quote:Op zondag 4 juni 2023 18:04 schreef -XOR- het volgende:
Norris laat ook zien goed constant te kunnen presteren trouwens. Zijn vierde 17e plek al dit seizoen. Lekker man.
laten we wel zijn, Max had ook meer pech kunnen hebben als ze bij RBR niet zo hadden geïnvesteerd en naar zijn bevindingen hadden geluisterd.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja beetje jammer wel, is van dezelfde generatie als Max, en zag er ook wel iets meer in na best redelijke resultaten in het begin.
Tuurlijk, maar er had denk ik wel meer in gezeten. Toen Norris de F1 in kwam gooide hij echt wel hoge ogen zoals Max ook deed bij een Torro Rosso, door vooraan in de middenmoot te staan. Maar daarna is er eigenlijk nooit wat meer geweest waardoor de grote teams hem hebben willen oppakken.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
laten we wel zijn, Max had ook meer pech kunnen hebben als ze bij RBR niet zo hadden geïnvesteerd en naar zijn bevindingen hadden geluisterd.
Want Max is goed maar in een McL verwacht ik niet dat hij zo dominant was geweest
Vertrouwen doet ook een hoop.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja beetje jammer wel, is van dezelfde generatie als Max, en zag er ook wel iets meer in na best redelijke resultaten in het begin.
Tuurlijk, maar dat wisten ze in 2016 ook nog niet bij hem.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vertrouwen doet ook een hoop.
Ook een voordeel wat verstappen heeft trouwens. Als die bij een team komt en vervolgens matige prestaties heeft zullen ze de problemen in zijn auto zoeken.
Nee, in de achtste auto van het veld zal hij niet dominant zijn. Maar hij heeft bij Toro Rosso genoeg laten zien in een matige auto om werkelijk de hele grid er van te overtuigen dat hij van absolute wereldtop zou worden.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
laten we wel zijn, Max had ook meer pech kunnen hebben als ze bij RBR niet zo hadden geïnvesteerd en naar zijn bevindingen hadden geluisterd.
Want Max is goed maar in een McL verwacht ik niet dat hij zo dominant was geweest
Zal idd niks spannends uit komen.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:35 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes mag zich bij de stewards melden. Een teamfysio was aanwezig in de cooldown room. Dat mag niet. Zal dus wel een boete worden.
https://www.fia.com/sites(...)e%20Infringement.pdf
Edit: @:-XOR- was me voor
Ik denk nog steeds wel dat Lando potentie heeft, al was het vandaag 100% z'n eigen fout. Ik zou 'm wel eens bij een beter team willen zien.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Verstappen is zo'n talent a la Senna, Schumacher, Alonso die vanaf dag 1 snel is in elke auto. Niet de snelste, dat is inderdaad wat anders. Maar als zo iemand dan wat ervaring opdoet en op een gegeven moment gaan ze wel een auto naar zijn wensen bouwen, dan is de rest van het veld kansloos.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, in de achtste auto van het veld zal hij niet dominant zijn. Maar hij heeft bij Toro Rosso genoeg laten zien in een matige auto om werkelijk de hele grid er van te overtuigen dat hij van absolute wereldtop zou worden.
En dat investeren en auto om hem heen bouwen verhaal kon na zijn eerste race in de RB al de prullenbak in. Dat is zo'n flauwekul.
Hamilton is zo'n talent dat hij niet eens in een middelmatige auto hoefde te debuteren.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen is zo'n talent a la Senna, Schumacher, Alonso die vanaf dag 1 snel is in elke auto. Niet de snelste, dat is inderdaad wat anders. Maar als zo iemand dan wat ervaring opdoet en op een gegeven moment gaan ze wel een auto naar zijn wensen bouwen, dan is de rest van het veld kansloos.
Senna deed in een middelmatige Lotus dingen die nog nooit iemand had gezien, Schumacher stond bij zijn debuut meteen 7e op de grid in een Jordan (in een kwalificatieveld van 30 auto's), Alonso reed in een Minardi ook regelmatig ver voor de posities waar een Minardi hoorde te rijden.
Hamilton kwam bij McLaren in een gespreid bedje. Toen die auto een paar jaar wat minder was, had Hamilton ineens ook veel meer problemen en was hij regelmatig betrokken bij botsingen en andere incidenten in races.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hamilton is zo'n talent dat hij niet eens in een middelmatige auto hoefde te starten.
Wat een gezeurquote:Op zondag 4 juni 2023 18:35 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes mag zich bij de stewards melden. Een teamfysio was aanwezig in de cooldown room. Dat mag niet. Zal dus wel een boete worden.
Newey zegt dat dit nooit gebeurt is, hij stelt dat zijn team de snelste auto maakt die het kan maken en dat het aan de coureurs is om die snelheid eruit te halen.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, in de achtste auto van het veld zal hij niet dominant zijn. Maar hij heeft bij Toro Rosso genoeg laten zien in een matige auto om werkelijk de hele grid er van te overtuigen dat hij van absolute wereldtop zou worden.
En dat investeren en auto om hem heen bouwen verhaal kon na zijn eerste race in de RB al de prullenbak in. Dat is zo'n flauwekul.
Nee, maar dat heeft hij ondertussen wel voor elkaar. Genoeg die die credits niet opbouwen.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat wisten ze in 2016 ook nog niet bij hem.
Newey weet ook wel precies wat hij moet doen. Ik vind het oprecht knap wat hij voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Newey zegt dat dit nooit gebeurt is, hij stelt dat zijn team de snelste auto maakt die het kan maken en dat het aan de coureurs is om die snelheid eruit te halen.
quote:Op zondag 4 juni 2023 18:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hamilton is zo'n talent dat hij niet eens in een middelmatige auto hoefde te debuteren.
Net als JosGodquote:Op zondag 4 juni 2023 18:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hamilton is zo'n talent dat hij niet eens in een middelmatige auto hoefde te debuteren.
Ja, toen-ie al 22 was. Max reed op z'n 22e z'n 5e seizoen in F1quote:Op zondag 4 juni 2023 18:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tussen 2003 en 2004 wist hij zo goed wat hij deed dat McLaren een kampioenschap weg gooide aan een auto die nooit geracet heeftquote:Op zondag 4 juni 2023 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Newey weet ook wel precies wat hij moet doen. Ik vind het oprecht knap wat hij voor elkaar krijgt.
Exact. En dat is ook echt al heel vaak uitgelegd. Verstappen wint de eerste race die hij in de RB rijdt en is daarna er uit blijven halen wat er in zit.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Newey zegt dat dit nooit gebeurt is, hij stelt dat zijn team de snelste auto maakt die het kan maken en dat het aan de coureurs is om die snelheid eruit te halen.
ANGELAEDquote:Op zondag 4 juni 2023 18:35 schreef Starflyer het volgende:
Zakgeld.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
10k boete voor Mercedes
https://www.fia.com/sites(...)-%20Parc%20Ferme.pdf
Eigenlijk niet heel vreemd, pakt geen positie en wijkt uit voor schade.quote:
Was ook mijn volgende vraagquote:
Het is ook dubbelopquote:Op zondag 4 juni 2023 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh die term "als .... zijnde" is de hele tijd al irritant, commentatoren en de studiogasten doen het allemaal
Doet Max ook…doen ze allemaal wel…tijdens interviews zie je er meer.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Socially awkward.
Zoekt ook elke manier van afleiding.
Aan petje zitten, haar goed doen, aan petje zitten, shirtje goed doen, petje goed doen aan haar zitten, naar beneden kijken, petje goed doen.
En sluit aan achter Hulkenbergquote:Op zondag 4 juni 2023 19:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eigenlijk niet heel vreemd, pakt geen positie en wijkt uit voor schade.
In een 1 op 1 gevecht in ronde 35 is het wel vreemd om daar de escape road te pakken, maar bij de start hier niet.
Ook een beetje eigen keuze toch?quote:Op zondag 4 juni 2023 18:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er had denk ik wel meer in gezeten. Toen Norris de F1 in kwam gooide hij echt wel hoge ogen zoals Max ook deed bij een Torro Rosso, door vooraan in de middenmoot te staan. Maar daarna is er eigenlijk nooit wat meer geweest waardoor de grote teams hem hebben willen oppakken.
Ben trouwens ook wel benieuwd hoe hij vandaag was gefinisht zonder dat incidentje.
Weigert te remmenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eigenlijk niet heel vreemd, pakt geen positie en wijkt uit voor schade.
Maar Hulkenberg was toch ook diegene die hem afkneep/waarvoor hij de escape road pakte?quote:Op zondag 4 juni 2023 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
En sluit aan achter Hulkenberg
Je zou nog die uitwijkroute iets complexer kunnen maken, maar geen regelwijziging doorvoeren
Met dat chassis deden ze op een gegeven moment goed mee. En ze zouden de Mercedes motor krijgen.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ook een beetje eigen keuze toch?
Er was wel interesse maar koos zelf voor een lang verblijf bij McLaren.
Klopt, daarom zeg ik erbij als zoiets gebeurt in een 1 op 1 gevecht ergens halverwege de race dan ligt de zaak wel anders.quote:
Ik heb nergens gezegd dat de auto om hem heen is gebouwd, maar geïnvesteerd is er wel degelijk.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Like I said.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is ook dubbelop![]()
Het is óf “als” óf “zijnde” .
Hèhè eindelijk eens kwijt.
Hij neemt het risico, maar niet de consequenties. Het is niet dat hulkenberg hij compleet eraf reed, er was nog wat ruimte. Maar george koos de Easy way.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Klopt, daarom zeg ik erbij als zoiets gebeurt in een 1 op 1 gevecht ergens halverwege de race dan ligt de zaak wel anders.
Maar bij de start in een hectische situatie, tsjah.
Ja, maar dat geldt toch voor elk team? Ze steken er allemaal geld in om de auto beter te maken.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat de auto om hem heen is gebouwd, maar geïnvesteerd is er wel degelijk.
Als dat namelijk niet was gebeurd hadden ze niet eens elk jaar steeds iets betere auto gehad. Met de info die Max gaf en met de info die vanaf een man als Newey kwam is er geïnvesteerd.
zeg ik daarmee dus iets dat niet waar is?quote:Op zondag 4 juni 2023 19:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt toch voor elk team? Ze steken er allemaal geld in om de auto beter te maken.
Geen wakequote:
Gratis geld voor F1Pro en Viastront.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen raceweek komende week.
Erg jammer.
24 uur lang zelfs. Le Mans.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen raceweek komende week.
Erg jammer.
Norris had 30 seconden achterstand op de rest van het veld. Dat was gewoon een kansloze onderneming.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
De McLaren heeft hetzelfde syndroom als Haas? Snel over een ronde en daarna is het al snel klaar. Of had Norris meer schade dan alleen de voorvleugel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |