Dat is de snelste ronde van Perez.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:26 schreef Sally het volgende:
[..]
@:nattekat :
wel dicht bij je 1:16:666
hihi
Oh de Britten weten altijd wel wat te vinden.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:27 schreef Jane het volgende:
Krijgen we straks weer dat gezeik dat Max 'teamorders' heeft genegeerd.
Vanavond weer een wit lijntjequote:Op zondag 4 juni 2023 16:26 schreef Nizno het volgende:
hahahahhaha
oke Max je hebt de FL en nu binnen de lijnen blijven!
Ja, hand en handrem.quote:
ignore.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:27 schreef Jane het volgende:
Krijgen we straks weer dat gezeik dat Max 'teamorders' heeft genegeerd.
Beste middenvelder met de winnende autoquote:Op zondag 4 juni 2023 16:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
En dan heb je Perez… geen slechte race misschien, maar Russel had hij moeten pakken.
Nog 2 man inhalen?quote:
geen last vanquote:Op zondag 4 juni 2023 16:29 schreef aloa het volgende:
Max is gewoon zo goed, dat de wedstrijd niet leuk meer is
Chinga!quote:Op zondag 4 juni 2023 16:29 schreef Evenstar het volgende:
en dit is waarom Perez geen WK zal worden, nu niet, nooit niet
Zou mooi zijn op Spa.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen is bij de zomerstop al WK op deze manier
Ah laten lopenquote:
Net als voorgaande seizoenen.quote:
Very lovely.quote:
" yeahhh... great race [...] "quote:Op zondag 4 juni 2023 16:32 schreef SiGNe het volgende:
Grand slam weekend: 3 x 1 in de FP''s , pole, fastest lap, 1e én alle ronden op kop gereden.![]()
![]()
Not really.quote:
Meeste plekken gewonnen inderdaad.quote:
Hij is net zo enthousiast als alle zeikerts hier dat er geen spanning is zoquote:
Blegh. Maar goed.quote:
Laat hem dan eens een rondje op de wets doen terwijl het droog is, die tijd heeft hij nog over ookquote:Op zondag 4 juni 2023 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij is net zo enthousiast als alle zeikerts hier dat er geen spanning is zo
te veel #TeamLH in de wereld.....................................................quote:
Tja, die had genoeg geklaagd over hoe slecht de auto was en dat er meer dan P10-P5 niet in zou zitten dus heeft ie het in de ogen van de fans nu bet4er gedaan met een P2.quote:
Alonso, omdat het kan.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Tja, het is ook niet zo dat er iemand anders is die ik DotD zou maken.
Omdat hij niet meer de baan opkwam toen die beter werd.quote:
Ik geniet van de hele race en dat dan Max amper in beeld komt vind ik een plusquote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Laat hem dan eens een rondje op de wets doen terwijl het droog is, die tijd heeft hij nog over ook![]()
Dan ben je wel een baas.
Perez.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Tja, het is ook niet zo dat er iemand anders is die ik DotD zou maken.
Wat ik dacht !quote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes heb ik dus absoluut niet gemist op het podium
Toto? Jij hier?!quote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef daNpy het volgende:
Sjors heeft het goed gedaan (achter ham gefinished)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |