Dat gebeurt ook gewoon elke keer hoor, jullie beeld van Hamilton is nogal verpest helaas. Normaal gaan ze gewoon prima met elkaar om in de cooldown room.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Laat ze maar gewoon eens een babbel houden ipv dat LH alleen maar denkt... oh that guy is hier ook
Het zijn beiden ook geen leuke karaktersquote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef Jane het volgende:
Het bizarre is dat het ook tussen de twee Mercedes coureurs nooit bepaald gezellig is.
Zhouquote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Tja, het is ook niet zo dat er iemand anders is die ik DotD zou maken.
Er is altijd 1 factor wat gelijk blijft. Een ene Lewis.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef Jane het volgende:
Het bizarre is dat het ook tussen de twee Mercedes coureurs nooit bepaald gezellig is.
if hell freezes over...quote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja, Lewis gaat Max zijn voeten kussen !
Gister was mooi.quote:
En er is 1 gemeenschappelijke factor....quote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef Jane het volgende:
Had even wat terug gespoeld net voor een beeld van het publiek, vergeten dat ik nog achter liep, hierdoor lekker door kunnen spoelen. Nu op naar Sjorsquote:
Ok niet gezien.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gister was mooi.
Rosberg die wat kritiek had op Hamilton.
De 2 andere (Britse) presentatrices gelijk in de verdediging natuurlijk.
Alonso met z'n actie op Ocon?quote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Tja, het is ook niet zo dat er iemand anders is die ik DotD zou maken.
Dat denkt ie niet. Maar zijn krampachtige houding om maar populair te doen maakt het wel zo.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Laat ze maar gewoon eens een babbel houden ipv dat LH alleen maar denkt... oh that guy is hier ook
SAUERKRAUT!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |