Ik heb ook niks tegen Helmut hoor.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik mag Helmut wel, zijn interviews in t Duits zijn altijd wel grappig. Ze vroegen m ook naar de actie van Max en zn snelste ronde en hij vond t geweldig, typisch Max.
Wat zou Perez dan gedaan hebben als hij zichzelf wel was? Serieuze vraag. Zat iets hem in de weg vandaag?quote:Op zondag 4 juni 2023 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt ook doordat Perez zichzelf niet is. Hij probeert Max na te doen, maar dat werkt niet.
Max doet doodleuk wat anders als dat van hem gevraagd wordt
Lol als Perez gewoon op de baan was gebleven (en zich normaalgesproken als P2 had gekwalficeerd) was die ook op een straatlengte voor de Mercedessen geëindigd in de race.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Mwah, als je naar Perez kijkt, klopt het wel.
what was my fastest lap?quote:Op zondag 4 juni 2023 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt ook doordat Perez zichzelf niet is. Hij probeert Max na te doen, maar dat werkt niet.
Hij draagt ook heel Mexico op zijn schouders eh.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat hij het dan beter had gedaan, ook omdat de kwali dan beter was geweestquote:Op zondag 4 juni 2023 17:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat zou Perez dan gedaan hebben als hij zichzelf wel was? Serieuze vraag. Zat iets hem in de weg vandaag?
Dat doet ie toch ook zelf? Ik heb nog nooit het idee gehad dat Max het idee heeft dat hij NL op z'n schouders draagt.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij draagt ook heel Mexico op zijn schouders eh.
Misschien was hij ziekjes die dag?quote:Op zondag 4 juni 2023 17:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Helmut hoor.
Maar ooit in een interview zat hij wat onderuit gezakt en sprak langzaam met trilling in de stem.
Het was toen net Palpatine, en kan het nu niet meer los van elkaar zien.
True, mee eens.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat doet ie toch ook zelf? Ik heb nog nooit het idee gehad dat Max het idee heeft dat hij NL op z'n schouders draagt.
NLers zijn ook nuchterderquote:Op zondag 4 juni 2023 17:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat doet ie toch ook zelf? Ik heb nog nooit het idee gehad dat Max het idee heeft dat hij NL op z'n schouders draagt.
Toen hij die snelste ronde reed liep de achterstand van Lewis ineens met 3 seconden op. Maarja, volgens Nico was Lewis aan t cruisen...quote:Op zondag 4 juni 2023 17:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het meest beangstigende is wel dat je het idee hebt dat Verstappen altijd nog (veel) meer snelheid achter de hand heeft.
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Persconferentie, Lewis verwacht niet dat ze Red Bull nog inhalen dit jaar. Hij is gefocussed op begin volgend jaar.
Dit horen we volgend jaar weer.quote:
Betere coureurs zijn er momenteel ook niet beschikbaar.quote:
Toto zegt net dat dat over a coffee wordt gefixt [dat contract]quote:
Kinderhanden zijn gauw gevuld.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Lewis zet zn zonnebril op tijdens de persconferentie, iedereen ligt in n deuk.
Sjarrels naar Merc.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Betere coureurs zijn er momenteel ook niet beschikbaar.
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:46 schreef Jane het volgende:
Wel grappig dat Hamilton doet alsof hij momenteel al aan het strijden is met RB (aka Verstappen). Met z'n "volgend jaar vanaf dag 1".
20 seconden, Lewis. 20 seconden.
quote:
Sjarrel moet eerst de cursus Omgaan met teleurstellingen met goed gevolg doorkomen.quote:
Die is helaas niet doorgegaan.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sjarrel moet eerst de cursus Omgaan met teleurstellingen met goed gevolg doorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |