Viel best tegenquote:
Zij zullen het wel weten, de meesten hebben zelf nog in de tachtigjarige oorlog gevochten.quote:
Tot de zomerstop:quote:
Komt nog wel een keer..quote:Op zondag 4 juni 2023 16:49 schreef Dauthi het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat het nog mee valt dat klimaatactivisten niet zeiken voor het champagne spuiten
België, hij neemt een weekje extra.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tot de zomerstop:
• Canada
• Oostenrijk
• Verenigd Koninkrijk
• Hongarije
• België
Zit er een tussen die Max niet gaat winnen?
De bubbels zijn immers CO2quote:Op zondag 4 juni 2023 16:49 schreef Dauthi het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat het nog mee valt dat klimaatactivisten niet zeiken voor het champagne spuiten
FF terug gekeken.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:42 schreef PS. het volgende:
Gewoon weer een leuk gesprek dus in de cooldown room
Hebben we het allemaal gezien en kunnen we stoppen met * op Mercedes? Dankje
VK en Hongarije.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tot de zomerstop:
• Canada
• Oostenrijk
• Verenigd Koninkrijk
• Hongarije
• België
Britjes hebben weer hoop.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:51 schreef schommelstoel het volgende:
Ze zit nog net niet in de kont van Toto zeg.
Bij Sky Sports.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me zeer sterk dat RBR niet gewoon de snelste is op Silverstone.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:50 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
VK en Hongarije.
Winst voor Mercedes.
Volgens mij is het minstens een halve autist, die enigzinds normaal gedrag is aangeleerd.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:50 schreef Sally het volgende:
[..]
FF terug gekeken.
Hamilton kijkt Max gewoon niet aan, hè. Kon het niet allemaal zien vanwege de WK-stand aan de linker kant van het scherm, maar HAM kijkt eigenlijk alleen maar RUS aan, als die zit te kletsen met Max over zijn inhaalacties.
okay... mss ben ik beetje biased geraaakt....?
Neh, zo is ie.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:50 schreef Sally het volgende:
[..]
FF terug gekeken.
Hamilton kijkt Max gewoon niet aan, hè. Kon het niet allemaal zien vanwege de WK-stand aan de linker kant van het scherm, maar HAM kijkt eigenlijk alleen maar RUS aan, als die zit te kletsen met Max over zijn inhaalacties.
okay... mss ben ik beetje biased geraaakt....?
quote:Op zondag 4 juni 2023 16:52 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou hier gewoon mee trouwen.die met die bril?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
België als het regentquote:Op zondag 4 juni 2023 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tot de zomerstop:
• Canada
• Oostenrijk
• Verenigd Koninkrijk
• Hongarije
• België
Socially awkward.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is het minstens een halve autist, die enigzinds normaal gedrag is aangeleerd.
die kans is best grootquote:Op zondag 4 juni 2023 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is het minstens een halve autist, die enigzinds normaal gedrag is aangeleerd.
Wie? NathalieGodin?quote:Op zondag 4 juni 2023 16:51 schreef schommelstoel het volgende:
Ze zit nog net niet in de kont van Toto zeg.
Bij Sky Sports.
Meer een enorm ego. Moet er niet 1 voorstaan.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
denk dat andere teams betere updates hebben dan AM nuquote:Op zondag 4 juni 2023 16:55 schreef Wertha het volgende:
Ok, gigantische dominantie van Max, zoals verwacht. Perez heeft slechts gedeeltelijke de schade kunnen herstellen en is definitief gezien voor het WK. Mercedes die mogelijk de kop pakt aan het middenveld, maar daar weten we over 2 weken in Canada meer over. Aston Martin: eenmalig mindere race of moet de magie vooral komen van de niet-traditionele circuits? Ferrari is qua snelheid definitief kwijt wat ze vorig jaar gevonden dachten te hebben t.o.v. de concurrentie. Na de update is het er ook niet.
joh die term "als .... zijnde" is de hele tijd al irritant, commentatoren en de studiogasten doen het allemaalquote:
Er zijn mensen die naar de Viaplay nabeschouwing kijken?quote:Op zondag 4 juni 2023 16:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe vaak heeft Tom deze uitzending al ‘als coureur zijnde’ gezegd? Wisten jullie dat Tom ook coureur is geweest?
quote:Op zondag 4 juni 2023 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn mensen die naar de Viaplay nabeschouwing kijken?
quote:Op zondag 4 juni 2023 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh die term "als .... zijnde" is de hele tijd al irritant, commentatoren en de studiogasten doen het allemaal
Maar, kan het niet beide? Zowel ASS als een deel ego-centrisch (niet egoïstisch, al heeft hij ook wel narcistische trekken)quote:Op zondag 4 juni 2023 16:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Meer een enorm ego. Moet er niet 1 voorstaan.
Gek op aandacht ook.
Daarom complimenten naar de drivers die hij de baas is en het downplayen van zij die net zo goed of beter zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |