Dit komt niet uit het niets hoor. Vorig jaar regelmatig kunnen zien hoe ongemakkelijk de sfeer daar in de cooldown room kon zijn.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:42 schreef PS. het volgende:
Gewoon weer een leuk gesprek dus in de cooldown room
Hebben we het allemaal gezien en kunnen we stoppen met kankeren op Mercedes? Dankje
Mwa, ik zal zo even een replay plaatsen, het zat toch wel iets anders.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:44 schreef Evenstar het volgende:
Russell die even vergeet dat hij 5 buiten de baan heeft ingehaald
Lewis doet wel gezellig mee, eerlijk is eerlijk, pluspuntjes voor Lewis.
Minpunten.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:44 schreef Jane het volgende:
Podium is niet aangepast aan de nieuwe layout van de track.
Budgetcap.quote:
Dat is het vaker ook wel, maar dat is altijd een aandeel van alle 3 die er staan natuurlijk, en zovaak hebben deze 3 niet met elkaar in de cooldown room gestaan.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dit komt niet uit het niets hoor. Vorig jaar regelmatig kunnen zien hoe ongemakkelijk de sfeer daar in de cooldown room kon zijn.
Met de Spaanse slag.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:44 schreef Jane het volgende:
Podium is niet aangepast aan de nieuwe layout van de track.
Die is met zij gedachten al bij de volgende racequote:
Geen straf, want Mercquote:Op zondag 4 juni 2023 16:44 schreef Evenstar het volgende:
In ieder geval niet aan de binnenkant van zijn helm.quote:
Mooi volkslied.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:45 schreef StephanL het volgende:
Mis het Italiaanse volkslied hier al een tijdje
ik houd van kersmuziek maar nee die hoor ik nietquote:Op zondag 4 juni 2023 16:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van Amerikanen ooit begrepen dat het Wilhelmus klinkt als "On the first day of Christmas my true love gave to me..."
We worden besodemieterd!quote:Op zondag 4 juni 2023 16:44 schreef Evenstar het volgende:
Lewis doet wel gezellig mee, eerlijk is eerlijk, pluspuntjes voor Lewis.
Ahwwwquote:Op zondag 4 juni 2023 16:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van Amerikanen ooit begrepen dat het Wilhelmus klinkt als "On the first day of Christmas my true love gave to me..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |