En die blinde muis zie je met de dag groeienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jemig wat een varkensstal zeg, dit is vragen om ongedierte![]()
Dat denk ik idd..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volmondig ja.Dat is precies waar het bij hem om gaat.Bang om tekort te komen.
Gelukkig zijn ze niet bang dat afgepakt wordtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:22 schreef Verida het volgende:
Erik eet snel, Eunice eet langzaam, Janet en Bep en zoe praten nog gewoon door terwijl ze hun mond vol hebben en Isaac eet gewoon smerig alsof hij aan een trog zit.
Hou op hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:23 schreef xsaskiax het volgende:
Vannacht zat de muis in de doos met crackers van Janet, die nu alles hoog weg moet zetten/op moet ruimen van de anderen. Zoë en Eunice zijn zich verloren geschrokken....
oh jee zou die karbonade er nog liggen?????
hahahaha.....Erik gelukkig ook nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet bang dat afgepakt wordt
Als het goed is moeten er beelden van zijn, want hij heeft er een tijdje gezeten. Isaac heeft hem ook gezienquote:
Ik ben bang dat Erik in de problemen komt, met wat hij zich nu allemaal aanwent om te eten. Hij deed 1 dag met een magnetronmaaltijd, dat gaat hem straks niet meer lukken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volmondig ja.Dat is precies waar het bij hem om gaat.Bang om tekort te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Erik in de problemen komt, met wat hij zich nu allemaal aanwent om te eten. Hij deed 1 dag met een magnetronmaaltijd, dat gaat hem straks niet meer lukken.OMG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat was idd ook niet echt smakelijk.. was misschien wel met voorbedachte raden.. ze hoefde iig niet bang te zijn dat iemand het zou afpakkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:24 schreef Verida het volgende:
[..]
hahahaha.....Erik gelukkig ook niet
trouwens dat gifje van morri van van de week vond ik ook niet zo ontzettend fraai.
[..]
Ik ben bang dat Erik in de problemen komt, met wat hij zich nu allemaal aanwent om te eten. Hij deed 1 dag met een magnetronmaaltijd, dat gaat hem straks niet meer lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ik ergens vies van ben zijn het wel muizenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als het goed is moeten er beelden van zijn, want hij heeft er een tijdje gezeten. Isaac heeft hem ook gezien
(edit gelukkig niet van de karbonade)
ik zie het eigenlijk alleen als jeff kookt, die ruimt tussendoor op, dat doet de rest nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:24 schreef xsaskiax het volgende:
We hadden het hier er van de week over dat de keuken als Jeffrey kookt zo netjes is en iemand zei dat het altijd zo is.... als ik eerlijk ben en je denkt aan de laatste keren dat Rupert en Imadiddin samen gekookt hebben.... was er héél veel werk voor de afwasploeg!
[..]
Ik ben bang dat Erik in de problemen komt, met wat hij zich nu allemaal aanwent om te eten. Hij deed 1 dag met een magnetronmaaltijd, dat gaat hem straks niet meer lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zie het zo voor me
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ice is ook zoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie het eigenlijk alleen als jeff kookt, die ruimt tussendoor op, dat doet de rest niet
Maar zijn ook wel heel schoon.. meestal commandeert Marciano de andere en staat zelf de afwas te doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice is ook zo
Maar die kookt vaak met Tiano
Die dan weer heel chaotisch en sloom is
Er zit geen stop op het einde van de ritsquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:32 schreef greysbones het volgende:
Janet gaat het kerstmannen pak vermaken ???
Ja ze zegt netquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er zit geen stop op het einde van de rits
Dat zij nog geen doodsmak gemaakt heeft is een Godswonder.....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:33 schreef greysbones het volgende:
Janet dondert bijna van de trap
Omdat iemand haar roept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |