Vind ik ook..geniet gewoon van die laatste paar maanden en laat dat dan wat kosten. 850.000 is dan nog steeds heel veel geld.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:00 schreef Monique___ het volgende:
jeff: eigenlijk is dat de stelling: willen we leuke dingen gaan doen of willen we dat niet doen
En als ze een zending retourneren komt het bedrag er met een triangel weer bij?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe vroeg laatste toen iemand iets bestelde 'uit welke pot' het gehaald moest worden. Ze somde van diegene toen op : 'je hebt nog x-bedrag van die stelling en nog x van die stelling'. Elke deelnemer heeft dus kennelijk per stelling 'een potje' gekregen waar ze dingen uit kunnen bestellen.
Dat febo het allemaal goed en tot op de centen bijhoudt bleek ook toen Zoe en mail voorlas dat Jasper niet 7,78 maar 7,49 over had (de 7 weet ik zeker, de decimalen zijn ter indicatie).
Van het grote geheel (de pot op het spelscherm) gaat het af zodra een bestelling binnenkomt, het triangel moment, zoals Hoempah al zei.
Retour mag nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als ze een zending retourneren komt het bedrag er met een triangel weer bij?
er mag niet meer geretourneerd wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als ze een zending retourneren komt het bedrag er met een triangel weer bij?
Say whut?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:01 schreef Monique___ het volgende:
brabbel wil een keer vragen of ze een hele nacht een serie mogen kijken , iets van 6 of 7 afleveringen
en dan de hele nacht doorkijken want die streamers die zijn er dan niet
Dankzij Mirthe.quote:
Ik heb wel vaker dit soort opmerkingen gehoord,ze hebben werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]heb het haar hoor zegguh: de streamers zijn er dan toch niet
Niet meer, en dat is best gek, omdat het normaal gesproken altijd kan.quote:
Ik heb dat eerder ook al een keer gehoord van iemand. Het lijkt dat ze denken dat ze in de nacht niet op stream te zien zijn. Behalve als ze met een opdracht bezig zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]heb het haar hoor zegguh: de streamers zijn er dan toch niet
Dus waar maakt hij zich dan zorgen om als er een stelling komtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:06 schreef Monique___ het volgende:
in de glazenbol van erik staat dat er nog minimaal 1 gele kaart gaat plaatsvinden
bern: is dat gewoon een gevoel of iets van situatie en weg stream
maar net had erik het er ook al over in de loods met brabbel dat als er niet genoeg geld uit gaat er wel voor wordt gezorgd dat er geld uitgaat .. met regels
tuurlijk willen ze geen 8 ton gaan betalen aan die klaplopers daar
Veel zullen het er ook niet zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dit soort opmerkingen gehoord,ze hebben werkelijk geen idee.
Ik denk eerder dat het een veel te veel gedoe is voor ze met al die bestellingen. Sommige kennende gaan dubbel bestellen en de helft dan terugsturen. Ik zie Mirthe er wel voor aan om vijf broeken te bestellen en dan kijken welke het leukste is en de andere vier weer te retournerenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet meer, en dat is best gek, omdat het normaal gesproken altijd kan.
Maar ze zullen het in werkelijkheid wel gratis krijgen voor het sponseren.
Wellicht dat ze eerder denken: welk persoonquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb dat eerder ook al een keer gehoord van iemand. Het lijkt dat ze denken dat ze in de nacht niet op stream te zien zijn. Behalve als ze met een opdracht bezig zijn.
Het gaat ook om andere momenten dat ze denken niet op de streams te zien zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Veel zullen het er ook niet zijn.
Behoorlijk zinloos ook om naar slapende mensen te kijken.
Dat doen alleen gekkiesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wellicht dat ze eerder denken: welk persoonkijkt nu s nachts naar de stream....
Maar je denkt dat het dat is? of dat ze niet erbij stil staan dat er mensen zijn die wel eens een nacht wakker zijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat ook om andere momenten dat ze denken niet op de streams te zien zijn.
quote:
Wanda bijv. Die was daar vaak vrij stellig in dat er niet gestreamd werd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar je denkt dat het dat is? of dat ze niet erbij stil staan dat er mensen zijn die wel eens een nacht wakker zijn?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanda bijv. Die was daar vaak vrij stellig in dat er niet gestreamd werd.
Dat zou mij echt verbazen, als je ze wel eens hoort praten volgen ze alle RLS'en.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het valt me op dat iedereen op dit moment prikkelbaar is.. het loopt op z’n eind en ik denk dat ze allemaal moe zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:12 schreef Monique___ het volgende:
zowie nu ook wel kattig naar ice
ook al naar brabbel
Heb haar ook horen zeggen dat er in de nacht geen stream aanstaat. Ik snap nu wel dat ze met Jasper het bed in dook.. niemand zou het zienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb haar ook horen zeggen dat er in de nacht geen stream aanstaat. Ik snap nu wel dat ze met Jasper het bed in dook.. niemand zou het zien
De volgende ochtend zat te janken op haar bed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze in ieder geval genoeg koffiequote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:20 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
maandag komt er voor 84 euro aan koffie
Bestelling vergeten aan te passen
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hebben ze in ieder geval genoeg koffie
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:20 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
maandag komt er voor 84 euro aan koffie
Bestelling vergeten aan te passen
Dat Wendy bang is en daarom nu op groen is gaan staan. Bang om genomineerd te worden.quote:
Met wendiequote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
Maar dit is toch al eerder voorgevallen?
Ja bij Wendy, maar toen was er nog geld in de huishoudpot.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
Maar dit is toch al eerder voorgevallen?
72 broden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:33 schreef Ebinas het volgende:
124 aan eten moet hier nog vanaf, dat is ex de koffie van 84
[ afbeelding ]
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:39 schreef Ebinas het volgende:
Ging Wendy toen met de koffie ook in de min?
Is door.quote:
jammerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:48 schreef Ebinas het volgende:
Het gaat niet van de prijzenpot.
Zoe heeft reactie geahd
Mss voorlopig geen verdienopdrachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dom,als die prijzenpot omlaag moet, hadden ze dit gewoon moeten doenquote:
ja vindt ze ook gezel en hilaarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:52 schreef Sestra666 het volgende:
JEFF JEFF
ze vindt het hilaar dat ze t fout heeft gedaan met de koffie ofzo
ben dr kotsbeuquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja vindt ze ook gezel en hilaar
lachen lachen net
Daar luister en kijk ik niet meer naar.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En begin maar wat strenger op de zenderchecks/ gefluitster van Babet, gele kaarten uit te delen
Met een wit badpakje wachtend op de Poolparty.quote:
Huidhonger...quote:
Gooi maar een stelling.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:20 schreef Sestra666 het volgende:
eunie wil rijst als tussendoortje en avondeten is ook rijst
weeekendquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
erik pakt nog een cola
gewoon omdat het kan
Kan het mij voor de geest halen, gisteren bij de patat pakte hij ook heel veel mayoquote:
Gooi een stelling.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Isaac wil iets gaan doen met een racebaan. de tuin omtoveren tot een racebaan waar de autos, door heen moeten gaan. Met alles er op en er aan BBQ dit en dat
Jumbo en Douwe Egberts koffie.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert met Babs over zijn babytijd
Zoe en Isaac op kantoor, waar Zoe Isaac verteld van haar koffiefout, blijkbaar was het nog een duurdere koffie dan die Wendy had: "Leuk he?" zegt ze.
Dit gaat meteen van het eerstvolgende af wat ze met een verdienopdracht binnenhalen legt ze uit.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:00 schreef schizolientje het volgende:
sport Babette nu de hele dag??? Affijn hoop dat ze haar kletsenergie er mee verliest
Verdomd ze heeft gelijk, Eunice bij Bolquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Babette vindt Eunice net een monchhichi aapje
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verdomd ze heeft gelijk, Eunice bij Bol
[ afbeelding ]
quote:
Lekker vaag allemaalquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:44 schreef KinKiJan het volgende:
Bern en Erik zoeken iets op voor hun filoodsofisch gesprek. Na wat zoeken legt Bern aan Zoe uit dat het interessant is dat mannen die zich als vrouwen verkleden travestiet genoemd worden, maar vrouwen die zich als mannen verkleden, niet anders genoemd worden.
[ afbeelding ]
Zoe: "Dit heb jij zeker gezegd vanwege ... Je moeder doet dit toch zei je?"
Bern: "Mijn moeder eh.. is ... is... maatschappelijk erg betrokken bij uhm .. nou ja... een beetje dit soort dingen? M'n zusje is eh.... <kijkt in camera> dat ga ik niet zeggen, maar die is daar ook een beetje mee bezig en ik heb ook vrienden die eh...."
Zoe: "Ik weet al wat je wil gaan zeggen hehehe"
Als Jeff in de keuken staat zie je dit niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hell's Kitchen zegt Marciano, Isaac herhaalt het ook nog eens.
Isaac: "Vind je het gek dat de beesten hier rondlopen?!"
Hij kijkt ook niet één keer op van zijn bord.. hij blijft maar happen naar binnen schuiven.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Anderhalf uur geleden zat ie nog aan een bord vol opgewarmde friet!
Zo vies altijdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo smerig heb ik die keuken nog nooit gezien na het kokenquote:
Snel snel snel,voor de tweede ronde...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kijkt ook niet één keer op van zijn bord.. hij blijft maar happen naar binnen schuiven.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:17 schreef lojanda het volgende:
Mirthe zegt je hebt ook selderij en dat is een halve maan.. ze bedoelt bleekselderij maar weet waarschijnlijk niet dat het stelen zijn![]()
Het is nu wel weer heel erg vies..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo smerig heb ik die keuken nog nooit gezien na het koken
Zou hij bang zijn dat ze het van hem afpakkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snel snel snel,voor de tweede ronde...
Jemig wat een varkensstal zeg, dit is vragen om ongediertequote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Volmondig ja.Dat is precies waar het bij hem om gaat.Bang om tekort te komen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou hij bang zijn dat ze het van hem afpakken
Ja die twee ruimen ook niets opquote:
En die blinde muis zie je met de dag groeienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jemig wat een varkensstal zeg, dit is vragen om ongedierte![]()
Dat denk ik idd..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volmondig ja.Dat is precies waar het bij hem om gaat.Bang om tekort te komen.
Gelukkig zijn ze niet bang dat afgepakt wordtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:22 schreef Verida het volgende:
Erik eet snel, Eunice eet langzaam, Janet en Bep en zoe praten nog gewoon door terwijl ze hun mond vol hebben en Isaac eet gewoon smerig alsof hij aan een trog zit.
Hou op hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:23 schreef xsaskiax het volgende:
Vannacht zat de muis in de doos met crackers van Janet, die nu alles hoog weg moet zetten/op moet ruimen van de anderen. Zoë en Eunice zijn zich verloren geschrokken....
oh jee zou die karbonade er nog liggen?????
hahahaha.....Erik gelukkig ook nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet bang dat afgepakt wordt
Als het goed is moeten er beelden van zijn, want hij heeft er een tijdje gezeten. Isaac heeft hem ook gezienquote:
Ik ben bang dat Erik in de problemen komt, met wat hij zich nu allemaal aanwent om te eten. Hij deed 1 dag met een magnetronmaaltijd, dat gaat hem straks niet meer lukken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Erik in de problemen komt, met wat hij zich nu allemaal aanwent om te eten. Hij deed 1 dag met een magnetronmaaltijd, dat gaat hem straks niet meer lukken.OMG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat was idd ook niet echt smakelijk.. was misschien wel met voorbedachte raden.. ze hoefde iig niet bang te zijn dat iemand het zou afpakkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:24 schreef Verida het volgende:
[..]
hahahaha.....Erik gelukkig ook niet
trouwens dat gifje van morri van van de week vond ik ook niet zo ontzettend fraai.
[..]
Ik ben bang dat Erik in de problemen komt, met wat hij zich nu allemaal aanwent om te eten. Hij deed 1 dag met een magnetronmaaltijd, dat gaat hem straks niet meer lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ik ergens vies van ben zijn het wel muizenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als het goed is moeten er beelden van zijn, want hij heeft er een tijdje gezeten. Isaac heeft hem ook gezien
(edit gelukkig niet van de karbonade)
ik zie het eigenlijk alleen als jeff kookt, die ruimt tussendoor op, dat doet de rest nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:24 schreef xsaskiax het volgende:
We hadden het hier er van de week over dat de keuken als Jeffrey kookt zo netjes is en iemand zei dat het altijd zo is.... als ik eerlijk ben en je denkt aan de laatste keren dat Rupert en Imadiddin samen gekookt hebben.... was er héél veel werk voor de afwasploeg!
[..]
Ik ben bang dat Erik in de problemen komt, met wat hij zich nu allemaal aanwent om te eten. Hij deed 1 dag met een magnetronmaaltijd, dat gaat hem straks niet meer lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zie het zo voor me
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ice is ook zoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie het eigenlijk alleen als jeff kookt, die ruimt tussendoor op, dat doet de rest niet
Maar zijn ook wel heel schoon.. meestal commandeert Marciano de andere en staat zelf de afwas te doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice is ook zo
Maar die kookt vaak met Tiano
Die dan weer heel chaotisch en sloom is
Er zit geen stop op het einde van de ritsquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:32 schreef greysbones het volgende:
Janet gaat het kerstmannen pak vermaken ???
Ja ze zegt netquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er zit geen stop op het einde van de rits
Dat zij nog geen doodsmak gemaakt heeft is een Godswonder.....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:33 schreef greysbones het volgende:
Janet dondert bijna van de trap
Omdat iemand haar roept
De stem van Hannelore: beste Janet zou je nu eens op willen houden met zeuren en let op waar je loopt!!!quote:
Kan alleen van Jeff of wendy zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:35 schreef Monique___ het volgende:
kerstman met bier genot
[ afbeelding ]
quote:
Nee echt niet hoor, ze hebben het tenslotte al een paar keer benoemd.. echt alleen Jeffrey (met hoofdletters) en Wendyquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
sowieso want niemand anders drinkt daar![]()
Volgens mij draagt ze vaak zo'n korte leggingquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:36 schreef greysbones het volgende:
Heeft janet nu een correctie broekje als korte broek aan ?
zou kunnenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:36 schreef greysbones het volgende:
Heeft janet nu een correctie broekje als korte broek aan ?
Dat snappen wij niet, dat is om de gebarentaal te oefenen!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou kunnen
zag in een flits dat eunice ook iets aan heeft waarbij je kunt liplezen
iets met doofstommen
Ivm de gebarentaal opdracht ?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou kunnen
zag in een flits dat eunice ook iets aan heeft waarbij je kunt liplezen
iets met doofstommen
Ik las naadquote:
Wendyquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bij wie heeft ze vandaag nog niet staan slijmen????
Nu 'toevallig' met Mirthequote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bij wie heeft ze vandaag nog niet staan slijmen????
Koken maar ze hebben nog nooit geholpen.. ze heeft zelfs een keer met Babette en Mirthe een kookpan gehad.. nou dan weet je het wel zegt ze, die gaan even de keuken uit en komen nooit meer terugquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:37 schreef greysbones het volgende:
Wendy zei iets …
Ik had ooit babet en zoe ?
Ik denk dat Erik überhaupt niets van sex snaptquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:42 schreef Monique___ het volgende:
erik snapt het principe sexlijnen niet geloof ik
Had een uur geleden nog een bord friet op zei hij.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
marciano ook niet zo te zienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Erik überhaupt niets van sex snapt
En maar HE HE HE HE doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:48 schreef xsaskiax het volgende:
Babette wil maar toneelstukjes opvoeren via die blikken telefoon, maar Marciano en nu Mirthe snappen er niet zoveel van en natuurlijk ratelt ze maar door.....
Wordt het weer zo’n avondquote:
Dat lezen tegelijk mag idd niet , maar het kan hun niet schelen .. Mogelijk heeft het gevolgen.. ook bestellen ze veel boekenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:09 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice ligt te lezen en te schrijven en Rupert ligt ook te lezen...... mag dat wel?
Rupert wordt door Zoë een snitch genoemd, Marciano vraagt of ze maandag koffie eten en waarom sommige mensen het wel weten en hij niet....
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:16 schreef Dotteke het volgende:
weer zo domme fout met koffie gemaakt. Waarom zetten ze er nu niet iets in wat je ook echt nodig hebt.
Zet er dan groente of vlees in, beleg voor brood. Waarom dan iedere keer koffiequote:
Ja brood.....voor 80 euro brood erin lijkt me ook wel een strak planquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet er dan groente of vlees in, beleg voor brood. Waarom dan iedere keer koffie
Ergens hoop ik stiekem dat ze niet veel verdienen de volgende ronde
Kan het weer verschimmelenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:20 schreef Verida het volgende:
Ja
[..]
Ja brood.....voor 80 euro brood erin lijkt me ook wel een strak plan
Eunice ligt heel de dag te lezen in de buuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:09 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice ligt te lezen en te schrijven en Rupert ligt ook te lezen...... mag dat wel?
Rupert wordt door Zoë een snitch genoemd, Marciano vraagt of ze maandag koffie eten en waarom sommige mensen het wel weten en hij niet....
en ze heeft het grootste gedeelte van de dag muziek 'nodig'quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice ligt heel de dag te lezen in de buuk.
Of zit een halve dag in kamer 4 of de kas. Alles draait om Eunice's (proces)
Jij vergiet nog die yoga/ meditatie ien die ochtend.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice ligt heel de dag te lezen in de buuk.
Of zit een halve dag in kamer 4 of de kas. Alles draait om Eunice's (proces)
Erg he Ze begint met de dag meer op een kerel te lijken in haar gezichtquote:
En dan zeggen Wendy was ook nooit manager geworden door de groep en Jeffrey heeft ook zijn credots verloren door tegen te stemmen. Iedereen moet luisteren naar Bep.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Jemig Babette hou eens op
Batterij tegen zoe omdat ze op rood ging staan, de hele groep van hun wilde het en ze hadden ook allemaal op haar gestemd als managers blaa bla bla
Ze is echt zo vies bezig nu ook weer tegen Zoë.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan zeggen Wendy was ook nooit manager geworden door de groep en Jeffrey heeft ook zijn credots verloren door tegen te stemmen. Iedereen moet luisteren naar Bep.
En dat is ook zo. Zoe doet net alsof het zogenaamd haar eigen mening is, maar zegt tussendoor wel even dat ze nu iets goed heb gedaan voor de andere groep en dat ze haar misschien daardoor niet nomineren.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Babette tegen Zoë dat het net leek of ze de andere groep wilde plezieren
Bep is doet niets anders, inlikken bij de andere groep ( jappie, bern sas...)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En dat is ook zo. Zoe doet net alsof het zogenaamd haar eigen mening is, maar zegt tussendoor wel even dat ze nu iets goed heb gedaan voor de andere groep en dat ze haar misschien daardoor niet nomineren.
Babette mag eruit hoor van mij maar daar heeft ze wel gelijk in.
Ze ziet dit waarschijnlijk omdat ze zich zelf ook al heel lang aan t inlikken is bij de andere groep.
Zoe springt van de hak op te tak , maar is dus gewoon jaloers op Mirthe die nu bij Isaac is.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:47 schreef Judiwi het volgende:
Vraagje?
Is de stelling van 800 euro nu al geweest?
En 1500 euro kleding per maand. Make that the cat wise.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:49 schreef pingu66 het volgende:
Babbel werkt zich kapot in het gewone leven om veel te kunnen uitgeven.
Waarom geloof ik dat niet. Met churros bakken en in een corona straat? Ze zegt me iets te vaak dat ze zoveel geld verdiend en opmaakt. Ik geloof er geen snars van.
Dat zeg ik toch ook dat ze zelf al een hele tijd aan t inlikken is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep is doet niets anders, inlikken bij de andere groep ( jappie, bern sas...)
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano hoort van Rupert dat ze maandag koffie eten en haalt verhaal bij Zoe
Filmpje: https://streamable.com/0wx422
Geen feestelijk eten voor het feestje van Eunice dr dochter. En niet voor zoë. (Of zou ze die koffie verzonnen hebben en toch mc Donalds hebben kunnen regelen)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Dinsdag is er geen eten zegt Janet
Jeff zegt dat de vriezers uitpuilen; er is brood zat, er is bloem, ze kunnen pannenkoeken bakken er is eten genoeg. Eunice zegt dat het dan wel geen feestelijke maal is, maar er is wel eten. Oh nou, zegt Janet, pannenkoeken lust ik ook wel hoor
met of zonder zweetpak??quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:20 schreef Dotteke het volgende:
Buiten af en toe koken en wat sporten zie je Imadiddin en `Rupert alleen maar buiten liggen
Dat komt omdat Marciano wil dat ze mee betaald aan de aankleding en dat wil Mirthe niet. Daar reageert Marciano niet op. Hij probeert haar over te halen. Maar Mirthe wil een discobal en niet mee betalen aan badpakken van de cocktail makers oid.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:41 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano is in het kantoor allerlei dingen aan het zoeken voor de pool party, aankleding en kleding.
Mirthe zit erbij en ze begint keer op keer over een discobal voor het rollerskate gebeuren..... en iedere keer weer zegt Marciano dat ze nu met zijn evenement bezig zijn.....
2 minuten later zegt Mirthe: ja, nu even kijken voor een discobal!!!
Nu lagen ze te niksen zonder zweetpak vanmiddag waren ze aan het sporten zonder zweetpakquote:
Afwachten dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:06 schreef cinsan het volgende:
instastory wanda was vraag en antwoord
vraagt iemand wacht je op jasper
wand, wachten is groot woord , we hadden spepicale band , ik ga hem natuurlijk zien als hij eruit komt en kijken dan wel verder
Niet dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:06 schreef cinsan het volgende:
instastory wanda was vraag en antwoord
vraagt iemand wacht je op jasper
wand, wachten is groot woord , we hadden spepicale band , ik ga hem natuurlijk zien als hij eruit komt en kijken dan wel verder
Wacht maar op Moraima die geeft wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
Janet wilde drank
maar zoe wilde niks geven(likeur)
Is dat de karbonade?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sas gaat haast over d'r nek van de lucht
muizen pisquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sas gaat haast over d'r nek van de lucht
In ieder geval 't goeie wies' van sommigen daar in die kamerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:38 schreef pingu66 het volgende:
Zouden de muizen de kabels van de streams hebben door gebeten?
zou kunnenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:38 schreef pingu66 het volgende:
Zouden de muizen de kabels van de streams hebben door gebeten?
Zo leren ze elkaar toch weer een beetje beter kennenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:30 schreef greysbones het volgende:
gezellig om een kamp vuurtje![]()
verhaaltjes vertellen
kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:46 schreef xsaskiax het volgende:
Vanmiddag zei iemand dat het klimrek weg gaat (voor de poolparty??) en weet iemand van jullie of het dan nog terugkomt??
ja het wordt voor het een of ander weggehaald, dat heb ik goed verstaan, maar hoe het dan verder gaat???quote:
Niet naar huis toe gaan, zong ze nog zachtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
denk denk denk
je ziet het aan alles
zou me niks verbazen morrie is big spenderquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:43 schreef xsaskiax het volgende:
Verstond ik dat nou goed..... vroeg Moraima of iemand voor haar iets kon kopen omdat haar geld al op is????
Wat mij betreft de achterkant van Babs, als die de poort uit looptquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat zal er in haar koppie omgaan?????
ik hoop dat Wendy even doorbikkeltquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet naar huis toe gaan, zong ze nog zacht
Precies!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Wendy even doorbikkelt
en dan komt Karma vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |