SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat liegen past wel in zijn karakter.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat Trump blufte over het bezit ervan.
[ twitter ]
Wat zijn globalist volgens Trump?quote:Op zondag 4 juni 2023 10:22 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I've Got The Best Words.
For real: https://truthsocial.com/@(...)s/110476423108271960
Trump gaat zijn strijd NOOIT opgeven. Daarom houdt hij ook zoveel van figuren als Poetin.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:05 schreef Gehenna het volgende:
"WE ARE VERY SMART"
Ach gossie. Ja je bent een hele slimme jongen. Jullie zijn allemaal hele alimme jongens, hier heb je een soepstengel en dan nu niet meer boos doen hoor.
Maar de keuze wordt straks 'Trump of een communist'. Althans, zo zal de keuze verkocht worden. Ook door het niet-Magadonian-smaldeel van de republikeinse partij.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:09 schreef Terreros85 het volgende:
Dat is het hele probleem bij Trump. Er komen geen kiezers meer bij. De trouwe fans blijven stemmen. Maar mensen die in het verleden niet op hem gestemd hebben doen dat nu ook niet.
Yep.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar de keuze wordt straks 'Trump of een communist'. Althans, zo zal de keuze verkocht worden. Ook door het niet-Magadonian-smaldeel van de republikeinse partij.
Gek genoeg werkt communisme op dit moment wl (geen instortende economie ondanks voortdurend pessimisme), en ook de Magadonians profiteren ervan (al stikken ze nog liever dan dat toegeven tot ze met de subsidie aanvraag om de oren geslagen worden)quote:Op zondag 4 juni 2023 11:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar de keuze wordt straks 'Trump of een communist'. Althans, zo zal de keuze verkocht worden. Ook door het niet-Magadonian-smaldeel van de republikeinse partij.
Rare voorbeelden die je noemt, 1964 is allerminst een moment dat je kunt noemen waarin mensen _niet_ zouden hebben gedacht dat civil rights en het verbieden van seggregatie 'onaantastbaar' was...quote:Op zondag 4 juni 2023 11:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De klok is daar echt tientallen jaren teruggedraaid. In 1964 en tijdens Woodstock zouden nog maar weinig mensen hebben gedacht dat Civil Rights opnieuw verdedigd moeten worden. Zelfs iemand als Nixon ging met andersdenkenden serieus in gesprek.
Ik kan een heel eind met je analyse meegaan. En ik geef toe dat ik meer een persoonlijk sentiment geuit heb dan een 'keihard' feitelijk historisch relaas. Nochtans noem ik 1964 bewust. Natuurlijk is nooit iedereen het eens met bepaalde regelgeving, maar civil rights werden nochtans toch gewoon vastgelegd in een wet. Met grote politieke steun. Een geweldige stap voorwaarts.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Rare voorbeelden die je noemt, 1964 is allerminst een moment dat je kunt noemen waarin mensen _niet_ zouden hebben gedacht dat civil rights en het verbieden van seggregatie 'onaantastbaar' was...
1964 was juist het jaar van invoering van de Civil Rights Act en dat ging gepaard met ongekende polarisatie en veroorzaakte ook een politieke scheuring in blank amerika.
Voor 1964 was de Democratic Party een zuidelijke partij, van armere blanke midden en onderklasses daar.
Maar dat veranderde...
Initieel met groot succes, Lyndon B Johnson won de presidentsverkiezing van Barry Goldwater in een Landslide.
Dat je stelt dat Nixon (die juist in 1960 en 1962 verkiezingen verloren had en 1964 als politiek gepensioneerd gold, een randfiguur) 'op kiezers toeging' is eerder een gevolg van het verlies van de traditionele conservatieve republikein Goldwater.
Vanuit het dieptepunt voor de republikeinen en conservatieve politiek in 1964, ontstond juist een snelle heropstanding, onder twee politici die voor de GOP als 'boegbeelden' gelden die een nieuwe richting inzetten om ook de GOP in het zuiden sterk te maken:
Ronald Reagan en Nixon, die na z'n politieke comeback vaak 'New Nixon' genoemd werd.
De nieuwe republikeinse politiek zette vaak op 'crime' als thema, het opwekken van angsten onde de blanke middenklasse (met vaak een welbewuste racistische dogwhistle hierbij)
En won steeds meer blanke kiezers in het zuiden die eigenlijk maakte de republikeinen bijna altijd als ze het niet zelf verkakten of een charismatische democraat als tegenstander hadden, eigenlijk de beste kansen hadden (en misschien ook nu eigenlijk hebben)
Iemand die zijn producten in 13 landen over de hele wereld laat produceren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
quote:Op zondag 4 juni 2023 13:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iemand die zijn producten in 13 landen over de hele wereld laat produceren?Oei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Failed spoiler alert.
(Zandzakken voor de deur.)
EDIT: o nee, toch niet.
Zouden de parfums en geurtjes van Ivanka nu in China van de hand gaan met als merknaam 'Kushner'?Ik doe het ff rustig aan.
Ga jij het ze uitleggen?quote:Op zondag 4 juni 2023 11:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Gek genoeg werkt communisme op dit moment wl (geen instortende economie ondanks voortdurend pessimisme), en ook de Magadonians profiteren ervan (al stikken ze nog liever dan dat toegeven tot ze met de subsidie aanvraag om de oren geslagen worden)
quote:
Ik zou de ene leugen niet voor de andere willen vervangen.quote:
Je begrijpt denkelijk niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dus niet MAGA'tjes leren wat communisme is, ik bedoelde MAGA'tjes leren dat wat tot voor kort normaal Democratisch en Republikeins beleid was geen marxisme is omdat Trump het zo noemt.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zou de ene leugen niet voor de andere willen vervangen.![]()
Communisme is een illusie, en de zogenaamd communistische landen zijn gewoon dictaturen waarin het proletariaat geen zak heeft in te brengen en kwesties als vrijheid van meningsuiting zelfs helemaal niet (mogen) bestaan, want er is geen vrijheid... zelfs geen mening.
Klopt.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je begrijpt denkelijk niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dus niet MAGA'tjes leren wat communisme is, ik bedoelde MAGA'tjes leren dat wat tot voor kort normaal Democratisch en Republikeins beleid was geen marxisme is omdat Trump het zo noemt.
Donaldexander the Great.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gemiste kans om Magadonaldians te kiezen als naam voor je sekte.
Dat is dan wel weer het voordeel van het hebben van een achterban die te dom is om te poepen.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:46 schreef Kijkertje het volgende:
Boebert beweerde dat ze 'uit protest' niet stemde op de debt limit bill:
[ twitter ]
Om het dan vervolgens 'slim' te vinden als ze op zoiets gewezen worden.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het voordeel van het hebben van een achterban die te dom is om te poepen.
Het is de tendens van de laatste tijd: politici zitten er alleen nog maar voor zichzelf, niet voor hun partij en zeker niet voor het algemeen belang.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:46 schreef Kijkertje het volgende:
Boebert beweerde dat ze 'uit protest' niet stemde op de debt limit bill:
[ twitter ]
Haley zal verder ook weinig concreets aan het wapenprobleem willen doen. Sowieso niet door het recht op wapenbezit te gaan beperken. En dat geldt, zo vermoed ik, voor (nagenoeg) iedere GOP-kandidaat. Het zou ze veel te veel stemmen kosten. Dus ook in dit geval: de politicus kiest voor eigen gewin; het algemeen belang doet er niet zoveel toe.quote:
Volgens mij is dat een doodnormale maandagquote:Op maandag 5 juni 2023 14:31 schreef V. het volgende:
Trump zweet peentjes mensen
Meerdere hysterische uitingen op Truth Social.
Ja en toch nee. Hij is extra hysterisch. Mijn inschatting is dat er op zeer korte termijn indictments aan zitten te komen.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een doodnormale maandag
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/110475840682787882quote:Op maandag 5 juni 2023 14:31 schreef V. het volgende:
Trump zweet peentjes mensen
Meerdere hysterische uitingen op Truth Social.
Te weinig gebruik van capslockquote:Op maandag 5 juni 2023 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een doodnormale maandag
Het zou illegaal moeten zijn om verkrachters Presidents kandidaat te maken maar ja....quote:Op maandag 5 juni 2023 17:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://truthsocial.com/@(...)s/110475840682787882
[ twitter ]
Dus niet Soros en WEF of reptiles ?
En een (voormalig) verdediger van verkrachters.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zou illegaal moeten zijn om verkrachters Presidents kandidaat te maken maar ja....
De meeste tegenkandidaten zijn voormalige Trump-kontlikkers van de ergste soort.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:22 schreef Tijger_m het volgende:
Pence heeft zich officieel kandidaat gesteld.
https://www.washingtonpos(...)ign-paperwork-trump/
Let the clown games begin!
Er blijft (nog) altijd het gevaar dat er, doordat zijn aanhang dit ook onder ogen krijgt, weer een meute ergens op de been komt. Buiten de serieuze mogelijkheid dat Trump voldoende steun kan krijgen om weer de GOP-kandidaat te worden, hangt die wolk van een volksoproer ook nog altijd in de lucht. Tenzij ze in meerderheid toch te angstig zijn geworden vanwege de vele tientallen (of nog meer) die op 6 januari 2021 door hun eigen held voor de bus zijn gegooid.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:12 schreef AnneX het volgende:
Sjongejonge…zou het? Na twee uur overleg met (team) Smith.
Garland afwezig.
[ twitter ]
Bloodpressure through the roof.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:12 schreef AnneX het volgende:
Sjongejonge…zou het? Na twee uur overleg met (team) Smith.
Garland afwezig.
[ twitter ]
Je kunt ook andersom redeneren. Eerst hebben de 'vrienden' van Trump zich kandidaat gesteld. Die hebben nog weinig onvriendelijks over Trump gezegd. Nu komt Pence. Die is (sinds 6 januari) vrij kritisch op Trump. Die kan nu het bal openen met aanvallen op Trump. DeSantis, Nicky Haley en Christie kunnen zich nu ook steeds harder en gemener uit de hoek komen.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De meeste tegenkandidaten zijn voormalige Trump-kontlikkers van de ergste soort.
De gemiddelde GOP-kiezer van nu (sinds 2015/2016 eigenlijk) prefereert de openlijke hufterigheid.
Plus: met meer & meer tegenkandidaten kan Trump ook nog het 'verdeel en heers' spelletje spelen.
Alleen het juridische systeem kan de man nog van een presidentskandidatuur afhouden, zo vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |