Heb je daar hulp bij nodig, bij het uitzoeken van een andere sport?quote:Op zondag 4 juni 2023 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Al die zeikers hier moeten eens een andere sport gaan uitzoeken.
Jawel als hij dit volhoudt, heeft maar 1 rechte stuk nodig.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar niet snel genoeg met nog 9 ronden te gaan
Zullen we even quotes van jou opzoeken tot einde seizoen 2021quote:Op zondag 4 juni 2023 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Al die zeikers hier moeten eens een andere sport gaan uitzoeken.
Ik neem aan dat dat een aanloop had van 7 jaar dominantie van een ander team.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Zullen we even quotes van jou opzoeken tot einde seizoen 2021
El Noño.quote:
Huh, je bent een beetje in de war geloof ik.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een aanloop had van 7 jaar dominantie van een ander team.
Nu klagen alle succes kijkers die niet meer weten wat het is om te verliezen meteen al.
La Niñaquote:
quote:
Hadden ze in Monaco geen last van.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Track limits
Bouw gewoon een fatsoenlijke baan.
Perez wel.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hadden ze in Monaco geen last van.![]()
FERNANDOEDquote:Op zondag 4 juni 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Nee Alonso, voor mijn manager moet je hem inhalen.
Daar is de TL gewoon de vangrailquote:Op zondag 4 juni 2023 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hadden ze in Monaco geen last van.![]()
Daar denkt Max anders over, die kan nog eenTL pakkenquote:
quote:
FL? Fastest lapquote:
Danmoet ie wel erg had gaan rijden en Russell zal 'm oo niet meteen voorbij laten.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jawel als hij dit volhoudt, heeft maar 1 rechte stuk nodig.
Mwah, onnodig risico .quote:
Hij heeft die nog niet toch?quote:
Flquote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 16:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Koffie koud geworden toen ik slaap was gevallenen.
Kut race
lief dagboekquote:Op zondag 4 juni 2023 16:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Kut race
Bedankt boomer.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Kut race
Yukiza.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:26 schreef Fleischmeister het volgende:
Die stewards krijgen een paar Yakuza op bezoek straks
Yeah, sowieso spijtig.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:26 schreef Evenstar het volgende:
hahaha FIA.... flikker toch op joh, Tsu deed daar niks verkeerd ...
Lolquote:Op zondag 4 juni 2023 16:26 schreef Nizno het volgende:
hahahahhaha
oke Max je hebt de FL en nu binnen de lijnen blijven!
Dat is de snelste ronde van Perez.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:26 schreef Sally het volgende:
[..]
@:nattekat :
wel dicht bij je 1:16:666
hihi
Oh de Britten weten altijd wel wat te vinden.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:27 schreef Jane het volgende:
Krijgen we straks weer dat gezeik dat Max 'teamorders' heeft genegeerd.
Vanavond weer een wit lijntjequote:Op zondag 4 juni 2023 16:26 schreef Nizno het volgende:
hahahahhaha
oke Max je hebt de FL en nu binnen de lijnen blijven!
Ja, hand en handrem.quote:
ignore.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:27 schreef Jane het volgende:
Krijgen we straks weer dat gezeik dat Max 'teamorders' heeft genegeerd.
Beste middenvelder met de winnende autoquote:Op zondag 4 juni 2023 16:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
En dan heb je Perez… geen slechte race misschien, maar Russel had hij moeten pakken.
Nog 2 man inhalen?quote:
geen last vanquote:Op zondag 4 juni 2023 16:29 schreef aloa het volgende:
Max is gewoon zo goed, dat de wedstrijd niet leuk meer is
Chinga!quote:Op zondag 4 juni 2023 16:29 schreef Evenstar het volgende:
en dit is waarom Perez geen WK zal worden, nu niet, nooit niet
Zou mooi zijn op Spa.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen is bij de zomerstop al WK op deze manier
Ah laten lopenquote:
Net als voorgaande seizoenen.quote:
Very lovely.quote:
" yeahhh... great race [...] "quote:Op zondag 4 juni 2023 16:32 schreef SiGNe het volgende:
Grand slam weekend: 3 x 1 in de FP''s , pole, fastest lap, 1e én alle ronden op kop gereden.![]()
![]()
Not really.quote:
Meeste plekken gewonnen inderdaad.quote:
Hij is net zo enthousiast als alle zeikerts hier dat er geen spanning is zoquote:
Blegh. Maar goed.quote:
Laat hem dan eens een rondje op de wets doen terwijl het droog is, die tijd heeft hij nog over ookquote:Op zondag 4 juni 2023 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij is net zo enthousiast als alle zeikerts hier dat er geen spanning is zo
te veel #TeamLH in de wereld.....................................................quote:
Tja, die had genoeg geklaagd over hoe slecht de auto was en dat er meer dan P10-P5 niet in zou zitten dus heeft ie het in de ogen van de fans nu bet4er gedaan met een P2.quote:
Alonso, omdat het kan.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Tja, het is ook niet zo dat er iemand anders is die ik DotD zou maken.
Omdat hij niet meer de baan opkwam toen die beter werd.quote:
Ik geniet van de hele race en dat dan Max amper in beeld komt vind ik een plusquote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Laat hem dan eens een rondje op de wets doen terwijl het droog is, die tijd heeft hij nog over ook![]()
Dan ben je wel een baas.
Perez.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Wat ik dacht !quote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes heb ik dus absoluut niet gemist op het podium
Toto? Jij hier?!quote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef daNpy het volgende:
Sjors heeft het goed gedaan (achter ham gefinished)
Ja, Lewis gaat Max zijn voeten kussen !quote:Op zondag 4 juni 2023 16:37 schreef Nizno het volgende:
gaan we nu een gezellige cooldownroom krijgen?
Ja maar toch vond ik het persoonlijk leuker toen hij echt nog er om moest vechten. Dit is niks zo.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik geniet van de hele race en dat dan Max amper in beeld komt vind ik een plusDat houdt in dat hij doet wat hij moet doen.
Net zo gezellig als een begravenisquote:Op zondag 4 juni 2023 16:37 schreef Nizno het volgende:
gaan we nu een gezellige cooldownroom krijgen?
Laat ze maar gewoon eens een babbel houden ipv dat LH alleen maar denkt... oh that guy is hier ookquote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja, Lewis gaat Max zijn voeten kussen !
Geen last vanquote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar toch vond ik het persoonlijk leuker toen hij echt nog er om moest vechten. Dit is niks zo.
Dat gebeurt ook gewoon elke keer hoor, jullie beeld van Hamilton is nogal verpest helaas. Normaal gaan ze gewoon prima met elkaar om in de cooldown room.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Laat ze maar gewoon eens een babbel houden ipv dat LH alleen maar denkt... oh that guy is hier ook
Het zijn beiden ook geen leuke karaktersquote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef Jane het volgende:
Het bizarre is dat het ook tussen de twee Mercedes coureurs nooit bepaald gezellig is.
Zhouquote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Er is altijd 1 factor wat gelijk blijft. Een ene Lewis.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef Jane het volgende:
Het bizarre is dat het ook tussen de twee Mercedes coureurs nooit bepaald gezellig is.
if hell freezes over...quote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja, Lewis gaat Max zijn voeten kussen !
Gister was mooi.quote:
En er is 1 gemeenschappelijke factor....quote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef Jane het volgende:
Had even wat terug gespoeld net voor een beeld van het publiek, vergeten dat ik nog achter liep, hierdoor lekker door kunnen spoelen. Nu op naar Sjorsquote:
Ok niet gezien.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gister was mooi.
Rosberg die wat kritiek had op Hamilton.
De 2 andere (Britse) presentatrices gelijk in de verdediging natuurlijk.
Alonso met z'n actie op Ocon?quote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Dat denkt ie niet. Maar zijn krampachtige houding om maar populair te doen maakt het wel zo.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Laat ze maar gewoon eens een babbel houden ipv dat LH alleen maar denkt... oh that guy is hier ook
SAUERKRAUT!quote:
Hij weet dat max hem ontroont van de recordsquote:
vandaar ook dat hij zoveel celebs als fan heeft,quote:Op zondag 4 juni 2023 16:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat denkt ie niet. Maar zijn krampachtige houding om maar populair te doen maakt het wel zo.
Denk dat Max het voor die tijd wel voor gezien houdt.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij weet dat max hem ontroont van de records
quote:
Van wat ik me kan herinneren de laatste paar races/ seizoenen: geen enkel contact, meer negeren. Buiten het verplichte om (handje geven, feliciteren, het verplichte grapje).quote:Op zondag 4 juni 2023 16:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook gewoon elke keer hoor, jullie beeld van Hamilton is nogal verpest helaas.
Normaal gaan ze gewoon prima met elkaar om in de cooldown room.
Lewis heeft dit gemistquote:Op zondag 4 juni 2023 16:42 schreef PS. het volgende:
Gewoon weer een leuk gesprek dus in de cooldown room
Hebben we het allemaal gezien en kunnen we stoppen met kankeren op Mercedes? Dankje
Wat vragen het aan @Novaquote:Op zondag 4 juni 2023 16:42 schreef PS. het volgende:
Hebben we het allemaal gezien en kunnen we stoppen met kankeren op Mercedes? Dankje
quote:Op zondag 4 juni 2023 16:42 schreef PS. het volgende:
Dit komt niet uit het niets hoor. Vorig jaar regelmatig kunnen zien hoe ongemakkelijk de sfeer daar in de cooldown room kon zijn.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:42 schreef PS. het volgende:
Mwa, ik zal zo even een replay plaatsen, het zat toch wel iets anders.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:44 schreef Evenstar het volgende:
Russell die even vergeet dat hij 5 buiten de baan heeft ingehaald
Lewis doet wel gezellig mee, eerlijk is eerlijk, pluspuntjes voor Lewis.
Minpunten.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:44 schreef Jane het volgende:
Podium is niet aangepast aan de nieuwe layout van de track.
Budgetcap.quote:
Dat is het vaker ook wel, maar dat is altijd een aandeel van alle 3 die er staan natuurlijk, en zovaak hebben deze 3 niet met elkaar in de cooldown room gestaan.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dit komt niet uit het niets hoor. Vorig jaar regelmatig kunnen zien hoe ongemakkelijk de sfeer daar in de cooldown room kon zijn.
Met de Spaanse slag.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:44 schreef Jane het volgende:
Podium is niet aangepast aan de nieuwe layout van de track.
Die is met zij gedachten al bij de volgende racequote:
Geen straf, want Mercquote:Op zondag 4 juni 2023 16:44 schreef Evenstar het volgende:
In ieder geval niet aan de binnenkant van zijn helm.quote:
Mooi volkslied.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:45 schreef StephanL het volgende:
Mis het Italiaanse volkslied hier al een tijdje
ik houd van kersmuziek maar nee die hoor ik nietquote:Op zondag 4 juni 2023 16:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van Amerikanen ooit begrepen dat het Wilhelmus klinkt als "On the first day of Christmas my true love gave to me..."
We worden besodemieterd!quote:Op zondag 4 juni 2023 16:44 schreef Evenstar het volgende:
Lewis doet wel gezellig mee, eerlijk is eerlijk, pluspuntjes voor Lewis.
Ahwwwquote:Op zondag 4 juni 2023 16:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van Amerikanen ooit begrepen dat het Wilhelmus klinkt als "On the first day of Christmas my true love gave to me..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |