Sjarrels naar Merc.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Betere coureurs zijn er momenteel ook niet beschikbaar.
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:46 schreef Jane het volgende:
Wel grappig dat Hamilton doet alsof hij momenteel al aan het strijden is met RB (aka Verstappen). Met z'n "volgend jaar vanaf dag 1".
20 seconden, Lewis. 20 seconden.
quote:
Sjarrel moet eerst de cursus Omgaan met teleurstellingen met goed gevolg doorkomen.quote:
Die is helaas niet doorgegaan.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sjarrel moet eerst de cursus Omgaan met teleurstellingen met goed gevolg doorkomen.
George mazzelt veel, maar vindt zelf van niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:48 schreef Tarado het volgende:
Toch wel mazzel van George, die had gisteren wel een gridpenalty moeten krijgen van 3-5 plaatsen.
Moet de start nog eens op opnieuw bekijken wat ie daar flikt.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:48 schreef Tarado het volgende:
Toch wel mazzel van George, die had gisteren wel een gridpenalty moeten krijgen van 3-5 plaatsen.
hetzelfde wat er in F2 gebeurde. Gewoon toegestaan blijkbaarquote:Op zondag 4 juni 2023 17:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moet de start nog eens op opnieuw bekijken wat ie daar flikt.
George is Engelsquote:Op zondag 4 juni 2023 17:49 schreef Jane het volgende:
[..]
George mazzelt veel, maar vindt zelf van niet.
Haha jawel hoor. Anders had ik er vast wat anders neergezet.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moet de start nog eens op opnieuw bekijken wat ie daar flikt.
Euwh, waarschijnlijk net het moment dat ik de wasmachine leeg haalde een wcstop maakte.quote:
Dat zegt helemaal niksquote:Op zondag 4 juni 2023 17:46 schreef Jane het volgende:
Wel grappig dat Hamilton doet alsof hij momenteel al aan het strijden is met RB (aka Verstappen). Met z'n "volgend jaar vanaf dag 1".
20 seconden, Lewis. 20 seconden.
Hmmm ik vind dat ze (toevallig voornamelijk Mercedes rijders) wel erg makkelijk voor de afsnij-route kiezen als ze anders van het gas af moeten.quote:
En toch nog net niet zo brutaal als de mooiste die ik ooit gezien heb.quote:
Regel maar tweaken dat je er geen posities mee mag winnen of run off tweaken zodat je gegarandeerd momentum verliestquote:
Het is op z'n minst leaving the track and gaining an advantage, maar het mag van Sky dan is het goed.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hmmm ik vind dat ze (toevallig voornamelijk Mercedes rijders) wel erg makkelijk voor de afsnij-route kiezen als ze anders van het gas af moeten.
Bij anderen is de buitenbocht inder daad altijdquote:Op zondag 4 juni 2023 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is op z'n minst leaving the track and gaining an advantage, maar het mag van Sky dan is het goed.
Max staat al 53 punten losquote:Op zondag 4 juni 2023 17:59 schreef PS. het volgende:
Viel me trouwens op dat Verstappen pas 26 punten voor Perez staat, had het niet zo in de gaten gehouden, maar dacht dat het echt al 50+ was.
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:59 schreef PS. het volgende:
Viel me trouwens op dat Verstappen pas 26 punten voor Perez staat
Oh wel? Ik dacht 26 te zien...quote:
voor deze race al 39 punten, zie de OPquote:Op zondag 4 juni 2023 17:59 schreef PS. het volgende:
Viel me trouwens op dat Verstappen pas 26 punten voor Perez staat, had het niet zo in de gaten gehouden, maar dacht dat het echt al 50+ was.
Ook met Alonso op P3 scheelt het niet super veel. Waarschijnlijk zal Max de komende races nog wel meer uitlopen, maar het kampioenschap is nog iets spannender dan ik dacht, Max hoeft maar 1x uit te vallen immers.
Eerst over 2 weken Canada maar eens verrijdenquote:Op zondag 4 juni 2023 18:02 schreef -XOR- het volgende:
VER kan in Zandvoort het win streak record van Vettel evenaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |