SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat liegen past wel in zijn karakter.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat Trump blufte over het bezit ervan.
[ twitter ]
Wat zijn globalist volgens Trump?quote:Op zondag 4 juni 2023 10:22 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I've Got The Best Words.
For real: https://truthsocial.com/@(...)s/110476423108271960
Trump gaat zijn strijd NOOIT opgeven. Daarom houdt hij ook zoveel van figuren als Poetin.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:05 schreef Gehenna het volgende:
"WE ARE VERY SMART"
Ach gossie. Ja je bent een hele slimme jongen. Jullie zijn allemaal hele alimme jongens, hier heb je een soepstengel en dan nu niet meer boos doen hoor.
Maar de keuze wordt straks 'Trump of een communist'. Althans, zo zal de keuze verkocht worden. Ook door het niet-Magadonian-smaldeel van de republikeinse partij.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:09 schreef Terreros85 het volgende:
Dat is het hele probleem bij Trump. Er komen geen kiezers meer bij. De trouwe fans blijven stemmen. Maar mensen die in het verleden niet op hem gestemd hebben doen dat nu ook niet.
Yep.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar de keuze wordt straks 'Trump of een communist'. Althans, zo zal de keuze verkocht worden. Ook door het niet-Magadonian-smaldeel van de republikeinse partij.
Gek genoeg werkt communisme op dit moment wél (geen instortende economie ondanks voortdurend pessimisme), en ook de Magadonians profiteren ervan (al stikken ze nog liever dan dat toegeven tot ze met de subsidie aanvraag om de oren geslagen worden)quote:Op zondag 4 juni 2023 11:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar de keuze wordt straks 'Trump of een communist'. Althans, zo zal de keuze verkocht worden. Ook door het niet-Magadonian-smaldeel van de republikeinse partij.
Rare voorbeelden die je noemt, 1964 is allerminst een moment dat je kunt noemen waarin mensen _niet_ zouden hebben gedacht dat civil rights en het verbieden van seggregatie 'onaantastbaar' was...quote:Op zondag 4 juni 2023 11:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De klok is daar echt tientallen jaren teruggedraaid. In 1964 en tijdens Woodstock zouden nog maar weinig mensen hebben gedacht dat Civil Rights opnieuw verdedigd moeten worden. Zelfs iemand als Nixon ging met andersdenkenden serieus in gesprek.
Ik kan een heel eind met je analyse meegaan. En ik geef toe dat ik meer een persoonlijk sentiment geuit heb dan een 'keihard' feitelijk historisch relaas. Nochtans noem ik 1964 bewust. Natuurlijk is nooit iedereen het eens met bepaalde regelgeving, maar civil rights werden nochtans toch gewoon vastgelegd in een wet. Met grote politieke steun. Een geweldige stap voorwaarts.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Rare voorbeelden die je noemt, 1964 is allerminst een moment dat je kunt noemen waarin mensen _niet_ zouden hebben gedacht dat civil rights en het verbieden van seggregatie 'onaantastbaar' was...
1964 was juist het jaar van invoering van de Civil Rights Act en dat ging gepaard met ongekende polarisatie en veroorzaakte ook een politieke scheuring in blank amerika.
Voor 1964 was de Democratic Party een zuidelijke partij, van armere blanke midden en onderklasses daar.
Maar dat veranderde...
Initieel met groot succes, Lyndon B Johnson won de presidentsverkiezing van Barry Goldwater in een Landslide.
Dat je stelt dat Nixon (die juist in 1960 en 1962 verkiezingen verloren had en 1964 als politiek gepensioneerd gold, een randfiguur) 'op kiezers toeging' is eerder een gevolg van het verlies van de traditionele conservatieve republikein Goldwater.
Vanuit het dieptepunt voor de republikeinen en conservatieve politiek in 1964, ontstond juist een snelle heropstanding, onder twee politici die voor de GOP als 'boegbeelden' gelden die een nieuwe richting inzetten om ook de GOP in het zuiden sterk te maken:
Ronald Reagan en Nixon, die na z'n politieke comeback vaak 'New Nixon' genoemd werd.
De nieuwe republikeinse politiek zette vaak op 'crime' als thema, het opwekken van angsten onde de blanke middenklasse (met vaak een welbewuste racistische dogwhistle hierbij)
En won steeds meer blanke kiezers in het zuiden die eigenlijk maakte de republikeinen bijna altijd als ze het niet zelf verkakten of een charismatische democraat als tegenstander hadden, eigenlijk de beste kansen hadden (en misschien ook nu eigenlijk hebben)
Iemand die zijn producten in 13 landen over de hele wereld laat produceren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2023 13:35:54 ]
quote:Op zondag 4 juni 2023 13:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iemand die zijn producten in 13 landen over de hele wereld laat produceren?Oei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Failed spoiler alert.
(Zandzakken voor de deur.)
EDIT: o nee, toch niet.
Zouden de parfums en geurtjes van Ivanka nu in China van de hand gaan met als merknaam 'Kushner'?Ik doe het ff rustig aan.
Ga jij het ze uitleggen?quote:Op zondag 4 juni 2023 11:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Gek genoeg werkt communisme op dit moment wél (geen instortende economie ondanks voortdurend pessimisme), en ook de Magadonians profiteren ervan (al stikken ze nog liever dan dat toegeven tot ze met de subsidie aanvraag om de oren geslagen worden)
Ik zou de ene leugen niet voor de andere willen vervangen.quote:
Je begrijpt denkelijk niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dus niet MAGA'tjes leren wat communisme is, ik bedoelde MAGA'tjes leren dat wat tot voor kort normaal Democratisch en Republikeins beleid was geen marxisme is omdat Trump het zo noemt.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zou de ene leugen niet voor de andere willen vervangen.![]()
Communisme is een illusie, en de zogenaamd communistische landen zijn gewoon dictaturen waarin het proletariaat geen zak heeft in te brengen en kwesties als vrijheid van meningsuiting zelfs helemaal niet (mogen) bestaan, want er is geen vrijheid... zelfs geen mening.
Klopt.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je begrijpt denkelijk niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dus niet MAGA'tjes leren wat communisme is, ik bedoelde MAGA'tjes leren dat wat tot voor kort normaal Democratisch en Republikeins beleid was geen marxisme is omdat Trump het zo noemt.
Donaldexander the Great.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gemiste kans om Magadonaldians te kiezen als naam voor je sekte.
Dat is dan wel weer het voordeel van het hebben van een achterban die te dom is om te poepen.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:46 schreef Kijkertje het volgende:
Boebert beweerde dat ze 'uit protest' niet stemde op de debt limit bill:
[ twitter ]
Om het dan vervolgens 'slim' te vinden als ze op zoiets gewezen worden.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het voordeel van het hebben van een achterban die te dom is om te poepen.
Het is de tendens van de laatste tijd: politici zitten er alleen nog maar voor zichzelf, niet voor hun partij en zeker niet voor het algemeen belang.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:46 schreef Kijkertje het volgende:
Boebert beweerde dat ze 'uit protest' niet stemde op de debt limit bill:
[ twitter ]
Haley zal verder ook weinig concreets aan het wapenprobleem willen doen. Sowieso niet door het recht op wapenbezit te gaan beperken. En dat geldt, zo vermoed ik, voor (nagenoeg) iedere GOP-kandidaat. Het zou ze veel te veel stemmen kosten. Dus ook in dit geval: de politicus kiest voor eigen gewin; het algemeen belang doet er niet zoveel toe.quote:
Volgens mij is dat een doodnormale maandagquote:Op maandag 5 juni 2023 14:31 schreef V. het volgende:
Trump zweet peentjes mensen
Meerdere hysterische uitingen op Truth Social.
Ja en toch nee. Hij is extra hysterisch. Mijn inschatting is dat er op zeer korte termijn indictments aan zitten te komen.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een doodnormale maandag
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/110475840682787882quote:Op maandag 5 juni 2023 14:31 schreef V. het volgende:
Trump zweet peentjes mensen
Meerdere hysterische uitingen op Truth Social.
Te weinig gebruik van capslockquote:Op maandag 5 juni 2023 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een doodnormale maandag
Het zou illegaal moeten zijn om verkrachters Presidents kandidaat te maken maar ja....quote:Op maandag 5 juni 2023 17:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://truthsocial.com/@(...)s/110475840682787882
[ twitter ]
Dus niet Soros en WEF of reptiles ?
En een (voormalig) verdediger van verkrachters.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zou illegaal moeten zijn om verkrachters Presidents kandidaat te maken maar ja....
De meeste tegenkandidaten zijn voormalige Trump-kontlikkers van de ergste soort.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:22 schreef Tijger_m het volgende:
Pence heeft zich officieel kandidaat gesteld.
https://www.washingtonpos(...)ign-paperwork-trump/
Let the clown games begin!
Er blijft (nog) altijd het gevaar dat er, doordat zijn aanhang dit ook onder ogen krijgt, weer een meute ergens op de been komt. Buiten de serieuze mogelijkheid dat Trump voldoende steun kan krijgen om weer de GOP-kandidaat te worden, hangt die wolk van een volksoproer ook nog altijd in de lucht. Tenzij ze in meerderheid toch te angstig zijn geworden vanwege de vele tientallen (of nog meer) die op 6 januari 2021 door hun eigen held voor de bus zijn gegooid.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:12 schreef AnneX het volgende:
Sjongejonge…zou het? Na twee uur overleg met (team) Smith.
Garland afwezig.
[ twitter ]
Bloodpressure through the roof.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:12 schreef AnneX het volgende:
Garland afwezig.
[ twitter ]
Je kunt ook andersom redeneren. Eerst hebben de 'vrienden' van Trump zich kandidaat gesteld. Die hebben nog weinig onvriendelijks over Trump gezegd. Nu komt Pence. Die is (sinds 6 januari) vrij kritisch op Trump. Die kan nu het bal openen met aanvallen op Trump. DeSantis, Nicky Haley en Christie kunnen zich nu ook steeds harder en gemener uit de hoek komen.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De meeste tegenkandidaten zijn voormalige Trump-kontlikkers van de ergste soort.
De gemiddelde GOP-kiezer van nu (sinds 2015/2016 eigenlijk) prefereert de openlijke hufterigheid.
Plus: met meer & meer tegenkandidaten kan Trump ook nog het 'verdeel en heers' spelletje spelen.
Alleen het juridische systeem kan de man nog van een presidentskandidatuur afhouden, zo vrees ik.
Een deal met de aanklagers zit er ook niet in als hij blijft volhouden dat hij niks misdaan heeft en Trump kennende gaat hij daar never nooit van afwijkenquote:Op maandag 5 juni 2023 19:12 schreef AnneX het volgende:
Garland afwezig.
[ twitter ]
Deze ook:quote:Op maandag 5 juni 2023 08:41 schreef AnneX het volgende:
Zag dat Nickey Haley zichzelf aardig te kijk zette. Man man man.
Ook al dom Rep. vrouw.![]()
Had er meer van verwacht.
Soundbites: https://twitter.com/atrupar/status/1665513467120345089
Muricaquote:Op maandag 5 juni 2023 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zou illegaal moeten zijn om verkrachters Presidents kandidaat te maken maar ja....
Waarom is hij zo boos? Californië verwelkomt illegalen toch? Maar nu het zijn politieke tegenstander betreft die de illegalen zijn kant op stuurt komt hij met wat slap gelul over kidnapping.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:33 schreef Kijkertje het volgende:
DeSantis heeft weer migranten gedropped, dit keer in California.
Gavin Newsom reageert:
[ twitter ]
Zelfs als het zo zou zijn, wat te betwijfelen is, is het niet aan de staat Florida om als mensensmokkelaar op te treden. Verachtelijk gedrag, de staat in zetten op deze manier puur gericht om wat puntjes te scoren.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 06:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom is hij zo boos? Californië verwelkomt illegalen toch? Maar nu het zijn politieke tegenstander betreft die de illegalen zijn kant op stuurt komt hij met wat slap gelul over kidnapping.
Gavin Newsom is zo nep als zijn uiterlijk, alleen heeft hij het zelf niet eens in de gaten.
Je zal maar staan te juichen voor een mensenhandelaarquote:Op dinsdag 6 juni 2023 06:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom is hij zo boos? Californië verwelkomt illegalen toch? Maar nu het zijn politieke tegenstander betreft die de illegalen zijn kant op stuurt komt hij met wat slap gelul over kidnapping.
Gavin Newsom is zo nep als zijn uiterlijk, alleen heeft hij het zelf niet eens in de gaten.
Het is precies dit soort uitbarstingen waar ik op doel.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:12 schreef AnneX het volgende:
Garland afwezig.
[ twitter ]
Ze hebben inmiddels ZO fucking veel bewijzen...quote:Op maandag 5 juni 2023 21:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een deal met de aanklagers zit er ook niet in als hij blijft volhouden dat hij niks misdaan heeft en Trump kennende gaat hij daar never nooit van afwijken
Het grote probleem met Trump is ook wel dat als je hem onderzoekt er steeds nieuwe details ontdekt worden die weer onderzocht moeten worden waardoor het allemaal retelang duurt ...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:31 schreef V. het volgende:
[..]
Ze hebben inmiddels ZO fucking veel bewijzen...
De fake electors loopt volgens mij in Georgia, en daar heeft de AG alle dockets leeg laten houden voor de eerste twee weken van augustus EN de beveiliging laten opschroeven.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het grote probleem met Trump is ook wel dat als je hem onderzoekt er steeds nieuwe details ontdekt worden die weer onderzocht moeten worden waardoor het allemaal retelang duurt ...
Dit zijn alleen nog maar de documenten. Zijn bemoeienissen met de verkiezingsuitslag, het aanstellen van de fake electors en zijn verantwoordelijkheid in de couppoging is er ook nog.
Maar idd de analisten verwachten deze week nog een aanklacht ivm de documenten.
Daar zal Jack Smith ongetwijfeld ook gebruik van gaan makenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:25 schreef V. het volgende:
[..]
De fake electors loopt volgens mij in Georgia, en daar heeft de AG alle dockets leeg laten houden voor de eerste twee weken van augustus EN de beveiliging laten opschroeven.
Ik heb niet zoveel met Newsom hoor..maar DeSantis een politiek tegenstander van hem noemen is wel ambitieus. Misschien met een potje ganzenbord.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 06:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat hij ooit naar de gevangenis gaat. Ik ben al blij als dit er toe leidt dat hij niet wordt gekozen als presidentskandidaat of godbetert president.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:37 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Het is idd wel typisch Trump die jaren weg kon komen met zijn oplichtingspraktijken maar hij moest ook nog eens zo nodig president worden ....
Blijkbaar zijn er overweldigende bewijzen dus ik zie niet hoe hij onder een gevangenisstraf uitkomt zonder een deal te sluiten. Van mij mag hij zijn straf in MAL uitzitten hoor maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat hij schuld gaat bekennen voor wat dan ook, daar is hij veel te narcistisch voor. Of het moet een pardon zijn van een andere Republikeinse kandidaat die de verkiezingen gaat winnen en vooralsnog zou ik niet weten wie dat zou moeten zijn gezien zijn vijandigheid tov DeSantis. Het zou veel slimmer zijn geweest om hem te steunen maar ook dat laat zijn narcisme niet toe.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat hij ooit naar de gevangenis gaat. Ik ben al blij als dit er toe leidt dat hij niet wordt gekozen als presidentskandidaat of godbetert president.
Ik heb er al vrede mee dat sommige mensen nooit de straf krijgen die ze verdienen, helaas.
quote:A Texas sheriff's department has recommended that the district attorney in Bexar County bring criminal charges after completing its investigation into the first iteration of Florida Gov. Ron DeSantis' migrant relocation program. Those flights sent 49 asylum seekers, most of them Venezuelans, from San Antonio to Martha's Vineyard, Massachusetts, last August.
According to a statement provided to the Miami Herald, Bexar County Sheriff Javier Salazar completed the criminal investigation into the on-the-ground operation that allegedly lured migrants onto the flights with false promises of jobs and opportunities on the other end.
"The case filed includes both felony and misdemeanor charges of Unlawful Restraint," according to the statement. "At this time, the case is being reviewed by the DA's office. Once an update is available, it will be provided to the public."
Now it's up to prosecutors in Bexar County, which includes San Antonio, to decide whether to follow the sheriff's recommendation. The district attorney did not immediately respond to requests for comment.
[..]
Ah ook daar is nieuws over. BREAKING!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:36 schreef Kijkertje het volgende:
Uit de hoek van Mark Meadows is het trouwens nog steeds opvallend stil. De vraag is nog steeds of hij meewerkt ...
quote:His lawyer said: "Without commenting on whether or not Mr. Meadows has testified before the grand jury or in any other proceeding, Mr. Meadows has maintained a commitment to tell the truth where he has a legal obligation to do so."
quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:53 schreef AnneX het volgende:
Hóe lang kan deSantis nog doorgaan met afbreken 😳
[ twitter ]
https://de.wikipedia.org/wiki/Gleichschaltungquote:Gleichschaltung bezeichnet die erzwungene Eingliederung aller sozialen, wirtschaftlichen, politischen und kulturellen Kräfte in die einheitliche Organisation einer Diktatur, die sie ideologisch vereinnahmt und kontrolliert.
Stilte betekent altijd een van twee dingen: iemand is een doel of iemand is een flipper.quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah ook daar is nieuws over. BREAKING!![]()
[ twitter ]
[..]
[ twitter ]
Ironisch deze post.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zal maar staan te juichen voor een mensenhandelaar![]()
Als je een doel bent word je vanzelf een flipper tenzij je voor Trump wilt gaan brommen zoals Weisselbergquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:40 schreef V. het volgende:
[..]
Stilte betekent altijd een van twee dingen: iemand is een doel of iemand is een flipper.
Maar ik las ergens dat hij niet schokkend veel ten nadele van Trump zou hebben verteld.
Al blijft het opvallend dat hij -in redelijke stilte- wel is verschenen.
https://www.theguardian.c(...)80%9D%20Pence%20said.quote:“I believe that anyone who puts themselves over the constitution should never be president of the United States. And anyone who asked someone else to put them over the constitution should never be president of the United States again,” Pence said. “Our liberties have been bought at too high a price.”
jawel.... maar die primaries wordt smullen ... laat hen vooral over en weer met modder gooien en de gop-kiezers nog eens onder de neus wrijven dat die Trump een oplichter is wbt, christelijke waarden, humanistische waarden, de grondwet en democratie respecterenquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:25 schreef Beathoven het volgende:
Wat ik tegen Pence en Christie heb is dat ze geen moer deden toen Trump het soms bont maakte. Ook zie ik ze net zo goed weer in zijn kont kruipen en grijze muizen worden als Trump weer president zou worden en sleutelfiguren zoekt.
Zou zo maar kunnen maar ligt er iets te dik bovenopquote:Op donderdag 8 juni 2023 01:12 schreef Ulx het volgende:
Het zou kunnen dat Meadows niet meer in de gratie is bij Trump.
[ twitter ]
antwoordquote:Op donderdag 8 juni 2023 03:33 schreef Bluesdude het volgende:
@:Nova
schrijf een tweet van Donald Trump in zijn twitterstijl als reactie op Mike Pence die hem nooit meer als president wil
quote:Op donderdag 8 juni 2023 03:33 schreef Nova het volgende:
[..]
"Mike Pence is een zwakkeling en heeft geen ruggengraat. Hij was niets zonder mij ik heb hem altijd behandeld als mijn vriend, maar blijkbaar kan hij niet tegen verkiezingsverlies. Sad!" #MAGA #Trump2024
https://www.theguardian.c(...)e-of-representativesquote:The US House of Representatives has been forced to postpone all votes until next week – paralyzed by a revolt against its Republican speaker, Kevin McCarthy, by ultra-conservative members of his own party.
Too little, too late, Weasel Pence.quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:20 schreef Bluesdude het volgende:
Benieuwd hoe Trump zijn paladijn Pence gaat rammen nu Pence zei
[..]
https://www.theguardian.c(...)80%9D%20Pence%20said.
Wordt het smullen ?![]()
![]()
Niks aan de hand mensen.quote:BREAKING: FBI Document Alleges Joe Biden Was BRIBED by a Business Person in Ukraine
Joe Biden ALLEGEDLY received $5 million in bribes from a Ukrainian business person during his tenure as Vice President in exchange for influencing specific policy decisions.
Another noteworthy point is that Hunter Biden joined the board of the Ukrainian energy company Burisma in April 2014, with Joe Biden's approval.
Despite Hunter's lack of experience, he received an annual salary of approximately $1 million from the energy company.
While Hunter was on Burisma's board, Biden threatened to withhold $1 billion from Ukraine unless the Ukrainian government dismissed the prosecutor investigating Burisma.
In 2017, Hunter's salary was halved when Biden left the White House.
According to Mike McCormick, a former White House stenographer under Obama, Biden purportedly advocated for American assistance to Ukraine's natural gas sector shortly after Hunter Biden joined Burisma's board.
If these allegations are proven true, it demonstrates a clear conflict of interest between Biden and Ukraine
Same old. Same old. Burisma en zo ... al lang onderzocht geen sprake van 'bribery'quote:
Bron van het gequote verhaal? Zo niet dan gaat het de kliko in.quote:
Goh, nou, mischien dat ze subsidie kunnen vragen aan DeSantis? Noem het de anti-woke subsidie.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:02 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
"Toen we zeiden dat jullie niet welkom zijn bedoelden we niet dat jullie niet welkom zouden zijn!"
quote:Supreme Court: Alabama must draw new voting map favorable to Black residents
A divided Supreme Court on Thursday said the Alabama legislature should have created a second congressional district in which Black voters had a chance of electing a representative of their choice, an unexpected decision from a court that has expressed skepticism of key parts of the Voting Rights Act.
The decision, written by Chief Justice John G. Roberts Jr., bucked the court’s recent trend of decisions that weakened provisions of the act. He was joined by fellow conservative Justice Brett M. Kavanaugh and the court’s three liberals, Sonia Sotomayor, Elena Kagan and Ketanji Brown Jackson.
“We see no reason to disturb the District Court’s careful factual findings,” Roberts wrote, adding that Alabama was asking for a radical rewrite of the court’s precedents.
Thursday’s ruling upholds a decision by a three-judge panel that threw out Alabama’s new congressional map, which included only one congressional district with a majority of Black voters even though African Americans make up more than a quarter of the state’s population.
https://www.washingtonpos(...)cting-voting-rights/
quote:
Oh en Boebert natuurlijk ook.quote:
quote:
Tweetdumps zijn dom.quote:Tatar’s findings have not been universally accepted. Lauren Rossen, a statistician at the National Center for Health Statistics at the Centers for Disease Control and Prevention who has analyzed excess deaths, told Yahoo News that she saw nothing exceptionally suspicious in the state’s excess death numbers.
“Florida doesn’t stand out to me,” she said.
Other critics of Tatar’s findings described Florida as neither a glowing success nor an unmitigated disaster but rather a state that has handled the pandemic with some successes and some failures, with the excess death data reflecting that mixed record.
Jason Salemi, an associate professor of epidemiology at the University of South Florida, told Yahoo News that it was wrong to assume that every excess death during the period in question should be attributed directly to those who contracted the coronavirus, especially since people who were never infected may still have been fearful of seeking care for other conditions while the pandemic surged and hospitals filled with COVID-19 patients.
“You could’ve never gotten the coronavirus, delayed needed health care, and died from diabetes-related complications. That’s still indirectly tied to the pandemic,” Salemi told Yahoo News, describing Florida’s statistics regarding all-cause excess deaths and the coronavirus as “kind of middle-of-the-pack.”
Excess deaths were at 21 percent nationwide for 2020, according to the CDC; Florida saw a 15.5 percent rate of excess deaths for the period that Tatar studied. California’s excess death rate was also 15 percent, despite that state’s governor, Gavin Newsom, having enacted much more stringent restrictions than did DeSantis in Florida.
Salemi runs a Florida-focused coronavirus dashboard and frequently talks to state epidemiologists. “I don’t think there’s anything egregious going on with the data,” he told Yahoo News. “I would know. I am just constantly in these data.”
Weinberger, the Yale epidemiologist, also said that his analysis indicated that Florida’s “gap” between COVID-19 and excess deaths was about average.
Het is geen dump, het is een tweet met een link naar een artikelquote:
Als je het artikel waard vind om te lezen, link dan naar het artikel en quote het hier. Een zinloze tweet posten waarin allerlei onzin wordt geluld zonder context helpt echt niemand.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is geen dump, het is een tweet met een link naar een artikel
Er staat een link in de tweet. Het is meer jouw domme gedram over tweets iedere keer waar niemand op zit te wachten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Als je het artikel waard vind om te lezen, link dan naar het artikel en quote het hier. Een zinloze tweet posten waarin allerlei onzin wordt geluld zonder context helpt echt niemand.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien kan die persoon ook iets doen aan dat gekke Utah waar ze de Bijbel verbannen hebben
Een plan voor een aanval op Iran, de aartsvijand van Saoedi-Arabië verdwijnt. SA geeft Kushner 2 miljard. SA koopt de PGA en wil op Trump golfbanen gaan spelen. Noem maar op. Ik zie wel voordelen voor Trump ze niet terug te geven.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dan te denken dat hij gewoon die documenten had kunnen overhandigen en het was afgelopen met een briefje van een ambtenaar ofzo: "Dank u, niet meer doen." Ik vraag me erg af waarom hij zo vasthield daaraan.
Dan had hij ook gewoon wat fotootjes kunnen maken, die geven en de stukken teruggeven aan de overheid, niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een plan voor een aanval op Iran, de aartsvijand van Saoedi-Arabië verdwijnt. SA geeft Kushner 2 miljard. SA koopt de PGA en wil op Trump golfbanen gaan spelen. Noem maar op. Ik zie wel voordelen voor Trump ze niet terug te geven.
Bovendien heeft hij ergens in een interview gezegd dat Nixon indertijd dik betaald werd voor dat soort stukken. En geld, geld en nog meer geld is alles voor DJT. Natuurlijk is hij direct een nieuwe bedelcampagne gestart op grond van deze aanklacht.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een plan voor een aanval op Iran, de aartsvijand van Saoedi-Arabië verdwijnt. SA geeft Kushner 2 miljard. SA koopt de PGA en wil op Trump golfbanen gaan spelen. Noem maar op. Ik zie wel voordelen voor Trump ze niet terug te geven.
De echte aanklacht komt dinsdag pas.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:28 schreef AnneX het volgende:
Er zoú nog iemand worden aangeklaagd I.v.m. conspiracy.
Niemand weet (nog) wie. Die moet toch ook een brieffie hebben ontvangen…en advocaten die op de hoogte zijn.
En in geval van spionage wordt Iemand aansluitend op de aanklacht opgesloten.,
begrijp ik. Géen camera’s in de rechtbank. Geen mugshots.
#Sad
Dit is het waarschijnlijk ook. Hij dacht hiermee miljoenen binnen te harken. Oftwel via chantage zoals Nixon deed, of door het te verkopen naar de Saudi's, China of Rusland.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Bovendien heeft hij ergens in een interview gezegd dat Nixon indertijd dik betaald werd voor dat soort stukken. En geld, geld en nog meer geld is alles voor DJT. Natuurlijk is hij direct een nieuwe bedelcampagne gestart op grond van deze aanklacht.
Hoe zijn schaapjes dit in hun breintjes kunnen rijmen is niet te bevatten: hij claimt continu superrijk te zijn, laat zich fotograferen met metershoge stapels blanco A4 (doing my taxes), en smeekt om het minste of geringste om financiële ondersteuning van mensen die een stuk krapper bij kas zijn. En die dokken ook nog braaf.
Als je nooit wordt gestraft voor je misdrijven dan is het begrijpelijk dat je als crimineel door blijft gaan. Hopelijk krijgt hij en iedereen die hem heeft geholpen eindelijk een keer hun verdiende loon. Zal tijd worden zeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:46 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dit is het waarschijnlijk ook. Hij dacht hiermee miljoenen binnen te harken. Oftwel via chantage zoals Nixon deed, of door het te verkopen naar de Saudi's, China of Rusland.
De ironie wil dat hij na tientallen jaren liegen en bedriegen, op zoiets "simpels" gepakt wordt.
Wat een faalhaas is het eigenlijk ook. En al die Republikeinen die hem mogelijk hebben gemaakt, zijn beschadigd voor het leven. En voor wat? Wat een gênant stuk geschiedenis is deze tijd...
Zie post #99 Meme.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
De echte aanklacht komt dinsdag pas.
Maar met hoeveel GOP congresleden was Meadows aan het appen voor 6 januari? Iets van 20 republikeinen....
Zijn telefoon zou zo maar eens belastender kunnen zijn dan Hunter's laptop.....
Zodra je dit fake narrative ergens leest weet je al dat de bron absolute poep is. Nober stelt me weer eens niet teleur.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:09 schreef Nober het volgende:
While Hunter was on Burisma's board, Biden threatened to withhold $1 billion from Ukraine unless the Ukrainian government dismissed the prosecutor investigating Burisma.
Dit gaat niet om 6 januari maar om de meegenomen stukken. Daarom ook in Miami, want die misdaden vonden plaats in Florida. Dus Nauta of een of andere advocaat zullen wel de samenzweerder zijn. Iemand die geholpen heeft ze te verbergen of het zwembadwater naar de servers met opgeslagen beveiligingsbeelden heeft gestuurd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
De echte aanklacht komt dinsdag pas.
Maar met hoeveel GOP congresleden was Meadows aan het appen voor 6 januari? Iets van 20 republikeinen....
Zijn telefoon zou zo maar eens belastender kunnen zijn dan Hunter's laptop.....
En de grote fout die Gerald Ford maakte door Nixon veel te snel een pardon te verlenen (nog voor hij aangeklaagd, gearresteerd en gefingerprint kon worden) heeft ongetwijfeld meegewerkt aan zijn overtuiging dat hij als (ex-)president toch niet aangeklaagd zal worden. Was dat wel zo geweest was hij minder snel in de verleiding gekomen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:46 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dit is het waarschijnlijk ook. Hij dacht hiermee miljoenen binnen te harken. Oftwel via chantage zoals Nixon deed, of door het te verkopen naar de Saudi's, China of Rusland.
De ironie wil dat hij na tientallen jaren liegen en bedriegen, op zoiets "simpels" gepakt wordt.
Wat een faalhaas is het eigenlijk ook. En al die Republikeinen die hem mogelijk hebben gemaakt, zijn beschadigd voor het leven. En voor wat? Wat een gênant stuk geschiedenis is deze tijd...
Als dit allemaal waar is wat je zegt, dan nog had hij toch fotootjes kunnen maken, die doorspelen en de stukken terug kunnen geven?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:46 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid:quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:25 schreef V. het volgende:
[..]
De fake electors loopt volgens mij in Georgia, en daar heeft de AG alle dockets leeg laten houden voor de eerste twee weken van augustus EN de beveiliging laten opschroeven.
Tja erg slim is het sws allemaal niet en het was bekend dat Trump regelmatig documenten meenam naar het woongedeelte in het Witte Huis onder het mom van 'nadere bestudering'. Ik weet niet of foto's nemen van die stukken nou zoveel makkelijker was geweest? En dan? Ik neem aan dat die telefoon ook niet zijn eigendom is en als hij daarop betrapt was geworden zou het er niet beter voor hem uitgezien hebben?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als dit allemaal waar is wat je zegt, dan nog had hij toch fotootjes kunnen maken, die doorspelen en de stukken terug kunnen geven?
Ik snap de logica achter het vasthouden aan wat stukken papier niet. Maar misschien is het een simpel iets als dat criminelen ook domme fouten maken, zelfs met vele adviseurs om zich heen ofzo?!
MTG deed ook nog een poging er iets van te maken. Ze was één van de congresleden die de (ongegronde) beschuldigingen van die 'whistleblower' mocht inzien in een SCIF waarvan geen foto's of aantekeningen gemaakt mogen worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zodra je dit fake narrative ergens leest weet je al dat de bron absolute poep is. Nober stelt me weer eens niet teleur.
Shokin was ontslagen omdat hij bedrijven zoals Burisma juist niet onderzocht.
Hoe bedoel je? Hij had die stukken toch kunnen kopieren in Mar-a-Lago met willekeurig welk apparaat hij had gewild. En toen de national archives de stukken terugvroeg de oorspronkelijke stukken gewoon terug kunnen geven?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja erg slim is het sws allemaal niet en het was bekend dat Trump regelmatig documenten meenam naar het woongedeelte in het Witte Huis onder het mom van 'nadere bestudering'. Ik weet niet of foto's nemen van die stukken nou zoveel makkelijker was geweest? En dan? Ik neem aan dat die telefoon ook niet zijn eigendom is en als hij daarop betrapt was geworden zou het er niet beter voor hem uitgezien hebben?
Hij is gewoon oliekoekendom.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hij had die stukken toch kunnen kopieren in Mar-a-Lago met willekeurig welk apparaat hij had gewild. En toen de national archives de stukken terugvroeg de oorspronkelijke stukken gewoon terug kunnen geven?
Hij kon zich gewoon niet voorstellen dat hij na een leven lang alles kunnen flikken en ermee wegkomen nu gepakt zou worden.quote:
Oh in MAL. Ja had idd gekund. Ik denk dat zijn enorme ego (narcisme) een grote rol heeft gespeeld in zijn overtuiging dat hij als DE PRESIDENT gewoon recht heeft op die stukken en dat hij daarmee mag doen wat hij wil.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hij had die stukken toch kunnen kopieren in Mar-a-Lago met willekeurig welk apparaat hij had gewild. En toen de national archives de stukken terugvroeg de oorspronkelijke stukken gewoon terug kunnen geven?
Yepquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:59 schreef V. het volgende:
Het moet Nauta wel zijn.
Indictments van Jack Smith voor 6 januari zullen ongetwijfeld in D.C. zijn.
quote:On the day that Trump’s attorneys returned documents to the Department of Justice in response to a grand jury subpoena, Trump told one of his attorneys to search through the material in a folder and remove any problematic documents before handing the folder over.
The indictment quotes from a text exchange between two unnamed Trump employees. “There is still a little room in the shower where his other stuff is,” one wrote as they discussed where to move boxes that were in a business center at the complex.
Between May 23 and June 2, the valet, Walt Nauta, “moved 64 boxes from the Storage Room and brought them to Trump’s residence,” the indictment says.
The 49-page indictment against former president Donald Trump says that when he was president, he kept boxes containing papers about “defense and weapons capabilities of both the United States and foreign countries; United States nuclear programs; potential vulnerabilities of the United States and its allies to military attack; and plans for possible retaliation in response to a foreign attack.”
Strategie van Smith was 7 maanden de publiciteit vermijden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:02 schreef AnneX het volgende:
Zo meteen - dadelijk: Jack Smith .
Met of zonder vragen?
Edit: Ha Snert heeft een link al. 👍🏼
Lijkt me sowieso verstandig. Waarom zou je wat moeten melden terwijl je crimineel onderzoek doet? Wat je doet is een verdenkingen opwerken tegen mensen die al dan niet aangeklaagd gaan worden... kijk bv. naar wat Durham deed.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Strategie van Smith was 7 maanden de publiciteit vermijden.
Tjaaaa... het is wel een verdediging tegen moordzuchtige trumpfans
Ja, was een vrij kort statement.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:45 schreef AnneX het volgende:
Is Jack Smith nou al geweest? Scherm blijft hier zwart en geen activiteit.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:45 schreef AnneX het volgende:
Is Jack Smith nou al geweest? Scherm blijft hier zwart en geen activiteit.
Ik heb geen idee. Het zijn originele papieren wat wellicht een verschil maakt?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als dit allemaal waar is wat je zegt, dan nog had hij toch fotootjes kunnen maken, die doorspelen en de stukken terug kunnen geven?
Ik snap de logica achter het vasthouden aan wat stukken papier niet. Maar misschien is het een simpel iets als dat criminelen ook domme fouten maken, zelfs met vele adviseurs om zich heen ofzo?!
Ja, het blijft fascinerend.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:29 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het zijn originele papieren wat wellicht een verschil maakt?
Maar we proberen een impulsief peuterbrein te doorgronden hè ;-)
leeft die niet al jarenlang de facto gescheiden van donny tantrum p?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:21 schreef AnneX het volgende:
Afgezien van het politieke drama, ben ik benieuwd naar de stemming van Melania.
Sorry.
Hij luistert nooit naar adviseurs.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eigenlijk benieuwd waarom Trump-aanhangers denken dat hij dit zo deed.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:36 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hij luistert nooit naar adviseurs.
Bron: talloze adviseurs en voormalig medewerkers die uit de school zijn geklapt
POLLquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, het blijft fascinerend.![]()
Maar goed, we hebben dus nu speculatie van:
Hoe maak je hier een werkende poll?
Je vergatquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, het blijft fascinerend.![]()
Maar goed, we hebben dus nu speculatie van:
- het was nodig voor een verkoop aan partijen als Saoedi Arabië, Rusland, China, Iran, etc.
- hij werd nooit eerder gestraft - en Nixon ook niet - en dacht er dus mee weg te komen, ofwel overmoed,
- hij is waanzinnig dom
- hij hield die stukken uit rancune, braaf inleveren aan de overheid onder Biden voelde verkeerd.
Hoe maak je hier een werkende poll?
Nu geef je ze wel heel veel krediet. Denken? Hah.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eigenlijk benieuwd waarom Trump-aanhangers denken dat hij dit zo deed.
Whoa, en natuurlijk ook optie 5: iets anders. En liefst nog een vrije combinatie van.quote:
Ja, goed, ik snap het ook niet, maar ze zullen iets denken.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nu geef je ze wel heel veel krediet. Denken? Hah.
Ja, wat ze denken is "WITCH HUNT!", check het topic in NWS.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, goed, ik snap het ook niet, maar ze zullen iets denken.
Dezelfde reden die Trump steeds opgeeft: hij heeft daar gewoon recht op!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eigenlijk benieuwd waarom Trump-aanhangers denken dat hij dit zo deed.
Dat zie ik ze niet zeggen. Wel “heksenjacht.”quote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dezelfde reden die Trump steeds opgeeft: hij heeft daar gewoon recht op!
Juist omdat hij daar gewoon recht op heeft is het een heksenjacht. Hij heeft niets verkeerd gedaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat zie ik ze niet zeggen. Wel “heksenjacht.”
Ah zo, maar het kan ook andersom. "Clinton had geheimen, Biden had geheime documenten, en alleen Trump wordt aangeklaagd."quote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Juist omdat hij daar gewoon recht op heeft is het een heksenjacht. Hij heeft niets verkeerd gedaan.
Ja dat ook natuurlijk. Dat zegt Trump ook steedsquote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah zo, maar het kan ook andersom. "Clinton had geheimen, Biden had geheime documenten, en alleen Trump wordt aangeklaagd."
En beiden zijn onderzocht en Clinton is door het Congress 12 uur lang ondervraagd waar geen enkel strafbaar feit uit bleek.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah zo, maar het kan ook andersom. "Clinton had geheimen, Biden had geheime documenten, en alleen Trump wordt aangeklaagd."
Mwoah, eerlijk is eerlijk als Trump via de onofficiële kanalen aangeeft dat hij al zijn politieke aspiraties laat vallen zolang die documenten zaak maar een stille dood sterft zie ik die zaak wel sterven.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja dat ook natuurlijk. Dat zegt Trump ook steeds
En dat Nixon er dik voor betaald is was natuurlijk ook heel aantrekkelijk.
Oh en dat doen ze natuurlijk ook alleen maar omdat Trump zich kandidaat heeft gesteld![]()
ELECTION INTERFERENCE!
Waarom zou een aanklager dat doen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, eerlijk is eerlijk als Trump via de onofficiële kanalen aangeeft dat hij al zijn politieke aspiraties laat vallen zolang die documenten zaak maar een stille dood sterft zie ik die zaak wel sterven.
Dat gaat ie nooit doen, want er komen nog veel meer rechtszaken, dit is pas het topje van de ijsberg. zijn enigequote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, eerlijk is eerlijk als Trump via de onofficiële kanalen aangeeft dat hij al zijn politieke aspiraties laat vallen zolang die documenten zaak maar een stille dood sterft zie ik die zaak wel sterven.
Make Attorneys Get Attorneys.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:40 schreef vaarsuvius het volgende:
...
hij is echt in paniek. Zijn belangrijkste advocaten in deze zaak zijn er ook al tussenuit geknepen met het smoesje dat ze geen licentie in Florida hebben (wat bullshit is omdat je prima een client in een andere staat kunt bijstaan als advocaat, zolang er maar iemand uit die staat erbij zit in het legal team) Maar dat was voor hen een mooie gelegenheid om dit zinkende schip te verlaten.
Ja en dat blijft waarschijnlijk ook wel zo. Hij wordt niet als vluchtgevaarlijk gezien.quote:
Nog eerder zie je Gunnutz optrekken naar DC of die kamperbungalow van 'm.quote:
En al vlucht hij, waar moet hij dan heen? Rusland?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:45 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ja en dat blijft waarschijnlijk ook wel zo. Hij wordt niet als vluchtgevaarlijk gezien.
Zinloos geweldquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:07 schreef AnneX het volgende:
Er was toch een militair, die 1 A4 had mishandeld
Omdat scheiding van politiek en het 'OM' (de VS variant) in dit soort extreme gevallen een wassen neus is. Ongeacht wat men van Trump vindt zou het heel fijn zijn als hij (voor zover hij dat kan) naar de achtergrond verdwijnt ipv dat hij een focuspunt blijft van MAGAworld.quote:
Nou ja. Die andere gast die info deelde op een of ander social netwerk werd met veel vertoon opgepakt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En al vlucht hij, waar moet hij dan heen? Rusland?
Ja, die heeft ze actief gedeeld met het risico op herhaling en deed dat als militair. Dat is een hele andere situatie, als je in het leger zit in de VS geef je bepaalde burgerrechten op.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja. Die andere gast die info deelde op een of ander social netwerk werd met veel vertoon opgepakt.
Lijkt Trump toch een streepje voor te hebben.
En als former president heb je kennelijk meer rechten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, die heeft ze actief gedeeld met het risico op herhaling en deed dat als militair. Dat is een hele andere situatie, als je in het leger zit in de VS geef je bepaalde burgerrechten op.
Nu denk ik altijd over Amerikaanse staatsgeheimen jatten. Dat FBI ea de mogelijke dader direct aanhouden en een periode vasthouden ( boeien, cel) voor ondervraging.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, die heeft ze actief gedeeld met het risico op herhaling en deed dat als militair. Dat is een hele andere situatie, als je in het leger zit in de VS geef je bepaalde burgerrechten op.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:00 schreef capricia het volgende:
[..]
En als former president heb je kennelijk meer rechten.
Trump’s Indictment Is Unavoidably Political https://nyti.ms/468lm4G?smid=nytcore-android-sharequote:"Perhaps its most unusual aspect is the reality that the defendant could become the president of the United States before the case has finished. Were that to happen, the defendant-cum-president would probably order the Justice Department to drop the case. And he might succeed.
For that reason, this case is both legal and unavoidably political. The prosecutors’ audience is not only the judges and jurors who will be involved in the legal proceedings. It is also the American public, who will decide whether Trump ultimately has the power to overrule a verdict. (In almost any scenario, the appeal process would not be complete before the next presidential term begins.)"
Dat is een heel ander verhaal en eens. Maar om nou te zeggen dat de aanklager en de politiek geen interactie/invloed met en op elkaar hebben is naïef. Het uiteindelijke doel van alle onderdelen van de overheid is om het geheel draaiende te houden met zo min mogelijk. gezeik. Als er daarom een of andere narcistische klapmongool die bijna per ongeluk president is geworden vrijgesproken moet worden van teringzooi dat hij heeft uitgehaald dan is dat maar zo. En gelijk hebben ze.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat gaat ie nooit doen, want er komen nog veel meer rechtszaken, dit is pas het topje van de ijsberg. zijn enige
kans is weer aan de macht komen en zichzelf te pardonnen. (en dat gaat ook niet meer gebeuren)
hij is echt in paniek. Zijn belangrijkste advocaten in deze zaak zijn er ook al tussenuit geknepen met het smoesje dat ze geen licentie in Florida hebben (wat bullshit is omdat je prima een client in een andere staat kunt bijstaan als advocaat, zolang er maar iemand uit die staat erbij zit in het legal team) Maar dat was voor hen een mooie gelegenheid om dit zinkende schip te verlaten.
In de meeste spionagezaken, dit is er een, wordt de verdachte direct opgepakt en is er geen borgtocht. En Trump lijkt me zeer vluchtgevaarlijk, bovendien weet men niet waar de documenten zijn gebleven. Kortom, genoeg risico voor de staatsveiligheid.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:45 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ja en dat blijft waarschijnlijk ook wel zo. Hij wordt niet als vluchtgevaarlijk gezien.
Mijn voorspelling is dit:
Er komen deze zomer nog minstens 2 andere indictments bij (Georgia voting fraud) en jan 6.
Trump gaat alles zoveel en zo lang mogelijk traineren. De zaken gaan zich nog jaren voortslepen.
En dan in 2024 kan het 2 kanten op.
Trump wordt alsnog de GOP nominee en verliest van Biden of een andere Dem.
Of de GOP vindt een manier om hem alsnog te dumpen en ze komen met Pence of iemand anders (DeSantis zie ik het ook niet halen)
https://www.politico.com/(...)ntial-hopefuls-list/
Die andere kandidaat gaat ook van Biden verliezen, maar dan hebben ze wel weer een kans om terug te keren in de politieke arena en meer te zijn dan een cult.
anyway, in beide scenarios is donny tantrum in 2025 geen president en zal hij ergens in de jaren 2025-2027 veroordeeld worden. Vervolgens gaat dat ook weer tig keer in hoger beroep enzo, dus de kans is groot dat ie nooit echt in het gevang belandt.
Dit is toch pure waanzin? Opsluiten en de sleutel weggooien, enige oplossing. Rechtspraak bedreigen met een domme grijns.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:01 schreef Bluesdude het volgende:
Kari Lake dreigt met geweld als Trump gevonnist wordt.
[ twitter ]
Ze erkent nog steeds niet dat ze verloor in de gouverneursverkiezing ?
Ik heb haar anders niet gezien bij de grand jury of toen de aanklacht werd voorgelezen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:01 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Een dergelijke dreiging hangt al langer in de lucht (January Sixth was al een teken daarvan).quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:01 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
quote:
Voor de meeste smerige zaakjes waarin Trump zich al een halve eeuw heeft gestoken, zou iedere 'gewone' Amerikaan allang in het gevang zijn beland en ook anderszins al -tig keer zijn veroordeeld tot wat voor straffen en hoge boetes dan ook. Zoals Trump publiekelijk zelf al zei bij de verkrachtingszaak van bokser Mike Tyson (zo'n 30 jaar geleden), waarin verkrachting en zware mishandeling werd bewezen en Tyson tot de nor werd veroordeeld: "Als Mike mijn advocaten had gehad, zou hij nog vrij rondlopen."quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
In de meeste spionagezaken, dit is er een, wordt de verdachte direct opgepakt en is er geen borgtocht. En Trump lijkt me zeer vluchtgevaarlijk, bovendien weet men niet waar de documenten zijn gebleven. Kortom, genoeg risico voor de staatsveiligheid.
Durf er een kratje bier op te zetten dat Trump classified info gewoon heeft verkocht.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:59 schreef V. het volgende:
https://www.justsecurity.(...)a-damage-assessment/
Ik had al gelezen dat Trump ook HUMINT had meegenomen in jan 2021 en dat dat najaar onverklaarbaar veel Amerikaanse bronnen, spionnen en contacten om het leven kwamen. Onverklaarbaar, tot nu.
Weten we het nog?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Durf er een kratje bier op te zetten dat Trump classified info gewoon heeft verkocht.
quote:On Aug. 18, 2016, then-presidential candidate Donald Trump said, "In my administration, I'm going to enforce all laws concerning the protection of classified information. No one will be above the law."
Misschien moeten ze gasten die verbaal dreigen eens oppakken?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:14 schreef AnneX het volgende:
Nou…het is smullen voor de media: vanavond heeft trump een rally.
De boel wordt lekker opgestookt door tfg en door de media.
Die hopen gewoon op geweld. Om daarna iets irrelevants als antifa de schuld te geven. Gevaarlijke gekken, en het heeft niks met politiek te maken.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Misschien moeten ze gasten die verbaal dreigen eens oppakken?
Uitlatingen zoals van Lake hierboven, kunnen echt niet.
Ach, zo rollen de MAGA's en waar dat toe leidt hebben we op 6 januari 2021 gezien en dat viel, gezien de gebruikte taal en de ophitsing, nog mee.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit best een beangstigende gedachte. Het is al erg genoeg dat er een paar keer per maand iemand zijn magazijn leegt in een schoolklas, maar je moet er toch niet aan denken dat er een burgeroorlog uitbreekt in een land waar ze per 100 inwoners meer vuurwapens hebben dan wij fietsen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:01 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Dan te denken dat ze op 0.6%-punt na gouverneur van Arizona was.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=Tquote:Trump acted like 'the Godfather if it was reenacted by a 5-year-old' to try to keep his hands clean in Mar-a-Lago case: experts
...
"It's just mind-boggling how someone can get away with so much for so long when they are so bad at it," he said.
Zonnesteekstate.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dan te denken dat ze op 0.6%-punt na gouverneur van Arizona was.
Ik zag onlangs Rowan Atkinson met een goede toespraak over de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Intolerant voor intolerantie.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zag onlangs Rowan Atkinson met een goede toespraak over de vrijheid van meningsuiting.
Hij maakte echter wel duidelijk dat dreigen/bedreigingen daar niet onder vielen.
Ik vrees echter dat we in een wereld leven waar we dat stadium al enige tijd gepasseerd zijn.
En als politieke leiders in de "vrije wereld" er een dagelijkse gewoonte van gaan maken, dan is straks het einde zoek. Welke gevolgen gaat dat uiteindelijk hebben?
https://www.billboard.com(...)nterview-1235350757/quote:“In August or September 2021, at The Bedminster Club, Trump showed a representative of his political action committee who did not possess a security clearance a classified map related to a military operation,” the indictment reads, as Twitter users began speculating and connecting the statement to a 2022 interview Kid Rock had with conservative commentator Tucker Carlson.
“We’re looking at maps and s—, and I’m like, ‘Am I supposed to be in on this s—?’ Kid Rock
quote:It has not been confirmed that the section of the indictment is in reference to Kid Rock.
Ik denk dat dat echt niet gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal en eens. Maar om nou te zeggen dat de aanklager en de politiek geen interactie/invloed met en op elkaar hebben is naïef. Het uiteindelijke doel van alle onderdelen van de overheid is om het geheel draaiende te houden met zo min mogelijk. gezeik. Als er daarom een of andere narcistische klapmongool die bijna per ongeluk president is geworden vrijgesproken moet worden van teringzooi dat hij heeft uitgehaald dan is dat maar zo. En gelijk hebben ze.
Ann Telnaesquote:
Als zelfs pantoffeldiertje Kid Rock door heeft dat dit soort geclassificeerde documenten niet zomaar door iedereen gelezen mogen worden....quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
https://www.billboard.com(...)nterview-1235350757/
Hé Kid, wat vindt je van Lil Kim?
[..]![]()
Ik kan me ook nog dat akkefietje herinneren in de Oval Ofiice dat Trump doodleuk geheime en voor intelligent agents gevaarlijke informatie eruit flapte in een gesprek met Lavrov en Kislyakquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
https://www.billboard.com(...)nterview-1235350757/
Hé Kid, wat vindt je van Lil Kim?
[..]![]()
Dan loopt dan waarschijnlijk net zo goed af voor degenen die daarmee beginnen als de vorige keer dat men een burgeroorlog begon.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit best een beangstigende gedachte. Het is al erg genoeg dat er een paar keer per maand iemand zijn magazijn leegt in een schoolklas, maar je moet er toch niet aan denken dat er een burgeroorlog uitbreekt in een land waar ze per 100 inwoners meer vuurwapens hebben dan wij fietsen.
Ik geef toe dat ik niet helemaal begrijp waar je in je post op reageert.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Intolerant voor intolerantie.
Zo nu en dan moet je mafkezen even aan de grenzen herinneren. Zoals een schokdraad in een weiland dat doet.
👍quote:Op zondag 11 juni 2023 05:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vermoed overigens dat we het grotendeels met elkaar eens zijn.
Bil Barr nam ontslag december 2020. Ik denk omdat hij door had dat Trump hem wilde misbruiken in zijn verkiezingsfraude ( 'zeg dat er een fraude was') Hoe noemt men dat ? Weaponizing ?quote:
https://www.cnbc.com/2022(...)torney-general-.htmlquote:Former acting Deputy Attorney General Richard Donoghue said Acting AG Jeffrey Rosen told Trump that the DOJ could not and would not “snap its fingers” and change the outcome of the presidential election.
“He responded very quickly, and said, essentially, ‘That’s not what I’m asking you to do, what I’m asking you to do is just say it was corrupt and leave the rest up to me and the Republican congressmen,’” Donoghue said Trump told them.
https://www.nytimes.com/2(...)iolent-rhetoric.htmlquote:The federal indictment of former President Donald J. Trump has unleashed a wave of calls by his supporters for violence and an uprising to defend him, disturbing observers and raising concerns of a dangerous atmosphere ahead of his court appearance in Miami on Tuesday.
Levensgevaarlijk, dit soort volidioten.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:19 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Biggs
Een hoge parlementariër die zoiets roept.
Wat een windvaan.quote:
De ringleader rondom Trump's couppoging.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:19 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Biggs
Een hoge parlementariër die zoiets roept.
Lijkt beetje nep.quote:
Dit moet nep zijn joh...quote:
Maar kan het zijn dat in nov-dec 2020 de loyaliteit van Barr tav Trump afgebrokkeld is door trumps flauwekul over een complot van democrats die de verkiezingingsuitslagen vervalste ?quote:
https://www.newyorker.com(...)trumps-election-liesquote:Bill Barr did not think much of Donald Trump’s lies about the 2020 election. According to his videotaped testimony before the House select committee investigating how those lies resulted in the storming of the Capitol on January 6, 2021, Trump’s former Attorney General told Trump this to his face. Among his choice words about various claims by the Trump legal team: “bullshit,” “completely bullshit,” “absolute rubbish,” “idiotic,” “bogus,” “stupid,” “crazy,” “crazy stuff,” “complete nonsense,” and “a great, great disservice to the country.” What’s more, Barr added, if Trump actually believed the garbage he was spewing about the election, then he had become dangerously “detached from reality.”
Dan krijgt hij er een toegewezen. Ze gaan dit echt niet doen.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:04 schreef Kijkertje het volgende:
Blijkbaar heeft Trump moeite met het vinden van advocaten in Florida waardoor de voorgeleiding uitgesteld kan gaan worden:
[ twitter ]
Geen idee hoe dat werkt daar en of ze natuurlijk in het geval van Trump coulanter zijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:12 schreef V. het volgende:
[..]
Dan krijgt hij er een toegewezen. Ze gaan dit echt niet doen.
Hij mag niet de advocaat hebben die hij wil, maar wel de rechter die hij wil. Neem aan dat zij dat soort dingen in principe kan besluiten?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt daar en of ze natuurlijk in het geval van Trump coulanter zijn.
Denk het ook en aangezien dat Aileen Cannon is zal ze daarover niet al te moeilijk doen neem ik aan.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij mag niet de advocaat hebben die hij wil, maar wel de rechter die hij wil. Neem aan dat zij dat soort dingen in principe kan besluiten?
Nou, herlezing van de bron suggereert dat hij zich moet melden, maar dat alleen de voorgeleiding wordt uitgesteld.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt daar en of ze natuurlijk in het geval van Trump coulanter zijn.
Eigenlijk wel gunstig dat ze eerder al zich nogal biased opstelde richting Trump. Toen was men terecht verontwaardigd, maar kan nu wel eens gunstig zijn als de DOJ van plan is om haar van de zaak af te krijgen.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Denk het ook en aangezien dat Aileen Cannon is zal ze daarover niet al te moeilijk doen neem ik aan.
Ja dat zei ik toch? De voorgeleiding kan uitgesteld worden. Die staat los van zijn arrestatie.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:12 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, herlezing van de bron suggereert dat hij zich moet melden, maar dat alleen de voorgeleiding wordt uitgesteld.
Misschien moet hij dan wel blijven![]()
![]()
Ja precies. Ik denk dat ze wel wat voorzichtiger zal zijn. Voordeel is wel dat Trump dan moeilijk kan volhouden dat hij heel UNFAIR! behandeld wordt door de rechter. Ik hoop wel dat ze niet allerlei vertragingen gaat toelaten.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gunstig dat ze eerder al zich nogal biased opstelde richting Trump. Toen was men terecht verontwaardigd, maar kan nu wel eens gunstig zijn als de DOJ van plan is om haar van de zaak af te krijgen.
Ja, haarzelf of via de hogere rechtbank haar laten terugtrekken is daarmee makkelijker geworden is mijn punt. Anders was dat lijkt me schier-onmogelijk. Secundair dat Trump niet kan zeggen dat de rechter hem unfair behandeld heeft - hoewel, wanneer heeft hem dat eerder gestopt?!quote:Op maandag 12 juni 2023 20:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja precies. Ik denk dat ze wel wat voorzichtiger zak zijn. Voordeel is wel dat Trump dan moeilijk kan volhouden dat hij heel UNFAIR! behandeld wordt door de rechter. Ik hoop wel dat ze niet allerlei vertragingen gaat toelaten.
Overigens wordt er door juristen gezegd dat ze zich zou moeten terugtrekken na haar blunders.
Omdat Trump niet luistert en dus een lost cause is?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik ben ook wel reuze benieuwd waarom die laatste twee advocaten hun ontslag hebben ingediend na deze aanklacht.
Ik heb ook een beetje de indruk dat ze de verplaatsing van de rechtszaak naar Florida dankbaar aangegrepen hebben om af te hakenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat Trump niet luistert en dus een lost cause is?
Grootste kans: geen betaling door Donald.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik ben ook wel reuze benieuwd waarom die laatste twee advocaten hun ontslag hebben ingediend na deze aanklacht.
Dat vind ik dus volkomen belachelijk en typisch Amerikaans.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:06 schreef StephanL het volgende:
Live op alle news zender. Trump aangekomen met het vliegtuig
quote:Op maandag 12 juni 2023 22:41 schreef Ulx het volgende:
Goodman en niet Cannon gaat het doen morgen lees ik net.
Nee, Cannon doet het in principe verder tenzij ze zichzelf terugtrekt of de DOJ succesvol betoogt dat ze zichzelf moet terugtrekken bij een hogere rechtbank.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maar hoe verder na morgen? Doet Goodman het proces verder?
quote:
Gerechtigheid.🇺🇸quote:Op maandag 12 juni 2023 22:03 schreef Kijkertje het volgende:
Volkomen ondergesneeuwd door de aanklacht tegen Trump maar voor de verkiezingen o zo belangrijk en een grote overwinning voor de democratie/ de Democraten:
[ twitter ]
Artikel NYT:
[ twitter ]
Daar waren ze ook bang voor toen Spiro Agnew op het punt stond president te worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:57 schreef nostra het volgende:
Wat gebeurt er als hij én verkozen wordt en daarna veroordeeld? Kan hij zichzelf gratie verlenen?
Ja... heel grootmoedig kan hij zichzelf gratie verlenen en de gevangenis uitlopen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:57 schreef nostra het volgende:
Wat gebeurt er als hij én verkozen wordt en daarna veroordeeld? Kan hij zichzelf gratie verlenen?
😳quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja... heel grootmoedig kan hij zichzelf gratie verlenen en de gevangenis uitlopen.
Een schande voor Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |