Viel best tegenquote:
Zij zullen het wel weten, de meesten hebben zelf nog in de tachtigjarige oorlog gevochten.quote:
Tot de zomerstop:quote:
Komt nog wel een keer..quote:Op zondag 4 juni 2023 16:49 schreef Dauthi het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat het nog mee valt dat klimaatactivisten niet zeiken voor het champagne spuiten
België, hij neemt een weekje extra.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tot de zomerstop:
• Canada
• Oostenrijk
• Verenigd Koninkrijk
• Hongarije
• België
Zit er een tussen die Max niet gaat winnen?
De bubbels zijn immers CO2quote:Op zondag 4 juni 2023 16:49 schreef Dauthi het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat het nog mee valt dat klimaatactivisten niet zeiken voor het champagne spuiten
FF terug gekeken.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:42 schreef PS. het volgende:
Gewoon weer een leuk gesprek dus in de cooldown room
Hebben we het allemaal gezien en kunnen we stoppen met * op Mercedes? Dankje
VK en Hongarije.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tot de zomerstop:
• Canada
• Oostenrijk
• Verenigd Koninkrijk
• Hongarije
• België
Britjes hebben weer hoop.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:51 schreef schommelstoel het volgende:
Ze zit nog net niet in de kont van Toto zeg.
Bij Sky Sports.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me zeer sterk dat RBR niet gewoon de snelste is op Silverstone.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:50 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
VK en Hongarije.
Winst voor Mercedes.
Volgens mij is het minstens een halve autist, die enigzinds normaal gedrag is aangeleerd.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:50 schreef Sally het volgende:
[..]
FF terug gekeken.
Hamilton kijkt Max gewoon niet aan, hè. Kon het niet allemaal zien vanwege de WK-stand aan de linker kant van het scherm, maar HAM kijkt eigenlijk alleen maar RUS aan, als die zit te kletsen met Max over zijn inhaalacties.
okay... mss ben ik beetje biased geraaakt....?
Neh, zo is ie.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:50 schreef Sally het volgende:
[..]
FF terug gekeken.
Hamilton kijkt Max gewoon niet aan, hè. Kon het niet allemaal zien vanwege de WK-stand aan de linker kant van het scherm, maar HAM kijkt eigenlijk alleen maar RUS aan, als die zit te kletsen met Max over zijn inhaalacties.
okay... mss ben ik beetje biased geraaakt....?
quote:Op zondag 4 juni 2023 16:52 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou hier gewoon mee trouwen.die met die bril?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
België als het regentquote:Op zondag 4 juni 2023 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tot de zomerstop:
• Canada
• Oostenrijk
• Verenigd Koninkrijk
• Hongarije
• België
Socially awkward.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is het minstens een halve autist, die enigzinds normaal gedrag is aangeleerd.
die kans is best grootquote:Op zondag 4 juni 2023 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is het minstens een halve autist, die enigzinds normaal gedrag is aangeleerd.
Wie? NathalieGodin?quote:Op zondag 4 juni 2023 16:51 schreef schommelstoel het volgende:
Bij Sky Sports.
Meer een enorm ego. Moet er niet 1 voorstaan.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
denk dat andere teams betere updates hebben dan AM nuquote:Op zondag 4 juni 2023 16:55 schreef Wertha het volgende:
Ok, gigantische dominantie van Max, zoals verwacht. Perez heeft slechts gedeeltelijke de schade kunnen herstellen en is definitief gezien voor het WK. Mercedes die mogelijk de kop pakt aan het middenveld, maar daar weten we over 2 weken in Canada meer over. Aston Martin: eenmalig mindere race of moet de magie vooral komen van de niet-traditionele circuits? Ferrari is qua snelheid definitief kwijt wat ze vorig jaar gevonden dachten te hebben t.o.v. de concurrentie. Na de update is het er ook niet.
joh die term "als .... zijnde" is de hele tijd al irritant, commentatoren en de studiogasten doen het allemaalquote:
Er zijn mensen die naar de Viaplay nabeschouwing kijken?quote:Op zondag 4 juni 2023 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe vaak heeft Tom deze uitzending al ‘als coureur zijnde’ gezegd? Wisten jullie dat Tom ook coureur is geweest?
quote:Op zondag 4 juni 2023 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn mensen die naar de Viaplay nabeschouwing kijken?
quote:Op zondag 4 juni 2023 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh die term "als .... zijnde" is de hele tijd al irritant, commentatoren en de studiogasten doen het allemaal
Maar, kan het niet beide? Zowel ASS als een deel ego-centrisch (niet egoïstisch, al heeft hij ook wel narcistische trekken)quote:Op zondag 4 juni 2023 16:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Meer een enorm ego. Moet er niet 1 voorstaan.
Gek op aandacht ook.
Daarom complimenten naar de drivers die hij de baas is en het downplayen van zij die net zo goed of beter zijn.
Alleen voor de interviewsquote:Op zondag 4 juni 2023 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wellicht een herhaling van het seizoen waarvoor ze de 'Pink Mercedes' hadden gebouwd?quote:Op zondag 4 juni 2023 16:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat andere teams betere updates hebben dan AM nu
Niet grappigquote:Op zondag 4 juni 2023 16:51 schreef SiGNe het volgende:
Max nu 53 punten uitgelopen, die kan de komende 2 races thuis blijven terwijl Perez wint en de snelste rondes rijd en dan nóg staat Max #1
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik me ook wel eens erger aan mensen die 'zijnde' wel goed gebruiken. Echt zo van 'kijk mij eens weten hoe je dit op de juiste manier moet gebruiken', terwijl je ook gewoon alleen het woordje 'als' kan gebruiken.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh die term "als .... zijnde" is de hele tijd al irritant, commentatoren en de studiogasten doen het allemaal
Dat is me nooit zo opgevallen, maar hij lijkt met niemand echt contact te maken. Althans, buiten de auto.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Socially awkward.
Zoekt ook elke manier van afleiding.
Aan petje zitten, haar goed doen, aan petje zitten, shirtje goed doen, petje goed doen aan haar zitten, naar beneden kijken, petje goed doen.
Heb je die beelden van hem als kind weleens gezien, met zijn RC-autootje? Ik ga er niet op zeiken, F1 is sowieso een beetje een nerdfest geworden ipv een James Huntinground. Het is alleen jammer dat hij zich dan toch een beetje als een ander voor doet of het ooit het gevoel heeft gekregen dat te moeten doen.quote:
Heel veel teams hebben al die updates gedaan, maar er werd alleen maar over Mercedes gesproken.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:59 schreef TwenteFC het volgende:
Nu heeft Mercedes sinds vorige race natuurlijk een boel updates meegebracht maar wat zit er voor andere teams aan te komen. Is er een site oid die dat in de gaten houdt? Ben benieuwd wat er bijv. voor Aston Martin nog aan zit te komen
Angela weet het allemaal.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is me nooit zo opgevallen, maar hij lijkt met niemand echt contact te maken. Althans, buiten de auto.
[..]
Heb je die beelden van hem als kind weleens gezien, met zijn RC-autootje? Ik ga er niet op zeiken, F1 is sowieso een beetje een nerdfest geworden ipv een James Huntinground. Het is alleen jammer dat hij zich dan toch een beetje als een ander voor doet of het ooit het gevoel heeft gekregen dat te moeten doen.
ik laat zijnde idd weg want alleen zijnde zonder als klinkt stomquote:Op zondag 4 juni 2023 17:00 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik me ook wel eens erger aan mensen die 'zijnde' wel goed gebruiken. Echt zo van 'kijk mij eens weten hoe je dit op de juiste manier moet gebruiken', terwijl je ook gewoon alleen het woordje 'als' kan gebruiken.
Nee, dat wist ik niet. Ik dacht Tim. Mensen die "als...zijnde" zeggen zullen in ieder geval geen taalkunstenaar geweest zijn.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe vaak heeft Tom deze uitzending al ‘als coureur zijnde’ gezegd? Wisten jullie dat Tom ook coureur is geweest?
quote:Op zondag 4 juni 2023 16:52 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou hier gewoon mee trouwen.Meh, niet heel bijzonder. Loop 1 rondje door de stad en je ziet er tientallen die er net zo leuk of beter uitzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Цой жив
Ghehehequote:Op zondag 4 juni 2023 17:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is me nooit zo opgevallen, maar hij lijkt met niemand echt contact te maken. Althans, buiten de auto.
[..]
Heb je die beelden van hem als kind weleens gezien, met zijn RC-autootje? Ik ga er niet op zeiken, F1 is sowieso een beetje een nerdfest geworden ipv een James Huntinground. Het is alleen jammer dat hij zich dan toch een beetje als een ander voor doet of het ooit het gevoel heeft gekregen dat te moeten doen.
Er had ergens halverwege ook gewoon regen moeten vallen om het enigszins interessant te maken.quote:
Ik weet het niet van die ASS.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar, kan het niet beide? Zowel ASS als een deel ego-centrisch (niet egoïstisch, al heeft hij ook wel narcistische trekken)
Want aangeleerd om ook een compliment uit te delen [edit: aan zn team - jouw bericht te snel gelezen] als het goed gaat?
Zal altijd wel speculatie blijven, uiteraardquote:
Dus eigenlijk moet een van ons zich bij Mercedes naar binnen werken?quote:Op zondag 4 juni 2023 17:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Zal altijd wel speculatie blijven, uiteraardTenzij we inzage hebben in de mental assessment van Sir Lewis Hamilton
(edit: en dat krijgen we vast niet, als simpel publiek![]()
)
Er zijn mensen die niet graag luisteren naar Christijan en Tom?!!quote:Op zondag 4 juni 2023 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet een van ons zich bij Mercedes naar binnen werken?
Tom vind dat de Vries het ok doet maar de pech heeft dat Tsunoda presteert. Tsunoda die hij geen goeie coureur vindt..quote:Op zondag 4 juni 2023 17:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet graag luisteren naar Christijan en Tom?!!
Ik kijk liever naar Sky Sports die de drivers interviewen en met mensen spreken op de baan.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet graag luisteren naar Christijan en Tom?!!
jij?quote:Op zondag 4 juni 2023 17:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet een van ons zich bij Mercedes naar binnen werken?
Vlaggetjesaidsquote:Op zondag 4 juni 2023 17:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tom vind dat de Vries het ok doet maar de pech heeft dat Tsunoda presteert. Tsunoda die hij geen goeie coureur vindt..
Hahaha, vooral Rosberg, die zit de boel weer flink op te naaien. Mercedes zat volgens hem binnen n paar seconden van Red Bull en geen 20+ seconden. Het concept van Mercedes zit veel meer toekomst in dan dat van Red Bull. Horner moet Verstappen aanspreken op z'n gedrag, vanwege de snelle ronde.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:51 schreef schommelstoel het volgende:
Bij Sky Sports.
Rosberg zijn houding veranderde ook meteen toen Horner er even op hapte.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hahaha, vooral Rosberg, die zit de boel weer flink op te naaien. Mercedes zat volgens hem binnen n paar seconden van Red Bull en geen 20+ seconden. Het concept van Mercedes zit veel meer toekomst in dan dat van Red Bull. Horner moet Verstappen aanspreken op z'n gedrag, vanwege de snelle ronde.
Ik denk dat dat oud zeer er gisteren gewoon uit moest. En verder blijft het gewoon een Marcfanquote:Op zondag 4 juni 2023 17:19 schreef schommelstoel het volgende:
Gisteren was Rosberg juist nog kritisch op Lewis trouwens.
Hij is altijd poeslief als degene tegenover hem staat.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Rosberg zijn houding veranderde ook meteen toen Horner er even op hapte.
Gisteren was Rosberg juist nog kritisch op Lewis trouwens.
Anders dan vandaag.
Het is maar net even hoe je het bekijkt.quote:
Mijn sarcasme is niet geluktquote:Op zondag 4 juni 2023 17:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tom vind dat de Vries het ok doet maar de pech heeft dat Tsunoda presteert. Tsunoda die hij geen goeie coureur vindt..
dat was zweet in zn helmquote:Op zondag 4 juni 2023 17:21 schreef -XOR- het volgende:
"Surprising lack of pace of the Ferrari and AM"
Sow, Sjors krijgt spatjes.
Als je op 66 rondjes van 80-90 seconden er 24 achterligt en diegene voor je is nog aan het cruisen ook dan duurt het nog wel even voor je er echt dichtbij zit.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hahaha, vooral Rosberg, die zit de boel weer flink op te naaien. Mercedes zat volgens hem binnen n paar seconden van Red Bull en geen 20+ seconden. Het concept van Mercedes zit veel meer toekomst in dan dat van Red Bull. Horner moet Verstappen aanspreken op z'n gedrag, vanwege de snelle ronde.
Dat was wat Hamilton zei he. Is het andersom dan hoor je toto excuses maken voor de slechte autoquote:
Kan er niets aan doen, maar bij Helmut moet ik soms hier aan denkenquote:Op zondag 4 juni 2023 17:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Sky Duitsland vroegen ze Helmut of hij zich druk maakt om Mercedes, die kon zijn lach bijna niet inhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Mwah, als je naar Perez kijkt, klopt het wel.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
Hamilton denkt al dat ze een lichte achterstand hebben
In welke realiteit leeft die man
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Sky Duitsland vroegen ze Helmut of hij zich druk maakt om Mercedes, die kon zijn lach bijna niet inhouden.
Hij heeft wel een punt in zoverre dat het verschil met de RB van Perez nog maar heel erg klein was vandaag.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je op 66 rondjes van 80-90 seconden er 24 achterligt en diegene voor je is nog aan het cruisen ook dan duurt het nog wel even voor je er echt dichtbij zit.
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar bij Helmut moet ik soms hier aan denken
Ik mag Helmut wel, zijn interviews in t Duits zijn altijd wel grappig. Ze vroegen m ook naar de actie van Max en zn snelste ronde en hij vond t geweldig, typisch Max.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
Gewoon accepteren dat Verstappen wint en naar de rest kijken. Leuke race.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het is maar net even hoe je het bekijkt.
De nacompetitie kan soms ook wel een leuke wedstrijd opleveren maar de prijzen bovenaan zijn al verdeeld.
De motor van Red Bull loopt op Red Bull.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:30 schreef Jane het volgende:
Ja, het was al met al weer een zware dag voor de mensen die willen blijven geloven dat Max alleen zo snel is vanwege de 'raketmotor' van de RB.
partymodequote:Op zondag 4 juni 2023 17:30 schreef Jane het volgende:
Ja, het was al met al weer een zware dag voor de mensen die willen blijven geloven dat Max alleen zo snel is vanwege de 'raketmotor' van de RB.
Komt ook doordat Perez zichzelf niet is. Hij probeert Max na te doen, maar dat werkt niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt in zoverre dat het verschil met de RB van Perez nog maar heel erg klein was vandaag.
Ik heb ook niks tegen Helmut hoor.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik mag Helmut wel, zijn interviews in t Duits zijn altijd wel grappig. Ze vroegen m ook naar de actie van Max en zn snelste ronde en hij vond t geweldig, typisch Max.
Wat zou Perez dan gedaan hebben als hij zichzelf wel was? Serieuze vraag. Zat iets hem in de weg vandaag?quote:Op zondag 4 juni 2023 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt ook doordat Perez zichzelf niet is. Hij probeert Max na te doen, maar dat werkt niet.
Max doet doodleuk wat anders als dat van hem gevraagd wordt
Lol als Perez gewoon op de baan was gebleven (en zich normaalgesproken als P2 had gekwalficeerd) was die ook op een straatlengte voor de Mercedessen geëindigd in de race.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Mwah, als je naar Perez kijkt, klopt het wel.
what was my fastest lap?quote:Op zondag 4 juni 2023 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt ook doordat Perez zichzelf niet is. Hij probeert Max na te doen, maar dat werkt niet.
Hij draagt ook heel Mexico op zijn schouders eh.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat hij het dan beter had gedaan, ook omdat de kwali dan beter was geweestquote:Op zondag 4 juni 2023 17:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat zou Perez dan gedaan hebben als hij zichzelf wel was? Serieuze vraag. Zat iets hem in de weg vandaag?
Dat doet ie toch ook zelf? Ik heb nog nooit het idee gehad dat Max het idee heeft dat hij NL op z'n schouders draagt.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij draagt ook heel Mexico op zijn schouders eh.
Misschien was hij ziekjes die dag?quote:Op zondag 4 juni 2023 17:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Helmut hoor.
Maar ooit in een interview zat hij wat onderuit gezakt en sprak langzaam met trilling in de stem.
Het was toen net Palpatine, en kan het nu niet meer los van elkaar zien.
True, mee eens.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat doet ie toch ook zelf? Ik heb nog nooit het idee gehad dat Max het idee heeft dat hij NL op z'n schouders draagt.
NLers zijn ook nuchterderquote:Op zondag 4 juni 2023 17:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat doet ie toch ook zelf? Ik heb nog nooit het idee gehad dat Max het idee heeft dat hij NL op z'n schouders draagt.
Toen hij die snelste ronde reed liep de achterstand van Lewis ineens met 3 seconden op. Maarja, volgens Nico was Lewis aan t cruisen...quote:Op zondag 4 juni 2023 17:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het meest beangstigende is wel dat je het idee hebt dat Verstappen altijd nog (veel) meer snelheid achter de hand heeft.
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Persconferentie, Lewis verwacht niet dat ze Red Bull nog inhalen dit jaar. Hij is gefocussed op begin volgend jaar.
Dit horen we volgend jaar weer.quote:
Betere coureurs zijn er momenteel ook niet beschikbaar.quote:
Toto zegt net dat dat over a coffee wordt gefixt [dat contract]quote:
Kinderhanden zijn gauw gevuld.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Lewis zet zn zonnebril op tijdens de persconferentie, iedereen ligt in n deuk.
Sjarrels naar Merc.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Betere coureurs zijn er momenteel ook niet beschikbaar.
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:46 schreef Jane het volgende:
Wel grappig dat Hamilton doet alsof hij momenteel al aan het strijden is met RB (aka Verstappen). Met z'n "volgend jaar vanaf dag 1".
20 seconden, Lewis. 20 seconden.
quote:
Sjarrel moet eerst de cursus Omgaan met teleurstellingen met goed gevolg doorkomen.quote:
Die is helaas niet doorgegaan.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sjarrel moet eerst de cursus Omgaan met teleurstellingen met goed gevolg doorkomen.
George mazzelt veel, maar vindt zelf van niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:48 schreef Tarado het volgende:
Toch wel mazzel van George, die had gisteren wel een gridpenalty moeten krijgen van 3-5 plaatsen.
Moet de start nog eens op opnieuw bekijken wat ie daar flikt.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:48 schreef Tarado het volgende:
Toch wel mazzel van George, die had gisteren wel een gridpenalty moeten krijgen van 3-5 plaatsen.
hetzelfde wat er in F2 gebeurde. Gewoon toegestaan blijkbaarquote:Op zondag 4 juni 2023 17:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moet de start nog eens op opnieuw bekijken wat ie daar flikt.
George is Engelsquote:Op zondag 4 juni 2023 17:49 schreef Jane het volgende:
[..]
George mazzelt veel, maar vindt zelf van niet.
Haha jawel hoor. Anders had ik er vast wat anders neergezet.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moet de start nog eens op opnieuw bekijken wat ie daar flikt.
Euwh, waarschijnlijk net het moment dat ik de wasmachine leeg haalde een wcstop maakte.quote:
Dat zegt helemaal niksquote:Op zondag 4 juni 2023 17:46 schreef Jane het volgende:
Wel grappig dat Hamilton doet alsof hij momenteel al aan het strijden is met RB (aka Verstappen). Met z'n "volgend jaar vanaf dag 1".
20 seconden, Lewis. 20 seconden.
Hmmm ik vind dat ze (toevallig voornamelijk Mercedes rijders) wel erg makkelijk voor de afsnij-route kiezen als ze anders van het gas af moeten.quote:
En toch nog net niet zo brutaal als de mooiste die ik ooit gezien heb.quote:
Regel maar tweaken dat je er geen posities mee mag winnen of run off tweaken zodat je gegarandeerd momentum verliestquote:
Het is op z'n minst leaving the track and gaining an advantage, maar het mag van Sky dan is het goed.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hmmm ik vind dat ze (toevallig voornamelijk Mercedes rijders) wel erg makkelijk voor de afsnij-route kiezen als ze anders van het gas af moeten.
Bij anderen is de buitenbocht inder daad altijdquote:Op zondag 4 juni 2023 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is op z'n minst leaving the track and gaining an advantage, maar het mag van Sky dan is het goed.
Max staat al 53 punten losquote:Op zondag 4 juni 2023 17:59 schreef PS. het volgende:
Viel me trouwens op dat Verstappen pas 26 punten voor Perez staat, had het niet zo in de gaten gehouden, maar dacht dat het echt al 50+ was.
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:59 schreef PS. het volgende:
Viel me trouwens op dat Verstappen pas 26 punten voor Perez staat
Oh wel? Ik dacht 26 te zien...quote:
voor deze race al 39 punten, zie de OPquote:Op zondag 4 juni 2023 17:59 schreef PS. het volgende:
Viel me trouwens op dat Verstappen pas 26 punten voor Perez staat, had het niet zo in de gaten gehouden, maar dacht dat het echt al 50+ was.
Ook met Alonso op P3 scheelt het niet super veel. Waarschijnlijk zal Max de komende races nog wel meer uitlopen, maar het kampioenschap is nog iets spannender dan ik dacht, Max hoeft maar 1x uit te vallen immers.
Eerst over 2 weken Canada maar eens verrijdenquote:Op zondag 4 juni 2023 18:02 schreef -XOR- het volgende:
VER kan in Zandvoort het win streak record van Vettel evenaren.
quote:Op zondag 4 juni 2023 18:04 schreef -XOR- het volgende:
Norris laat ook zien goed constant te kunnen presteren trouwens. Zijn vierde 17e plek al dit seizoen. Lekker man.
laten we wel zijn, Max had ook meer pech kunnen hebben als ze bij RBR niet zo hadden geïnvesteerd en naar zijn bevindingen hadden geluisterd.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja beetje jammer wel, is van dezelfde generatie als Max, en zag er ook wel iets meer in na best redelijke resultaten in het begin.
Tuurlijk, maar er had denk ik wel meer in gezeten. Toen Norris de F1 in kwam gooide hij echt wel hoge ogen zoals Max ook deed bij een Torro Rosso, door vooraan in de middenmoot te staan. Maar daarna is er eigenlijk nooit wat meer geweest waardoor de grote teams hem hebben willen oppakken.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
laten we wel zijn, Max had ook meer pech kunnen hebben als ze bij RBR niet zo hadden geïnvesteerd en naar zijn bevindingen hadden geluisterd.
Want Max is goed maar in een McL verwacht ik niet dat hij zo dominant was geweest
Vertrouwen doet ook een hoop.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja beetje jammer wel, is van dezelfde generatie als Max, en zag er ook wel iets meer in na best redelijke resultaten in het begin.
Tuurlijk, maar dat wisten ze in 2016 ook nog niet bij hem.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vertrouwen doet ook een hoop.
Ook een voordeel wat verstappen heeft trouwens. Als die bij een team komt en vervolgens matige prestaties heeft zullen ze de problemen in zijn auto zoeken.
Nee, in de achtste auto van het veld zal hij niet dominant zijn. Maar hij heeft bij Toro Rosso genoeg laten zien in een matige auto om werkelijk de hele grid er van te overtuigen dat hij van absolute wereldtop zou worden.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
laten we wel zijn, Max had ook meer pech kunnen hebben als ze bij RBR niet zo hadden geïnvesteerd en naar zijn bevindingen hadden geluisterd.
Want Max is goed maar in een McL verwacht ik niet dat hij zo dominant was geweest
Zal idd niks spannends uit komen.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:35 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes mag zich bij de stewards melden. Een teamfysio was aanwezig in de cooldown room. Dat mag niet. Zal dus wel een boete worden.
https://www.fia.com/sites(...)e%20Infringement.pdf
Edit: @:-XOR- was me voor
Ik denk nog steeds wel dat Lando potentie heeft, al was het vandaag 100% z'n eigen fout. Ik zou 'm wel eens bij een beter team willen zien.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Verstappen is zo'n talent a la Senna, Schumacher, Alonso die vanaf dag 1 snel is in elke auto. Niet de snelste, dat is inderdaad wat anders. Maar als zo iemand dan wat ervaring opdoet en op een gegeven moment gaan ze wel een auto naar zijn wensen bouwen, dan is de rest van het veld kansloos.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, in de achtste auto van het veld zal hij niet dominant zijn. Maar hij heeft bij Toro Rosso genoeg laten zien in een matige auto om werkelijk de hele grid er van te overtuigen dat hij van absolute wereldtop zou worden.
En dat investeren en auto om hem heen bouwen verhaal kon na zijn eerste race in de RB al de prullenbak in. Dat is zo'n flauwekul.
Hamilton is zo'n talent dat hij niet eens in een middelmatige auto hoefde te debuteren.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen is zo'n talent a la Senna, Schumacher, Alonso die vanaf dag 1 snel is in elke auto. Niet de snelste, dat is inderdaad wat anders. Maar als zo iemand dan wat ervaring opdoet en op een gegeven moment gaan ze wel een auto naar zijn wensen bouwen, dan is de rest van het veld kansloos.
Senna deed in een middelmatige Lotus dingen die nog nooit iemand had gezien, Schumacher stond bij zijn debuut meteen 7e op de grid in een Jordan (in een kwalificatieveld van 30 auto's), Alonso reed in een Minardi ook regelmatig ver voor de posities waar een Minardi hoorde te rijden.
Hamilton kwam bij McLaren in een gespreid bedje. Toen die auto een paar jaar wat minder was, had Hamilton ineens ook veel meer problemen en was hij regelmatig betrokken bij botsingen en andere incidenten in races.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hamilton is zo'n talent dat hij niet eens in een middelmatige auto hoefde te starten.
Wat een gezeurquote:Op zondag 4 juni 2023 18:35 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes mag zich bij de stewards melden. Een teamfysio was aanwezig in de cooldown room. Dat mag niet. Zal dus wel een boete worden.
Newey zegt dat dit nooit gebeurt is, hij stelt dat zijn team de snelste auto maakt die het kan maken en dat het aan de coureurs is om die snelheid eruit te halen.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, in de achtste auto van het veld zal hij niet dominant zijn. Maar hij heeft bij Toro Rosso genoeg laten zien in een matige auto om werkelijk de hele grid er van te overtuigen dat hij van absolute wereldtop zou worden.
En dat investeren en auto om hem heen bouwen verhaal kon na zijn eerste race in de RB al de prullenbak in. Dat is zo'n flauwekul.
Nee, maar dat heeft hij ondertussen wel voor elkaar. Genoeg die die credits niet opbouwen.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat wisten ze in 2016 ook nog niet bij hem.
Newey weet ook wel precies wat hij moet doen. Ik vind het oprecht knap wat hij voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Newey zegt dat dit nooit gebeurt is, hij stelt dat zijn team de snelste auto maakt die het kan maken en dat het aan de coureurs is om die snelheid eruit te halen.
quote:Op zondag 4 juni 2023 18:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hamilton is zo'n talent dat hij niet eens in een middelmatige auto hoefde te debuteren.
Net als JosGodquote:Op zondag 4 juni 2023 18:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hamilton is zo'n talent dat hij niet eens in een middelmatige auto hoefde te debuteren.
Ja, toen-ie al 22 was. Max reed op z'n 22e z'n 5e seizoen in F1quote:Op zondag 4 juni 2023 18:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tussen 2003 en 2004 wist hij zo goed wat hij deed dat McLaren een kampioenschap weg gooide aan een auto die nooit geracet heeftquote:Op zondag 4 juni 2023 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Newey weet ook wel precies wat hij moet doen. Ik vind het oprecht knap wat hij voor elkaar krijgt.
Exact. En dat is ook echt al heel vaak uitgelegd. Verstappen wint de eerste race die hij in de RB rijdt en is daarna er uit blijven halen wat er in zit.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Newey zegt dat dit nooit gebeurt is, hij stelt dat zijn team de snelste auto maakt die het kan maken en dat het aan de coureurs is om die snelheid eruit te halen.
ANGELAEDquote:Op zondag 4 juni 2023 18:35 schreef Starflyer het volgende:
Zakgeld.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
10k boete voor Mercedes
https://www.fia.com/sites(...)-%20Parc%20Ferme.pdf
Eigenlijk niet heel vreemd, pakt geen positie en wijkt uit voor schade.quote:
Was ook mijn volgende vraagquote:
Het is ook dubbelopquote:Op zondag 4 juni 2023 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Doet Max ook…doen ze allemaal wel…tijdens interviews zie je er meer.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Socially awkward.
Zoekt ook elke manier van afleiding.
Aan petje zitten, haar goed doen, aan petje zitten, shirtje goed doen, petje goed doen aan haar zitten, naar beneden kijken, petje goed doen.
En sluit aan achter Hulkenbergquote:Op zondag 4 juni 2023 19:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eigenlijk niet heel vreemd, pakt geen positie en wijkt uit voor schade.
In een 1 op 1 gevecht in ronde 35 is het wel vreemd om daar de escape road te pakken, maar bij de start hier niet.
Ook een beetje eigen keuze toch?quote:Op zondag 4 juni 2023 18:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er had denk ik wel meer in gezeten. Toen Norris de F1 in kwam gooide hij echt wel hoge ogen zoals Max ook deed bij een Torro Rosso, door vooraan in de middenmoot te staan. Maar daarna is er eigenlijk nooit wat meer geweest waardoor de grote teams hem hebben willen oppakken.
Ben trouwens ook wel benieuwd hoe hij vandaag was gefinisht zonder dat incidentje.
Weigert te remmenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eigenlijk niet heel vreemd, pakt geen positie en wijkt uit voor schade.
Maar Hulkenberg was toch ook diegene die hem afkneep/waarvoor hij de escape road pakte?quote:Op zondag 4 juni 2023 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
En sluit aan achter Hulkenberg
Je zou nog die uitwijkroute iets complexer kunnen maken, maar geen regelwijziging doorvoeren
Met dat chassis deden ze op een gegeven moment goed mee. En ze zouden de Mercedes motor krijgen.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ook een beetje eigen keuze toch?
Er was wel interesse maar koos zelf voor een lang verblijf bij McLaren.
Klopt, daarom zeg ik erbij als zoiets gebeurt in een 1 op 1 gevecht ergens halverwege de race dan ligt de zaak wel anders.quote:
Ik heb nergens gezegd dat de auto om hem heen is gebouwd, maar geïnvesteerd is er wel degelijk.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Like I said.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is ook dubbelop![]()
Het is óf “als” óf “zijnde” .
Hèhè eindelijk eens kwijt.
Hij neemt het risico, maar niet de consequenties. Het is niet dat hulkenberg hij compleet eraf reed, er was nog wat ruimte. Maar george koos de Easy way.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Klopt, daarom zeg ik erbij als zoiets gebeurt in een 1 op 1 gevecht ergens halverwege de race dan ligt de zaak wel anders.
Maar bij de start in een hectische situatie, tsjah.
Ja, maar dat geldt toch voor elk team? Ze steken er allemaal geld in om de auto beter te maken.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat de auto om hem heen is gebouwd, maar geïnvesteerd is er wel degelijk.
Als dat namelijk niet was gebeurd hadden ze niet eens elk jaar steeds iets betere auto gehad. Met de info die Max gaf en met de info die vanaf een man als Newey kwam is er geïnvesteerd.
zeg ik daarmee dus iets dat niet waar is?quote:Op zondag 4 juni 2023 19:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt toch voor elk team? Ze steken er allemaal geld in om de auto beter te maken.
Geen wakequote:
Gratis geld voor F1Pro en Viastront.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen raceweek komende week.
Erg jammer.
24 uur lang zelfs. Le Mans.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen raceweek komende week.
Erg jammer.
Norris had 30 seconden achterstand op de rest van het veld. Dat was gewoon een kansloze onderneming.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
De McLaren heeft hetzelfde syndroom als Haas? Snel over een ronde en daarna is het al snel klaar. Of had Norris meer schade dan alleen de voorvleugel?
Ik ga ervan uit dat ze gewoon niet de juiste setup hebben gehad voor de race waardoor de banden er al snel aangaan.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
De McLaren heeft hetzelfde syndroom als Haas? Snel over een ronde en daarna is het al snel klaar. Of had Norris meer schade dan alleen de voorvleugel?
Ook hele andere omstandigheden vandaag maar Norris verneukt het natuurlijk zelf en vanaf dat moment loop je al achter de feiten aan.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
Op de een of andere manier heb ik zo'n voorgevoel dat die Hamilton op wonderbaarlijke wijze toch weet te winnen op Silverstone.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:59 schreef Tijn het volgende:
Vijf races tot de zomerstop (Canada, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Hongarije, België). Hoeveel gaat Max er winnen?
[poll=5673]
Ik verwacht van niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 23:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik zo'n voorgevoel dat die Hamilton op wonderbaarlijke wijze toch weet te winnen op Silverstone.
En dan ben je een profielfoto met Trump.quote:Op zondag 4 juni 2023 23:45 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Liever gewoon helemaal niet op het podium.
Dat is logisch maar ook Johan betaalde geen belasting in NL toen hij voor buitenlandse clubs speelde.quote:
bijna elke sporter/rijk persoon heeft wel manieren op belasting te ontduiken.quote:
Belasting ontwijking... Niet ontduiking.quote:Op maandag 5 juni 2023 08:30 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
bijna elke sporter/rijk persoon heeft wel manieren op belasting te ontduiken.
tevens verdiende johan ook bakken met geld in spanje waarover geen NL belasting werd afgedragen.
En daarna Oostenrijk en dan weer GB. Ik had dan even op de route eerst gestopt in GB. Dan kun je daarna weer lekker op het vaste land spelen een tijdje.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:08 schreef PzKpfw het volgende:
Eigenlijk niet te geloven dat de volgende race in Canada is terwijl het hele circus nog geen maand geleden in Miami zat. Wat een logica.
Oostenrijk en Hongarije ook heel goed te combineren..quote:Op maandag 5 juni 2023 09:15 schreef PS. het volgende:
[..]
En daarna Oostenrijk en dan weer GB. Ik had dan even op de route eerst gestopt in GB. Dan kun je daarna weer lekker op het vaste land spelen een tijdje.
Gelukkig rijden de auto's gedeeltelijk op biofuel dat maakt een hoop goed.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:15 schreef PS. het volgende:
[..]
En daarna Oostenrijk en dan weer GB. Ik had dan even op de route eerst gestopt in GB. Dan kun je daarna weer lekker op het vaste land spelen een tijdje.
Dat is zinloos en dat weet zowel AT als Yuki uitstekend.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:01 schreef Dauthi het volgende:
Heeft Alpha Tauri nog protest aangetekend tegen de staf van Yuki?
Zo niet, laat je je coureur wel vallen zeg.
Niet geschoten is altijd mis. Nee heb je, Ja kan je krijgen.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is zinloos en dat weet zowel AT als Yuki uitstekend.
Absoluut niet, maar we hebben gezien wat voor rare dingen dat agressieve mannetje in z'n hoofd haalt als het gaat om een podium daar, dus prima als hij daar niet komtquote:Op maandag 5 juni 2023 07:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En dan ben je een profielfoto met Trump.
Zolang Max op het hoogste treetje staat is dat toch allemaal prima, ze hebben best wel een kans daar maar neem aan dat Perez ook weer een keer doet wat hij moet doen en dat is 2e worden.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:02 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar we hebben gezien wat voor rare dingen dat agressieve mannetje in z'n hoofd haalt als het gaat om een podium daar, dus prima als hij daar niet komt
quote:
Op basis waarvan hadden ze protest aan moeten tekenen, volgens jou?quote:Op maandag 5 juni 2023 10:55 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. Nee heb je, Ja kan je krijgen.
Geen protest aantekenen is per definitie een zwakte bod, zeker als deelnemer in een competitie.
Moet er ook geen deposit voor betaald worden? Of is dat voor andere/zwaardere dingen oid?quote:Op maandag 5 juni 2023 14:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Op basis waarvan hadden ze protest aan moeten tekenen, volgens jou?
Je moet dan immers komen met nieuwe informatie: dingen die nog niet bekend waren op het moment van het toekennen van de straf, die het voorval in een ander licht plaatsen. Heb je geen nieuwe informatie, dan wordt je protest sowieso afgewezen.
Dat is voor een right to review, niet voor een protest.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Op basis waarvan hadden ze protest aan moeten tekenen, volgens jou?
Je moet dan immers komen met nieuwe informatie: dingen die nog niet bekend waren op het moment van het toekennen van de straf, die het voorval in een ander licht plaatsen. Heb je geen nieuwe informatie, dan wordt je protest sowieso afgewezen.
tsja, ooit deed merc hetzelfde. cakejes van eigen deeg voor bij de Darjeeling teaquote:Op maandag 5 juni 2023 09:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Post race interview erg leuk. Max die aan het vertellen is dat het erg zwaar was in de tweede stint. Dat hij nog wel verder weg kon rijden bij de rest maar dat hij er voor moest werken.
En bij Hamilton zie je dan de radertjes in zijn hoofd op hol draaien.
Prachtige tv.
Er is geen protest mogelijk tegen een beslissing van de stewards.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:25 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat is voor een right to review, niet voor een protest.
En dat is het enige mogelijke bij een tijdstraf tijdens de wedstrijd. Je kunt daar geen protest tegen aantekenen.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:25 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat is voor een right to review, niet voor een protest.
Jezus Christus te paard zegquote:Op maandag 5 juni 2023 17:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het is weer genieten in de tabloids.![]()
[ [url=https://www.imgdumper.nl/uploads9/647e0598729dc/647e05986ddb3-Opera_Momentopname_2023-06-05_174141_www.mirror.co.uk.png]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://www.imgdumper.nl/uploads9/647e05e3abbdd/647e05e3a7670-Opera_Momentopname_2023-06-05_174325_www.mirror.co.uk.png]afbeelding[/url] ]
The Mirror en objectief?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 5 juni 2023 20:04 schreef Sally het volgende:
[..]
The Mirror en objectief?
Je maakt een grapje hopelijk....Jeweettoch...?!
Water is nat.
Sneeuw is wit.
Bloed is rood.
Een cirkel is rond. Een bal ook, maar dan in 3D![]()
Enz.
Volgens Jeremy Clarkson op een fiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway...
Ik blijf het gewoon bizar vinden hoe diep ze in hun eigen wereld leven
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hun eigen wereld is dat wat verkoopt.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens Jeremy Clarkson op een fiets:
Anyway...
Ik blijf het gewoon bizar vinden hoe diep ze in hun eigen wereld leven
En blijkbaar verkoopt het goedquote:
Hoeveel bier hadden ze op voordat ze dit artikel gingen schrijven?quote:Op maandag 5 juni 2023 17:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ [url=https://www.imgdumper.nl/uploads9/647e0598729dc/647e05986ddb3-Opera_Momentopname_2023-06-05_174141_www.mirror.co.uk.png]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://www.imgdumper.nl/uploads9/647e05e3abbdd/647e05e3a7670-Opera_Momentopname_2023-06-05_174325_www.mirror.co.uk.png]afbeelding[/url] ]
5 liter azijnquote:Op maandag 5 juni 2023 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoeveel bier hadden ze op voordat ze dit artikel gingen schrijven?
@vosss Hoe smaakt bier met azijn?quote:
Ik heb er gewoon weinig ervaring meequote:Op maandag 5 juni 2023 21:03 schreef Marcoss het volgende:
Wel mooi dat iedereen nog verbaasd is over dit soort artikelen in Engelse kranten (over welke sport dan ook)
Pure clickbait.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nog even naar de onboards gekeken, maar ik snap die straf echt niet..quote:Op maandag 5 juni 2023 15:04 schreef TagForce het volgende:
[..]
En dat is het enige mogelijke bij een tijdstraf tijdens de wedstrijd. Je kunt daar geen protest tegen aantekenen.
jawel, hij won de plek van Piastri én 2 bochten later kon hij nog iemand inhalen doordat hij een goede run kon hebben vanuit bocht 3.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Nog even naar de onboards gekeken, maar ik snap die straf echt niet..
Dat Russell geen straf kreeg was logisch, want hij won er geen plekken mee.
Zin in Silverstone.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Je moet binnen de baan blijven. Als Hulkenberg ondersturend en met geblokkeerde wielen op hem af komt, oke. Dit is gewoon de makkelijke weg kiezen omdat je niet wil remmen na een foute keuze (buitenom gaan bocht 1).quote:Op maandag 5 juni 2023 21:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat Russell geen straf kreeg was logisch, want hij won er geen plekken mee.
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aA029n9_460swp.webppquote:Op maandag 5 juni 2023 22:32 schreef Donderkonijn het volgende:
Russel had op zijn minst een tijdstraf van 5 sec oid moeten krijgen, hij had duidelijk voordeel van dat afsnijden. Maar ja Brit he, daar gelden schijnbaar andere regels voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
404'tje idd...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aA029n9_460swp.webpp
[spoiler ]Fucking webpp plaatjes[/spoiler]
Nondeju!quote:
zie edit?quote:
Het wordt eigenlijk nooit afgestraft in de eerste ronde, dus ja, dan moet je niet raar staan te kijken als mensen het ook blijven doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je moet binnen de baan blijven. Als Hulkenberg ondersturend en met geblokkeerde wielen op hem af komt, oke. Dit is gewoon de makkelijke weg kiezen omdat je niet wil remmen na een foute keuze (buitenom gaan bocht 1).
ik neem aan dat ze voor volgend jaar wel het voordeel uit die detour halen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het wordt eigenlijk nooit afgestraft in de eerste ronde, dus ja, dan moet je niet raar staan te kijken als mensen het ook blijven doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |