zekerquote:Op maandag 5 juni 2023 16:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tuurlijk het is altijd de schuld van Jeff
Eens !quote:Op maandag 5 juni 2023 16:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff werd ook boos omdat Babet weer eens voor Zoe praat en niets zelf kan, ja gooien met een beker koffie en een schaar pakken. Dat zie ik als een bedreiging
Ja dat dus, ze is zo lief en schattig ze zou zoiets nooit doen en Jeff is een boeman...............quote:Op maandag 5 juni 2023 16:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik hier lees, is Zoe heul zielig en onschuldig en Jeff weer alleen de boosdoener (what's new)
Ik vind het tegen rood aan, maar geef jeff dan ook maar geel. Zit nog geld zat in die potquote:Op maandag 5 juni 2023 16:40 schreef Judiwi het volgende:
Wordt het haar tweede geel? Alles gemist. Of is het geen geel.
Denk geen geelquote:Op maandag 5 juni 2023 16:40 schreef Judiwi het volgende:
Ik vind het wel geel, weer met iets gooien, ze gooide naar Jeff, maar miste en pakte daarna een schaarquote:
Nee, volgens mij geen geel of het moet om het gooien met drinken zijnquote:Op maandag 5 juni 2023 16:40 schreef Judiwi het volgende:
Ze had helemaal geen schaar.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff werd ook boos omdat Babet weer eens voor Zoe praat en niets zelf kan, ja gooien met een beker koffie en een schaar pakken. Dat zie ik als een bedreiging
Die heeft vaker van die vieze streken...Trap afgeduwd enzoquote:Op maandag 5 juni 2023 16:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze had helemaal geen schaar.
Jeff riep dat alleen om haar uit te dagen.
Nee, net zo goed niet en ze mag ook niet met drinken gooien en ook niet met een schaar "dreigen'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |